استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین فیش ای هایک ویژن

دوربین فیش ای هایک ویژن
دوربین فیش ای هایک ویژن

دوربین‌ فیش ای هایک ویژن ،  یکی از انواع دوربین‌های مداربسته هستند که تصویر با زاویه دید ۳۶۰ درجه از محیط را ضبط می‌کنند. این دوربین‌ها معمولاً با رزولوشن بالا و ویژگی‌های هوش مصنوعی برای تشخیص حرکت و اشیاء مجهز می‌شوند و قابلیت اتصال به شبکه برای دسترسی به تصاویر از راه دور را دارند. این دوربین ها به عنوان جایگزین‌های مؤثر برای چند دوربین معمولی در مکان‌هایی با پوشش گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دوربین فیش ای هایک ویژن در ارتفاعات خیلی زیاد و خیلی کم قابل نصب نیست. بهترین محل نصب این نوع دوربین در ارتفاع ۳-۶ متری است. اگر ارتفاع خیلی زیاد یا خیلی کم باشد تصویر ناقص و بی کیفیتی ثبت می کند.

یکی دیگر از نکاتی که هنگام نصب دوربین فیش ای هایک ویژن باید رعایت شود، نصب در محل روشن است. بهتر است این دوربین ها در مکان هایی که روشنایی ضعیفی دارند مورد استفاده قرار نگیرد.

قیمت دوربین فیش ای هایک ویژن

قیمت دوربین‌ فیش‌ ای هایک‌ ویژن می‌تواند تحت تأثیر چندین عامل قرار گیرد. از اصلی ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت این دوربین می توان به مدل و ویژگی های دوربین، رزولوشن، کیفیت لنز، نوع حسگر تصویر، نوع گارانتی و .. می توان اشاره کرد. در ادامه مختصر توضیحی درباره هر یک از عوامل موثر بر قیمت دوربین‌ فیش‌ ای هایک‌ ویژن داده شده است.

مدل و ویژگی‌های دوربین: مدل‌های مختلف دوربین فیش‌ ای هایک ‌ویژن دارای ویژگی ‌ها و مشخصات مختلفی هستند. دوربین‌های با رزولوشن بالاتر، قابلیت‌های پردازش تصویر پیشرفته ‌تر و ویژگی‌ های اضافی (مانند تجزیه و تحلیل تصویر) معمولاً قیمت بیشتری دارند.

رزولوشن: رزولوشن تصویر دوربین فیش ای هایک ویژن یک عامل مهم در قیمت‌گذاری است. دوربین‌های با رزولوشن بالا که قادر به ضبط تصاویر با جزئیات بیشتری هستند، معمولاً قیمت‌گذاری بالاتری دارند.

دوربین فیش ای هایک ویژن
دوربین فیش ای

کیفیت لنز: کیفیت لنز دوربین فیش‌ ای که در دوربین استفاده می‌شود، می‌تواند به طور قابل ملاحظه‌ای بر قیمت تأثیر بگذارد. لنز‌های با کیفیت و بدون انحراف معمولاً قیمت بالاتری دارند.

نوع حسگر تصویر: نوع حسگر تصویر می‌تواند بر عملکرد در شرایط نور کم و کیفیت تصویر تأثیر بگذارد. دوربین‌ها با تکنولوژی حسگر پیشرفته معمولاً قیمت بالاتری دارند.

مشخصات فنی دوربین فیش ای

دوربین ‌های فیش ‌ای دوربین‌هایی هستند که از یک لنز فیش ‌ای استفاده می ‌کنند تا تصاویر با یک زاویه دید بسیار گسترده و مطلق (غالباً بیش از ۱۸۰ درجه) ایجاد کنند. این لنزها ویژگی‌های خاصی مثل : زاویه دید گسترده، افکت های خمیده، انحراف تصاویر و متمرکز شدن بر نقاط مرکزی دارند که تصاویر آنها را از دیگر انواع دوربین‌ها متمایز می‌کند.

مشخصه زاویه دید گسترده در دوربین‌های فیش ‌ای هایک ویژن به این صورت است که به وسیله‌ی تغییر شکل ذره‌ای لنز، زاویه دید بسیار گسترده‌ای ایجاد می‌کنند. این قابلیت به افراد این امکان را می‌دهد تا تمام یا حتی بیشتر از یک صحنه را در یک تصویر ضبط کنند.

تصاویری که از دوربین‌های فیش ‌ای هایک ویژن گرفته می‌شوند، به صورت خمیده به نظر می ‌آیند. این انحراف‌ها باعث ایجاد تصاویری خلاقانه و جالب می‌ شوند. از دیگر مشخصه های تصاویر در دوربین فیش ای هایک ویژن تمرکز بر اشیای مرکز تصویر است. در واقع در تصاویر گرفته شده با دوربین‌های فیش‌ ای هایک ویژن، نقاط و اشیاء وسط تصویر معمولاً به مرکز تصویر تمرکز دارند و اجسام و اشیاء در لبه‌ها فشرده می‌شوند.

دوربین فیش ‌ای هایک ویژن برای عکاسی هنری، عکاسی معماری، عکاسی پانوراما و عکاسی خلاقیتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما باید توجه داشت که به دلیل شکل خمیده تصاویر، این دوربین‌ها ممکن است نیاز به ویرایش و تصحیح تصاویر داشته باشند.

خرید دوربین فیش آی

با توجه به ویژگی ها و مشخصات دوربین فیش ای، خرید آن بیش از پیش مرسوم شده است. امکان خرید حضوری و آنلاین این مدل دوربین در شرکت های ارائه دهنده آن در سراسر کشور فراهم شده است. عمران مدرن یکی از شرکت های فعال در زمینه خرید آنلاین دوربین فیش ای هایک ویژن است. خرید آنلاین این امکان را به مشتری می دهد که بدون اتلاف وقت و با بررسی مدل های مختلف خرید خود را انجام دهند.

بهتر است قبل از خرید آنلاین دوربین فیش ای هایک ویژن مدل مناسب فضای مورد نظر را انتخاب و به راحتی سفارش دهید. عمران مدرن به عنوان یکی از نماینده های فعال شرکت هایک ویژن بهترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

دوربین فیش ای هایک ویژن
دوربین فیش ای هایک ویژن

دوربین Fisheye هایک ویژن

دوربین فیش ای هایک ویژن مدل DS-2CD2955FWD-IS با سنسور تصویر سیموس CMOS، گارانتی ۲ ساله، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و قیمت ۱۱۱۲۲۰۰۰ تومان در عمران مدرن به فروش می رسد. برای خرید و ثبت سفارش این مدل دوربین با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دوربین فیش ای هایک ویژن مدل  DS-2CD6362F-IVSبا سنسور تصویر تحت شبکه (IP)، رزولوشن تصویر ۶ مگاپیکسل و میزان دید در شب مادون قرمز IR با برد ۱۵ متردر عمران مدرن به فروش می رسد. برای خرید و ثبت سفارش این مدل دوربین با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

دوربین فیش ای هایک ویژن مدل DS-2CD6332FWD-IS و سنسور تصویر تحت شبکه (IP)، رزولوشن تصویر ۳ مگاپیکسل و میزان دید در شب ۱۵ متر در عمران مدرن به فروش می رسد. برای خرید و ثبت سفارش این مدل دوربین با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۴ مگاپیکسل

قیمت محصولات هایک ویژن

دستگاه دی وی ار هایک ویژن

دوربین ptz هایک ویژن

دوربین گردان هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)