استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای
قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک به درب هایی گفته می شود که به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند. به دلیل باز و بسته شدن خودکار این نوع درب ها، رفت و آمد از آن به آسانی و سهولت امکان پذیر است. بیشترین کاربرد درب های اتوماتیک در مکان های عمومی و پر رفت آمد همچون پاساژها و پارکینگ ها می باشد. درب های اتوماتیک به انواع درب اتوماتیک شیشه ای ، درب اتوماتیک پارکینگ ، راه بند و … دسته بندی می گردند.

درب اتوماتیک شیشه ای از نظر نحوه اجرا و کارکرد دارای انواع کشویی (اسلایدینگ) ، تلسکوپی ، کرو (منحنی) ، تاشو ، گردان ، لولایی (سوئینگ) و مثلثی می باشد. همچنین برای درب های خروج اضطراری نیز می توان از این نوع از درب های اتوماتیک استفاده نمود. قیمت درب اتوماتیک شیشه ای با توجه به سیستم اجرایی و کیفیت قطعات، یراق آلات و متریال مصرفی در ساخت آن متفاوت است.

لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای

لیست شرکت های مجری درب اتوماتیک شیشه ای

نوع موتور مورد استفاده، برند و توان آن از دیگر عواملی است که تعیین کننده قیمت درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. برای محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای باید ابعاد درب و اجرت نصاب را نیز مدنظر قرار داد. در این مطلب به معرفی بهترین شرکت های فعال در زمینه نصب انواع درب اتوماتیک شیشه ای پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها برای اطمینان از تخصص آنها و اطلاع از لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای ارائه شده است.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک امروزه به دلیل دارا بودن مزایای زیاد خود توانسته جایگزین درب‌های قدیمی شود به همین دلیل امروزه از این گونه درب به خاطر زیبایی و کارایی آن در ساختمان‌های پرتردد مانند ساختمان‌های اداری، تجاری و… استفاده می‌کنند.

درب های شیشه ای اتوماتیک در دو مدل کشویی و لولایی قابل استفاده در مراکز عمومی و خصوصی مانند: هتل، فرودگاه، پاساژ و فروشگاه ها می باشد.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای را میتوان برای سهولت در تردد عابرین، زیبایی، ارتقا سطح مقبولیت اماکن مورد استفاده و جلوگیری از اتلاف انرژی نام برد.

باز و بسته شدن سریع و به موقع درب اتوماتیک شیشه ای ، درز بندی کامل و استفاده از قطعاتی که ضریب انتقال انرژی پایینی را دارا هستند. و میزان مصرف برق بسیار پایین اپراتور، موجب کاهش مصرف انرژی می شود.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تحت تاثیر عوامل متعددی است .

و همچنین محاسبه آن با توجه به عرض و ارتفاع و نوع کاربری (دستی،اتوماتیک) نوع فریم ( فریم آلومینیوم درب اتوماتیک و  یا فریم آنادایز و فریم استیل ) ،کشور سازنده اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای و میزان تردد و همچنین لوازم جانبی از قبیل ( قفل و باتری درب اتوماتیک شیشه ای ، دستگاه کنترل ترد درب برقی شیشه ای ) عواملی هستند که در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارند.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

۱- شرکت دکو از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ و کرو می باشد. برای تماس با دکو و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با دکو و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

تذکر در خصوص محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

برای تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای محاسبات را بطور دقیق انجام نمائید چراکه هرگونه اشتباه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را تغییر می دهد.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای اتوماتیک دست دوم
درب اتوماتیک شیشه ای

۲- شرکت درب های اتوماتیک شیشه چی از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، لولایی و مثلثی می باشد. برای تماس با درب های اتوماتیک شیشه چی و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با درب های اتوماتیک شیشه چی و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم

درب شیشه ای برقی به عنوان درب اتوماتیک که به وسیله قطعات و ابزارهایی که دارد، باز و بسته می شود. بسته به نوع درب اتوماتیک از اپراتور و قطعات خاصی استفاده می شود.

 درب شیشه ای برقی به دلیل سهولت در رفت و آمد اماکن زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. درب شیشه ای برقی ، به عنوان وسیله ای است که قسمت داخلی و بیرونی یک ساختمان را به هم ربط می دهد، همواره مورد توجه افراد بوده و در طول زمان تغییر و تحولات فراوانی داشته است.

