استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری

قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری
دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری

قیمت دستگاه خم و بشر میلگرد انتظاری که یکی از بهترین و شناخته شده ترین برندهای دستگاه های خم و برش موجود در بازار است به پارامترهای مختلفی وابسته است. محصولات شرکت انتظاری با مشخصات، ابعاد و کاربردهای گوناگون برای رفع انواع نیاز ها تولید می شوند. قیچی برقی میلگرد انتظاری سه فاز (در مدل های ۲ چرخ و ۴ چرخ)، دستگاه خم و برش میلگرد تک فاز دو چرخ و دستگاه قیچی تک منظوره سه فاز میلگرد از انواع دستگاه خم و برش تولید شده توسط این برند می باشد.

قیچی برقی میلگرد انتظاری
دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری

ویژگی های دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری

در صنعت ساخت و ساز از انواع مصالح برای پیشبرد پروژه های ساختمانی بهره گرفته می شود. در اکثر مواقع نیاز داریم که این مصالح را به طور دلخواه و در ابعاد مدنظر در بیاوریم. از مصالح به کار رفته در ساخت و ساز می توان به میلگرد و بتن اشاره کرد. هر کدام از این مصالح دارای ویژگی های ساخت متفاوتی هستند. برای مثال بتن در مقابل فشار بسیار مقاوم است اما در مقابل کشش آسیب پذیر است، برخلاف میلگرد که در مقابل فشار آسیب پذیر است اما در برابر کشش عملکرد خوبی دارد. از این رو برای تقویت بتن از میلگرد استفاده می کنند که به آن بتن مسلح گویند. بدین منظور باید بتوانیم میلگرد را در ابعاد مورد نظر برش دهیم.

جدا از قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری ، طراحی و ساخت دستگاه به گونه ای است که انجام کار با آن به راحتی امکان پذیر است و حتی افراد غیر متخصص می توانند با اختصاص کمترین زمان ممکن کار با آن را فرا گیرند. انواع دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری امکان برش و خم میلگرد در ابعاد گوناگون را فراهم می کنند.

قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری
دستگاه خم و برش میلگرد دوچرخ

قیمت قیچی برقی انتظاری

قیمت قیچی برقی انتظاری تابع متغیر هایی مانند نوع قیچی برقی میلگرد انتظاری ، توان الکتروموتور، تک فاز یا سه فاز بودن قیچی برقی، تعداد چرخ ها (دو چرخ یا چهار چرخ بودن)، نوع لاستیک به کار رفته در دستگاه، جنس بدنه و سایر عوامل می باشد. همچنین عوامل دیگری جدای از نوع دستگاه در تعیین قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری موثر است. از دیگر عوامل موثر در قیمت قیچی انتظاری ، هزینه حمل و نقل و تورم موجود در بازار است.

مشخصات قیچی برقی میلگرد انتظاری

دستگاه خم و برش میلگرد برقی انتظاری از اجزایی مانند پمپ، الکتروموتور، جک، شیر دستی، شیلنگ، دو الی چهار چرخ برای جابه جایی و انتقال دستگاه، پایه و تکیه گاه با مقاومت بالا ساخته شده است.

قیچی برقی میلگرد انتظاریدارای الکترو موتور تک فاز یا سه فاز است که برای برش میلگرد در آرماتور بندی و فونداسیون کاربرد دارد. این عامل یکی از پارامترهای موثر بر قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری می باشد. جنس تیغه های دستگاه قیچی برقی میلگرد انتظاری از فولاد مقاوم می باشد که طول عمر استفاده دستگاه را بیشتر می کند و جلوی زنگ زدگی را می گیرد. همچنین قیچی برقی میلگرد انتظاری از نظر نوع و تعداد چرخ ها در مدل های چهار چرخ و دو چرخ متحرک موجود هستند که قابلیت جابه جایی قیچی میلگرد بر را فراهم می کند.

دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری قابلیت به کارگیری در کلیه پروژه های عمرانی و ساختمانی را دارد و کار با آن راحت و ساده است. قیچی برقی میلگرد انتظاری دارای تیغه خم و برش است که در صورت کند شدن تیغه ها می توان آن را جایگزین کرد.

قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری
دستگاه خم و برش میلگرد

عوامل موثر بر قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری

هنگام خرید قیچی برقی میلگرد انتظاری باید به نکات زیر توجه کرد که می تواند بر قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری تاثیرگذار باشد.

