استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شرکت موتور آسانسور الکو

شرکت موتور آسانسور الکو
شرکت موتور آسانسور الکو

شرکت موتور آسانسور الکو که نام اصلی آن هیئت موسسین الکتروبالابرکوشا می باشد، از سال ۱۳۸۹ شروع به تولید موتور آسانسور کرد. این شرکت با داشتن ۲۵ سال تجربه در زمینه تولید، یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین شرکت ها در صنعت آسانسور می باشد. مجموعه الکو ، دارای کادری متخصص است که با استفاده از توانمندی فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر، موتورهایی استاندارد و با کیفیت تولید می کند. شرکت الکو، جزو اولین تولیدکنندگان موتور آسانسور در ایران است که با ادغام توانمندی های علمی و فنی، یک مجموعه دانش بنیان ایجاد کرده است.

محصولات شرکت موتور آسانسور الکو

شرکت موتور آسانسور الکو در زمینه تولید موتورهای گیربکسی مشغول به فعالیت است. مدل های گیربکسی محصولات این شرکت شامل SR5، NEW SR5، TR5، NR12 و ELCO PLUS هستند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

موتور SR5 با توان های ۵.۵ و ۶.۱ در انواع تک سرعته و دو سرعته و همچنین با توان های ۷.۳ و ۹.۲ به صورت تک سرعته، طراحی و ساخته می شود.

شرکت الکو با تولید مدل NEW SR5 با توان ۶.۱ در انواع تک و دو سرعته و موتورهای با توان ۷.۳ و ۹.۲ به صورت تک سرعته، این موتور را به محصولات خود افزود.

شرکت موتور آسانسور الکو
شرکت الکو

TR5 یکی دیگر از مدل های شرکت آسانسور الکو است که این مدل نیز فقط از نوع تک سرعته و با توان های ۹.۲ ، ۱۱ و ۱۳.۲ ساخته می شود.

یکی دیگر از تولیدات شرکت الکو، مدل NR12 است. این مدل نیز در توان های مختلف ۵.۵ و ۶.۱ به صورت تک سرعته و دو سرعته طراحی می شود.

ELCO PLUS نیز از جمله مدل های ساخته شده شرکت موتور آسانسور الکو است. این مدل دارای توان های ۵.۵ و ۶.۱ در انواع تک و دو سرعته بوده و همچنین با توان ۷.۳ به صورت تک سرعته موجود می باشد.

افتخارات و فعالیت های شرکت موتور آسانسور الکو

مجموعه الکو، در خرداد ماه سال ۱۳۹۲ به عنوان اولین تولیدکننده موتور آسانسور در کشور شناخته شده است. همچنین در سال ۹۲ توانست تندیس نام آوران برتر تولید ملی را اخذ نماید. این شرکت توانست نقش به سزایی در صنعت کشور و اشتغال زایی ایفا کند و کشورمان ایران را از وابستگی به شرکت های خارجی در زمینه موتور آسانسور، بی نیاز کند. مدیران و متخصصان شرکت موتور آسانسور الکو ، در راستای حفظ کیفیت محصولات خود و همگام سازی با نمونه های خارجی، از کارخانجات بزرگ و معتبر تولید موتور آسانسور در جهان بازدید کرده اند. شایان ذکر است که این شرکت در نمایشگاه های بین المللی تخصصی آسانسور و پله برقی نیز حضور داشته است.

شرکت موتور آسانسور الکو
موتور آسانسور الکو مدل NR12

استانداردهای شرکت موتور آسانسور الکو

این شرکت به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان موتور آسانسور در ایران، برای حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی های زیست محیطی، اقداماتی انجام داده است. همچنین شرکت موتور آسانسور الکو ، در بهمن ماه سال ۱۳۸۹ موفق به کسب گواهینامه اتحادیه اروپا CE شد. در همین راستا شرکت الکو توانست گواهینامه های ISO 9001 و ISO 14001 را نیز به اجرا درآورد.

خرید محصولات شرکت موتور آسانسور الکو

شرکت عمران مدرن، با ارائه خدماتی متفاوت در زمینه آسانسور، یکی از شرکت های عرضه کننده محصولات موتور آسانسور الکو است. همچنین عمران مدرن با ارائه بهترین خدمات به مشتریان، یکی از شرکت های معتبر در حوزه آسانسور است. برای خرید محصولات شرکت موتور آسانسور الکو ، می توانید با اطمینان خاطر، تولیدات شرکت الکو را از عمران مدرن خرید نمایید.

برای مطالعه بیشتر:

نصب آسانسور در راه پله

قیمت موتور آسانسور الکو ۶.۱

بهترین موتور آسانسور

مشخصات موتور آسانسور

موتور گیربکس آسانسور

موتور گیرلس آسانسور

موتور آسانسور abb

هزینه استاندارد ادواری آسانسور

آسانسور هیدرولیک جک از زیر

موتور آسانسور الکو sr5

استاندارد آسانسور چیست

نحوه گرفتن مجوز اسانسور

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

چک لیست استاندارد آسانسور

استاندارد جدید آسانسور

قوانین شهرداری برای آسانسور

آسانسور گیرلس بدون موتورخانه

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

استاندارد سازی آسانسور

موتور آسانسور ترک

سوالات متداول استاندارد آسانسور

موتور آسانسور اکر

قیمت کامل آسانسور

آسانسورهای کششی

قیمت روز آسانسور ۴ نفره

آسانسور جکی

آسانسور هیدرولیکی چیست

قیمت اسانسور ۶نفره

قیمت آسانسور هیدرولیکی کوچک

اسانسور شیشه ای

قیمت موتور آسانسور مونتاناری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.69 ( 3 نظر)