استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بزرگترین جکوزی دنیا

بزرگترین جکوزی دنیا

بزرگترین جکوزی‌ دنیا ، یکی از تجهیزات لوکس و خاص محسوب شده و توجهات بسیاری را به خود جلب می‌ کند. این نوع جکوزی‌ ها، دارای ابعاد بسیار بزرگی بوده که اندازه آن به‌طور قابل توجهی بیشتر از ابعاد استاندارد جکوزی‌ های معمولی است. به همین دلیل معمولاً برای استفاده در مناطق باز و فضای بزرگ طراحی شده اند. استراحت و شنا در بزرگترین جکوزی‌ دنیا تجربه بی‌ نظیری است. در ادامه متن، به بررسی یکی از بزرگترین جکوزی های دنیا خواهیم پرداخت.

طراحی شگفت ‌انگیز بزرگترین جکوزی دنیا

در این بخش به بررسی طراحی و ابعاد یکی از بزرگترین جکوزی های دنیا یعنی جکوزی ۱۲ متری می پردازیم. جکوزی ۱۲ متری یکی از بزرگترین جکوزی ها بوده و به اندازه ‌ای بزرگ است که می‌ توان در آن شنا کرد. این جکوزی لوکس توسط شرکت ایتالیایی Beauty Luxury طراحی شده و برآورد قیمت آن ۷۳,۰۰۰ دلار است. جکوزی به دو بخش تقسیم شده که یک بخش آن برای شنا، انجام ورزش های آبی و تناسب اندام و بخش دیگر برای استراحت تعبیه شده است. از باقی موارد مربوط به ابعاد این بزرگترین جکوزی دنیا مثل عمق آن، اطلاعات کافی در دسترس نیست.

بزرگترین جکوزی دنیا
طراحی بزرگترین جکوزی دنیا

در قسمت مربوط به ورزش های آبی و تناسب اندام، کاربران می ‌توانند در برابر جریان آب شنا و ورزش کرده و تا ۴۰۰ کالری در ساعت بسوزانند. به گفته ی تولیدکنندگان بزرگترین جکوزی دنیا ، شنا در برابر جریان آب به افراد کمک کرده تا در هر ساعت مقدار زیادی کالری سوزانده و با استفاده ی به اندازه از آن، به تناسب اندام مورد نظر خود برسند. همچنین، قسمت دیگر این جکوزی دارای جریان ثابت آب گرم است که به استراحت بدن و درمان عضلات کمک کرده و قابلیت این را دارد که چندین نفر را در یک زمان در خود جای دهد.

بزرگترین جکوزی دنیا در کجا قرار دارد؟

در مورد بزرگ ترین جکوزی‌ دنیا ، اطلاعات دقیق و جامعی در دسترس نیست. جکوزی های بزرگ متعددی در نقاط مختلف جهان وجود دارند که ادعای بزرگ ‌ترین جکوزی دنیا بودن را دارند. با این حال، مقایسه‌ ی دقیقی بین آن ‌ها صورت نگرفته است. همچنین، اطلاعات کافی در دسترس نیست که بدانیم آیا این جکوزی با مدل های جکوزی مربعی، جکوزی تو کار، جکوزی روباز و جکوزی ویلایی ساخته شده است یا خیر.

مسلماً ساخت جکوزی ‌های بزرگ نیازمند صرف هزینه ها‌ی کلان و تکنولوژی های بسیار پیشرفته‌ است. تعداد اندکی از این جکوزی‌ های غول ‌پیکر در دنیا وجود دارند که معمولاً در مجموعه‌ های تفریحی و اقامتی مجلل واقع شده اند. در مورد مشخصات و ویژگی ‌های دقیق این جکوزی ‌ها نمی‌توان با قطعیت اظهار نظر کرد. اما اطلاعاتی در دسترس است که به ما می گویند که کدامیک می تواند بزرگترین جکوزی دنیا باشد. در این قسمت تعدادی از بزرگترین جکوزی ها نام برده شده اند.

  • جکوزی ۱۲ متری طراحی شده توسط کمپانی ایتالیایی
  • جکوزی موجود در مرکز اسپای کولر واترز در ایالت ویسکانسین
  • جکوزی موجود در ایکس کارت پارک در مکزیک
بزرگترین جکوزی دنیا
بزرگترین جکوزی دنیا

ویژگی‌ های لوکس بزرگترین جکوزی دنیا

بزرگترین جکوزی دنیا ، یعنی جکوزی ۱۲ متری، دارای ویژگی‌های لوکس و منحصر به فردی است. در این قسمت، برخی از ویژگی‌ های این جکوزی را بررسی خواهیم کرد. مهم ترین ویژگی این جکوزی که در نگاه اول به چشم می خورد، ابعاد بزرگ آن با طول ۱۲ متر می باشد. این قابلیت که امکان استفاده ی افراد زیادی به صورت هم زمان وجود دارد، از دیگر ویژگی های مهم این نوع از بزرگترین جکوزی دنیا است.

ویژگی لوکس دیگر این جکوزی در قیاس با سایر جکوزی ها این است که جکوزی ۱۲ متری یک بخش تعبیه شده برای شنا دارد که افراد می توانند در آن قسمت در برابر جریان آب آن شنا کرده و فرصتی عالی برای ورزش و تمرین فیزیکی در آب داشته باشند. بخش دیگر آن، قسمت تعبیه شده برای استراحت است که آرامش بسیاری را برای کاربران فراهم خواهد کرد. فایده این بخش از جکوزی علاوه بر آرامش بخشی آن، ویژگی های درمانی آن مانند تسکین دردهای عضلانی نیز می باشد.

بزرگترین جکوزی دنیا
ویژگی های بزرگترین جکوزی دنیا

سیستم صوتی قدرتمند این جکوزی نیز از ویژگی های لوکس آن است که که به افراد اجازه می‌ دهد در حین شنا و استراحت در بزرگترین جکوزی دنیا از موسیقی مورد نظر خود یا نواهای آرامش‌ بخش استفاده کرده و لذت خود را دو چندان کنند. نکته ی دیگری که در رابطه با ویژگی های لوکس بزرگترین جکوزی قابل ذکر است، طراحی و استایل این جکوزی می باشد. این جکوزی ۱۲ متری دارای چارچوبی ساخته شده از استیل ضد زنگ با طراحی بسیار لوکس و زیبا می باشد.

برای مطالعه ی بیشتر:

مضرات جکوزی برای مردان

دفترچه راهنمای جکوزی

نحوه استفاده از جکوزی خانگی

انواع جکوزی ایستاده

تولید کننده وان و جکوزی

وان جکوزی مخصوص ویلچر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

0

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!