استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

طرح کناف لاین نوری

طرح کناف لاین نوری
نورپردازی به کمک طرح کناف لاین نوری

طرح کناف لاین نوری ، یکی از مدرن ترین روش های نورپردازی در صنعت ساختمان می باشد که با توجه به مزایای بسیار زیاد آن، طرفداران بسیار زیادی در بین طراحان و مهندسین پیدا کرده است. اجرای لاین نوری در سه حالت مختلف روکار، آویز و توکار انجام می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی طرح کناف لاین نوری و بررسی مزایای سقف کناف با نور خطی بپردازیم. همچنین برای اطلاع از قیمت و سفارش می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس حاصل کنید.

معرفی طرح کناف لاین نوری

در گذشته، سیستم نورپردازی به صورت متمرکز انجام می شد، اما در حال حاضر سیستم نورپردازی بسیار متحول شده است. استفاده از فناوری LED در سقف کناف با نور خطی باعث شده تا این محصولات علاوه بر شار نوری مناسب، انرژی کمتری نیز مصرف کنند. کناف لاین نوری با به کارگیری نورپردازی خطی، امکان نورپردازی و روشن کردن تمامی قسمت های مهم ساختمان را برای ساکنین فراهم می کند.

طرح کناف لاین نوری
نورپردازی اتاق جلسات به کمک سقف کناف با نور خطی

سقف کناف با نور خطی و طرح های متنوع دیگر، علاوه بر تامین روشنایی محیط، از لحاظ بصری نیز جلوه بسیار زیبایی در محیط به وجود می آورند. طرح کناف لاین نوری به سبکی خلاقانه از نور به عنوان ابزاری برای زیباسازی محیط استفاده کرده و روشنایی محیط را به شکل جدید و نوآورانه ای تامین می کند.

هزینه نورپردازی سقف کناف با نور خطی

قیمت تمام شده ی طرح کناف لاین نوری نیز همانند سایر کالاها، بر اساس نوع و کیفیت اجزای تشکیل دهنده ی آن تعیین می گردد. از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت این نوع نورپردازی خطی، میزان نوردهی است. تعداد لاین های نوری در کناف، میزان نوردهی را مشخص می کند. به طور مثال، میزان نوردهی کناف تک لاین نسبت به دو لاین و سه لاین کمتر است و با توجه به میزان نوردهی کمتر، قیمت پایین تری هم دارد.

طرح کناف لاین نوری ، با توجه به متراژ لاین نوری، شدت روشنایی چراغ ها، کاربری نور و … مشمول هزینه های متفاوتی می شود. در نتیجه برای اجرای اصولی و صحیح این طرح باید در ابتدا میزان نیاز به نور در محیط را کاملا بررسی و میزان بودجه در دسترس را محاسبه کرده و سپس اقدام به خرید نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نورپردازی سقف کناف با نور خطی و استعلام هزینه نورپردازی سقف کناف با نور خطی می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

سقف کناف با نور خطی
نورپردازی سقف کناف با نور خطی روکار

اجزای طرح کلاف لاین نوری

یکی از مهم ترین اجزای لامپ های LED به کار رفته در طرح کناف لاین نوری ، هیت سینک می باشد که وظیفه ی خنک کردن محیط لامپ با کاهش دمای LED را به عهده دارد. بخش دیگری از سیستم نورپردازی خطی صفحه نمایشی است که روی ال ای دی قرار گرفته است. این نمایشگر از تابش بیش از اندازه نور جلوگیری کرده و به تابش یکدست نور کمک می کند. یکی از مهم ترین خصوصیات نورپردازی سقف کناف با نور خطی ، انعکاس نور یکنواخت است که به وسیله دیفیوزر انجام می شود.

جنس بدنه طرح کلاف لاین نوری ، اغلب از آلیاژ آلومینیوم می باشد‌ که باعث دفع گرما و حرارت تولید شده توسط چراغ ها می شود. در طرح کناف لاین نوری ، به وسیله بدنه، تبادل حرارتی انجام شده و باعث کاهش دمای ال ای دی می شود. در نتیجه، هم عمر چراغ بیشتر شده و هم نور به به طور با کیفیت تری در محیط پخش می شود.

