استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین مداربسته مغازه

دوربین مداربسته مغازه
دوربین مداربسته مغازه

دوربین مداربسته مغازه برای افزایش امنیت مغازه و نظارت بر عملکرد کارکنان یا دستگاه ها استفاده می شود. توجه شود که فقط تهیه ی یک دوربین گران قیمت کافی نیست بلکه محل قرارگیری دوربین مداربسته مغازه و همچنین تهیه ی دوربین مغازه با توجه به خصوصیات مکان مورد استفاده از اهمیت خاصی برخوردارد است. از لحاظ شکل ظاهری دوربین‌های مداربسته مناسب برای مغازه عبارتند از بالت و دام و اسپیددام که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. از متداول‌ترین دوربین‌هایی که برای مغازه استفاده می‌شود می‌توان به مدل بولت اشاره کرد که هم مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف دارد و هم امکان نصب آن بر دیوار و سقف وجود دارد.

دوربین مداربسته مغازه
دوربین مداربسته مغازه

قیمت دوربین برای مغازه

قیمت دوربین برای مغازه وابسته به عوامل مختلفی است که همین باعث گوناگونی مدل های دوربین مداربسته برای مغازه شده است که این عوامل کمک می کند تا هرکدام که مناسب تر برای شما و محیط مورد نظرتان است را انتخاب کرده و استفاده نمایید.

عوامل موثر بر قیمت دوربین برای مغازه:

  • برند: برند در واقع معرف تولیدکننده محصول است. و این که چه تولید کننده ای دوربین را ساخته است در قیمت دوربین بسیار تاثیرگذار است.
  • تکنولوژی: با توجه به نوع تکنولوژی ( آنالوگ، آنالوگ اچ دی، تحت شبکه یاip به کار رفته در دوربین مدار بسته) قیمت دوربین مغازه متغیر است. عموما دوربین های تحت شبکه به سبب دارا بودن قابلیت ها و کیفیت بالاتر، گران تر خواهد بود. دوربین های مجموعه آنالوگ نصب راحت تری و قیمت پایین تری از نوع تحت شبکه دارد.
  • کیفیت: کیفیت تصویر در دوربین مداربسته توسط یک عدد در کنار مگاپیکسل بیان می شود. به طور مثال ۱ مگاپیکسل یا ۲ مگاپیکسل، اچ دی مگاپیکسل یا فول اچ دی و غیره؛ هر چه این عدد بزرگتر باشد کیفیت تصاویر نیز بهتر و قیمت دوربین مداربسته مغازه بیشتر خواهد بود.
  • لنز: معمولا دو نوع لنز در دوربین های مداربسته وجود دارد، لنز ثابت و لنز متغیر یا وریفوکال. دوربین ها با لنز ثابت همواره زاویه دید ثابتی دارند و ارزان تر هستند. دوربین های مداربسته با لنز متغییر به دلیل داشتن قابلیت هایی مانند امکان تغییر در زاویه دید و بزرگنمایی تصویر، قیمت بیشتری دارند.
  • جنس بدنه: عموما دوربین ها بدنه پلاستیکی یا فلزی دارند. بدیهی است که دوربین های مدار بسته با بدنه فلزی به سبب مقاومت فیزیکی بالاتر، نسبت به نوع پلاستیکی آن هزینه بیشتری را برمی دارد.
عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین مغازه
عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین مغازه

خرید دوربین مداربسته مغازه

 در خرید دوربین مداربسته مغازه باید در نظر گرفت که مغازه‌ها متراژهای مختلفی دارند و محصولاتی که در آن وجود دارند ممکن است به اندازه یک طلا فروشی گران قیمت نباشند؛ بنابراین اولین قدم برای خرید بهترین دوربین برای مغازه این است که براساس شرایط و ارزش اجناس مغازه، اقدام به نصب و خرید دوربین برای مغازه نماییم. در این صورت در هزینه ها نیز صرفه جویی می‌کنیم.

بسته به نوع کاربری فروشگاه یا مغازه، محل نصب دوربین مداربسته مغازه می‌تواند متفاوت باشد. به صورت کلی چند مکان اصلی در مغازه وجود دارد که بعد از خرید دوربین مغازه می‌توانید آن را در این قسمت‌ها نصب نمایید. این مکان‌ها شامل:

