استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین مداربسته وایرلس رم خور

دوربین مداربسته وایرلس رم خور
دوربین مداربسته وایرلس رم خور

دوربین مداربسته وایرلس رم خور ، دوربینی است که احتیاج به اتصال کابل ندارد و تصاویر ضبط شده را با استفاده از امواج ارسال می کند. نوع امواج به کار رفته به آنالوگ یا دیجیتال بودن دوربین بستگی دارد. دوربین مداربسته وایرلس رم خور یک نوع دوربین بدون سیم است که با اضافه کردن کارت حافظه می توان فضا را برای ضبط فیلم افزایش داد. توجه کنید که برای داشتن این عملکرد باید عبارت SD Card Slot روی مقوا یا کاتالوگ دوربین نوشته شده باشد.

لازم به ذکر است که برخی از انواع دوربین های وایرلس کاملا هم بی نیاز از کابل نیستند بلکه برای شارژ شدن احتیاج دارند تا به یک منبع تغذیه وصل شوند. البته نوعی دوربین وایرلس وجود دارد که دارای باتری داخلی است و کاملا فارغ از کابل است. عدم نیاز به کابل این دوربین ها باعث می شود که هزینه صرف شده و همچنین زمان مورد نیاز برای نصب دوربین کاهش پیدا کند. این دلایل باعث محبوبیت دوربین مداربسته وایرلس رم خور در بین مشتریان شده است.

دوربین وایرلس رم خور
دوربین وایرلس رم خور

قیمت دوربین مداربسته وایرلس رم خور

قیمت دوربین مداربسته وایرلس رم خور تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. دوربین های مداربسته معمولا در قیمت های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند. از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت این دوربین ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • برند

برند دوربین مهم ترین عامل در خرید دوربین مداربسته است. هر چه قدمت و محبوبیت یک برند بیشتر باشد باعث افزایش قیمت محصولات آن می شود.

  • جنس بدنه  

مواد به کار گرفته شده در ساخت بدنه دوربین می تواند پلاستیک یا فلز باشد. جنس بدنه دوربین مداربسته با توجه به نصب شدن آن در محیط بسته یا در محیط بیرونی، انتخاب می شود.  واضح است که دوربین های بدنه فلزی استحکام و قیمت بیشتری دارند.

  • کیفیت تصویر  

رزولوشن دوربین مداربسته تعیین کننده کیفیت تصویر دوربین است. رزولوشن دوربین مداربسته در کاتالوگ دوربین با یک عدد نشان داده می شود. هر چه مقدار این عدد بیشتر باشد، کیفیت تصاویر دوربین مداربسته وایرلس رم خور نیز بیشتر است.

  • نوع دید در شب  

امروزه اکثر دوربین های امنیتی قابلیت فیلم برداری در شب را دارند. به طور کلی تصاویر ضبط شده در شب به صورت رنگی و یا سیاه و سفید می باشند. دید در شب های رنگی در مقایسه با دید در شب سیاه و سفید قیمت بالاتری دارند.

  • قابلیت های مختلف در بهبود تصاویر  

قابلیت بهبود تصاویر انواع مختلفی دارد که از آنها می توان به HLC ، WDR و BLC اشاره کرد. دوربین های مداربسته با این قابلیت به تبع گران تر از دوربین های مداربسته معمولی هستند.

ویژگی های درج شده در کاتالوگ دوربین
ویژگی های درج شده در کاتالوگ دوربین

خرید دوربین مداربسته وایرلس رم خور

هنگام خرید دوربین مداربسته وایرلس رم خور به ضبط کننده خارجی و دیسک فشرده نیازی نخواهید داشت. فقط لازم است که یک رم را در اسلات کارت SD دوربین قرار دهید. در ادامه اطلاعاتی برای خرید کارت حافظه مناسب ارائه شده است.

چنانچه قصد استفاده از دوربین مداربسته وایرلس رم خور را دارید به یاد داشته باشید که اگر دوربین در دسترس کسی قرار بگیرد می تواند تمامی اطلاعات شما را استخراج کند. پس باید در مراقبت از این دوربین ها کوشا باشید. همچنین می توانید برای حل این مشکل دوربین خود را به یک دستگاه ضبط وصل کنید.

