استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بهترین چسب بتن

بهترین چسب بتن
چسب بتن آب بندی

بهترین چسب بتن کدام است و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ برای انتخاب بهترین چسب بتن به سراغ کدام برند ها برویم و چه نکاتی را در نظر بگیریم؟ برای پاسخ به این سوال ها تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چسب بتن یکی از چسب های پر کاربرد در صنعت ساختمان است و بر پایه رزین تهیه می شود. بهترین چسب بتن می تواند ویژگی های بتن را بهبود بخشد و باعث چسبندگی و دوام بیشتر آن شود و همچنین مقاومت کششی و فشاری آن را افزایش دهد. این ویژگی ها چسب بتن را به یکی از اجزای جدانشدنی در ساختمان سازی تبدیل کرده است.

قیمت بهترین چسب بتن

عوامل زیادی بر قیمت بهترین چسب بتن تاثیرگذار هستند. یکی از مهم ترین عواملی که می توان به آن اشاره کرد، نوع چسب است. چسب بتن شامل دو نوع اپوکسی و لاتکس است که ویژگی های کاملا متفاوتی دارند و به همین دلیل رنج قیمتی آن ها نیز متفاوت است. طبق بررسی های انجام شده، چسب بتن اپوکسی نسبت به چسب بتن لاتکس قیمت بیشتری دارد.

از دیگر موارد تاثیر گذار بر قیمت چسب بتن مواد اولیه تشکیل دهنده چسب است. بهترین چسب بتن باید از بهترین مواد اولیه تهیه شود تا بالاترین کیفیت را داشته باشد. چسب بتن با کیفیت حتی می تواند خاصیت بتن را نیز ارتقا دهد. بنابراین بهترین چسب بتن از قیمت بالاتری نسبت به سایر چسب های بتن موجود در بازار برخوردار است.

رنج قیمت بهترین چسب های بتن با توجه به حجم بسته بندی، نوع چسب و کاربرد آن ها از ۵۰۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان متغیر است.

بهترین چسب بتن
چسب بتن پلی اورتان

بهترین چسب بتن چه ویژگی هایی دارد

بهترین چسب بتن باید دارای ویژگی های زیادی باشد. از جمله این ویژگی ها می توان به قدرت چسبندگی بالا، مقاومت بالای مکانیکی و همچنین شیمیایی و نیز مدت زمان خشک شدن کوتاه اشاره کرد. هر کدام از این عوامل تاثیر زیادی روی کیفیت چسب بتن خواهند داشت.

قدرت چسبندگی یکی از مهم ترین عواملی است که در هنگام انتخاب بهترین چسب بتن باید درنظر گرفت. قدرت چسبندگی هر چسب می تواند نسبت به نوع سطح و شرایط محیطی متفاوت باشد. این ویژگی استحکام سازه را تضمین می کند و خطر شکستگی را کاهش می دهد.

نیاز است که بهترین چسب بتن در برابر عوامل شیمیایی و همچنین فشار مقاوم باشد تا توانایی استفاده در همه محیط ها از جمله محیط های اسیدی را داشته باشد و همچنین بتواند بارهای سنگین را تحمل کند.

مدت زمان خشک شدن نیز عامل مهمی در انتخاب بهترین چسب بتن است، زیرا می تواند مدت زمان انجام پروژه را تعیین کند. در صورتی که چسب بتن سریع خشک شود، می تواند در وقت و هزینه نیروی انسانی صرفه جویی کند.

بهترین چسب بتن
نحوه استفاده از چسب بتن

بهترین برند های چسب بتن

برای انتخاب بهترین مارک چسب بتن معیار های زیادی وجود دارد. کیفیت مواد اولیه، برند و اعتبار شرکت سازنده، قیمت محصول، نحوه عملکرد و استاندارد هایی که محصول دریافت کرده است از جمله این موارد است. در ادامه به معرفی برخی از این برند ها می پردازیم.

چسب بتن شیمی ساختمان یکی از چسب های معروف این حوزه است. این شرکت با سابقه با تولید چسب های با کیفیت و استاندارد توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. همچنین قیمت آن نیز نسبت به محصولات مشابه خارجی پایین تر است.

چسب بتن ان اس جی از جمله چسب های با کیفیت در این حوزه است که استاندارد های مختلف اروپایی و آمریکایی را نیز دریافت کرده است و در پروژه های بزرگ داخلی از آن استفاده شده است. این موارد باعث شده تا اعتبار این برند بالاتر برود و به عنوان یکی از برند های معروف چسب بتن شناخته شود.

از دیگر برند های معروف چسب بتن، برند ساروج است. این چسب در بسته بندی های استاندارد و با تنوع بالا تولید می شود و استفاده از آن ها بسیار راحت است. همچنین قیمت تمام شده محصولات برند ساروج از دیگر رقبا کمتر است. این موضوع سبب شده است که این چسب مورد استقبال مشتریان قرار بگیرد.