 درب شیشه ای اتوماتیک نیز حاصل همین تغییرات بوده است که به صورت اتوماتیک در انواع مختلف امروزه تولید می شود.قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تحت تاثیر عوامل متعددی است.

 درب اتوماتیک برقی توسط دستگاهی به نام اپراتور درب و یا درب باز کن قرار داده شده است که تمام اعمال درب های اتوماتیک که شامل بازشدن درب، انتظار و بسته شدن درب است را کنترل می کند. اپراتور نقش مهمی در درب شیشه ای برقی دارد که از جمله آن تامین امنیت درب است. یک حس گر برای جلوگیری از برخورد درب با افراد در اپراتورها وجود دارد.

قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای

۳- شرکت درآذین از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، گردان و لولایی می باشد. برای تماس با درآذین و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با درآذین و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
قیمت درب کشویی دستی

محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

۴- شرکت آیاز صنعت تبریز از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی و کرو می باشد. برای تماس با آیاز صنعت تبریز و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شییشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آیاز صنعت تبریز و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای

۵- شرکت درتیس از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو، گردان، لولایی، خروج اضطراری (بریک اوت) و مثلثی می باشد. برای تماس با درتیس و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با درتیس و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

۶- شرکت سازه پارت از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، گردان و لولایی می باشد. برای تماس با سازه پارت و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سازه پارت و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای
قیمت درب شیشه ای ساده

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

۷- شرکت ایمن در از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو و لولایی می باشد. برای تماس با ایمن در و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایمن در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

۸- شرکت اتومات در از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ می باشد. برای تماس با اتومات در و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با اتومات در و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای

۹- شرکت خدمات حفاظتی اشل از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو و گردان می باشد. برای تماس با شرکت خدمات حفاظتی اشل و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با خدمات حفاظتی اشل و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
قیمت درب سکوریت

۱۰- شرکت آدُرا از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو، گردان، لولایی و مثلثی می باشد. برای تماس با آدُرا و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آدرا و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای

۱۱- شرکت آتی در از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو، گردان و لولایی می باشد. برای تماس با آتی در و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آتی در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

۱۲- شرکت رهاورد نیرو مهرگان از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ و تلسکوپی می باشد. برای تماس با رهاورد نیرو مهرگان و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با رهاورد نیرومهرگان و سفارش درب اتوماتیک
قیمت درب شیشه ای مغازه

۱۳- شرکت ایمن رهرو از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی و کرو می باشد. برای تماس با ایمن رهرو و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایمن رهرو و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک

قیمت چشمی درب اتوماتیک شیشه ای

۱۴- شرکت مینا درب از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، گردان و مثلثی می باشد. برای تماس با مینا درب و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مینا درب و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای

۱۵- شرکت آچیلان در از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تاشو و گردان می باشد. برای تماس با آچیلان در و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آچیلان در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک
درب اتوماتیک

قیمت نصب درب شیشه ای اتوماتیک

برای تعیین هزینه نصب درب شیشه ای اتوماتیک ، مهم ترین عاملی که تاثیر گذار است می توان به ابعاد دهنه ورودی اشاره کرد که تعیین کننده ابعاد شیشه سکوریت است که بر اساس متراژ و ابعاد شیشه سکوریت و همچنین متعلقات استفاده شده در نصب و ساخت درب شیشه سکوریت تاثیرگذار می باشند.

 البته لازم به ذکر می باشد که هزینه نصب درب شیشه ای اتوماتیک نسبت به درب معمولی بالاتر می باشد و دلیل بالا بودن هزینه می تواند پکیج و فریم باشد که در نصب درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

۱۶- شرکت پرشیا از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، تاشو، لولایی و مثلثی می باشد. برای تماس با پرشیا و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پرشیا و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای

استعلام قیمت چشمی درب اتوماتیک شیشه ای

۱۷- شرکت ایران اتوماتیک از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی و کرو می باشد. برای تماس با ایران اتوماتیک و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایران اتوماتیک و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک

۱۸- شرکت نوین گیت از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو و گردان می باشد. برای تماس با نوین گیت و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نوین گیت و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای
قیمت درب اتوماتیک

۱۹- شرکت آرتا در از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو، گردان و لولایی می باشد. برای تماس با آرتا در و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آرتا در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

۲۰- شرکت الکترو حافظ از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو و گردان می باشد. برای تماس با الکترو حافظ و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با الکترو حافظ و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای

