استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین گردان هایک ویژن

دوربین‌ گردان هایک ویژن
دوربین‌ گردان هایک ویژن

دوربین‌ گردان هایک ویژن، دوربین‌های مداربسته با توانایی‌های چرخش افقی (پن)، چرخش عمودی (تیلت)، و زوم اپتیکال هستند. این دوربین‌ها به اشخاص امکان مشاهده و کنترل دقیق‌تری از محیط‌ها از راه دور را می‌دهند و برای مواردی نظیر نظارت در پارکینگ‌ها، دوربردها و محیط‌هایی با نیاز به پوشش گسترده و کنترل دقیق مناسب هستند. این دوربین‌ها از ویژگی‌هایی نظیر زوم اپتیکال، پیش‌تنظیم‌ ها، و اتصال به شبکه برای کنترل از راه دور از طریق اتصال به اینترنت یا شبکه داخلی بهره می‌برند.

دوربین‌ های گردان هایک ویژن دارای لنزهای قابل تنظیم هستند که به بیننده امکان بزرگنمایی تصویر با حفظ کیفیت ارائه می‌دهند. این ویژگی بسیار مفید برای تشخیص جزئیات در فواصل دورتر است.

دوربین گردان هایک ویژن مزایای مثل : میدان دید گسترده، ردیابی خودکار مبنی بر حرکت، قابلیت بزرگنمایی و قابلیت کنترل از راه دور دارد . لازم به ذکر است قیمت دوربین گردان نسبت به دوربین های مداربسته ثابت بیشتر است اما با توجه به مزایایی که دارد استفاده از آن مرسوم است.

قیمت دوربین‌گردان هایک ویژن بسیار متنوع است و معمولاً به عواملی نظیر نوع مدل دوربین، کیفیت تصویر، زوم اپتیکال، و امکانات اتصال به شبکه بستگی دارد. قیمت‌ها برای مدل‌های پیشرفته‌تر و با ویژگی‌های بیشتر افزایش می یابد. برای ببرسی دقیق قیمت دوربین گردان هایک ویژن و مدل‌های خاص با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت دوربین گردان هایک ویژن

دوربین گردان هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D و تکنولوژی ساخت Turbo HD با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و گارانتی گارانتی ۲/۵ ساله در عمران مدرن به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین گردان هایک ویژن و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین گردان هایک ویژن مدل DS-2AE5223TI-A و تکنولوژی ساخت HDTVI با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و گارانتی گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین گردان هایک ویژن و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین گردان هایک ویژن
دوربین گردان

دوربین گردان هایک ویژن مدل DS-2AE7230TI-A و تکنولوژی ساخت HDTVI با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و گارانتی گارانتی ۱ ساله در عمران مدرن به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین گردان هایک ویژن و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین گردان هایک ویژن مدل DS-2CD2114WD-I و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و گارانتی گارانتی ۲ ساله در عمران مدرن به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین گردان هایک ویژن و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر بر قیمت دوربین گردان

از عوامل موثر بر قیمت دوربین گردان هایک ویژن می توان به توانایی ضبط و ذخیره تصاویر، کیفیت تصویر، زوم اپتیکال و امکان اتصالات به شبکه اشاره کرد. هر چه کیفیت تصویر و قابلیت ذخیره تصاویر بیشتر باشد قیمت دوربین گردان بیشتر می شود.

خرید دوربین گردان هایک ویژن

دوربین گردان هایک ویژن مدل DS-2DE4220IW-DE و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و گارانتی گارانتی ۲ ساله در عمران مدرن به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین گردان هایک ویژن و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین گردان هایک ویژن مدل DS-2DE5220IW-AE و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و گارانتی گارانتی ۲ ساله در عمران مدرن به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین گردان هایک ویژن و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین گردان هایک ویژن مدل DS-2DE2202I-DE3 و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و گارانتی گارانتی ۲ ساله در عمران مدرن به فروش می رسد. برای استعلام قیمت دوربین گردان هایک ویژن و ثبت سفارش با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

برای مطالعه بیشتر:

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۴ مگاپیکسل

قیمت محصولات هایک ویژن

دستگاه دی وی ار هایک ویژن

دوربین ptz هایک ویژن

دوربین فیش ای هایک ویژن

هایک ویژن تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)