طرح کناف لاین نوری
نورپردازی سقف کناف با نور خطی

مزایای استفاده از طرح کناف لاین نوری

همانطور که پیش تر اشاره شد، طرح کناف لاین نوری از مزایای متعددی برخوردار می باشد. در ادامه به معرفی برخی از این مزایا خواهیم پرداخت:

  • مصرف بهینه انرژی: در طرح کناف لاین نوری ، برای روشنایی از تکنولوژی LED استفاده می‌ شود. لامپ های ال ای دی توان مصرفی بسیار پایینی داشته و از سوی دیگر نسبت به سایر نمونه‌ های مشابه، نور بیشتری تولید می نمایند. در نتیجه، با استفاده از این محصول، در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.
  • وزن کم: وزن کم و اندازه کوچک، یکی از پارامترهای مثبت و بسیار مهم در هنگام نورپردازی و نصب لامپ ها در سقف کناف با نور خطی به شمار می‌ رود.
طرح کناف لاین نوری
نورپردازی ساختمان با استفاده از طرح کناف لاین نوری
  • منطبق شدن با سبک های مختلف معماری داخلی: لاین های نوری انعطاف پذیری بالایی در طراحی دارند و در سبک های مختلف معماری داخلی ساختمان استفاده می شوند. همچنین، از طرح کناف لاین نوری ،می توان در اشکال هندسی مختلف استفاده نموده و قابل ترکیب شدن با اجزای مختلف ساختمان مثل سقف و دیوارها می باشند. امروزه اجرای دیوار کناف طرفداران بسیاری یافته که قیمت ورق کناف دیوار با توجه به امکان اجرای نورپردازی های زیبا و افزودن زیبایی محیط مقرون بصرفه است.
طرح کناف لاین نوری
اشکال مختلف هندسی با کمک طرح کناف لاین نوری
  • قابلیت تنظیم شدت نور و رنگ: در سقف کناف با نور خطی ، امکان تنظیم شدت نور وجود دارد. همچنین در بعضی از موارد امکان تغییر رنگ نور نیز وجود داشته و این موضوع به کاربر کمک می کند تا بتواند انواع مختلفی از نورپردازی را تجربه کند.
  • هماهنگی با سبک مینیمالیسم طراحی داخلی: اگر قصد استفاده از طراحی مینیمال در محیط داخلی ساختمان را داشته باشید، طرح کناف لاین نوری ، به دلیل داشتن ظاهری ساده، انعطاف پذیری در اجرا به صورت توکار و روکار و … گزینه بسیار مناسبی می باشد.
طرح کناف لاین نوری
سقف کناف با نور خطی توکار

خرید طرح کناف لاین نوری

هنگام خرید طرح کناف لاین نوری ، یکی از عوامل موثر در برآورد قیمت اجرای سقف کناف با نور خطی برند و شرکت سازنده آن می باشد. پس در صورتی که برای پیاده سازی لاین نوری تجهیزات و وسایل را از یک برند معتبر و شناخته شده بخرید، ممکن است قیمت تمام شده طرح افزایش یابد، ولی در عین حال از مزایایی مثل گارانتی، خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت برخوردار خواهید بود. همکاران ما در عمران مدرن می توانند شما را برای خرید مناسب ترین نوع کناف لاین نوری، راهنمایی نمایند.

طرح کناف لاین نوری
نورپردازی سقف کناف با نور خطی

در ادامه به نکاتی برای انتخاب و خرید بهتر و بهینه تر کناف لاین نوری اشاره می کنیم که دانستن آن ها برایتان مفید است:

  • حتما از ولتاژ مناسب و استاندارد برای اجرای سقف کناف با نور خطی استفاده کنید.
  • به طول عمر مفید لامپ ها بسیار دقت کنید.
  • لازم است لاین نوری دیفیوزر مناسب و استانداردی داشته باشد تا نور ملایم و یکنواختی از خود عبور دهد که وقتی به آن نگاه می‌ کنید چشمان شما اذیت نشود.
  • کناف لاین نوری باید لایه محافظ اپتیکی داشته باشد و توسط افراد حرفه ای نصب شود.
  • حتما از چراغ های ال ای دی استفاده شود و زاویه چراغ ها نیز باید مناسب باشد.

در آخر، لازم به ذکر است که سقف کناف با نور خطی ، در کاربری های بسیار گوناگونی اعم از تجاری، اداری، آموزشی و… مورد استفاده قرار می گیرد و بدنه لاین نوری از رنگ های مختلفی ساخته شده است که مشتریان می توانند رنگ مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند.

برای مطالعه بیشتر:

لاین نوری سقف

لاینر خطی

چراغ لاین نوری

انواع لاین نوری

نور خطی نما

لاین نوری توکار

لاین نوری روکار

نور خطی دیواری

نصب لاینر خطی

اجرای نور خطی در کناف

انواع لامپ نور مخفی

روشنایی زیر کابینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 3.5 ( 5 نظر)