۲۱- شرکت آسیا در پویش از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تاشو، گردان و لولایی می باشد. برای تماس با آسیا در پویش و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آسیا در پویش و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک
درب شیشه ای ریلی

۲۲- شرکت گروه صنعتی آشا سازه پارس از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو، گردان، لولایی و مثلثی می باشد. برای تماس با گروه صنعتی آشا سازه پارس و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه صنعتی آشا سازه پارس و سفارش درب اتوماتیک

۲۳- شرکت گروه درب اتوماتیک ماندگار از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو و لولایی می باشد. برای تماس با گروه درب اتوماتیک ماندگار و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه درب اتوماتیک ماندگار و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای

۲۴- شرکت درجام از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل درب اتوماتیک تلسکوپی، کرو و گردان می باشد. برای تماس با درجام و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با درجام و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای
درب کشویی شیشه ای

۲۵- شرکت پیشتازان فن آوری طاها(گروه بتیس) از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی و گردان می باشد. برای تماس با پیشتازان فن آوری طاها(گروه بتیس) و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پیشتازان فن آوری طاها و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک

۲۶- شرکت مدرن درب از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو و گردان می باشد. برای تماس با مدرن درب و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مدرن درب و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای

۲۷- شرکت پروشات دُر از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، گردان، خروج اضطراری (بریک اوت) و مثلثی می باشد. برای تماس با پروشات دُر و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پروشات در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
قیمت درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

۲۸- شرکت مانیس دُر از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو و مثلثی می باشد. برای تماس با مانیس دُر و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مانیس در و سفارش درب اتوماتیک شیشه ای

۲۹- شرکت نوین تکنیکال از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو، گردان، خروج اضطراری (بریک اوت) و مثلثی می باشد. برای تماس با نوین تکنیکال و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نوین تکنیکال و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

۳۰- شرکت درنادر از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو، گردان، خروج اضطراری (بریک اوت) و مثلثی می باشد. برای تماس با درنادر و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با درنادر و سفارش درب اتوماتیک
قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

قیمت نصب درب اتوماتیک شیشه ای

۳۱- شرکت ثمین در از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو، تاشو، گردان، لولایی و مثلثی می باشد. برای تماس با ثمین در و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ثمین در و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

۳۲- شرکت پارس در از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ، تلسکوپی، کرو و گردان می باشد. برای تماس با پارس در و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پارس در و سفارش درب اتوماتیک

۳۳- شرکت سورن سازه متحرک از معتبرترین شرکت های نصب درب اتوماتیک شیشه ای در تهران است. خدمات این شرکت شامل نصب درب شیشه ای اسلایدینگ و کرو می باشد. برای تماس با سورن سازه متحرک و اطلاع از قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سورن سازه متحرک و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

امروزه درب اتوماتیک شیشه ای مانند جک پارکینگی  به طور گسترده در ساختمان های اداری و تجاری و سایر ارگان ها نظیر بیمارستان و بانک ها مورد استفاده قرار میگیرد.

استفاده از این نوع اپراتورها علاوه بر زیبایی و افزایش سرعت تردد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی  و حفظ دمای محیط داخل ساختمان دارند.

مهمترین عامل در انتخاب اپراتور مناسب، ابعاد درب و میزان تردد از آن می باشد.

در سال های گذشته استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ورودی ساختمان ها چندان رایج نبوده و یک موضوع تجملاتی و غیر ضروری به شمار می رفت اما امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای در ورودی بسیاری از ساختمان های پرتردد نظیر فروشگاهها، بانک ها و مراکز دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به موارد زیادی بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای

مراحل راه اندازی یک سیستم درب اتوماتیک شیشه ای

۱- نصب تابلو و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی سیستم درب اتوماتیک

۲- تکمیل سیم بندی تابلو ودیگر تجهیزات سیستم درب اتوماتیک

۳- تنظیم یا ریگلارژ میکرو سوئیچ های مسیر حرکت درب شیشه ای

۴- تست  مراحل باز و بسته شدن درب شیشه ای اتوماتیک

۵- تنظیم میکرو پروسسور به روی حالت عملکرد مطلوب درب اتوماتیک شیشه ای

موارد تاثیر گذار در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

  • اپراتور درب اتوماتیک
  • فریم و شیشه درب
  • شاسی کشی
  • حمل و نصب
  • کتیبه شیشه سکوریت
  • لوازم جانبی مانند باطری ups، قفل برقی و…
قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

