استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دوربین بولت هایک ویژن

دوربین بولت هایک ویژن
دوربین بولت هایک ویژن

دوربین‌ بولت هایک ویژن از دیگر انواع دوربین‌های مداربسته هستند که به شکل استوانه‌ای یا استوانه‌ای بلند طراحی شده‌اند و معمولاً برای نصب در محیط‌های خارجی و داخلی به کار می‌روند. در ادامه به برخی از ویژگی های خاص این دوربین ها اشاره شده است.

کیفیت تصویر بالا: بیشتر دوربین‌های بولت هایک‌ویژن دارای کیفیت تصویر بالا هستند و معمولاً از رزولوشن‌های HD یا ۴K پشتیبانی می‌کنند.

قابلیت دید در شب: بسیاری از دوربین‌های بولت هایک‌ویژن دارای LED‌های مادون قرمز (IR LEDs) برای دید در شب هستند.

تکنولوژی WDR (Wide Dynamic Range): این تکنولوژی به دوربین امکان مدیریت نورپردازی در محیط‌های با تفاوت نور و سایه زیاد می‌دهد تا تصاویر با کیفیت بالا تولید شوند.

مقاوم در برابر تخریب: دوربین‌ بولت هایک ویژن به علت طراحی مقاوم و معمولاً نصب شده در ارتفاع، به نسبت مقاومت بیشتری در مقابل تخریب نسبت به دوربین‌های معمولی دارند.

قیمت دوربین بولت هایک ویژن به مشخصات و جزییات این مدل دوربین بستگی دارد. در ادامه لیستی از مدل های مخلف دوربین بولت با قیمت گردآوری شده است. با مقایسه ی مدل های مختلف می توان نسبت به خرید اقدام کرد.

قیمت دوربین بولت هایک ویژن

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IR با پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۵۵۶۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56D8T-ITME با پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۶۶۳۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT1F با پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۴۳۷۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن
نصب دوربین بولت هایک ویژن

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT1E با پیکسل موثر ۲۵۹۲×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۹۹۶۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT1F با پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۲۱۴۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربین بولت هایک ویژن

 دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT3F با پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۴۴۸۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITFS با پیکسل موثر  ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۲ ساله دارد، ۱۰۸۶۵۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-ITF با پیکسل موثر ۲۰۵۲×۱۵۳۶ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۱۲۰۵۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE16D3T-I3F با پیکسل موثر  ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۱۱۱۷۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT3E با پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۱۹۵۰۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربین بولت هایک ویژن
دوربین مدار بسته بولت هایک ویژن

Bullet camera

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-ITMF با پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۶۶۰۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56D1T-VFIR3 با پیکسل موثر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۱۱۵۰۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT3ZF با پیکسل موثر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ ، رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۲۴۰۰۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین بولت هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن به فروش می رسد. قیمت این مدل دوربین که گارانتی ۵/۲ ساله دارد، ۱۰۴۳۳۰۰۰ تومان است. برای ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوربین بولت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن

بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۸ مگاپیکسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)