استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

جدول بتنی شنزار

جدول بتنی شنزار
جدول بتنی شنزار

جدول بتنی شنزار یکی از برند های معروف جدول بتنی در بازر است که طرفداران زیادی دارد. شرکت شنزار اولین و بزرگترین تولید کننده قطعات بتنی خاص است که فعالیت خود را از سال ۸۴ آغاز کرده است. از جمله کاربرد های جدول بتنی شنزار می توان به ایجاد و ساخت مسیرهای آب، ایجاد و ساخت سکوهای بنزین، ساخت آلاچیق و سکوی کانکس، جدا کردن فضای سبز از خیابان ها و جدول بندی اطراف باغچه ها اشاره کرد.

معمولا در تولید جدول بتنی شنزار از سیمان تیپ ۲ یا ۵ استفاده می شود. این جداول از مقاومت بالایی بر خوردارند و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی آسیب نمی بینند. از ویژگی های دیگر جدول بتنی شنزار قابلیت رنگ آمیزی آنهاست.

قیمت جدول شنزار

قیمت جدول شنزار با احتساب هزینه حمل و نقل به صورت نهایی بیان می شود. یکی از محصولات شرکت شنزار، جدول بتنی نیم شیب در ابعاد مختلف است که با بهترین کیفیت عرضه می شود. ابعاد پرطرفدار جدول بتنی شنزار با قیمت به شرح زیر است:

  • قیمت جدول شنزار نیم شیب ۱۵×۵۰×۵۰        68,400 تومان
  • قیمت جدول شنزار نیم شیب ۱۵×۴۰×۵۰       59,600 تومان
  • قیمت جدول شنزار نیم شیب ۱۲.۵×۳۰×۵۰    48,200 تومان
  • قیمت جدول شنزار نیم شیب ۱۰×۳۰×۵۰        42,000 تومان

البته باید توجه داشت با توجه به نوسانات بازر قیمت جدول بتنی شنزار نوسان دارد و بهتر است برای استعلام قیمت جدول شنزار با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت جدول بتنی شنزار
جدول خیابانی

قیمت جدول بتنی شنزار

قیمت جدول بتنی شنزار معمولا به مواردی هم چون کیفیت بتن، مواد افزودنی آن و روش تولید و قالب گیری جداول بتنی شنزار بستگی دارد. شرکت شنزار تولید کننده انواع مدل های جدول بتنی دور باغچه ای ، جدول بتنی رنگی ، جدول بتنی خیابانی و … است. در خرید جدول بتنی شنزار باید مواردی همچون ابعاد جدول بتنی شنزار، کیفیت، عیار بتن، طرح و رنگ محصول را مدنظر قرار داد. برای اطلاع از لیست قیمت جدول بتنی شنزار با عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت جدول شنزار با توجه به کیفیت، موارد مصرفی و مقاومت بالا مقرون به صرفه است. شرکت شنزار تولید کننده جدول بتنی پرسی می باشد. بهترین کیفیت جدول بتنی پرسی در شرکت شنزار تولید و به بازار عرضه می شود. برای خرید جدول بتنی شنزار با قیمت مناسب با عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت جدول بتنی شنزار
جدول دور باغچه ای

ابعاد جدول شنزار

جداول بتنی شنزار یکی از پرکاربردترین قطعات بتنی در امر شهرسازی می باشند. از این قطعات بتنی معمولا به عنوان جدا کننده بین دو محیط مختلف استفاده شده و بیش ترین کاربرد آن ها در زمینه محوطه سازی می باشد. شرکت شنزار یکی از معتبر ترین شرکت های فعال در زمینه تولید جدول بتنی با ابعاد مختلف است. برخی از ابعاد جدول نیم شیب بتنی شرکت شنزار به شرح زیر می باشد:

۱۵۰*۱۰۰۰*۴۰۰ ، ۱۲۵*۱۰۰۰*۴۰۰، ۴۰۰*۸۰۶*۱۵۰، ۴۰۰*۸۰۶*۱۲۵ ، ۵۰۰*۶۰۰*۲۰۰، ۵۰۰*۶۰۰*۱۵۰، ۵۰۰*۶۰۰*۱۲۵، ۵۰۰*۵۰۰*۱۵۰، ۵۰۰*۴۰۰*۱۵۰، ۵۰۰*۴۰۰*۱۵۰، ۵۰۰*۳۰۰*۱۵۰، ۵۰۰*۳۰۰*۱۲۵، ۵۰۰*۳۰۰*۱۰۰، ۶۰۰*۶۰۰*۱۲۵، ۸۰۰*۳۰۵*۱۵۰، ۸۰۰*۳۰۵*۱۲۵، ۹۱۴*۲۵۴*۱۲۵، ۹۱۴*۳۰۵*۱۲۵، ۱۰۰۰*۴۰۰*۱۵۰، ۱۰۰۰*۴۰۰*۱۲۵، ۱۰۰۰*۳۰۰*۱۰

جدول بتنی شنزار
جدول بتنی زنگی

خرید جدول بتنی شنزار

جدول بتنی شنزار با ابعاد مختلف در سایت عمران مدرن به فروش می رسد. فروش جدول بتنی در تهران و سایر شهرها در سایت عمران مدرن انجام می شود. این فراورده بتنی یکی از اجزای جدایی ناپذیر فضای شهری به شمار می رود. شهرداری ها از متقاضیان اصلی جداول بتنی محسوب می شوند، شرکت های متعددی نسبت به تولید آن ها در ابعاد، انواع و طرح های مختلفی اقدام کرده اند که یکی از بهترین های آن ها شنزار است و با بهره گیری از سیمان های باکیفیت و مواد اولیه مرغوب جدول های بتنی با کیفیت را تولید و توزیع می کند.

خرید جدول بتنی شنزار با قیمت مناسب به صورت آنلاین در سایت عمران مدرن امکان پذیر است.

برای مطالعه بیشتر:

نرده بتنی تراس

جدول سیمانی دور باغچه

قیمت کول ۸۰

تولید جدول بتنی

قیمت وال پست گالوانیزه

جدول بتنی تهران

بلوک نیوجرسی بتنی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *