استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

فروش میلگرد چکی

فروش میلگرد چکی
فروش چکی میلگرد

یکی از راهکارهای مقابله با رکود صنعت ساختمان ، ایجاد شرایطی برای فروش اعتباری میلگرد است. فروش میلگرد چکی در میان فعالان بازار آهن آلات ، راهکاری قدیمی و مطمئن برای معامله محسوب می شود. با توجه به نوسانات قیمت میلگرد فروش میلگرد با چک ، این فرصت را به پیمانکار می‌دهد، تا با تامین کمتر از ۳۰ درصد مبلغ مصالح ساختمانی به صورت پیش پرداخت، کار ساخت را پیش ببرد و هزینه مصالح را پس از اتمام پروژه پرداخت کند. ارائه ضمانت های مورد نیاز برای فروش میلگرد شرایطی برای شرکت های پیمانکاری ساده است. معمولا نیاز به ضمانت ملکی وجود دارد که پایان کار داشته باشد. در اختیار داشتن چک صیادی معتبر نیز برای خرید میلگرد از کارخانه چکی الزامی است. بسیاری از فروشندگان تنها امکان فروش اعتباری میلگرد را برای اشخاص حقوقی و شرکت‌ها امکان پذیر خواهند کرد. برای استعلام قیمت میلگرد ۱۶ و ۱۴ چکی با شماره کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش میلگرد اعتباری
قرارداد خرید میلگرد اعتباری

فروش میلگرد چکی در تهران

یکی از دغدغه‎‌های مهم پیمانکاران ساختمان در تهران، تعیین بهترین زمان خرید است. در مورد میلگرد، خرید و انبار کردن میلگرد هزینه‌بر است و ریسک بالایی دارد. دلیل پیچیدگی تعیین زمان مناسب برای خرید مصالح، تلاطم و آشفتگی بازار آهن آلات است. متاسفانه در کشور ما نمی توان پیش بینی درستی برای بازار آهن آلات داشت. خرید عمده و نبود نقدینگی عملا موجب خوابیدن بسیاری از پروژه ها خواهد شد. فروش اعتباری میلگرد در این شرایط راه نجات است. بسیاری از فروشندگان پایتخت تلاش دارند امکان فروش میلگرد چکی در تهران و اصفهان و تبریز و سایر کلان شهرهای ایران را برای خریدهای عمده فراهم کنند.برای آگاهی از شرایط فروش و قیمت میلگرد ۱۶ و ۱۴ تهران به صورت چکی با شماره کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش میلگرد چکی ذوب آهن اصفهان

میلگردهای ذوب آهن اصفهان یکی از پرطرفدارترین ها در بازار آهن آلات است. سفارشات این کارخانه حجم مهمی از معاملات روزانه میلگرد را شامل می شود. امکان فروش اعتباری میلگرد ذوب آهن اصفهان از طرف بسیاری از بنگاه‌های فروشنده آهن آلات فراهم شده است. مراکز فروش چکی میلگرد این امکان را به سازندگان می دهند که برای خرید چکی مصالح ساختمانی اقدام کنند. تامین اعتبار لازم برای این کار در شرایطی که نقدینگی در بازار وجود ندارد، از راهکارهای مهم مقابله با رکود است. برای آگاهی از شرایط فروش و قیمت میلگرد ۱۶ و ۱۴ اصفهان به صورت چکی با شماره کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش میلگرد با چک

فروشنده چکی میلگرد

امکان فروش میلگرد چکی

فروش چکی مصالح ساختمانی تضمین کننده سود فروشنده و خریدار است. خریدار با کاهش دغدغه‌های مالی بر اساس زمانبندی پروژه های ساختمانی را پیش می برد. امکان فروش میلگرد چکی در بازار آهن فرصتی است که به پیمانکاران ساختمانی داده می شود تا با کاهش دغدغه های مالی تامین مصالح ساختمانی ارزان ترین مسیر و مطمئن ترین راه را انتخاب کند. میتوان انواع تیرآهن ، نبشی ، پروفیل های فولادی و ورق های فولادی را به صورت چکی خریداری کرد.

چگونه میلگرد چکی بخرم ؟

در گام اول باید فروشندگانی را انتخاب کنید که امکان خرید اعتباری میلگرد را فراهم کنند. در ادامه موارد زیر را در مورد قرارداد فروش میلگرد با چک در نظر بگیرید:

  • مدارک مورد نیاز برای خرید میلگرد چکی بر اساس شرایط فروشنده متفاوت است.
  • باید قراداد دقیق در زمینه فروش میلگرد چکی بین طرفین بسته شود
  • تعداد چک‎‌های تضمین بر اساس  قرار داد تعیین خواهد شد.
  • متن قراراداد باید به دقت نوشته و تمامی جزئیات مشخص شود
  • شرایط فسخ قرارداد و جریمه‌های دیرکرد در متن قرارداد مشخصی میشود
  • میزان کارمزد و سود خرید چکی میلگرد نیز در متن قرارداد مشخص می شود
فروش میلگرد چکی

فروش اعتباری میلگرد

نحوه پرداخت میلگرد چکی

  • بازپرداخت فروش اعتباری میلگرد ۶ ماهه و ۱۲ ماهه انجام می شود.
  • سود فروش میلگرد چکی بر اساس تورم تغییر می کند.
  • امکان خرید چکی میلگرد با اقساط بلند مدت‌تر نیز وجود دارد
  • پیش پرداخت خرید میلگرد با چک صیادی معمولا حدود ۲۰ درصد است
  • سود میلگرد چکی حدود ۲۱ درصد است
  • خرید چکی میلگرد از کارخانه بر اساس شرایط فروشنده مشخص می‌شود
  • پیش از سفارش میلگرد چکی بهتر است از داشتن چک صیادی اطمینان حاصل کنید
فروش میلگرد اعتباری

فروش میلگرد به صورت چکی

شرایط فروش میلگرد با چک معمولا برای اشخاص حقوقی و شرکت های پیمانکاری ارائه می شود. کم‌تر پیش می آید که فروشندگان امکان خرید اعتباری میلگرد را به اشخاص حقیقی بدهند. لیست مدارک مورد نیاز برای معامله اعتباری آهن آلات به شرح زیر است:

  • ارائه چک تضمین برای قرارداد معامله اعتباری آرماتور الزامیست
  • مدارک ملک مسکونی به عنوان تضمین
  • اسناد پروژه در حال ساخت به عنوان تضمین
  • مدارک شناسایی
  • چک صیادی
  • ارائه مدرک پایان کار پروژه هایی که قرار است به عنوان تضمین ارائه شود
  • مدارک شناسایی اشخاص حقوقی
خرید چکی میلگرد

خرید میلگرد با چک صیادی

فروش میلگرد با چک

در صورتی امکان فروش میلگرد با چک وجود خواهد داشت که میزان سفارش از تناژ مشخصی بالاتر باشد. در صورتی خرید اعتباری میلگرد امکان پذیر است که بیش از ۵۰ تن سفارش ثبت شده باشد. با توجه به حضور واسطه‌ها و دلالان متعدد در بازار آهن آلات، امکان معامله چکی میلگرد برای اشخاص حقیقی به سختی امکان پذیر است. سفارش این حجم فروش اعتباری آهن آلات از اشخاص حقیقی دور از ذهن است مگر آنکه بحث دلالان بازار آهن پیش آید. به همین دلیل است که شیوه‌نامه‌های اجرایی فروش اعتباری میلگرد این روزها معمولا ارائه مدارک پیمانکاری و پروانه ساخت را الزام آور کرده است.

