استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن

قیمت دوربین 3 مگاپیکسل هایک ویژن
قیمت دوربین 3 مگاپیکسل هایک ویژن

قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن بسته به مدل خاص، ویژگی ها و مکانی که این محصول خریداری  می شود، می تواند متفاوت باشد. هایک ویژن طیف وسیعی از دوربین های ۳ مگاپیکسلی را با قابلیت ها و مشخصات متفاوت ارائه می دهد. یک دوربین ۳ مگاپیکسلی معمولاً وضوح و کیفیت تصویر بالاتری را در مقایسه با دوربین‌های با وضوح پایین‌تر ارائه می‌کند که آن را به انتخاب خوبی برای ضبط فیلم‌های ویدیویی دقیق برای اهداف امنیتی و نظارتی تبدیل می‌کند.

قیمت ممکن است بر اساس عواملی مانند نوع لنز، طراحی دوربین (به عنوان مثال، گنبد یا گلوله)، و ویژگی های اضافی متفاوت باشد. در دامه لیستی از مدل های مختلف دوربین هایک ویژن با رزولوشن تصویر ۳ مگاپیکسل گردآوری شده است بهتر است قبل از سفارش با بررسی مدل های دوربین بهترین و مناسب ترین را انتخاب و برای ثبت سفارش اقدام کرد.

بهترین قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE16F7T-IT3Z با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۴۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و پیکسل موثر آن ۲۰۵۲×۱۵۳۶ می باشد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE16F1T-IT با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر و دید در شب ۲۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و پیکسل موثر آن ۲۰۵۲×۱۵۳۶ می باشد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE16F1T-IT1 با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۴۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و پیکسل موثر آن ۲۰۵۲×۱۵۳۶ می باشد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین 3 مگاپیکسل هایک ویژن
دوربین هایکویژن

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE16F1T-IT1 با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۸۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و پیکسل موثر آن ۲۰۵۲×۱۵۳۶ می باشد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE16F1T-IT1 با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۲۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و پیکسل موثر آن ۲۰۵۲×۱۵۳۶ می باشد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE56F7T-IT3Z با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۴۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و پیکسل موثر آن ۲۰۵۲×۱۵۳۶ می باشد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE56F1T-ITM با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۲۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و پیکسل موثر آن ۲۰۵۲×۱۵۳۶ می باشد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE56F1T-IT1 با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۲۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و پیکسل موثر آن ۲۰۵۲×۱۵۳۶ می باشد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

خرید دوربین مداربسته ۳مگاپیکسل

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD2232-I5 با تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۵۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD2T32-I3 با تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۳۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD2T32-I5 با تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۵۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین 3 مگاپیکسل هایک ویژن
انواع دوربین های هایک ویژن

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD2T32-I8 با تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۸۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

مشخصات دوربین هایک ویژن ۳ مگاپیکسلی

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD2632F-IS با تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۳۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-7204HQHI-K1 با تکنولوژی ساخت AHD ، نوع سنسور تصویر و دید در شب  در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE16F1T-IT با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر و دید در شب ۲۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و پیکسل موثر آن ۲۰۵۲×۱۵۳۶ می باشد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE16F1T-IT1 با تکنولوژی ساخت HDTVI ، نوع سنسور تصویر سیموس CMOSو دید در شب ۴۰ متر در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این مدل دوربین گارانتی ۱ ساله دارد و پیکسل موثر آن ۲۰۵۲×۱۵۳۶ می باشد. برای استعلام قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

نصب دوربین مدار بسته

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین آی پی هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن

دوربین اسپید دام هایک ویژن

برند هایک ویژن

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب هایک ویژن

دوربین گردان هایک ویژن

دوربین ptz هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)