چسب بتن سهند شیمی با وجود اینکه از قدمت کمتری نسبت به سایر برند های معروف برخوردار است اما توانسته است جای خود را در بازار پیدا کند و مشتریان خود را داشته باشد. کیفیت مناسب محصولات این برند به همراه قیمت مناسب آن و همچنین تنوع در کاربرد از جمله مواردی است که به این برند اعتبار بخشیده و آن را در دسته بهترین چسب بتن قرار داده است.

بهترین چسب بتن
چسب بتن دو جزئی

بهترین چسب بتن اپوکسی

چسب بتن اپوکسی از دسته چسب های دو جزئی بر پایه رزین است که به همراه یک جزء سخت کننده عرضه می شود. از چسب اپوکسی برای ترمیم بتن های قدیمی و چسباندن بتن روی آن ها استفاده می شود. با ترمیم بتن های قدیمی توسط بهترین چسب بتن اپوکسی، مقاومت آن به مقدار قابل توجهی از مقدار اولیه بیشتر خواهد شد و باعث بالا رفتن عمر مفید سازه نیز می شود. برای استفاده از چسب بتن اپوکسی نیاز است که دو جزء را با نسبت های درج شده روی محصول با یکدیگر مخلوط کرد و نیاز به هیچ مرحله آماده سازی دیگری ندارد.

بهترین چسب بتن لاتکس

چسب بتن لاتکس بر پایه رزین اکریلات است. این نوع از چسب بتن خاصیت آبگریزی دارد و از نفوذ آب و رطوبت به سطوح زیرین جلوگیری می کند. به همین دلیل این محصول به چسب بتن آب بندی معروف شده است. با جلوگیری از نفوذ آب به درون سازه های بتنی، امکان یخ زدگی و در نتیجه ترک خوردن و شکستگی بتن در سازه کاهش می یابد. بهترین چسب بتن لاتکس اندکی خاصیت اسیدی دارد و شرایط نگه داری آن بین ۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد و به دور از تابش آفتاب است.

چسب بتن اپوکسی می تواند مقاومت در برابر فشار بتن را بالاتر ببرد. بنابراین استفاده از این چسب در پروژه هایی که نیاز به مقاومت فشاری بالا دارند و نیز در معرض آب یا یخ زدگی هستند توصیه می شود.

بهترین چسب بتن
اتصال بلوک ها با چسب بتن

بهترین چسب بتن برای ترمیم بتن قدیمی

برای چسباندن بتن روی سطوح مختلف و همچنین ترمیم بتن قدیمی توصیه می شود که از چسب بتن اپوکسی استفاده شود. چسب اپوکسی توانایی اتصال به همه سطوح و مصالح ساختمانی را دارد و نیز پس از استفاده کاملا جامد شده و استحکام و ثبات قابل قبولی دارد. از چسب بتن لاتکس برای ترمیم بتن در مکان هایی که نیاز به آب بندی دارد مانند استخر ها استفاده می شود.

بهترین چسب بتن
چسب بتن خاکستری

عوامل موثر بر انتخاب بهترین چسب بتن

در هنگام انتخاب بهترین چسب بتن باید نکاتی را مدنظر قرار داد. یکی از مهم ترین موارد که باید به آن توجه داشت شرایط آب و هوایی پروژه است. دما و رطوبت محیط در انتخاب نوع چسب بسیار تاثیرگذار هستند و می توانند منجر به انتخاب های متفاوتی شوند.

از دیگر مواردی که بر روی انتخاب ما تاثیر می گذارد جنس سطحی است که با آن کار می کنیم. همه چسب های بتن برای اتصال به همه سطوح طراحی نشده اند. به همین دلیل قبل از خرید چسب بتن باید دقت کرد که بر روی چه سطحی قرار است اتصال صورت بگیرد. میزان باری که قرار است به سازه وارد شود و همچنین طول عمری که ما از سازه انتظار داریم از جمله مواردی هستند که پیش از انتخاب بهترین چسب بتن حتما باید به آن دقت کرد و مناسب ترین چسب را برای سازه مورد نظر انتخاب کرد.

برای مطالعه بیشتر:

کاشت میلگرد با چسب هیلتی

مشخصات فنی چسب کاشت میلگرد

چسب بلوک سرزمین

چسب اپوکسی سرامیک

قیمت انواع چسب کاشی

چسب خمیری سرامیک

چسب بتن هیراد شیمی

قیمت چسب کورین

چسب کاشی ۲۵ کیلویی

بهترین نوع چسب کاشی

چسب بتن مایع

تفاوت چسب کاشی پودری و خمیری

چسب بلوک شیشه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 2 نظر)