خرید میلگرد به صورت چکی

قرارداد فروش اعتباری دارای چندین بند است که در این قرداد شرایط خرید و فروش میلگرد اعتباری برای طرفین مشخص خواهد شد. بخشی از این قرارداد به شرح زیر است:

  • ماده یک متن قرارداد، مشخصات خریدار است. خریدار معمولا پیمانکار یا شرکت های عمرانی است که درخواست حجم بالایی از میلگرد دارند. برای خریدهای حجم بالا معمولا امکان فروش اعتباری میلگرد فراهم است.
  • ماده دو متن قرارداد خرید اعتباری میلگرد در مورد نوع و جنس و برند و تناژ جزئیات را مشخص می کند. به طور مثال ۷۰ تن میلگرد آجدار از برند ذوب آهن اصفهان با گرید A3 مشخصاتی ملگرد است که در این بند وارد می شود. فروشنده موظف است دقیقا بر اساس جزئیات این بند قرار میلگرد مورد نیاز خریدار را تامین کند در غیر این صورت قرارداد باطل است.
  • ماده سه قرارداد ، زمان دقیق چک معامله میلگرد را مشخص می کند. به طور مثال بر اساس قرارداد معامله اعتباری میلگرد، تعیین می‌شود که چه تعداد چک بر اساس چه زمانبندی قابل برداشت خواهد بود.
  • تعداد برگه های چک مورد نیاز برای معامله میلگرد بر اساس توافق طرفین تعیین می شود. به طور مثال ممکن است برای معامله شرایطی میلگرد با بازپرداخت ۱۲ ماهه به جای ارائه ۱۲ چک یک ماهه، معامله با ۴ چک سه ماهه انجام شود و بازپرداخت به صورت سه ماه یکبار باشد.
  • در ماده چهارم قرارداد، مبلغ  مورد معامله مشخص می شود. دقت داشته باشید که مبلغ فروش میلگرد چکی باید بر اساس قیمت روز محاسبه شود. سود اعلامی از سوی فروشنده در هر قسط در نهایت اعلام می شود. قسط بندی بر اساس مبلغ نهایی انجام خواهد شد. معمولا قسط های اول مربوط به تسویه سود معامله چکی میلگرد است و در قسط های بعدی اصل مبلغ وصول می شود. 
  • ماه پنجم قرارداد میلگرد چکی به صورت دقیق مشخص خواهد کرد که مهلت سررسید چک میلگرد به همراه زمانبندی پرداختی های معامله میلگرد چگونه است.
  • در بخش‌های دیگر قرارداد شرایط فسخ و جریمه های دیرکرد مشخص می شود.
  • شیوه تحویل کالا و زمانبندی تحویل کالا نیز باید در قرارداد قید شود.
  • در ماده ۲ باید به دقت به وزن و کیفیت میلگرد اشاره شود.
فروش میلگرد با چک
فروش شرایطی میلگرد

بنگاه فروش چکی مصالح ساختمانی

فروش چکی میلگرد

افرادی که سال‌هاست در بازار آهن آلات مشغول به کار هستند می‌دانند که معمولا بازار با مشکل عدم وجود نقدینگی روبرو است. راه حل قدیمی فراهم آمدن فروش امکان مصالح ساختمانی چکی  است که راهکاری ایده ال برای پیمانکاران حوزه ساخت و ساز فراهم می کند. فروش چکی میلگرد این امکان را به خریدار می دهد که پروژه را سر وقت به اتمام برساند و از سود حاصل از اتمام پروژه به راحتی اقساط را پرداخت کند. به همین دلیل است که فروشنده نیز از بازپرداخت اقساط اطمینان دارد و فروش اعتباری آهن آلات با اطمینان طرفین انجام می شود.

خرید و فروش میلگرد شرایطی

فروش میلگرد شرایطی برای میلگردهای رایج در بازار میسر است. فروشندگان معتبر میلگرد مانند ذوب آهن اصفهان و میلگرد نیشابور ، میلگرد شاهین بناب ، میلگرد ظفر بناب امکان فروش اعتباری میلگرد را به خریداران خواهند داد. با مراکز فروش معتبر تماس بگیرید و بر اساس شرایط خود جزئیات را تعیین کنید.

