استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شرکت نماسازان امروز (Satel)

شرکت نماسازان امروز(Satel) با ۱۵ سال سابقه در زمینه تولید مصالح عایق صنعتی و نمای ساختمان با هدف تأمین و تولید مصالح مدرن و سبک و بهینه سازی مصرف انرژی و سبک سازی ساختمان و رویکرد نو آورانه در زمینه تولید محصولات سبک و عایق فعالیت می کند. این شرکت در سال ۱۳۸۲ تأسیس و خطوط تولید خود را در شهرک صنعتی شمس آباد تهران راه اندازی نمود. کلیه محصولات شرکت با برند Satel به بازار عرضه می گردد.

تماس با شرکت نماسازان امروز

محصولات

  • ساندویچ پانل دکوراتیو (متال برد)

موارد استفاده ساندویچ پانل دکوراتیو SATEL جهت پوشش داخل و خارج ساختمان‏‏، پارتیشن بندی، سقف کاذب و پوشش دیوار های داخلی و خارجی انواع کانکس ها و دیواره داخلی سرویس بهداشتی و…. استفاده می­ شود.این پانل در طرح و رنگ های مختلف از جمله طرح آجر، سنگ، چوب و غیره تولید می گردد.
به لحاظ زیبایی و استحکام این ساندویچ پانل ها در قسمت ورق رویی به عمق ۲ میلیمتر فرورفتگی ایجاد می گردد که مهمترین علت آن جلوگیری از ایجاد موجودی های احتمالی روی ورق و استقامت بیشتر پانل بوده و در هشت تیپ مختلف به صورت های مختلف تولید می شود.
ساندویچ پانل دکوراتیو علی‌‌رغم سبکی فوق‌العاده با مقایسه محصولات مشابه مقاومت فوق‌العاده‌ای در برابر ضربه‌ دارد. این محصول نیروی وارده را به خوبی جذب کرده و مقاومت بالاتری نسبت به چوب از خود نشان می‌‌ دهند. این مسئله در ساخت دیواره ها و سقف‌های کاذب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی در برابر رطوبت هوا و شرایط خورنده محیطی دچار آسیب‌های ناشی از خوردگی نمی‌شوند. این مسئله باعث حداقل شدن هزینه تعمیرونگهداری می‌گردد. در مقایسه با پارتیشن‌های چوبی این پانل‌ها از طول عمر چندین برابر در محیط‌های مرطوب برخوردارند. همچنین به علت عدم پوسیدگی، از نظر بهداشتی نیز مطمئن بوده و جای نگرانی برای تجمع میکروب در ساختمان باقی نمی‌گذارد.

سرعت حمل و نقل و سهولت نصب ساندویچ پانل دکوراتیو SATEL ،مقاومت زیاد در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله، عایق حرارتی صوتی ، عایق رطوبت و عایق صوتی، دستیابی به فضای مفید بیشتر به علت ضخامت ناچیز،صرفه جویی در هزینه زیر سازی اندک برای نصب در سطوح سقف و دیوار ، بهینه سازی سرمایش و گرمایش ساختمان به دلیل جلوگیری از تبادل سرما و گرما و در نتیجه صرف انرژی کمتر (مطابق با مبحث ۱۹ ساختمان )، زیبایی محصول و تنوع رنگ، سهولت پاکیزگی و نگهداری، محافظ محیط زیست، مناسب برای تمامی اقلیم ها، قابلیت شستشو، حذف گچ و خاک، افزایش سطح زیر بنای مفید و تقلیل زمان اجرا به میزان ۶۰ درصد از جمله برتری های ساندویچ پانل دکوراتیو نسبت به مصالح سنتی می باشند.

  • ساندویچ پانل صنعتی

امروزه با تحقیقات و پیشرفت بعمل آمده در زمینه تولید مواد کامپوزیت ساندویچ پانل های SATEL به عنوان یکی از مصالح ساختمانی سبک و مقاوم طراحی و تولید می شوند.طراحی ساندویچ پانلها کاری بسیار پیچیده برای رسیدن به نیازمندیهای خاص مانند مقاومت حرارتی، آب بندی، مقاومت مکانیکی، مسائل بهداشتی، ایمنی در مقابل حریق و مسائل زیست محیطی است. ساندویچ پانلها برای دستیابی به این موارد طراحی و تولید میشوند. به دلیل عایق بودن و دارا بودن جداره های داخلی و خارجی رنگی پانلهای پیش ساخته یکی از بهترین مصالح پیش ساخته برای جلوگیری از نفوذ آب و هدر رفتن انرژی به شمار می روند. ساندویچ پانلها روشهای بسیار آسان و اقتصادی برای تمام نیازمندی های ساختمانی ارائه می دهند.

