استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

فروش دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن
فروش دوربین هایک ویژن

خرید و فروش دوربین هایک ویژن در عمران مدرن انجام می شود. دوربین‌های Hikvision یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین برندهای در زمینه دوربین‌های مداربسته هستند. Hikvision یک شرکت چینی است که تخصص در تولید تجهیزات امنیتی و دوربین‌های مداربسته دارد. این دوربین‌ها از انواع و اقسام مدل‌ها با ویژگی‌های مختلف بهره می‌برند و در صنعت امنیت و نظارت وسیعاً مورد استفاده قرار می‌گیرند.

از ویژگی‌های معمول دوربین‌های Hikvision می‌توان به کیفیت تصویر بالا، توانایی ضبط تصاویر در شب و روز، مقاومت در برابر آب و هوا، و قابلیت اتصال به شبکه و اتوماسیون اشاره کرد. همچنین، Hikvision انواع دوربین‌های دام، دیواری، پان تیلت زوم (PTZ) و فیش‌آی دوربین نیز تولید می‌کند.

در ادامه مشخصات دوربین های هایک ویژن که در سایت عمران مدرن به فروش می رسد گردآوری شده است. مشتریان محترم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوان مت در تماس باشند.

شرایط فروش دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CD2523G0-IS با لنز فیکس ۴mm و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش دوربین هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CD2542FWD-IS با لنز فیکس ۴mm و رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش دوربین هایک ویژن
دوربین مدار بسته هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CD2543G0-IS با لنز فیکس ۴mm و رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش دوربین هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CD2563G0-IS با لنز فیکس ۴mm و رزولوشن تصویر ۶ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش دوربین هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CD2520F با لنز فیکس ۴mm و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش هایک ویژن

فروش هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CD2955FWD-IS با لنز فیکس ۱.۰۵mm و رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و تکنولوژی ساخت  اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CD2D14WD با لنز فیکس ۳.۶mm و رزولوشن تصویر ۱ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش دوربین هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CD2F52F-IS با لنز فیکس ۲.۸mm و رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CD2Q10FD-IW با لنز فیکس ۴mm و رزولوشن تصویر ۱ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

 فروش دوربین مداربسته هایک ویژن

فروش هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CV2Q21FD-IW با لنز فیکس ۲.۸mm و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش دوربین مداربسته هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CV2U21FD-IW با لنز فیکس ۲.۸mm و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش هایک ویژن

فروش دوربین مداربسته هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CD2342WD-I با لنز فیکس ۲.۸mm و رزولوشن تصویر ۴ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش دوربین مداربسته هایک ویژن با  مشخصات زیر در عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین مدل DS-2CD2352-I با لنز فیکس ۲.۸mm و رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل است. از دیگر مشخصات آن می توان به  نوع سنسور تصویر سیموس CMOS و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

نصب دوربین مدار بسته

دوربین وایرلس

دوربین مداربسته میکروفون دار

شرکت تیاندی

دوربین وایرلس چرخشی

نمایندگی دوربین تیاندی

لیست قیمت تیاندی

کیفیت دوربین تیاندی

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۴ مگاپیکسل

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

nvr هایک ویژن ۳۲ کانال

دی وی ار ۱۶ کانال هایک ویژن

دستگاه دی وی ار هایک ویژن

هایک ویژن تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)