فروش چکی مصالح ساختمانی

امکان فروش چکی مصالح ساختمانی برای انواع محصولات آهن آلات و میلگرد فراهم است. لیست زیر از مواردی است که بنگاه های فروش اعتباری میلگرد و تیرآهن قسطی معمولا شرایط ویژه ای برای خریداران تناژ بالای میلگرد در نظر میگیرند. در ادامه این لیست را مرور خواهیم کرد:

فروش اعتباری میلگرد

امکان خرید میلگرد از کارخانه معمولا برای محصولات پر خریدار فراهم است. میلگرد A3 قطر ۱۴ و ۱۶ یکی از پر خریدارترین محصولات این روزهای بازار است. باید توجه داشت میلگرد A3 به هیچ عنوان نباید برای اجرای جوش فورجینگ استفاده شود. در صورتی که نیاز به میلگردهایی دارید که امکان فورجینگ میلگرد را به شما بدهد باید از گرید ۲ یا ۱ استفاده کنید. میلگردهای پرفروش بازار به شرح زیر است:

  • فروش اعتباری میلگرد آجدار  16 A3
  • فروش با چک صیادی میلگرد آجدار ۱۸  A3
  • فروش به صورت چکی میلگرد آجدار ۱۲  A3
  • فروشنده اعتباری میلگرد آجدار ۱۴   A3
  • فروش میلگرد با چک گرید ۳ A3
  • خرید میلگرد اعتباری گرید ۲ A

برای آگاهی از شرایط فروش و قیمت میلگرد ۱۶ و ۱۴ اصفهان به صورت چکی با شماره کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

شرایط فروش میلگرد چکی

امکان خرید شرایطی میلگرد

فروش میلگرد شرایطی

با توجه به تلاطم بازار این روزها معمولا فروش میلگرد چکی هم به نفع خریدار تمام خواهد شد و هم به نفع فروشنده. فروش میلگرد شرایطی به این صورت امکان پذیر است که شما حدود یک سوم مبلغ معامله میلگرد را پرداخت کرده باشید. مابقی هزینه میلگرد به صورت اقساطی از حساب شما کسر خواهد شد.

خرید میلگرد چکی

برای خرید میلگرد چکی با کسر ۳۰ درصد مبلغ کل بر اساس سود حدود ۲۱ درصد محاسبه شده و قسط بندی می شود. امکان تعیین قسط ۶ تا ۳۶ ماه وجود دارد. طبیعتا هر چه زمان طولانی تری برای بازپرداخت در نظر گرفته شود، خرید میلگرد چکی باید سود بیشتری انجام می شود. میزان اقساط بازپرداخت با توجه به سود بازپرداخت آن تعیین می شود.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت جهانی میلگرد

میلگرد صادراتی

قیمت میلگرد ۱۲ a3

قیمت میلگرد اقساطی

سهمیه میلگرد با پروانه ساختمان

قیمت میلگرد کامپوزیتی

قیمت میلگرد ۱۴۰۱

خرید میلگرد از بورس

قیمت روز آرماتور

قیمت میلگرد ۸ اصفهان

قیمت میلگرد ۱۴ تبریز

قیمت میلگرد ۲۰ سنندج

قیمت میلگرد ۲۸ کرمان

وزن میلگرد ۱۴ اصفهان، استان اصفهان

قیمت میلگرد ۳۶ قشم

قیمت میلگرد ۶.۵ کرمان

قیمت میلگرد آسیا

میلگرد ۸ قیمت

قیمت میلگرد ابهر امروز

قیمت میلگرد ۱۴ رشت

نمودار قیمت میلگرد ۱۶ شاهین شهر، استان اصفهان

قیمت میلگرد ۱۶ یزد

قیمت میلگرد ۱۴ میانه

وزن میلگرد ۱۲

وزن میلگرد ۱۲ آجدار

وزن میلگرد ۱۲

هر شاخه میلگرد ۱۲ چند کیلو است

وزن میلگرد ۱۸

قیمت میلگرد ۱۰ آجدار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی میدهید؟

امتیاز کاربران: 4.7 ( 8 نظر)

۴ نظر

  1. فروش میلگرد چکی با چه ضامنی صورت میگیره؟

  2. فروش میلگرد چکی در تمام شرکت ها وجود داره؟ میشه اسم شون رو بگید؟

  3. شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش میلگرد چکی آیا چک هر بانکی را برای خرید میلگرد قبول میکنن یا فقط چک هایی از بانک های خاص و مد نظر خود شرکت رو مقبول میدونن

  4. باسلام و درود