استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی

قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی
قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی

قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی به عوامل متعددی بستگی دارد. در ادامه این مطلب مهمترین عوامل را بررسی خواهیم کرد.

مهمترین عامل تاثیرگذار بر قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی متراژ این محصول در سازه است. معمولا متراژ بر اساس مقدار خمش و نوع سازه تعیین می شود. بالطبع هر چه متراژ بیشتر باشد قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی نیز بیشتر خواهد بود. نوع ساندویچ پانل نیز بر قیمت تاثیرگذار است. ساندویچ پانل های سقفی، ساندویچ پانل دیواری و یا در دسته بندی های دیگر نوع سردخانه ای قیمت متفاوتی دارند. نوع فوم میانی و ضخامت آن نیز از عوامل تاثیر گذار بر قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی هستند.

قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی
ساندویچ پانل

نوع فوم و ضحامت بر اساس محل استفاده و میزان عایق بودن ساندویچ پانل تعیین می شود. مثلا در ساندویچ پانل های سردخانه ای از ضخامت بیشتری استفاده می شود و قیمت بیشتر خواهد بود.

با توجه به موارد ذکر شده امکان اعلام دقیق قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی وجود ندارد. لذا برای استعلا قیمت با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی آلومینیوم

به دلیل کاربرد های زیاد ساندویچ پانل این محصول با متریال های مختلفی تولید می شود. استفاده از ورق های گالوانیزه، آلوزینک و یا آلومینیوم باعث می شود تا از آن بتوان در ساخت سازه های صنعتی، مسکونی و یا سردخانه ای به خوبی سود برد.

یکی از عواملی که به صورت غیر مستقیم بر قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی آلومینیوم تاثیر می گذراد، نوسانات ارز است. در واقع نوسانات ارزی نیز قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی را تحت تاثیر قرار داده و امکان اعلام دقیق قیمت را دشوار می کند. از این جهت برای تعیین قیمت دقیق قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی آلومینیوم با ما در تماس باشید.

قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی آلومینیوم
پوشش های مختلف پانل ها

لیست قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی

همانطور که پیش تر ذکر کردیم، ضخامت رابطه مستقیمی بر قیمت دارد. بنابراین هر چه ضخامت ساندویچ پانل بیشتر باشد قیمت بالاتر خواهد بود.

ضخامت ساندویچ پانل ها در انواع سقفی و دیواری معمولا در ابعاد استاندارد ۲،۳،۴،۵،۶،۷،۸،۱۰،۱۲،۱۵ سانتی متر و عرض ۱ متر تولید می شود. طول ساندویچ پانل ها نیز بر حسب نیاز و سفارش مشتری متغیر است. نوع دیگری از ابعاد ساندویچ پنل به نام نوع سردخانه ای نیز وجود دارد که ضخامت بالاتری نسبت به نوع دیواری و سقفی داشته و برای جلوگیری از اتلاف انرژی در فضاهایی مانند سردخانه ها مناسب است. قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی از ساندویچ پانل های ۶-۷-۸ سانتی بیشتر خواهد بود.

معمولا از ضخامت ها بالاتر برای سردخانه ها که اتلاف انرژی کمتری دارند استفاده می شود. هر چه ضخامت در ساندویچ پنل ها بیشتر باشد در برابر ضربه، فشار و نیرو های وارده مقاومت بیشتری از خود نشان می دهند. ضخامت فوم میانی نیز در صورت بالا بودن، مقاومت پنل در برابر حرارت، رطوبت و … را تامین می کند.

قیمت ساندویچ پانل 10 سانتی آلومینیوم
پانل ۱۰ سانتی

کمترین قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی

از ساندویچ پنل ها به علت مزایا و ویژگی های منحصر به فردی که دارند در ساخت انواع فضاها استفاده می شود. نام گذاری ساندویچ پنل از آن جهت است که این محصول به صورت سه لایه بوده و لایه میانی اصلی ترین آن به شمار می رود و تعیین کننده ضخامت پنل است. قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی با توجه به ضخامت نسبتا بالایی که دارد بیشتر از مدل های مشابه با ضخامت کمتر خواهد بود.

از انواع ساندویچ پانل به عنوان پوشش سقف، دیوار در انواع فضا های صنعتی (ساندویچ پانل صنعتی)، کارخانه‌ها، سالن‌های تولید، انبارها، ساختمان‌های پیش ساخته، کانکس، سردخانه‌ها، ‌اتاق‌های تمیز، اتاق‌های سردخانه‌ای، کمپ و اسکان‌های موقت و … استفاده می شود.

به منظور اجرای دیوار اماده برای باغ نمی توان از ساندویچ پانل استفاده کرد. بلکه باید از دیوار پیش ساخته بتنی استفاده نمود. قیمت هر متر مربع دیوار پیش ساخته بتنی به عوامل متعددی وابسته است. عمران مدرن ارائه دهنده انواع دیوارهای آماده با بالاترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت ساندویچ پانل ، تری دی پنل و پنل گچی

ساندویچ پانل ارزان

شرکت ساندویچ پانل

سقف سوله

دیوار پیش ساخته برای سوله

پانل سه بعدی

اتاق تمیز ، ساخت و طراحی

قیمت ساندویچ پانل دیواری ۵ سانتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.4 ( 5 نظر)