استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
آسانسور و بالابر

قیمت موتور آسانسور زیلابگ

در این مقاله، یک لیست از قیمت موتور آسانسور زیلابگ ارائه می شود. موتور آسانسور زیلابگ آلمان با سیستم گیرلس، به‌ دلیل طراحی منحصر به‌ فرد، با قیمتی بالاتر از موتورهای گیربکسی و بدون گیربکس دیگر در بازار عرضه می‌ شود.

قیمت موتور آسانسور زیلابگ آلمان با سیستم گیرلس، تقریبا دو برابر قیمت موتورهای گیربکسی می باشد. همچنین، با توجه به وارداتی بودن این موتور، قیمت موتورهای زیلابگ به تغییرات نرخ ارز وابسته است و در مقایسه با سایر موتورهای گیرلس موجود در بازار، قیمت آن به‌ صورت مداوم تغییر می ‌کند.

موتور آسانسور زیلابگ آلمان ، به ‌عنوان یکی از نمونه‌ های برجسته موتورهای آسانسور بدون گیربکس، در اکثر پروژه ‌های ساختمانی، به‌ عنوان پیشنهادی کارآمد از سوی شرکت‌های ساخت و ساز و پیمانکاران به مالکان و سرمایه ‌گذاران پیشنهاد می ‌شود. موتور آسانسور زیلابگ آلمان، با کیفیت بالای خود، جز محصولات پرفروش و مورد توجه در صنعت نصب آسانسور قرار گرفته است. برای مشاهده مشخصات فنی و انواع مختلف موتور زیلابگ می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه بفرمایید.

لیست قیمت موتور آسانسور زیلابگ

  • قیمت موتور آسانسور زیلابگ مدل SM200/45D-20، 205800000 تومان می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت 1.6 متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور زیلابگ 16 نفره است و دارای توانی به میزان 14.3 کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع زیلابگ موتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور زیلابگ مدل SM225 60B، 275000000 تومان می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت 2 متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور زیلابگ 18 نفره است و دارای توانی به میزان 20 کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع زیلابگ موتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور زیلابگ مدل SM210/60B-20، 225000000 تومان می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت 1.6 متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور زیلابگ 21 نفره است و دارای توانی به میزان 17.1 کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع زیلابگ موتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور زیلابگ مدل SM 200/15C-20، 99000000 تومان می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت 1 متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور زیلابگ 6 نفره است و دارای توانی به میزان 4.4 کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع زیلابگ موتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

خرید موتور آسانسور زیلابگ آلمان

  • قیمت موتور آسانسور زیلابگ مدل SM200/20C-20، 119000000 تومان می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت 1.6 متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور زیلابگ 8 نفره است و دارای توانی به میزان 6.6 کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع زیلابگ موتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور زیلابگ مدل SM200/30C-20، 140000000 تومان می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت 1 متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور زیلابگ 10 نفره است و دارای توانی به میزان 6کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع زیلابگ موتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.
  • قیمت موتور آسانسور زیلابگ مدل SM200 40D-20، 174000000 تومان می باشد. این موتور با سیستم گیرلس و سرعت 1.6 متر بر ثانیه طراحی می شود. ظرفیت این موتور زیلابگ 13 نفره است و دارای توانی به میزان 12.1 کیلووات می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت انواع زیلابگ موتور می توانید با شماره ۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵ تماس حاصل فرمایید.

مشخصات موتور آسانسور زیلابگ

استفاده از موتور گیرلس (بدون گیربکس) در زیلابگ موتور باعث کاهش لرزش‌ های کابین آسانسور و حرکت نرم‌ تر آن در طول مسیر حرکت می‌ گردد. نسبت به موتورهای گیربکسی، این نوع موتور از میزان انرژی کمتری استفاده کرده و تا حدی تا 50 درصد در هزینه‌ های مصرف برق صرفه‌ جویی می ‌کند. این موتور در ساختمان ‌های پرترافیک و اداری به‌ عنوان یک گزینه بسیار مناسب و اقتصادی شناخته می ‌شود. به لحاظ عدم وجود گیربکس در ساختار این موتور، حجم آن به ‌طور قابل توجه ‌ای کوچک تر از موتورهای گیربکسی است و این باعث نصب سریع و آسان آن می شود.

برای مطالعه بیشتر:

نمایندگی فروش موتور آسانسور آلبرتو ساسی

موتور گیرلس زیلابگ

لیست قیمت موتور اسانسور ساسی

قیمت موتور آسانسور 6 نفره

قیمت موتور آسانسور ایرانی

خرید موتور آسانسور

موتور آسانسور بلولایت

فروش موتور آسانسور

موتور آسانسور تبریز

خرید اینترنتی موتور آسانسور

موتور آسانسور روسانی

قیمت روز موتور آسانسور

موتور آسانسور ژیندا

موتور آسانسور موسی خانی

خرید اینترنتی موتور آسانسور

موتور آسانسور هوبر

قطعات آسانسور

انواع موتور اسانسور

موتور آسانسور مونتاناری

موتور آسانسور سکا

قیمت موتور آسانسور

آخرین عناوین

نحوه نصب ساندویچ پانل

نحوه نصب ساندویچ پانل یکی از مراحل کلیدی در ساخت ساختمان‌ های پیش ‌ساخته و…

20 دقیقه پیش

جکوزی بادی نخرید، با همان قیمت وان جکوزی باکیفیت بخرید

اگر شما هم به دنبال خرید جکوزی قیمت مناسب برای خانه خود هستید، احتمالا اولین…

2 ساعت پیش

بازسازی منزل

بازسازی منزل یکی از پروژه های هیجان انگیز و در عین حال چالش برانگیز است…

23 ساعت پیش

جکوزی های ۴ نفره خانوادگی ، قیمت + ابعاد

اگر شما هم به دنبال یک جکوزی خانوادگی هستید، جکوزی ۴ نفره بهترین انتخاب برای…

24 ساعت پیش

ساندویچ پانل پلی استایرن

ساندویچ پانل پلی استایرن از جمله مصالح ساختمانی مدرن است که از دو لایه فلزی…

1 روز پیش

جدول بتنی فاما

جدول بتنی فاما از جمله فرآورده های بتنی موجود در بازار مصالح به منظور استفاده…

1 روز پیش