استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین مداربسته ویژه ویلا و باغ + فروش ویژه

این ۶ مدل دوربین مداربسته برای ویلا حرف ندارند!
این ۶ مدل دوربین مداربسته برای ویلا حرف ندارند!

در دنیای امروزی، با وجود چالش‌ های امنیتی که با آن ها روبرو هستیم، نصب دوربین‌ های مداربسته در ویلاها ضروری به نظر می‌ رسد. دوربین های مداربسته این امکان را می ‌دهند که از راه دور و به‌ صورت زنده، به محیط ویلای خود نظارت کرده و در صورت وقوع اتفاقات غیرعادی یا سرقت، اقدامات امنیتی لازم را به ‌سرعت اجرا کرد. برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب ویلا، باید به نکاتی نظیر کیفیت تصویر بالا برای ثبت دقیق تصاویر، قابلیت دید در شب برای نظارت شبانه روزی، مقاومت در برابر شرایط جوی و همچنین امکانات هوشمند مانند تشخیص حرکت یا تشخیص چهره دقت نمود.

با توجه به این معیارها، انتخاب و خرید یک دوربین مداربسته مناسب برای ویلا، به یک سرمایه‌ گذاری هوشمندانه تبدیل خواهد شد. در این مطلب چند نمونه دوربین مداربسته از برندهای مختلف معرفی کرده ایم که این ۶ مدل دوربین مداربسته برای ویلا حرف ندارند! شرکت عمران مدرن ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین دوربین های مداربسته در سراسر ایران می باشد. برای خرید یا اطلاع از سایر جزئیات می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۱. دوربین مداربسته ضدنور داهوا مدل DH-HAC-HFW1509TLMP-A-LED برای ویلا

دوربین مداربسته مدل DH-HAC-HFW1509TLMP-A-LED از جمله محبوب ‌ترین محصولات شرکت داهوا بوده که با کیفیتی بالا و قیمت مناسب عرضه می‌ شود. این دوربین کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل و لنز ۳.۶ میلیمتری داشته و مجهز به قابلیت های BLC (هماهنگ سازی نور پس زمینه)، DWDR (هماهنگ سازی تضاد نوری در محیط روشن و تاریک) و DAY/NIGHT (تنظیم نور برای تصویربرداری در شب و روز) است. از دیگر مشخصات آن قدرت دید در شب رنگی تا ۴۰ متر، اتصال از طریق فیش BNC، میکروفون داخلی و استاندارد محافظتی بدنه IP67 برای دوام بدنه در برابر بارندگی و گرد و خاک می باشد.

دوربین مداربسته ضدنور داهوا مدل DH-HAC-HFW1509TLMP-A-LED برای ویلا
دوربین مداربسته ضدنور داهوا مدل DH-HAC-HFW1509TLMP-A-LED برای ویلا

۲. دوربین مداربسته هوشمند ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T2 برای ویلا

دوربین‌ مداربسته برند ریویژن، مدل RN-565-IP-S4-T2 قابلیت های هوشمندی دارد. این دوربین هوشمند قابلیت‌ هایی نظیر تشخیص انسان، فنس مجازی و هشدار نور و صدا در صورت تردد غیرمجاز، و ارسال آلارم به موبایل کاربر است. کیفیت تصویر آن ۵ مگاپیکسل بوده و دارای سنسور تصویر CMOS می‌ باشد. همچنین  LED وارم لایت، امکان دید در شب رنگی را فراهم می ‌کند.

دوربین مداربسته هوشمند ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T2 برای ویلا
دوربین مداربسته هوشمند ریویژن مدل RN-565-IP-S4-T2 برای ویلا

۳. دوربین مداربسته وارم لایت ریویژن مدل RN-525-HD-R2-H1 برای ویلا

اگر قصد خرید دوربین مداربسته باکیفیت، با امکانات خوب و قیمت اقتصادی برای خانه ویلایی خود هستید، دوربین مداربسته ریویژن مدل RN-525-HD-R2-H1 را پیشنهاد می دهیم. این دوربین ۲ مگاپیکسلی، قابلیت دید در شب رنگی با LED های وارم لایت و همچنین تنظیماتی نظیر DWDR، DNR، DAY/NIGHT، Sharpness و کنتراست برای بهبود کیفیت تصویر می باشد. برای فضای باز ویلا نیز این دوربین انتخاب مناسبی است؛ زیرا در بازه دمایی ۲۰- درجه تا ۶۰+ درجه سانتیگراد هم عملکرد دقیقی دارد. از مشخصات بدنه آن می توان به استاندارد حفاظتی IP65 . رنگ الکترواستاتیک ضدفرساشی و ضدضربه اشاره کرد.

