استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شرکت تعاونی موحدین آسفالت یزد (بتن و آسفالت)

شرکت تعاونی موحدین آسفالت یزد در سال ١٣٨٢ با هدف انجام پروژه های راهسازی، تولید و اجرای آسفالت و مصالح سنگی تاسیس گردید و در طی این سالها با تلاش و پشتکار پرسنل زحمتکش خود به یکی از تعاونی های برتر در سطح شهر و استان یزد و یکی از پیمانکاران عمرانی برتر در راستای پروژه های راهسازی و عمرانی تبدیل گردیده است. اکنون این شرکت علاوه بر فعالیت در زمینه راهسازی در تولید انواع قطعات بتنی پیش ساخته شامل باکس بتنی، دستک پل، نیوجرسی، سنگ جدول، لوله بتنی و المان بتنی پل به فعالیت خود ادامه می دهد.

 محصولات 

قطعات بتنی پیش ساخته

  • نیوجرسی یا راه بند

نیوجرسی یا حصار ترافیکی پیش ساخته، موانع بتنی می باشد که علاوه بر جلوگیری از انحراف خودرو ها به مسیر مقابل از نور آزار دهنده خودرو های مقابل در شب جلوگیری می کند. با توجه به اشغال فضای کمتر و به صرفه اقتصادی بودن نسبت به گاردریل، و با توجه به خطرات ناشی از ورود گاردریل در هنگام تصادفات به درون خودرو، امروزه در ایران و سایر کشورهای جهان تمایل به استفاده از این نوع قطعه بتنی افزایش داشته است.

نیوجرسی
نیوجرسی

موارد متداول کاربرد نیوجرسی

– جدا کننده خیابان و پیاده رو
– جداکننده فضای سبز از خیابان
-ساخت میدان های شهری

  • سنگ جدول بتنی

– جدا کننده خیابان و پیاده رو
– جداکننده فضای سبز از خیابان
– ساخت میدان های شهری
– کانال سازی حاشیه ای
– جداسازی محوطه پارک و باغ
– سکوسازی پمپ بنزین
– سکوهای تفرجگاهی، آلاچیق و کانکس

  • دستک بتنی پل

جهت هدایت آب به سمت پل های آب روی در جا و پیش ساخته از دستک بتنی استفاده می شود این دستک به صورت چپ و راست در دو طرف پل قرار می کیرد.
این کار باعث عدم جمع شدن آب در کناره پل و عدم فرسایش تدریجی خاک کناره پل می گردد در بعضی از پروژه های راهسازی اقدام به اجرای دستک درجا در محل می گردد ولی دستک بتنی با نصب آسان در کناره پل علاوه بر صرفه زمان در هزینه ها نیز صرفه جویی می نماید.

  • باکس بتنی

اجرای بتن درجا به ویژه در پروژه های راهسازی و مسیرهای لوله گذاری همواره مشکلات زیادی را برای پیمانکاران به وجود می آورد. این شرکت تلاش نموده است با ساخت پل های بتنی پیش ساخته برای مسیرهای راهسازی و حوضچه های آماده برای مسیرهای لوله گذاری این مشکل را حل نماید.

باکس بتنی
باکس بتنی

موارد استفاده:
– کاربرد پروژه راهسازی به عنوان پل آب رو و یا پلهای ماشین رو
– کاربرد در مسیرهای شهری به عنوان پل های زیرگذر شهری
– کاربرد در مسیرانتقال لوله های آب، گاز، مخابرات و برق به عنوان حوضچه های نقویت فشار
– کاربرد در مسیرانتقال لوله های آب، گاز، مخابرات و برق به اتقاک های کنترل زیرزمینی

  • لوله بتنی

در مواردی که ارتفاع مسیر راهسازی نسبت به سطح منطقه یک متر و یا کمتر باشد جهت عبور آب از زیر مسیر راه از لوله بتنی

لوله بتنی
لوله بتنی

استفاده می گردد. لوله بتنی پیش ساخته با قابلیت نصب آسان و سریع هزینه کمتری را برای پیمانکاران راهسازی به همراه دارد.