شاید برای شما جالب باشد اما باید بگوییم که ما هزاران نوع درب های  اتوماتیک شیشه‌ای داریم که به میزان تردد در شبانه روز، مکانی که نصب می شوند،

 ابعاد مورد نیاز آن، مدل های متفاوت و … دسته بندی می شوند که این گونه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای نیز متفاوت بود است که انواع درب ها به صورت زیر طبقه بندی می شوند:

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان
  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی
  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی که به آن مدل زاویه دار نیز می گویند.
  • درب اتوماتیک شیشه ای مدل پارکینگی
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی
  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی
  • درب اتوماتیک  شیشه ای تاشو، یا آکاردئونی
  • درب اتوماتیک اسلایدی( ورقه‌ای) .
درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی
درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای

  • اماکن فرهنگی و آموزشی و یا مراکز علمی
  • مراکزهای تفریحی و توریستی
  • رستوران‌ها و فسفود فروشی ها
  • سالن‌های راه آهن
  • بیمارستان‌ها و مراکز های بهداشتی درمانی
  • بانک‌ها
  • دانشگاه‌هاو بعضی مدارس هوشمند
  • هتل‌ها
  • پاساژها و مراکز خرید مدرن و فروشگاه‌ها
  • ساختمان‌های مسکونی
  • سازمان‌ها و ادارات دولتی

انواع شیشه

انواع شیشه های موجود در بازار شامل انواعی همچون شیشه سکوریت ، شیشه دوجداره ، شیشه رنگی ، شیشه لمینت ، شیشه رفلکس ، شیشه ضد گلوله ، شیشه مشجر و شیشه مات شونده می باشد. هر یک از این کالاها با توجه به ویژگی ها و ظاهری که دارند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال از شیشه های ضد گلوله یا شیشه ضد سرقت در طلافروشی ها و ساخت خودروهای ضدگلوله استفاده می شود. شیشه های دوجداره از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مانع نفوذ گرد و خاک می شوند. همچنین از انتقال سر و صدا جلوگیری می کنند. شیشه های رنگی هم جنبه تزئینی داشته و هم در ساخت پنجره های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه سکوریتی مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و در صورت شکست به صورت پودری و قطعات کوچک غیر برنده شکسته می شود. امروزه خرید شیشه رفلکس به دلیل حفظ بیشتر حریم خصوصی افزایش یافته است. شیشه های مشجر از انواع شیشه های مات هستند که در طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند. یکی از جدیدترین انواع شیشه، شیشه های مات شونده هستند که به صورت برقی و هوشمند قابل تغییر از حالت شفاف به مات و بالعکس می باشند. شیشه های لمینت از دو یا چند جداره شیشه ساخته می شوند که در بین آنها یک لایه طلق pvb وجود دارد.

برای مطالعه بیشتر:

درب اتوماتیک

کرکره برقی

قیمت درب ضد سرقت ۱۴۰۱

ساخت درب و پنجره

پنجره دو جداره

قیمت شیشه ضد گلوله

قیمت شیشه لمینت

تابلوی برق

قیمت باربیکیو

قیمت درب کرکره ای برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.77 ( 4 نظر)

۸ نظر

  1. قیمت درب اتوماتیک شیشه ای برای تراس خانه به صورت سه تایی چقدر است؟

  2. بهترین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای کدام است ؟

  3. از کجا میتونم نموداری از نوسانات قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در یک سال اخیر تهیه کنم

  4. درب اتوماتیک شیشه ای گردان و درب اتوماتیک شیشه ای لولایی چه تفاوت هایی با هم دارند و کدوم یکی از این دو مدل درب اتوماتیک شیشه ای بهتره؟

  5. حداکثر اندازه ای که میشه براش درب اتوماتیک شیشه ای ساخت چقدره منظور بنده اینکه امکان ساخت و اجرای درب اتوماتیک شیشه ای در هر اندازه ای وجود داره ؟ و قیمت درب اتوماتیک شیشه ای چقدر از مدل شیشه تاثیر میگیره؟

  6. سلام برای استعلام قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی در اندازه دلخواه با کدوم شماره تماس بگیرم؟

  7. سلام قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دو متر ارتفاع در سه متر طول به صورت دو طرفه حدودا چقدر میشه؟

  8. سلام چه مواردی روی قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیر گذاره؟