استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
آسانسور و بالابر

قیمت آسانسور برای ۵ طبقه

قیمت آسانسور برای ۵ طبقه در درجه اول به نوع آسانسور قابل اجرا بستگی دارد. برند و کیفیت موتور هم از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت اسانسور پنج طبقه می باشد. پارامتر دیگر موثر بر قیمت اسانسور برای ۵ طبقه کابین آن می باشد که با توجه به جنس، ابعاد و ظرفیت قیمت متفاوتی دارد. درب های آسانسور از دیگر اجزای جدانشدنی آن می باشند که قیمت آنها با توجه به جنس، ابعاد و نوع بازشو متفاوت است. عواملی همچون پنل شستی، بافر، پاراشوت، سیم بکسل و تابلو فرمان هم تعیین کننده قیمت آسانسور برای ۵ طبقه می باشند.

در ادامه به بررسی بیشتر مهم ترین عوامل موثر بر قیمت اسانسور پنج طبقه پرداخته شده است. کاربران گرامی می توانند برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت آسانسور برای ۵ طبقه با عمران مدرن در ارتباط باشند.

قیمت اسانسور پنج طبقه

بر اساس قوانین تدوین شده، اجرای آسانسور برای ساختمان های بلندتر از سه طبقه الزامی است. آسانسورها موجب تسهیل در رفت و آمد شده و به جابجایی راحت تر کمک شایانی می نمایند. به ویژه در ساختمان های امروزی که غالبا با بیش از سه طبقه ساخته می شوند، آسانسور بسیار کاربردی است.

در گذشته اجرای آسانسور الزامی نبوده و برخی از ساختمان های قدیمی فاقد آسانسور می باشند. بنابراین بسیاری از مالکان این ساختمان ها برای افزایش آسایش و راحتی ساکنین به دنبال اجرای آسانسور می باشند. این ساختمان ها یا از قبل دارای فضای مخصوص تعبیه شده برای نصب آسانسور می باشند و یا اینکه به هنگام ساخت فضایی بدین منظور در نظر گرفته نشده است. در دسته اول، اجرای آسانسور راحت تر بوده و با چالش های کمتری مواجه است. اما نصب آسانسور در ساختمان های فاقد فضای از پیش تعبیه شده برای نصب، با دشواری های بیشتری روبرو بوده و قیمت آسانسور برای ۵ طبقه در چنین ساختمان هایی بیشتر خواهد بود. زیرا نیاز به زیرسازی داشته و حتی گاهی ممکن است نیز به اعمال تغییراتی در ساختمان باشد.

آسانسور ۵ طبقه

در ساختمان های فاقد جای آسانسور، می توان از فضای چشم پله، حیاط خلوت و یا نمای ساختمان برای نصب آسانسور استفاده کرد. البته باید امکان اجرا در هر یک از این فضاها مورد بررسی قرار گیرد و تمامی ساکنین نسبت به نصب آسانسور رضایت داشته باشند. غالبا نصب اسانسور در چشم پله با چالش های بیشتری مواجه بوده و از این رو قیمت اسانسور پنج طبقه بیشتر خواهد بود.

لیست قیمت آسانسور ۵ توقف

همانطور که پیشتر نیز بیان شد، قیمت آسانسور برای ۵ طبقه به عواملی همچون توان موتور، ظرفیت کابین و نوع درب وابسته است. نوع موتور آسانسور از نظر تک سرعته یا دو سرعته بودن و تعداد توقف آسانسور هم باید برای تخمین قیمت اسانسور پنج طبقه مدنظر قرار گیرد. منظور از تعداد توقف این است که به طور مثال ممکن است در ساختمان های پنج طبقه قدیمی، ساکنین و مالکان واحدها به این تفاهم برسند که آسانسور در طبقه اول توقف نکند. در این صورت آسانسور پنج توقف خواهد داشت و لیست قیمت آسانسور ۵ توقف در این حالت کمتر از حالتی خواهد بود که در تمامی طبقات توقف نماید.

توصیه می شود که پیش از استعلام لیست قیمت آسانسور ۵ توقف ، تمامی مشخصات آن را تعیین نمایید و یا اینکه از شرکت های نصب و فروش آسانسور در این زمینه راهنمایی بگیرید. به منظور استعلام لیست قیمت آسانسور ۵ توقف می توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

آسانسور

قیمت آسانسور برای ۵ طبقه و نوع آن

غالب آسانسورهایی که امروزه اجرا می شوند از انواع کششی و یا هیدرولیکی می باشند. با توجه به شرایط پروژه هر یک از این انواع قابل اجرا می باشند. به طور مثال برای ساختمان های قدیمی فاقد جای آسانسور، انواع هیدرولیکی گزینه مناسب تری هستند. این آسانسورها از نظر نوع موتور و سیستم حرکتی با یکدیگر متفاوت هستند. در صورت وجود فضای کافی، اجرای آسانسورهای کششی معمولا موجب مقرون بصرفه تر شدن قیمت آسانسور برای ۵ طبقه می گردد.

باید توجه داشت هر یک از آسانسورهای ذکر شده به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که بر این اساس نیز قیمت اسانسور برای ۵ طبقه متفاوت است. آسانسورهای هیدرولیکی به دو دسته جک از بغل و جک از زیر تقسیم بندی می شوند که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است. از مهم ترین اجزا در اجرای آسانسورهای هیدرولیکی، جک آن است که نوع و تعداد جک از عوامل تعیین کننده قیمت آسانسور برای ۵ طبقه می باشد. افزایش تعداد جک های مورد نیاز، افزایش قیمت اسانسور پنج طبقه را در پی خواهد داشت. علاوه بر این استفاده از جک های تلسکوپی هم موجب افزایش لیست قیمت آسانسور ۵ توقف می گردد.

آسانسورهای کششی که از پرکاربردترین آسانسورها می باشند به دو دسته گیرلس و گیربکسی دسته بندی می گردند. غالبا قیمت آسانسور برای ۵ طبقه گیرلس از انواع گیربکسی بیشتر بوده و در عین حال سر و صدای کمتری ایجاد می کند.

قیمت اسانسور برای ۵ طبقه و نوع و برند موتور

موتور از اجزای اصلی هر نوع آسانسوری می باشد که بر اساس کششی یا هیدرولیکی بودن آسانسور باید موتور متناسب با آن را خریداری و اجرا نمود. موتورهای کششی به دو نوع گیرلس و گیربکسی تقسیم بندی می شوند که قیمت موتورهای گیربکسی ارزان تر است و باعث کاهش قیمت آسانسور برای ۵ طبقه می گردد. اگر چه قیمت اسانسور پنج طبقه با موتورهای گیرلس بیشتر است اما در مقابل دارای مزایایی همچون حرکت نرم تر و ایجاد سر و صدای کمتر، می باشند.

موتورهای هیدرولیکی هم دارای انواع هواخنک و مستغرق در روغن می باشند. کیفیت و کارایی موتورهای مستغرق در روغن بالاتر بوده و قیمت بالاتری دارند. بنابراین استفاده از این موتورها، افزایش قیمت اسانسور پنج طبقه را در پی خواهد داشت.

علاوه بر نوع موتور، کشور سازنده و برند آن هم تعیین کننده قیمت آسانسور برای ۵ طبقه خواهد بود. غالب موتورهای موجود در بازار ایران تولید داخل بوده و یا برندهای وارداتی از کشورهای ایتالیا، آلمان،‌ ترکیه و چین می باشند. موتورهای ایتالیایی و آلمانی هم کیفیت و هم قیمت بالاتری دارند. در بین انواع موتورهای ایرانی هم می توان موتورهای با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمود که به کاهش قیمت اسانسور پنج طبقه کمک می کند.