  • المان پل بتنی

در مواردی که در مسیر راهسازی اقدام به اجرای پل درجا در مسیر گرفته می شود بر روی دیواره دو طرف پل ساخته شده از المان استفاده می شود. این کار باعث می گردد تا برای ساخت رویه پل احتیاج به بستن جک و ستون نباشند این امر در تسریع کار نقش به سزایی دارد.

مشخصات فنی المان پل:
اندازه فنی المان پل بسته به نیاز مشتری و اندازه دهانه پل ساخته شده، متغیر می باشد نکته قابل ذکر در این زمینه این است که هرچه دهانه پل افزایش یابد از عرض المان کاسته شده و ضخامت آن افزایش می یابد.
نکته دیگر اینکه در مکان هایی که دهانه دو طرف پل در راستای یکدیگر قرار نگرفته است و پل به صورت اریب در سطح راه ساخته می شود برای پوشش پل از المان های با مقطع متوازی الاضلاع استفاده می شود.

مصالح دانه بندی شده

تولید شن و ماسه طبیعی و شکسته از دیگر فعالیت های شرکت تعاونی موحدین آسفالت یزد می باشد که این امر توسط چهار واحد مجزا به شرح ذیل صورت می پذیرد:

  • واحد ماسه شور

تولید ماسه شسته مطابق با استاندارد و دانه بندی آزمایشگاهی با استفاده از سه دستگاه حلزونی مجزا در این واحد انجام می پذیرد.

  • واحد یک سنگ شکن

در این واحد با استفاده از دستگاه های مدرن و شکستن و تفکیک مصالح انفجاری به تولید نخودی، بادامی و ماسه شکسته برای استفاده در تولید آسفالت پرداخته می شود.

  • واحد دو سنگ شکن

این واحد تولید کننده انواع مصالح شکسته شامل بیس، نخودی و بادامی شکسته و ماسه برای مصارف بتن و زیرسازی بستر آسفالت می باشد

  • واحد ماسه ساز

فعالیت این واحد تفکیک کردن مصالح رودخانه ای و تبدیل نمودن آن به نخودی، بادامی طبیعی و ماسه خاکی جهت مصارف خاص بعضی از مشتریان می باشد.

آسفالت

این تعاونی با بهره گیری از افراد متخصص و ماشین آلات پیشرفته و با استفاده از مصالح سنگی انفجاری، ارائه دهنده کیفیت برتر آسفالت در استان یزد می باشد. کارخانه آسفالت این شرکت که مجهز به دستگاه «١٢۰ تنی مارینی ایتالیایی» می باشد قادر است انواع آسفالت از قبیل بیندر، توپکا، ماسه آسفالت و آسفالت نرمه را برای استفاده در پروژه های راهسازی خود و دیگر شرکت ها تولید نماید.

آسفالت
آسفالت

بتن آماده

این شرکت تعاونی از سال ١٣٩٢ اقدام به احداث ایستگاه تولید بتن (بچینگ) نموده است تا علاوه بر تولید بتن آماده برای ساخت قطعات بتنی پیش ساخته، بتن مورد نیاز شرکت های عمرانی و ساختمانی را نیز فراهم نماید.

بتن آماده
بتن آماده

 پروژه ها 

پروژه زیرسازی مزرعه  عباس آباد مهریز

پروژه آسفالت روستای گرد کوه مهریز

آسفالت محوطه پلیس راه مهریز

و…


 آدرس کارخانه: یزد، جاده کنارگذر(کمربندی) یزد مهریز، بعدازپادگان شهید صدوقی، جاده اختصاصی سمت راست 
 تلفن کارخانه :٩٩ -٠٣۵٣٨٣​۶٣٩٩٧ 
 آدرس دفتر مرکزی: یزد، بلوار مدرس 

 

واش بتن کف

پالانه چاه

قیمت جدول خیابانی

تست جوش

تست خاک

آزمایش تراکم خاک

ارزش ماسه ای

اسلامپ مجاز بتن

قیمت آزمایش خاک

آزمایش PLT

تست ut جوش

تست pt جوش

انواع آزمایش بتن

آزمایش دانهول

آزمایش دانه بندی خاک

کرگیری بتن مسلح

آزمایشگاه مکانیک خاک تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *