استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تولید جدول بتنی

تولید جدول بتنی
تولید کننده جدول بتنی

جدول بتنی یکی از قطعات بتنی پیش ساخته است که کاربردهای زیادی دارد. تولید جدول بتنی در کارخانه ها و کارگاه ها به روش های مختلف صورت می گیرد قیمت جدول بتنی معمولا با توجه به سطح کیفی بتن مورد استفاده در تولید جدول بتنی و روش ها تولید آن در کارخانه تعیین می گردد. انواع جدول بتنی مانند جدول بتنی دور باغچه ، جدول بتنی خیابانی و … با دو روش تولید می شود که این روش ها هر کدام در تعیین مشخصات جدول بتنی موثر هستند. در ادامه مطلب به بررسی این روش ها و توضیح آن ها پرداخته شده است.

در کل  تولید جدول بتنی ماشینی یا جدول بتنی پیش ساخته یکی از مهم ترین المان های شهری می باشد که همه ما روزانه انواع مختلف آن را در سطح شهر مشاهده می کنیم. تولید جدول بتنی معمولا به رنگ طوسی یا خاکستری است اما در مواردی برای جلوه بیش تر آن را رنگ می کنند و یا ممکن است برای ثبات بیشتر رنگ از افزودنی های رنگی در مرحله تولید استفاده کنند.

روش های تولید جدول بتنی
جدول بتنی دور باغچه

تولید کننده جدول بتنی

با توجه به کاربرد های زیادی که جدول بتنی دارد، خرید آن بیشتر از قبل رایج شده است. خرید این کالا از تولید کننده جدول بتنی تاثیر مستقیمی بر کاهش قیمت ها دارد. امروزه تولید کنندگان زیادی در سراسر کشور در زمینه تولید جدول بتنی فعالیت می کنند اما پیدا کردن تولید کننده معتبر دغدغه اصلی مشتریان این کالا به شمار می رود. ما در عمران مدرن برای رفاه حال مشتریان محترم بهترین تولید کننده جدول بتنی را با شماره تماس معرفی کرده ایم.

برای کسب اطلاعات بیش تر در این خصوص و راه های ثبت سفارش مستقیم از تولید کننده جدول بتنی با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید. همچنین سایر فرآورده های بتنی همچون دال بتنی روی کانال را نیز می توانید از شرکت عمران مدرن تهیه نمایید.

تولید جدول بتنی
دستگاه تولید جدول بتنی

انواع روش های تولید جدول بتنی

قیمت جدول بتنی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهمترین عوامل موثر بر قیمت، کیفیت بتن مصرفی برای تولید جدول بتنی است. کیفیت بتن به کیفیت سنگ دانه ها، کیفیت مواد افزودنی و … بستگی دارد و همگی آن ها در تعیین برآورد قیمت جدول بتنی موثر هستند. دومین عامل موثر بر قیمت بلوک جدولی ، روش تولید جدول بتنی می باشد.

روش تولید جدول بتنی به دو روش پرسی و دستی یا سنتی انجام می شود. امروزه روش دستی منسوخ شده و روش پرسی جایگزین آن شده، در روش پرسی هر چه کیفیت دستگاه های کارخانه و تکنولوژی به کار رفته در تولید آن ها بهتر باشد، کیفیت کالای تولید شده بهتر خواهد بود. این روش به دو صورت خیس و خشک انجام می شود که در ادامه به توضیح هر کدام از این روش های تولید جدول بتنی پرسی خواهیم پرداخت.

تولید جدول بتنی
جدول بتنی رنگی

تولید جدول بتنی پرسی خشک

تولید جدول بتنی پرسی خشک در کارخانه انجام می شود. ، پس از ساخت بتن با طرح اختلاط مناسب و اسلامپ نزدیک به صفر، وارد قالب میز پرس شده و تحت فشار قرار می گیرد. پس از این مرحله از تولید جدول بتنی پرسی ، قالب ها برداشته شده و سینی حاوی محصول از دستگاه خارج می گردد. سپس جدول بتنی پرسی خشک به اتاق عمل آوری منتقل شده و پس از طی مدت زمان عمل آوری از پیش تعیین شده به صورت مکانیزه بسته بندی، پالت گذاری و دپو می شود.

امکان تولید جدول رنگی در روش خشک وجود دارد. همچنین در تولید جدول بتنی از روش پرسی خشک امکان دستیابی به نسبت آب به سیمان کم وجود دارد که این امر در به حداقل رساندن آب مصرفی و پایین آوردن قیمت جدول بتنی پیش ساخته پرسی نقش به سزایی دارد.

تولید جدول بتنی پرسی خیس

در روش تولید جدول بتنی پرسی خیس بعد از ساخت بتن توسط ایستگاه مرکزی ، حجم بتن مورد نیاز بر طبق نوع محصول با برنامه ریزی دقیق وارد قالب میز پرس شده و برای هر قالب در قسمت پایینی و بالایی، فیلتر خاصی تعبیه شده است. پرس هیدرولیک ۴۰۰ تنی و سیستم مکش آب مازاد باعث خارج کردن آب اضافی از قطعات بتنی و بیشتر شدن تراکم بتن می شود .جدول بتنی پیش ساخته پرسی تولید شده با این روش در برابر فشار و ضربه های ناگهانی بسیار مقاوم است. قیمت جدول بتنی پیش ساخته تولید شده به روش خیس از قیمت جدول بتنی پیش ساخته پرسی به روش خشک بیشتر است.

تولید کننده جدول بتنی
جدول بتنی دور باغچه ای رنگی

عمران مدرن ارائه دهنده انواع فرآورده های بتنی همچون نیوجرسی جاده ، جدول دور باغچه و … می باشد. به منظور استعلام قیمت جدول دور باغچه و سایر فرآوروده ها و همچنین دریافت مشاوره در خصوص ابعاد جدول بتنی پیش ساخته می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج

واش بتن

نرده بتنی

کفپوش بتنی

برای مطالعه بیشتر:

جدول بتنی دور باغچه

عکس موزاییک واش بتن

واش بتن ویلا

اسلب بتنی

سنگ فرش واش بتن

واش بتن با چمن

جدول بتنی تهران

بلوک نیوجرسی بتنی تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.44 ( 5 نظر)