مزایای دوربین وایرلس رم خور
مزایای دوربین وایرلس رم خور

ظرفیت کارت حافظه

کارت حافظه دوربین مداربسته از نظر ظرفیت در اندازه های مختلف ارائه می شود. کارت حافظه ۱۶ ، ۳۲ ، ۶۴ ، ۱۲۸ و حتی ۲۵۶ گیگابایتی وجود دارد. دقت کنید که برخی از انواع دوربین مداربسته وایرلس رم خور ، در اندازه کارت های حافظه محدودیت پشتیبانی دارند. پس قبل از خرید کارت حافظه با دقت کاتالوگ دوربین مداربسته خود را مطالعه کنید.

همین طور براساس چگونگی استفاده از دوربین مداربسته، تصمیم بگیرید که به چه میزان از فضای ذخیره سازی نیاز دارید. اگر قصدتان این است که دوربین خود را در حالت ضبط مداوم بگذارید، حتما باید کارت sd ای با ظرفیت حافظه بالا انتخاب کنید. در غیر اینصورت می توانید کارتی با حافظه کمتر انتخاب کنید. این را هم درنظر بگیرید که هرچه کیفیت فیلم برداری دوربین شما بیشتر باشد احتیاج به فضای ذخیره سازی بیشتر خواهید داشت.

دوربین مداربسته وایرلس رم خور
دوربین مداربسته وایرلس رم خور

سرعت کارت حافظه دوربین مداربسته وایرلس رم خور

سرعت کارت حافظه دوربین مداربسته وایرلس رم خور وابسته به سرعت خواندن و نوشتن تصاویر است.  منظور از سرعت نوشتن سرعتی است که رم دوربین فیلم را در حافظه خود می نویسد. در نتیجه استفاده از کارت های کند باعث به وجود امدن فریم های تاخیری در فیلم ها می شود. لازم به ذکر است که در برنامه های دوربین مداربسته، سرعت نوشتن بسیار حائز اهمیت است.

اگر کاتالوگ دوربین مداربسته سرعت نوشتن را ذکر نکرده باشد به این معنی است که از کارت حافظه با درجه سرعت SDHC کلاس ۱۰ ( سرعت نوشتن حداقل ۱۰ مگابایت در ثانیه ) استفاده کنید. البته در دوربین های جدید تر بجای سرعت SDHC ، SDXC I و SDXC II جایگزین شده است.

وضوح ضبط تصویر دوربین مداربسته وایرلس رم خور تعیین کننده ی نوع کارت حافظه مورد نیاز است. به این صورت که با افزایش کیفیت دوربین نیاز به تهیه ی کارت حافظه ای با سرعت بالاتر دارید. اگر دوربینی که انتخاب کردید کیفیتش ۴k است، به دنبال کارت حافظه ای با سرعت ضبط ۳۰ مگابایت در ثانیه باشید. برای دوربین های با کیفیت ۱۰۸۰p و ۷۲۰p، کارت حافظه ای مورد نیاز است که حداقل با سرعت ۱۰ مگابایت در ثانیه تصاویر را ضبط کند.

انواع رم
انواع رم

ماندگاری کارت حافظه دوربین مداربسته وایرلس رم خور

به دلیل قرارگیری کارت های حافظه تحت شرایط سخت، همچون استفاده ی طولانی مدت و ضبط مداوم و یا قرار گرفتن در معرض حرارت و رطوبت بالا، این کارت ها باید از دوام بالایی برخوردار باشند. لازم به ذکر است که برخی از دوربین ها دارای آهن ربا هستند که برای اکثر کارت های microSD مناسب نیست.

چنانچه یکی از عوامل زیر مشاهده گردد، احتمالا کارت حافظه خراب شده و نیاز به تعویض دارد.

  • کند شدن سرعت ضبط
  • خرابی در فیلم های ذخیره شده
  • ارور دادن دستگاه نمایش به هنگام پخش فیلم
  • آسیب های فیزیکی
رم دوربین
رم دوربین

برای مطالعه بیشتر:

دوربین وایرلس چرخشی

دوربین مداربسته مغازه

ارتفاع نصب دوربین مداربسته

دوربین امنیتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

0

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!