دوربین مداربسته وارم لایت ریویژن مدل RN-525-HD-R2-H1 برای ویلا
دوربین مداربسته وارم لایت ریویژن مدل RN-525-HD-R2-H1 برای ویلا

۴. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1500DP برای خانه ویلایی

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1500DP با دید شب بسیار قوی و توانایی تصویربرداری در تاریکی مطلق به صورت سیاه و سفید با استفاده از مادون قرمز تا فاصله ۸۰ متر، انتخابی عالی برای خانه‌ های ویلایی است. این دوربین با کیفیت تصویر ۵ مگاپیکسل، حسگر CMOS و فناوری DWDR برای بهبود کیفیت تصاویر در شرایط نوری متضاد طراحی شده است. علاوه بر آن، دارای ویژگی ‌هایی مانند چرخش ۳۶۰ درجه افقی و ۸۷ درجه عمودی، منوی OSD و بدنه آلومینیومی با استاندارد IP67 مقاومت در برابر گردوغبار و آب می ‌باشد.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1500DP برای خانه ویلایی
دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1500DP برای خانه ویلایی

۵. دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسلی ریویژن مدل RN-565-IP-S5 برای ویلا

دوربین مداربسته مدل RN-565-IP-S5-T1 از برند ریویژن، با رزولوشن ۵ مگاپیکسل، دارای قابلیت‌ های هوشمندی همچون تشخیص چهره، تشخیص انسان، تشخیص حرکت و فنس مجازی است. در صورت تشخیص ورود یا خروج غیرمجاز، یک پیام هشدار به تلفن همراه فرد ارسال می ‌شود و شروع به ضبط تصویر می‌ کند. این دوربین با LED های وارم لایت، توانایی دید در شب با رنگ ‌های واقعی دارد. همچنین، دارای قابلیت مکالمه دوطرفه، انتقال تصویر به صورت Real-Time و نظارت آنلاین از طریق اپلیکیشن موبایل است. بدنه آن دارای استاندارد محافظتی IP65 بوده و رنگ الکترواستاتیک آن، در برابر فرسایش و ضربه مقاوم است.

دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسلی ریویژن مدل RN-565-IP-S5 برای ویلا
دوربین مداربسته ۵ مگاپیکسلی ریویژن مدل RN-565-IP-S5 برای ویلا

۶. دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2086G2-I برای ویلای لاکچری

دوربین مداربسته مینی بولت و تحت شبکه مدل DS-2CD2086G2-I از برند هایک ویژن، انتخابی بسیار مناسب برای ویلاهای مدرن و لوکس است. این دوربین با مشخصاتی نظیر رزولوشن ۸ مگاپیکسل، فناوری WDR برای تصویربرداری در نور شدید، تکنولوژی DarkFighter برای دید در شب تا فاصله ۴۰ متر و تکنولوژی ۳D DNR برای کاهش نویز تصویر در نور کم، بسیار کارآمد است. همچنین قابلیت ‌های تشخیص چهره، تعقیب سوژه و شناسایی وسایل نقلیه با استفاده از هوش مصنوعی، از جمله ویژگی‌های برجسته این دوربین هستند. استاندارد مقاومتی IP67 بدنه در برابر باران و خاک، فشرده‌سازی +H.265، سنسور تشخیص حرکت، ارسال آلارم و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت از دیگر امکانات این دوربین می‌ باشند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2086G2-I برای ویلای لاکچری
دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CD2086G2-I برای ویلای لاکچری

برای مطالعه بیشتر:

دوربین های مداربسته آژیردار + معرفی ۵ مدل پرفروش

۸ دوربین مداربسته دارای پنل خورشیدی + قیمت و مشخصات

۱۰ مدل دوربین مداربسته دید در شب

۳ مدل دوربین مداربسته با قابلیت تشخیص چهره

بهترین دوربین های مداربسته تعقیب سوژه

دوربین مداربسته های مناسب مستاجران + باکیفیت و مقرون به صرفه

خرید دوربین مداربسته وایرلس رم خور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)