استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

روف گاردن ویلا

روف گاردن ویلا
روفگاردن ویلا

با افزایش بی رویه ساخت و ساز و کاهش فضای سبز در دسترس استفاده از فضای پشت بام و ساخت روف گاردن به عنوان راه حلی جهت افزایش سرانه فضای سبز به شمار می رود. از فواید روف گاردن ویلا می توان به کاهش آلودگی هوا خصوصا در شهرهای پرجمعیت مثل تهران اشاره کرد.

با توجه به افزایش جمعیت و زیاد شدن آپارتمان سازی تمایل افراد به استفاده از فضای سبز رو به افزایش است. از این جهت طراحی روف گاردن ویلا اهمیت زیادی پیدا کرده است.

طراحی و اجرای روف گاردن ویلا نیازمند مهارت و تخصص خاصی است، بنابرین بهتر است برای اجرا از متخصصین ماهر در این زمینه کمک گرفته شود. عمران مدرن حرفه ای ترین مجریان روف گاردن ویلا را به مشتریان عزیز معرفی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

هزینه طراحی روف گاردن ویلا با توجه به المان های استفاده شده در طراحی متفاوت است. یکی دیگر از مواردی در در تعیین هزینه روف گاردن ویلا تاثیر گذار است، ابعاد پشت بام ویلای مورد نظر است. منظور از المان های ویلا روف گاردن ، ساخت استخر، آلاچیق مبلمان و .. می باشد.

ویلا روف گاردن

از المان های اصلی طراحی ویلا روف گاردن، استفاده از گیاهان است. در واقع گیاهان به فضا روح می بخشند و عنصر اصلی طراحی به شمار می روند. در ویلا روف گاردن از گیاهان مقاوم استفاده می شود.

پر هزینه ترین بخش طراحی روف گاردن ویلا محوطه سازی برای کاشت گیاهان است زیرا آماده کردن بستر لازم برای کاشت گیاهان عملیات پیچیده و زمان بری است. در برخی موارد برای کمتر شدن هزینه و بالا رفتن سرعت اجرای روف گاردن ویلا از فلاور باکس های بتنی برای کاشت گیاهان استفاده می شود.

اگر فضای روف گاردن بزرگ باشد در طراحی ویلا روف گاردن می توان برای زیبا سازی بیشتر محیط روفگاردن از آبنما و در طراحی های پیچیده تر از استخر استفاده کرد.

بالطبع هرچه طراحی پیچیده تر باشد قیمت ویلا روف گاردن بالاتر می رود. یکی دیگر از المان های اساسی در طراحی روف گاردن ویلا نور پردازی آن است.

معمولا عمده استفاده از روف گاردن در شب است. به همین علت نورپردازی نقش مهمی در زیبایی و روشنایی فضای ویلا روف گاردن ایفا می کند.

روف گاردن ویلا
روفگاردن ویلا

طراحی روف گاردن ویلا

با افزایش تقاضای طراحی روف گاردن ویلا، شرکت های زیادی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.

طراحی روف گاردن ویلا می تواند ساده باشد و به یک آبنما و جند فلاور باکس ختم شود، یا پیچیده باشد و شامل آیتم های چون جکوزی، باربیکیو، آلاچیق و استخر باشد.

طرح پشت بام می تواند سنتی و یا مدرن باشد. در طرح های سنتی استفاده از تخت برای نشیمن، آبنما و آتش دان مرسوم است. در طراحی های امروزی روفگاردن ویلا آلاچیق نقش بسزایی ایفا می کند، برای آلاچیق روفگاردن ویلا می توان از انواع چوبی، فلزی، شیشه ای و … استفاده نمود. در این بین استفاده از آلاچیق چوبی یکی از پرطرفدارترین آلاچیق های مورد استفاده در ساخت روف گاردن ویلا می باشد. در اجرای آلاچیق باید توجه داشت که از متریال مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف استفاده شود.

بطور کلی هرچه که در زمین سبز قابل اجراست، در طراحی  ویلا روف گاردن نیز قابل اجرا است. تنها با این تفاوت که در روف گاردن با مقیاس‌های کوچکتر و در بستری شبیه سازی شده به زمین خواهد بود.

روف گاردن ویلا

 

استخر در طراحی روفگاردن

هزینه اجرای روف گاردن ویلا

هزینه اجرای روفگاردن ویلا را نمی توان به طور دقیق اعلام کرد. همانطور که ذکر شد عوامل متعددی در تعیین قیمت ویلا روف گاردن تاثیر گذارند. ابعاد، نوع طرح، کیفیت المان های مورد استفاده در طراحی همگی به طور مستقیم در تعیین قیمت تاثیر دارند.

در طراحی روفگاردن ویلا می توان از مبلمان مخصوص فضای باز استفاده کرد و گوشه ای دنج برا سپری کردن اوقات فراغت ساکنین ساخت.

روف گاردن ویلا

 

طراحی روفگاردن ویلا

به طور کلی اجرای  ویلا روف گاردن مزایای زیادی از جمله متعادل شدن دمای ساختمان، بالا رفتن ارزش ملک و کاهش آلودگی هوا دارد. طراحی روفگاردن ویلا اهمیت خیلی زیادی دارد زیرا یک خطای کوچک باعث نازیبا شدن سطحی و همچنین نشست زمین می‌شود. بنابراین، پیش از هرگونه اقدام در ارتباط با طراحی روفگاردن باید با یک مشاور مشورت کرد تا با انجام محاسبات لازم ایده‌های طراحی را با شما در میان بگذارد. شرکت عمران مدرن با حضور متخصصین حوزه های مرتبط با اجرای روفگاردن ویلا، مشاوره رایگان ارائه می دهد.

برای مطالعه بیشتر:

سقف متحرک روف گاردن

گیاهان مناسب روف گاردن

جکوزی روف گاردن

روف گاردن ساده و ارزان

جکوزی ویلایی

جکوزی بزرگ

گلدان دیوار سبز

فلاورباکس بتنی

آلاچیق

جکوزی ویلایی

فروش پنل دیوار سبز

کانکس ویلایی

مجری روف گاردن

نورپردازی روف گاردن

اجرای روف گاردن در اصفهان

دیوار سبز اصفهان

طراحی و اجرای روف گاردن

طرح روف گاردن

سیستم آبیاری هوشمند

بام سبز

جکوزی خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.58 ( 5 نظر)