  • درب ورودی و خروجی: معمولا درب ورودی و خروجی یکی از بهترین قسمت‌ها برای نصب دوربین مداربسته مغازه است. با این کار ورود و خروج افراد مشکوک به راحتی چک می‌شود.
  • جلوی فروشنده: اگر خودتان فروشنده نباشید و فرد دیگری را به عنوان فروشنده استخدام کرده باشید،دوربین مداربسته مغازه به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید بر نحوه عملکرد فروشنده نظارت داشته باشید.
  • بیرون مغازه: نصب دوربین بالای سردر مغازه می‌تواند امنیت فضای بیرونی فروشگاه را هم تامین کند. بهتر است برای این کار از دوربین‌های بیرونی که به Outdoor معروف هستند استفاده نمایید.
  • قسمت انبار و قفسه‌ها: معمولا در این قسمت چون محصولات زیادی روی هم انبار شده‌اند، از ارزش بالایی برخوردار است و بنابراین باید امنیت این قسمت حفظ شود. نصب دوربین مدار بسته در این قسمت می‌تواند خیال شما را تا حد زیادی راحت کند.
  • قسمت صندوق: روزانه تمام پول‌هایی که مشتریان برای خرید محصولات می‌پردازند، در صندوق ذخیره می‌شود و بنابراین می‌تواند مهم‌ترین هدف سارقان باشد. بالای قسمت صندوق می‌تواند محل خوبی برای نصب دوربین مدار بسته مغازه باشد.
دوربین مداربسته مغازه
دوربین مداربسته مغازه

انواع دوربین مداربسته مغازه

انواع دوربین مداربسته مغازه به دلیل نیازهای ویژه و شرایط متفاوت در فضاهای گوناگون طراحی شده که هر کدام بر اساس شکل خاص و قابلیت های متفاوت، برای کاربردهای خاص و محیط های ویژه ای مناسب تر هستند.

دوربین امنیتی دام

دوربین دام شکل ظاهری گنبد مانندی دارید و به گونه ای طراحی شده است که می تواند به عنوان دوربین مداربسته مغازه در فضای داخلی و یا خارجی مورد استفاده قرار بگیرد؛ اما به دلیل حساس تر بودن لنز این دوربین ها، دوربین های دام بیشتر در فضاهای داخلی نصب می شوند. برخی از انواع این دوربین ها قابلیت دید در شب هم ارائه می کنند که سبب تامین امنیت بیشتر در فروشگاه ها و مغازه ها خواهد شد.

دوربین امنیتی دام
دوربین امنیتی دام

دوربین امنیتی اسپیددام

 دوربین اسپیددام از نظر ظاهری کمی شبیه به دوربین های دام است؛ اما با ارائه قابلیت چرخش لنز دوربین در همه جهات، ویژگی های متفاوتی را ارائه می کند. این ویژگی منحصر به فرد، می توانند پوشش همه جانبه ای از فضای مورد نظر داشته باشند. فروشگاه های بزرگ مکان مناسبی برای نصب این مدل از دوربین های مداربسته می باشد که به جای استفاده از چند دوربین در زوایای مختلف، می توان از یک دوربین برای پوشش همه جهات استفاده کرد و بدین ترتیب تعداد دوربین های مورد نیاز را کاهش داد.

دوربین امنیتی اسپیددام
دوربین امنیتی اسپیددام

دوربین امنیتی بالت

دوربین بالت شکل استوانه ایی دارد. این دوربین ها به دلیل محفظه ای که لنز را درون خود قرار داده است، قادر به تحمل شرایط متفاوت آب و هوایی و محیطی هستند و به همین دلیل به عنوان دوربین های فضای باز شناخته می شوند که علاوه بر این در فضای داخل هم عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش می گذارند.

دوربین امنیتی بالت
دوربین امنیتی بالت

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه با توجه به محل قرارگیری دوربین که خارج مغازه باشد یا داخل متغییر است اما به طور کلی می تواند گفت که دوربین مداربسته بولت مدل AHD-OR-111 گزینه مناسبی برای استفاده در مغازه و فروشگاه می باشد.

این دوربین که دارای ابعاد ۱۰×۱۰×۱۵ میلیمتر و وزن ۴۰۰ گرم بوده، به راحتی نصب شده و قادر است وظایف خود را انجام دهد. دوربین مداربسته AHD-OR-111 از نوع باسیم و تحت شبکه بوده که در صورت اتصال کابل شبکه، می‌توانید محتواهای ضبط شده را به صورت مستقیم به شبکه داخلی منتقل کرده و آن‌ها را بررسی کنید.

وجود سه لنز و امکان ضبط به صورت شبانه روز و ۲۴ ساعته، ویژگی‌هایی هستند که موجب می‌شوند به سراغ دوربین مداربسته AHD-OR-111 به عنوان بهترین دوربین مداربسته مغازه رفته و برای حفظ امنیت فروشگاه خود از آن بهره ببرید. اطمینان از عدم وقوع سرقت در شب اهمیت بسیار زیادی دارد. خوشبختانه دوربین مداربسته مذکور دارای قابلیت دید در شب بوده و می‌تواند تا ۲۵ متر را در تاریکی و شرایط نور کم نشان دهد.

دوربین مداربسته بولتAHD-OR-111
دوربین مداربسته بولتAHD-OR-111

برای مطالعه بیشتر:

ارتفاع نصب دوربین مداربسته

نصب دوربین مداربسته

دوربین بولت هایک ویژن

لیست قیمت اعلام حریق آپولو

پنل اعلام حریق سنس

اعلام حریق gst

پک دوربین مداربسته هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)