استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شرکت فولاد ناب تبریز

فولاد ناب تبریز
فولاد تبریز

شرکت فولاد ناب تبریز، جهت بهره برداری از توانمندی های صنعتی کشورهای ایران و ترکیه، در سال ۱۳۸۲ و با سرمایه گذاری مشترک خارجی در شهر تبریز به ثبت رسید. فولاد ناب تبریز از پیشگامان صنعت فولاد در بخش خصوصی کشور است که دو سال پس از ثبت، یعنی از تابستان ۱۳۸۴ تولید آزمایشی خود را آغاز کرد. فولاد ناب تبریز در زمینی به وسعت ۶۰ هزار مترمربع واقع در ۳۵ کیلومتری غرب تبریز بنا شده است. مهم ترین محصول شرکت، نبشی های فولادی است که از کاربردهای آنها می توان به صنایع ساختمان سازی، ماشین سازی و انرژی اشاره کرد.

مجتمع نورد ناب آذربایجان

شرکت نورد ناب آذربایجان به عنوان زیر مجموعه ای از فولاد ناب تبریز از سال ۱۳۸۹ در زمینی به وسعت ۱۱۰ هزار مترمربع و دارای ۲۵ هزار مترمربع فضای سرپوشیده شروع به تولید انواع تیرآهن، ناودانی و نبشی سایز بزرگ نموده است. ظرفیت تولید شرکت فولاد ناب تبریز و مجتمع نورد ناب آذربایجان که در مجموع از ۴۰۰ نفر پرسنل آموزش دیده در دو شیفت کاری تشکیل شده است، حدود ۳۶۰ هزار تن در سال است که بدین سبب این دو شرکت جزو بزرگترین تولید کنندگان تیرآهن، ناودانی و نبشی در استاندارهای ملی و جهانی  محسوب می شوند.

کارخانه فولاد ناب تبریز
خط تولید فولاد ناب تبریز

محصولات فولاد ناب تبریز (خرید محصولات)

محصولات شرکت فولاد ناب تبریز براساس استانداردهای ملی به شماره ۱۳۹۶۸-۱ و ۴۴۷۷-۱ و ۱۶۳۴۸ و در ابعاد زیر تولید می شوند:

تیرآهن: ۱۴۰ و ۱۶۰ میلی متر

نبشی : ۳۰ تا ۱۰۰ میلی متر

ناودانی: ۸۰ تا ۱۶۰ میلی متر

محصولات استاندارد این شرکت در شاخه های ۶ و ۱۲ متری تولید می شوند.

در ادامه، توضیح مختصری درمورد مجموعه محصولات شرکت فولاد ناب تبریز آورده شده است.

تیرآهن ناب تبریز (خرید تیرآهن ناب تبریز)

در حال حاضر شرکت فولاد ناب تبریز قادر به تولید تیرآهن های گرم نوردیده بال نیم پهن موازی ۱۴ و ۱۶ سنگین بر اساس استاندارد ملی شماره ۱۷۹۱ و نیز تیرآهن های گرم نوردیده نیمه سبک بال نیم پهن موازی بر اساس استاندارد ملی شماره ۱۶۳۴۸ می باشد. مشخصات ابعادی و مکانیکی هر کدام از این محصولات در قسمت های مربوط به آنها در همین سایت به تفصیل آمده است.

ناودانی ناب تبریز (خرید ناودانی ناب تبریز)

شرکت فولاد ناب تبریز، ناودانی های خود را بر اساس استاندارد ملی ۴۴۷۷-۱ و در سایزهای آورده شده در جدول زیر تولید می کند. استاندارد ملی شماره ۴۴۷-۱ شامل استاندارد روسی GOST 8240:1997 برای ناودانی های سبک واستاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 برای ناودانی های سنگین می باشد. مشخصات ابعادی و مکانیکی هر کدام از این محصولات در قسمت های مربوط به آنها در همین سایت به تفصیل آمده است.

جدول نبشی ناودانی ناب تبریز

نبشی ناب تبریز (خرید نبشی ناب تبریز)

نبشی های بال مساوی فولاد ناب تبریز، بر اساس استاندارد ملی شماره ۱۳۹۶۸-۱ و استاندارد اروپایی ۱۰۰۵۶-۱ و استاندارد روسی ۸۵۱۰، در سایزهای موجود در جدول زیر تولید شده و مورد تایید می باشند. مشخصات ابعادی و مکانیکی هر کدام از این محصولات در قسمت های مربوط به آنها در همین سایت به تفصیل آمده است.

جدول-نبشی-بال-مساوی-ناب-تبریز

خط تولید فولاد ناب تبریز

خطوط تولید این شرکت شامل کوره های پیش گرم، بسترهای خنک کننده، استندهای نورد، تجهیزات عملیات نهایی، ماشین های تابگیری و بسته بندی اتوماتیک می باشد.

دما و فشار کوره های پیشگرم خطوط نورد، توسط سیستم اتوماسیون کنترل می شود. این شرایط موجب جلوگیری از اتلاف انرژی و اکسیداسیون شمش می شود. کوره ها از نوع فشاری بوده و بیلت های با طول ۴ تا ۶ متر در آنها شارژ می شوند. شمش پس از رسیدن به دمای نورد، به خط نورد مداوم شارژ می شود. خط ۱ دارای توانایی تولید نبشی با سایز ۳۰ تا ۸۰ میلیمتر و خط ۲ دارای توانایی تولید مقاطع سنگین، مانند ناودانی و نیز مقاطع سنگین دیگری مانند نبشی و تیرآهن، براساس نیاز بازار می باشند. در این خط، محصول پس از برشکاری توسط ارّه ها، وارد بستر خنک کننده می شود. جهت تابگیری محصولات سایز متوسط و بزرگ، در خط ۲، ماشین های تابگیری طراحی شده اند. این ماشین ها دارای غلتک های هم محور بوده و تاب محصول با عبور از میان غلتک ها به صورت نورد سرد گرفته می شود.

غلتک-نورد-سرد
ماشین تابگیر- کارخانه فولاد ناب تبریز

جهت افزایش کیفیت بسته بندی و سرعت تولید، محصول در واحد بسته بندی اتوماتیک، توسط بازوهای پنوماتیکی، بسته بندی می شود.

در شرکت فولاد ناب تبریز از ورود هرگونه آلاینده به محیط زیست، به وسیله ی سیستم مداربسته آب صنعتی که در خط نورد استفاده شده و دارای استخرهایی به حجم ۲۰۰۰ مترمکعب است، جلوگیری به عمل می آید.

آزمایشگاه فولاد ناب تبریز

جهت اطمینان از انطباق مشخصات فنی و کیفی محصولات تولید شده توسط فولاد ناب تبریز با الزامات استانداردهای ملی و بین المللی، این شرکت خواص مکانیکی محصولات، شامل کشش، سختی، خمش، ساختار فلزات و متالوگرافی و نیز آنالیز شیمیایی آنها را توسط تجهیزات مخصوصی مورد آزمایش قرار می دهد. این آزمایشگاه در شمال غرب کشور، با دریافت گواهینامه ایزو ۱۷۰۲۵، به عنوان یکی از آزمایشگاه های مرجع شناخته شده است.

نام برخی از تجهیزات این آزمایشگاه را در جدول زیر مشاهده می کنید:

آزمایشگاه-فولاد-ناب-تبریز

دامنه ی کاربرد نظام کیفیت آزمایشگاه فولاد ناب تبریز بر مبنای استاندارد ISIRI شامل آزمون های زیر است:

آزمون های نظام کیفیت آزمایشگاه فولاد ناب تبریز
آزمون های نظام کیفیت آزمایشگاه فولاد ناب تبریز

تماس با فولاد ناب تبریز

نشانی کارخانه: تبریز، کیلومتر ۳۵ جاده آذرشهر، شهرک صنعتی شهید سلیمی
شماره های تماس واحد فروش: ۰۴۱۳۴۳۲۸۷۶۱
شماره های تماس کارخانه: ۰۴۱۳۴۳۲۸۵۰۰

روش های پایدارسازی گود و سازه های نگهبان در گودبرداری

قیمت حفاری چاه

طبقه بندی انواع خاک

گروه صنعتی تک ستاره گلپایگان

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

صنایع فولاد کوهپایه

مجتمع فولاد کویر کاشان

فهرست بازبینی (چک لیست) کنترل طراحی تاسیسات الکتریکی ساختمان (منطبق بر مقررات ملی ساختمان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲ نظر

  1. قیمت های شرکت فولاد ناب تبریز نسبت به بقیه کارخانه ها معقول تر است

  2. من یکی از کاربران دائمی سایت شما هستم