استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

با مشخصات و ویژگی های کانکس ۶ متری آشنا شوید

امروزه کانکس‌ها با توجه به ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که نسبت به سایر روش‌های ساخت‌وساز دارند طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این سازه‌ها گزینه‌ای بسیار کاربردی برای استفاده در محیط‌های مختلف هستند. یکی از پرفروش‌ترین انواع کانکس‌ها، کانکس ۶ متری است که با استفاده از متریال مختلفی تولید می‌شود. در ادامه مشخصات و ویژگی‌های این کانکس‌ها را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

کانکس چیست؟

پیش از آنکه به معرفی کانکس ۶ متری بپردازیم لازم است که اشاره کنیم کانکس نوعی سازه پیش‌ساخته است که در محیط‌های متفاوتی می‌تواند مورد استفاده قرار  بگیرد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای کانکس‌ها به عنوان اقامتگاه و اسکان موقت است. زیرا در مدت زمان کوتاهی در مقیاس انبوه می‌توان آن‌ها را تولید و در محلی نگهداری نمود تا در مواقع مورد نیاز نصب و استفاده شوند.

به‌طورکلی کانکس‌ها در دو مدل چرخ‌دار و بدون چرخ تولید و به بازار عرضه می‌شوند. مدل‌های چرخ‌دار می‌توانند از طریق مالبند به خودرو و اتومبیل متصل شوند و در هر محلی مستقر گردند. اما کانکس‌های بدون چرخ یا ثابت که به کانکس‌های ویلایی یا مسکونی معروف هستند برای جابجایی باید مونتاژ و دمونتاژ شوند. 

معرفی کانکس اتاق ۶ متری

کانکس ۶ متری معمولابا طول ۳ متر و عرض ۲ متر تولید می‌شوند و در دسته‌بندی کانکس‌های پراستفاده قرار دارند. این کانکس‌ها دو پنجره و یک درب تک جداره آلومینیومی دارند. این کانکس‌ها مجهز به عایق‌بندی در جداره‌ها و سیستم برق‌رسانی هستند، به همین جهت فضای داخل کانکس از نور کافی برخوردار است و به دلیل مجهز بودن کانکس به پریز برق می‌توان به راحتی از لوازم‌برقی داخل کانکس استفاده نمود.

کانکس ۶ متری قیمت چندانی ندارد و با توجه به نوع کارایی که دارد می‌تواند کاملا مقرون‌به‌صرفه باشد. اگر این کانکس‌ها خیلی جابجا نشوند و محل ثابتی داشته باشند حداقل می‌توان تا ۵ سال از آن‌ها به خوبی استفاده نمود. البته بهتر است که یک سایه‌بان یا سقف جهت قرارگیری کانکس زیر آن تعبیه نمایید.

کانکس‌های ۶ متری چه ویژگی‌هایی دارند؟

ویژگی‌های خاص کانکس‌های ۶ متری موجب تمایز آن‌ها نسبت به سایر کانکس‌ها و پرفروش بودن این سازه‌ها شده است. این کانکس‌ها را به راحتی می‌توان حمل و جابجا نمود. همچنین دارای مقاومت بالایی در برابر تغییرات آب و هوایی، فشارهای فیزیکی دارند و عایق خوبی در برابر حرارت و صوت هستند. این کانکس‌ها در مدت زمان خیلی کوتاهی طراحی و ساخته می‌شوند و در صورت نیاز می‌توان آن‌ها را تعمیر نمود و یا توسعه بخشید. از دیگر ویژگی‌های این کانکس‌ها این است که می‌توان متریال به کار رفته در آن‌ها را بازیافت و مجددا استفاده نمود.

کانکس‌های ۶ متری چه کاربردهایی دارند؟

همان‌طور که اشاره کردیم اصلی‌ترین کاربرد کانکس‌ها برای اسکان موقت است. البته با افزودن تجهیزات دیگری مانند کیوسک‌ها به این سازه می‌توان برای کاربری‌های مختلف دیگری مورد استفاده قرار داد. کانکس ۶ متری با توجه به طراحی خاص و ابعاد کوچک و مناسبی که دارد در موارد مختلفی به کار می‌رود که از جمله کاربردهای این سازه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ساخت‌وساز
  • راه‌سازی و جاده‌سازی
  • مراکز بهداشت و سلامت
  • اسکان نیروهای نظامی و انتظامی
  • پروژه‌های خصوصی و دولتی

قیمت کانکس ۶ متری

کانکس ۶ متری به عنوان یکی از محصولات پرفروش محسوب می‌شود که در مدل‌های مختلفی تولید می‌گردد. با توجه به جمع‌وجور بودن این کانکس‌ها در مکان‌های مختلف می‌توان از مدل‌های گوناگون آن استفاده نمود. بنابراین قیمت این کانکس‌ها در مقایسه با سایر انواع کانکس خیلی زیاد نیست و می‌تواند اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه باشد. به‌طورکلی قیمت کانکس ۶ متری بر اساس مواد اولیه، نوع کانکس، ابعاد و اندازه، خواسته و نیاز مشتری، مدت زمان تحویل، ساخت و ارسال و یا ساخت در محل و … می‌تواند متفاوت باشد.

خرید کانکس ۶ متری

برای خرید کانکس ۶ متری می‌توانید به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایید. امروزه شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید انواع کانکس مشغول به فعالیت هستند، اما در این میان باید مجموعه‌ای را انتخاب نمود که از کیفیت و مقاومت محصول نهایی آن‌ها مطمئن هستید و می‌توانند کانکس مطابق با نیاز و انتظارات شما را تولید نمایند. یکی از بهترین شرکت‌های تولید‌کننده کانکس، بنیان کانکس است که می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه با نمونه کارهای آن و قیمت و مشخصات هر مدل کانکس بیشتر آشنا شوید.

سخن پایانی

کانکس‌های ۶ متری توسط بنیان کانکس با بهترین متریال و توسط نیروهای متخصص و با تجربه در این زمینه در کوتاه‌ترین زمان ممکن تولید می‌شوند. این مجموعه دارای سابقه‌ای درخشان در این زمینه است و با کانکس‌های آن می‌توان یک مکان مناسب و استاندارد برای اسکان موقت ایجاد نمود. برای برقراری ارتباط با کارشناسان این مجموعه کافی است به آدرس وب‌سایت https://www.bonianconex.com/portfolio/%da%a9%d8%a7%d9%86%da%a9%d8%b3-6-%d9%85%d8%aa%d8%b1%db%8c/ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *