استعلام قیمت
ثبت درخواست
هوشمندسازی

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل

دوربین ۲ مگاپیکسلی هایک ویژن یک دوربین نظارتی است که توسط شرکت هایک ویژن با وضوح ۲ مگاپیکسل (۲ مگاپیکسل) ساخته شده است. این نوع دوربین برای اهداف امنیتی و نظارتی طراحی شده است و رزولوشن ۲ مگاپیکسلی به تعداد پیکسل هایی اشاره دارد که سنسور تصویر دوربین می تواند ثبت کند که معمولاً کیفیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p Full HD را در پی دارد. قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره شده است.

هایک ویژن یک تولید کننده مشهور دوربین ها و تجهیزات امنیتی است که طیف گسترده ای از محصولات را با مشخصات و ویژگی های متفاوت ارائه می دهد. یک دوربین ۲ مگاپیکسلی می تواند برای نظارت بر مناطقی که جزئیات و وضوح تصویر متوسط ​​کافی است مناسب باشد. با این حال، اگر به وضوح بالاتر یا ویژگی های پیشرفته تری نیاز دارید، ممکن است بخواهید مدل های دیگر دوربین هایک ویژن با مشخصات متفاوت را بررسی کنید.

توجه به این نکته ضروری است که دوربین های هایک ویژن اغلب با ویژگی های مختلفی مانند دید در شب مادون قرمز (IR)، تشخیص حرکت، دسترسی از راه دور و موارد دیگر بسته به مدل خاص ارائه می شوند. در ادامه لیست قیمت دوربین ۲ مگاپیکسل هایک ویژن با ذکر مشخصات گرداوری شده است.

لیست قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل

قیمت دوربین ۲ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IR با تکنولوژی ساخت HDTVI و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۹۵۰۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل مدل DS-2CE56D0T-IR با تکنولوژی ساخت HDTVI و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۱۵۵۶۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل مدل DS-2CE56D8T-ITME با تکنولوژی ساخت HDTVI و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۱۶۶۳۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین ۲ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITFS با تکنولوژی ساخت Turbo HD و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۱۰۸۶۵۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین هایک ویژن

قیمت دوربین ۲ مگاپیکسل هایک ویژن

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل مدل DS-2CE56H0T-ITMF با تکنولوژی ساخت Turbo HD و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۶۶۰۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲/۵ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل مدل DS-2CE56D1T-VFIR3 با تکنولوژی ساخت Turbo HD و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۱۱۵۰۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲/۵ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین ۲ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D با تکنولوژی ساخت Turbo HD و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۱۰۴۳۳۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲/۵ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین ۲ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0-I با تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۲۵۸۷۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین ۲ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD2423G0-IW با تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۳۲۹۲۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل

قیمت دوربین ۲ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD1623G0-I با تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۴۳۶۶۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل مدل DS-2CE16D0T-EXIF با تکنولوژی ساخت Turbo HD و سنسور تصویر ۲MP ، ۷۸۴۰۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل مدل هایک ویژن Hikvision با تکنولوژی ساخت Turbo HD و سنسور تصویر ۲MP ، ۱۹۶۵۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین ۲ مگاپیکسل هایک ویژن

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل مدل هایک ویژن Hikvision با تکنولوژی ساخت Turbo HD و سنسور تصویر ۲MP ، ۱۹۴۷۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل مدل DS-2CE76D0T-ITPFS با تکنولوژی ساخت Turbo HD و سنسور تصویر ۲MP ، ۹۰۰۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت دوربین هایکویژن ۲ مگاپیکسل

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل مدل DS-2CE76D3T-ITPF با تکنولوژی ساخت Turbo HD و سنسور تصویر ۲MP ، ۱۰۵۲۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین ۲ مگاپیکسل هایک ویژن مدل DS-2CD1053G0-I با تکنولوژی ساخت HDCVI و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۳۴۵۰۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل مدل DS-2CD1123G0E-I با تکنولوژی ساخت HDCVI و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۱۸۴۲۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین ۲ مگاپیکسل هایک ویژن مدل  با تکنولوژی ساخت HDCVI و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۱۳۶۷۴۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل مدل DS-2CD1023G0E-I با تکنولوژی ساخت HDCVI و سنسور تصویر سیموس CMOS ، ۱۶۶۷۰۰۰ تومان است. این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. برای ثبت سفارش دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

دوربین وایرلس

دوربین مداربسته میکروفون دار

شرکت تیاندی

دوربین وایرلس چرخشی

نمایندگی دوربین تیاندی

لیست قیمت تیاندی

کیفیت دوربین تیاندی

نصب دوربین مدار بسته

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین آی پی هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن

دوربین اسپید دام هایک ویژن

برند هایک ویژن

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب هایک ویژن

قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن

مشخصات فنی دوربین هایک ویژن

قیمت دوربین توربو اچ دی هایک ویژن

دستگاه nvr هایک ویژن

دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن

مشاهده نظرات

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

12 ساعت پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

1 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

1 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

2 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

2 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

2 روز پیش