  • هنگام خرید دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری  به تک فاز یا سه فاز بودن منبع قدرت الکتروموتور دقت کنید. زیرا نوع قیچی برقی میلگرد انتظاری در قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری موثر است.
  • کیفیت لبه ها، تیغه ها، قدرت موتور و پمپ هیدرولیک را مد نظر قرار دهید زیرا تمامی این عوامل بر قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری تاثیرگذار است.
  • سایز دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری بهتر است یک سایز از اندازه ی مورد نظر برای سایز برش میلگرد بزرگتر باشد.
  • قیچی برقی میلگرد انتظاری فرسایش و استهلاک بالایی دارد. با وجود این نکته که قیمت قیچی برقی انتظاری نو از مدل های کارکرده بالاتر است، خرید دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری دست دوم توصیه نمی شود.
قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری
قیچی برقی میلگرد انتظاری

تولیدات شرکت سبلان ماشین انتظاری

محصولات این شرکت در مدل ها و ویژگی های مختلفی تولید می شوند که به شرح زیر می باشند:

  1. دستگاه هلال زن میلگرد
  2. قیچی خم و برش سه فاز میلگرد (دو چرخ)
  3. قیچی خم و برش سه فاز میلگرد (چهار چرخ)
  4. دستگاه خم و برش میلگرد تک فاز (دو چرخ)
  5. قیچی تک منظوره سه فاز میلگرد
  6. دستگاه خم کن (سوپر تا میلگرد ۶۰)
  7. دستگاه خم و برش تک فاز میلگرد (چهار چرخ)

به دلیل حجم کار بالا و نیاز به سرعت بالا در پیشبرد پروژه، استفاده از قیچی میلگرد بر های دستی در پروژه های ساختمانی و صنعتی بزرگ متداول نیست و باید برای این هدف از انواع دیگر قیچی میلگرد بر بهره برد. بدین منظور می توان از قیچی میلگرد بر های برقی استفاده نمود. این دستگاه که برای خم و برش میلگرد ها از آن استفاده می شود، قابلیت خم کردن و برش میلگرد ها تا سایز ۳۲ را دارد. از مزیت های قیچی برقی میلگرد انتظاری کارایی بالا و هزینه های کمتر نسبت به نمونه های دستی است که کاهش هزینه های نگهداری و فرسودگی را با خود به همراه دارد.

قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری
قیچی برقی انتظاری

قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری تک فاز و سه فاز

دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری تک فاز به طور معمول قدرت خم و برش میلگرد تا سایز ۲۸ میلیمتر را داراست. از طرف دیگر دستگاه های خم و برش میلگرد سه فاز، میلگردهای تا سایز ۳۲ را خم و برش می زند. دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری در دو نوع پدالی و شیر دسته اهرمی تولید می شود که می توان از هر دوی آنها در پروژه های مختلف استفاده کرد. این نوع دستگاه معمولا با برق سه فاز کار می کند اما برخی از مدل های تولید شده قابلیت کار با برق تک فاز را نیز دارند. در نمونه دستگاه خم و برش میلگرد که توانایی برش تا ۲۸ میلیمتر را دارد، باید فقط از برق تک فاز بهره برد. همه پارامترهای ذکر شده بر قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری تاثیرگذار است.

قیمت دستگاه خم و برش برقی میلگرد انتظاری تک فاز

دستگاه برش میلگرد ۲۸ دارای ابعاد کوچکی است و می توان آن را به راحتی توسط ماشین سواری جابه جا کرد. تیغه های این مدل از دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری در دو مرحله آبکاری می شوند. این نوع از قیچی برقی میلگرد انتظاری در نمونه های بدون چرخ، دو چرخ و چهار چرخ تولید می شوند.

قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری
قیچی برقی

قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری سه فاز

این مدل از قیچی برقی میلگرد انتظاری قابلیت استفاده در پروژه های عمرانی بزرگ، پل و سدسازی را هم دارد. مدل سه فاز دارای چرخ های بزرگ برای حمل و نقل آسان دستگاه است. در مدل های سه فاز سرعت برش حداقل دو برابر نمونه های تک فاز است. این مدل از دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری  قابلیت خم و برش همزمان چندین میلگرد را دارا می باشد. همچنین عموما قیمت دستگاه خم و برش میلگرد انتظاری سه فاز از نوع تک فاز آن بیشتر است.

تفاوت قیمت قیچی انتظاری با سایر نمونه های دستگاه خم و برش

قیمت قیچی انتظاری نسبت به سایر نمونه های دستگاه خم و برش میلگرد بسیار مناسب است. البته باید دقت داشت که قیمت قیچی انتظاری بر اساس نوع مدل و برق مصرفی دستگاه متفاوت است. این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت قیچی انتظاری با توجه به نوسانات بازار و هزینه حمل و نقل متفاوت است. اما می توان به طور کلی گفت که قیمت این دستگاه از ۲۸ میلیون تومان تا ۳۵ میلیون متفاوت است.

قیمت بالابر ساختمانی دیجی کالا

برای مطالعه بیشتر:

دستگاه خاموت زن

خاموت زن دستی

خاموت زن اتوماتیک

چسب هیلتی چیست

چسب بتن پودری

قیمت چسب بتن اپوکسی

قیمت چسب بلوک سبک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 2 نظر)

یک نظر

  1. چرا باید سایز دستگاهی که باهاش کار می کنیم بزرگ تر از سایز برش مد نظرمون باشه؟