استعلام قیمت
ثبت درخواست
هوشمندسازی

دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل

دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل قادر به ضبط تصاویر با وضوح بالا هستند. این دوربین‌ها معمولاً برای اماکنی که نیاز به نظارت و ضبط تصاویر با وضوح بالا دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ویژگی اصلی دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل هایک ویژن که به دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز معروف است، وضوح بالای آن است. رزولوشن ۸ مگاپیکسلی به تعداد پیکسل هایی اشاره دارد که سنسور تصویر دوربین می تواند ثبت کند که ۸ میلیون پیکسل است. این وضوح بالا ویژگی اصلی دوربین است. وضوح ۸ مگاپیکسلی به دوربین اجازه می دهد تا تصاویر و فیلم هایی را با جزئیات و وضوح استثنایی ثبت کند. این به ویژه برای برنامه هایی مفید است که جزئیات دقیق باید به وضوح قابل مشاهده باشد، مانند نظارت و امنیت.

با وضوح بالاتر، می توان تصاویر و ویدیوها را بدون کاهش قابل توجه کیفیت زوم کرد. این کار شناسایی اشیاء، افراد یا جزئیات را آسان تر می کند، حتی زمانی که روی فیلم ضبط شده زوم می کنید. وضوح افزایش یافته در این مدل دوربین امکان ثبت تصاویر واضح از چهره ها و پلاک ها را فراهم می کند که برای کاربردهایی مانند تشخیص چهره و تشخیص پلاک بسیار ارزشمند است. در ادامه لیستی از دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسلی با ذکر مشخصات و قیمت بررسی شده است.

قیمت دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل

قیمت دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل مدل DS-2CD2183G0-IS ، با گارانتی ۲ ساله و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP ، ۵۱۸۰۰۰۰ تومان است.این نوع دوربین ساخت کشور چین است و کیفیت خوبی دارد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل مدل DS-2CD2083G0-I ، با گارانتی ۲ ساله و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP ، ۴۷۸۹۰۰۰ تومان است.این نوع دوربین ساخت کشور چین است و کیفیت خوبی دارد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل مدل DS-7604NI-K1 ، با گارانتی سلامت فیزیکی کالا و تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP ، ۳۸۸۶۰۰۰ تومان است.این نوع دوربین ساخت کشور چین است و کیفیت خوبی دارد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دوربین‌ هایک‌ ویژن

قیمت دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل مدل DS-7608NI-K1 ، با گارانتی سلامت فیزیکی کالا و تکنولوژی ساخت HDCVI ، ۴۲۴۹۰۰۰ تومان است.این نوع دوربین ساخت کشور چین است و کیفیت خوبی دارد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل مدل DS-7616NI-Q1 ، با گارانتی سلامت فیزیکی کالا و تکنولوژی ساخت HDCVI ، ۴۸۲۰۰۰۰ تومان است.این نوع دوربین ساخت کشور چین است و کیفیت خوبی دارد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل

قیمت دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل مدل DS-7616NI-K2 ، با گارانتی سلامت فیزیکی کالا و تکنولوژی ساخت HDCVI ، ۵۶۷۷۰۰۰ تومان است.این نوع دوربین ساخت کشور چین است و کیفیت خوبی دارد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل مدل DS-7616NI-Q2/16P ، با گارانتی سلامت فیزیکی کالا و تکنولوژی ساخت HDCVI ، ۱۲۸۹۴۰۰۰ تومان است.این نوع دوربین ساخت کشور چین است و کیفیت خوبی دارد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل مدل DS-7732NI-K4/16P ، با گارانتی سلامت فیزیکی کالا و تکنولوژی ساخت HDCVI ، ۲۰۹۳۵۰۰۰ تومان است.این نوع دوربین ساخت کشور چین است و کیفیت خوبی دارد. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

مشخصات دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل

اصلی ترین ویژگی‌های مشترک دوربین‌ هایک‌ویژن ۸ مگاپیکسل شامل وضوح تصویر بسیار بالای تصویر است، در واقع دوربین‌های ۸ مگاپیکسل قادر به ضبط تصاویر با وضوح بالا هستند، که به بیننده امکان مشاهده جزئیات دقیق تر را می‌دهد در ادامه سایر ویژگی های دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل گرداوری شده است.

تصویر نورانی: این دوربین‌ها معمولاً دارای ویژگی‌های بهبود نور مانند IR (نور مادون قرمز) برای عملکرد در شرایط نوری کم هستند.

دوربین هایک ویژن مناسب برای بالابردن امنیت ویلاهای شخصی

دید در شب: برخی از مدل‌های هایک‌ویژن ۸ مگاپیکسل دارای قابلیت دید در شب با کیفیت هستند تا در شرایط تاریک تصاویر با کیفیت ضبط کنند.

مقاومت در برابر شرایط آب‌وهوایی: بسیاری از دوربین‌های هایک‌ویژن مخصوص استفاده در فضای باز و تحت تأثیر عوامل آب و هوا مانند باران و برف هستند.

تکنولوژی تشخیص حرکت: بسیاری از دوربین‌های هایک‌ویژن دارای سیستم‌های تشخیص حرکت هستند که در صورت شناسایی حرکت در محدوده دوربین، ضبط تصاویر را آغاز می‌کنند.

اتصال به شبکه: اکثر دوربین‌های هایک‌ویژن دارای امکان اتصال به شبکه اینترنت و انتقال تصاویر به یک دستگاه مانیتورینگ یا ذخیره‌سازی شبکه‌ای هستند.

برای مطالعه بیشتر:

دوربین وایرلس

دوربین مداربسته میکروفون دار

شرکت تیاندی

دوربین وایرلس چرخشی

نمایندگی دوربین تیاندی

لیست قیمت تیاندی

کیفیت دوربین تیاندی

نصب دوربین مدار بسته

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

نمایندگی دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن شیراز

آخرین عناوین

آموزش هیدرولیک و پنوماتیک pdf

جزوه هیدرولیک و پنوماتیک به عنوان یک منبع آموزشی جامع، به بررسی اصول و کاربردهای…

12 ساعت پیش

دستورالعمل اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوار (والمش)

برای دانلود دستورالعمل طراحی و اجرای ملات مسلح شده با مش الیاف شیشه برای مهار دیوارهای…

1 روز پیش

بلوک گلدانی

بلوک گلدانی که از آن با نام های دیگری چون فلاورباکس یا بلوک شیب بندی…

1 روز پیش

کانیو بتنی چیست

کانیو بتنی چیست؟ این پرسشی است که به احتمال زیاد در هنگام آشنایی با فرآورده…

2 روز پیش

بهترین بلوک سبک در ساختمان سازی چیست؟

امروزه بلوک های سبک یکی از پرکاربردترین و بهترین بلوک ها در صنعت ساختمان سازی…

2 روز پیش

بررسی بلوک های عایق در ساختمان سازی، مقایسه چند بلوک پرطرفدار

امروزه در صنعت ساخت و ساز، پیشرفت های چشمگیری در تولید مصالح نوین صورت گرفته…

2 روز پیش