استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دستگاه دی وی ار هایک ویژن

قیمت dvr هایک ویژن
قیمت dvr هایک ویژن

دستگاه دی وی ار هایک ویژن یا ضبط‌کننده ویدیوی دیجیتال دستگاهی است که برای ضبط و ذخیره‌سازی فیلم‌های ویدئویی از دوربین‌های نظارت آنالوگ استفاده می‌شود. هایک ویژن یک تولید کننده مشهور تجهیزات امنیتی و نظارتی از جمله دستگاه های DVR است. این دستگاه ها به طور گسترده ای در سیستم های امنیتی برای مشاغل، خانه ها و کاربردهای مختلف دیگر استفاده می شوند.

دستگاه های dvr هایک ویژن برای گرفتن فیدهای ویدیویی از دوربین های مداربسته آنالوگ طراحی شده اند. آنها فیلم های ویدئویی را در قالب دیجیتال برای مشاهده و تجزیه و تحلیل بعدی رمزگذاری و ذخیره می کنند.

دستگاه های dvr هایک ویژن در مدل های مختلف با تعداد کانال های دوربین متفاوت عرضه می شوند. در ادامه لیستی از مدل های مختلف دستگاه دی وی ار هایک ویژن با ذکر مشخصات و قیمت بررسی شده است. لازم است بدانیم قیمت dvr hikvision به عوامل متعددی بستگی دارد و امکان اعلام دقیق قیمت dvr هایک ویژن وجود ندارد لذا بهتر است برای استعلام dvr hikvision قیمت با مشاوران عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت dvr هایک ویژن

دستگاه دی وی ار هایک ویژن مدل DS-7216HGHI-K1 آنالوگ و تکنولوژی ساخت AHD در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این دستگاه ۱۶ کانال و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای استعلام قیمت dvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه دی وی ار هایک ویژن مدل DS-7204HQHI-K1 آنالوگ و تکنولوژی ساخت AHD در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این دستگاه ۴ کانال و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای استعلام قیمت dvr هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه دی وی ار هایک ویژن مدل DS-7208HQHI-K1 آنالوگ و تکنولوژی ساخت AHD در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این دستگاه ۸ کانال و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای استعلام قیمت دی وی آر هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

dvr هایک ویژن
dvr هایک ویژن

دستگاه dvr هایک ویژن

دستگاه دی وی ار هایک ویژن مدل DS-7116HQHI-K1 آنالوگ و تکنولوژی ساخت AHD در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این دستگاه ۱۶ کانال و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای استعلام قیمت دی وی آر هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه دی وی ار هایک ویژن مدل DS-7232HQHI-K2 در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این دستگاه ۳۲ کانال و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای استعلام قیمت دی وی آر هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه دی وی ار هایک ویژن مدل DS-7208HUHI-K2-P آنالوگ و تکنولوژی ساخت AHD در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این دستگاه ۸ کانال و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای استعلام قیمت دی وی آر هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دستگاه دی وی ار هایک ویژن مدل DS-7216HUHI-K2 آنالوگ و تکنولوژی ساخت AHD در عمران مدرن موجود و به فروش می رسد. این دستگاه ۱۶ کانال و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای استعلام قیمت دی وی آر هایک ویژن با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت دی وی آر هایک ویژن

قیمت دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7216HQHI-K1 با گارانتی سلامت فیزیکی کالا و ۱۶ کانال ، ۶۸۴۱۰۰۰ تومان است. تکنولوژی کارکرد dvr هایک ویژن آنالوگ است این دستگاه در شرکت عمران مدرن به فروش می رسد. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دی وی آر هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

قیمت دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7216HQHI-K2 با گارانتی سلامت فیزیکی کالا و ۱۶ کانال ، ۸۲۹۶۰۰۰ تومان است. تکنولوژی کارکرد dvr هایک ویژن آنالوگ است این دستگاه در شرکت عمران مدرن به فروش می رسد. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دی وی آر هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

قیمت دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7204HUHI-K1 با گارانتی سلامت فیزیکی کالا و  ، ۳۶۰۷۰۰۰ تومان است. تکنولوژی کارکرد dvr هایک ویژن آنالوگ است این دستگاه در شرکت عمران مدرن به فروش می رسد. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دی وی آر هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

قیمت dvr hikvision
dvr hikvision

قیمت دی وی آر هایک ویژن مدل DS-7204HUHI-K1-P با گارانتی سلامت فیزیکی کالا و ۴ کانال ، ۳۶۰۶۰۰۰ تومان است. تکنولوژی کارکرد dvr هایک ویژن آنالوگ است این دستگاه در شرکت عمران مدرن به فروش می رسد. برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دی وی آر هایک ویژن با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. 

dvr hikvision قیمت

دستگاه dvr هایک ویژن یک انتخاب محبوب برای سیستم هایی هستند که از دوربین های آنالوگ استفاده می کنند، اگرچه سیستم های دوربین IP به دلیل وضوح بالاتر و ویژگی های پیشرفته تر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. امکان ارتقای دستگاه دی وی ار هایک ویژن با اضافه کردن دوربین های آنالوگ بیشتر و یا استفاده از ضبط کننده های هیبریدی امکان پذیر است. ضبط کننده های هیبریدی هایک ویژن باید از دوربین های آنالوگ و IP در یک واحد پشتیبانی کنند.

قیمت dvr hikvision

از عوامل موثر بر قیمت dvr هایک ویژن می توان به تعداد کانال ها، رزولوشن تصویر، ظرفیت ذخیره‌سازی و توان پردازشی و عملکرد اشاره کرد.

برای مطالعه بیشتر:

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب هایک ویژن

دوربین اسپید دام هایک ویژن

برند هایک ویژن

قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن

قیمت محصولات هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 2 نظر)