آسانسور کششی

قیمت اسانسور پنج طبقه و سرعت موتور

موتورهای آسانسور در سرعت های مختلفی تولید می شوند که در ساختمان های پرتردد و با ترافیک بالا، بهتر است از موتورهای با سرعت بالاتر استفاده نمود. همچنین از منظری دیگر موتورها به انواع تک سرعته و دو سرعته دسته بندی می شوند. انواع تک سرعته که قیمت بالاتری داشته و باعث افزایش قیمت آسانسور برای ۵ طبقه می گردند، حرکت نرم تری را فراهم می نمایند. اما حرکت و توقف آسانسورهای دارای موتور دو سرعته با تکانه هایی همراه است که توسط مسافرین قابل احساس می باشد.

قیمت اسانسور برای ۵ طبقه و کابین آن

کابین از پارامترهایی است که تاثیر مستقیمی بر لیست قیمت آسانسور ۵ توقف دارد. قیمت کابین با توجه به جنس، ابعاد، ظرفیت و تزئینات آن تعیین می گردد. از میان انواع کابین ها، غالبا قیمت کابین های شیشه ای بیشتر است. با افزایش ابعاد و ظرفیت کابین نیز، قیمت آسانسور برای ۵ طبقه افزایش می یابد. استفاده از تزئیناتی همچون سقف کاذب، آینه و … هم موجب افزایش قیمت اسانسور پنج طبقه می گردد.

قیمت آسانسور برای ۵ طبقه و نوع درب

برای اجرای اسانسور نیاز به درب کابین و درب طبقات می باشد. درب کابین آسانسور به صورت اتوماتیک باز و بسته شده و بر اساس جنس، ابعاد و نوع بازشو قیمت متفاوتی دارد. اما درب طبقات می تواند به صورت اتوماتیک یا لولایی اجرا گردد. به منظور کاهش قیمت آسانسور برای ۵ طبقه می توان از درب های لولایی استفاده کرد.

قیمت اسانسور برای ۵ طبقه و شستی آن

شستی یا پنل احضار به منظور فراخوانی آسانسور و تعیین مقصد مورد استفاده قرار می گیرد. معمول ترین شستی های مورد استفاده انواع دکمه ای و لمسی می باشند. قیمت شستی های دکمه ای کمتر بوده و باعث کاهش قیمت آسانسور برای ۵ طبقه می گردد. برخی از انواع نیز با کارت یا اثر انگشت کار می کنند که قیمت بالاتری دارند. شستی آسانسور در جنس های متفاوتی به فروش می رسد که قیمت متفاوتی دارند.

شستی آسانسور

در کنار آسانسور، بسیاری از ساختمان های بزرگ و پرتردد پله برقی هم اجرا می کنند. به منظور استعلام قیمت پله برقی و خرید آن می توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.

برای مطالعه بیشتر:

هوم لیفت چیست

نصب آسانسور در راه پله

آسانسور هیدرولیک جک از زیر

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

قیمت کامل آسانسور

آسانسورهای کششی

قیمت روز آسانسور ۴ نفره

آسانسور جکی

نصب آسانسور هیدرولیک

قیمت اسانسور ۶نفره

نصب آسانسور بعد از پایان کار

قیمت آسانسور هیدرولیکی

آخرین عناوین

چسب کاشی آژند

چسب کاشی آژند یکی از چسب های با کیفیت عرضه شده در بازار است که…

24 دقیقه پیش

آسانسور هیدرولیکی دو نفره

آسانسور هیدرولیکی دو نفره را می توان جزو امن ترین آسانسورها در نظر گرفت که…

14 ساعت پیش

چسب کاشی خارجی

چسب کاشی خارجی بسته به این که توسط کدام شرکت تولید کننده مواد شیمیایی و…

1 روز پیش

جدیدترین ایده های نورپردازی نمای کافه ها ۲۰۲۴

کافه ها در دنیای پرمشغله امروز، محلی برای آرامش، گفتگو و لذت بردن از طعم…

1 روز پیش

آسانسور ضد انفجار

آسانسور ضد انفجار نوع خاصی از آسانسور است که برای استفاده در محیط هایی با…

1 روز پیش

نمایندگی آسانسور

نمایندگی آسانسور با بهره گیری از متخصصان مجرب و کارآزموده، طیف گسترده ای از خدمات…

1 روز پیش