این نوع ساندویچ پانل به چند روش : دو رو گالوانیزه ، یک رو فویل آلومینیومی و یک رو گالوانیزه ، یک رو ورق گالوانیزه از بیرون و فویل مسلح آلومینیومی از داخل با ضخامت ۴ الی ۱۰ سانتیمتر با فوم تزریقی پلی یورتان سخت تولید می شود . این پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها بوده و به علت نداشتن بو ، عدم ریزش مواد و عدم امکان زندگی حشرات در داخل فوم بهترین نوع پوشش در سقف مجتمع های صنعتی میباشد پانل سقفی با ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین از نوع بهترین عایق های صنعتی جهت پوشش سقف می باشد .
ساندویچ پانل های SATEL بر خلاف دیواره های متداول بتنی در برابر رطوبت هوا و شرایط خورنده محیطی دچار آسیب های ناشی از خوردگی نمی شوند . این مسئله باعث حداقل شدن هزینه تعمیر و نگهداری می گردد . در مقایسه با پارتیشن های چوبی این پانل ها از طول عمر چندین برابر در محیط های مرطوب برخوردارند . همچنین به علت عدم پوسیدگی ، از نظر بهداشتی نیز مطمئن بوده و جای نگرانی برای تجمع میکروب در ساختمان باقی نمی گذارد.

  • کانال از پیش عایق شده

پانل از پیش عایق شده Sat Duct ساخته شده از فوم های عایق pir دیر سوز و phenolic ضد حریق با پوشش دو طرفه فویل آلومینیومی Embossed در ضخامت ۲۱ و ۳۱ میلیمتر و با ابعاد استاندارد ۰۱۲۰×۴۰۰۰ میلیمتر تولید می شود.این پانل به دلیل سرعت و سهولت در ساخت جایگزین محصولات مشابه سنتی شده است.

  • ورق کامپوزیت آلومینیوم

ورق های کامپوزیت از جمله مصالح پیشرفته معماری مدرن می باشدکه بیش از بیش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمان قرارگرفته و استقبال و کاربری فراوان این محصول بعنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمانها بیانگر، کیفیت مناسب و عدم وجود هرگونه محدودیت در طراحی و اجرای آن می باشد. آلومینیوم کامپوزیت پانل SATEL یک نوع ورق مرکب متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم به ضخامت ۰٫۳ الی ۰٫۵ میلیمتر و هسته میانی از جنس پلی اتیلن به ضخامت های ۳ الی ۶ میلیمتر می باشد. رنگ ورق روی پانلها از نوع PVDF  که نوعی رزین فلوروکربن بوده و ساخت کارخانه P.P.G آمریکا با نام تجاری Kynar 500  می باشد و رنگ ورق زیرین از نوع آستر پلی استر و یا بدون رنگ می باشد.

  • ورق سایدینگ گالوانیزه

ورق سایدینگ SATEL متشکل از ورق گالوانیزه پیش رنگ بوده و با بهترین کیفیت و سهولت نصب قابل ارائه می باشد. 

ویژگی ها:

مقاوم در برابر اشعه uv و ضربه

قابلیت تلفیق با انواع نمای متداول

عرض ۲۵ سانتیمتر

عدم محدودیت در طول تا ۱۲ متر طول

  • کانکس پیش ساخته

کانکس ها در انواع مختلفی تولید می شود که از جمله کانکس های طراحی و ساخته شده در این شرکت می توان به کانکس از جنس ساندویچ پانل دکوراتیو SATEL اشاره نمود.این کانکس هاکه از یک استراکچر فلزی توسط قوطی های۴۰×۴۰ cm و ۴۰×۶۰ cm ساخته می شود و روی یک شاسی شبکه بندی شده با پروفیل هایcm 80×۴۰ و ناودانی cm 10 زیر سازی می شود. پوشش دیوارهای آن از ساندویچ پانل دکوراتیو و کف آن از تخته پنج لایه با روکش کف پوش، سقف آن از ورق طرح ذوزنقه یا سفال با یک شیب ۱۰% و سقف کاذب آن از ساندویچ پانل دکوراتیو پوشش داده می شود. درب و پنجره های آن نیز معمولاً از جنس UPVC می باشد.

ابعاد کانکس SATEL معمولاً در عرض ثابت cm 225 و ارتفاع ۲۶۰ تمام شده و طول آن بستگی به سفارش مشتری دارد و نباید از m12 تجاوز کند و علت آن هم مشکلات حمل و نقل (بار ترافیکی)آن می باشد.سیستم های برق و لوله کشی PVC هم در این کانکس ها تعبیه می گردد.این کانکس ها در حالت های ثابت، متحرک  و تاشو طراحی و تولید می شود.

پروژه های اجرا شده در کشور توسط شرکت نماسازان امروز

  • دانشگاه علامه طباطبایی
  • مجتمع تجاری رز
  • کارخانه پاک پلیمر سبز کاسپین
  • نمایشگاه دائمی شهرداری تهران
  • بلوک های مسکونی پردیسان قم
  • باغ موزه دفاع مقدس
  • کارخانه نخ ریسی اصفهان
  • کارخانه سایپا خمین

آدرس : ایران – تهران – خیابان سهروردی شمالی- خیابان هویزه غربی – پلاک ۱۳۳ – طبقه چهارم (ساتل)
تلفن : ۰۲۱۸۸۵۲۶۱۶۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *