استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

خرید دوربین هایک ویژن

خرید دوربین هایک ویژن
خرید دوربین هایک ویژن

خرید دوربین هایک ویژن با مدل ها و مشخصات مختلف در سایت عمران مدرن امکان پذیر است. این دوربین ساخت کشور چین است و کیفیت نسبتا خوبی دارد. محصولات هایکویژن به عنوان یکی از معتبرترین و پرکاربردترین گزینه‌ها در صنعت دوربین‌های مداربسته شناخته می‌شوند.

 قیمت دوربین مدار بسته به عوامل متعددی مثل نوع دوربین، برند، کیفیت دوربین، رزولوشن تصویر، حافظه داخلی و … بستگی دارد. برند هایک ویژن مجموعه‌ای گسترده از مدل‌های دوربین با ویژگی‌ها و مشخصات متفاوت ارائه می‌دهد، و مدل‌های پیشرفته‌تر معمولاً قیمت بیشتری دارند.

در ادامه لیستی از بهترین انواع دوربین مدار بسته هایک ویژن با ذکر مشخصات گردآوری شده اند. بهتر است برای خرید دوربین هایک ویژن و کسب اطلاعات بیشتر مثل قیمت با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IR با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IR با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای خرید دوربین هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56D8T-ITME با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربین هایک ویژن
دوربین hikvision

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT1F با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای خرید دوربین هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT1E با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای خرید دوربین هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT1F با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر  در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربینهای هایک ویژن

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT3F با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITFS با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲ ساله دارد. برای خرید دوربین هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-ITF با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D3T-I3F با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT3E با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربین hikvision

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-ITMF با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای خرید دوربین hikvision با عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید دوربین hikvision
دوربین مدار بسته

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56D1T-VFIR3 با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای خرید دوربین hikvision با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT3ZF با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای خرید دوربین hikvision با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

نصب دوربین مدار بسته

دوربین وایرلس

دوربین مداربسته میکروفون دار

شرکت تیاندی

دوربین وایرلس چرخشی

نمایندگی دوربین تیاندی

لیست قیمت تیاندی

کیفیت دوربین تیاندی

دوربین hikvision

قیمت دوربین مداربسته hikvision

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۴ مگاپیکسل

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

فروش دوربین هایک ویژن

قیمت دوربین هایک ویژن ۲ مگاپیکسل

دوربین فیش ای هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)