استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

انواع موکت پرز بلند ظریف مصور

موکت­های تافتینگ یا همان پرز بلند یکی از انواع محبوب موکت­ها هستند که همواره دارای طرفداران بسیاری می­باشند. این موکت­ها به دلیل بافتی که داشته ظاهر زیبایی به فضا بخشیده و به کمک آن­ها می­توان دکوراسیونی شیک و مدرن را برای هر فضایی ایجاد نمود. نرمی و لطافت این موکت­ها باعث شده به یک کفپوش بی­نظیر برای بخش­های مختلف خانه و حتی دیگر محیط­ها تبدیل شوند. اگر شما نیز قصد خرید موکت پرز بلند ظریف مصور را داشته یا مایلید در مورد قیمت موکت پرز بلند طرح­­دار بدانید توصیه می­شود این مطلب را تا انتها دنبال کنید:

موکت پرز بلند چیست؟

موکت­های پرز بلند یا موکت تافتینگ، یکی از انواع جدید موکت­های نمدی و موکت­های کبریتی است. اما این نوع موکت به دلیل اندازه طول نخ بافت یا پرزهایی که داشته با موکت­های قدیمی متفاوت می­باشد. این موکت­ها در مقایسه با موکت­های ساده، همانطور که از نام آن­ها پیداست دارای پرزهای بلندتری هستند. موکت­های پرز بلند به شیوه متفاوتی بافته شده و برای تولید آن­ها از ماشین­آلات مخصوصی استفاده می­شود.

موکت پرز بلند ظریف مصور

در زمینه تولید موکت­های پرز بلند یکی از برندهای معروف و محبوب، برند ظریف مصور است. کیفیت موکت­های مختلف این برند از جمله موکت­های پرز بلند باعث شده که بخشی از موکت­های ظریف مصور سالانه به دیگر کشورها نیز صادر شود.

در تهیه انواع موکت پرز بلند ظریف مصور همواره از بروزترین تکنولوژی و باکیفیت­ترین متریال بهره گرفته می­شود و از این رو کیفیت محصولات این برند کاملاً بی­نظیر و مثال زدنی است. تنوع طرح و رنگ از دیگر فاکتورهایی است که باعث شده موکت­های پرز بلند ظریف مصور از محبوبیت بالایی برخوردار باشند. این تنوع باعث شده که به آسانی بتوان برای هر فضایی و با هر دکوراسیونی یک انتخاب لوکس و زیبا داشت.

برند ظریف مصور همچنین در کنار کیفیت، همواره از نظر قیمت نیز بهترین عملکرد را داشته و افراد می­توانند با هر بودجه­ای موکت موردنیاز خود را از این برند خریداری نمایند.

انواع موکت پرز بلند ظریف مصور

موکت­های پرز بلند ظریف مصور را می­توان به طور کلی به دو دسته اصلی تقسیم نمود:

۱. موکت پرز بلند کات پایل ظریف مصور

نوع بافت در این موکت­ها همچون الیاف فرش به صورت برش خورده است. به همین دلیل از این نوع موکت­ها با نام موکت فرشی نیز یاد می­شود. بعد از بافته شدن الیاف حلقه­ای این موکت­ها، این الیاف برش خواهند خورد و الیاف به شکل عمودی دیده می­شوند. این موکت­ها از نظر طول، جنس، ضخامت و رنگ از تنوع بالایی برخوردار هستند.

اگر چه این موکت­ها مقاومت بسیاری دارند اما استفاده از آن­ها برای محیط­های پرتردد چندان توصیه نمی­شود. اکثر افرادی که به دنبال موکتی با ظاهری شیک و مدرن­تر هستند موکت­های پرز بلند کات پایل را انتخاب می­کنند.

۲. موکت پرز بلند لوپ پایل ظریف مصور

این نوع از موکت­ در واقع همچون بافتنی می­باشد و به آن گرد بافت نیز گفته می­شود. در واقع برخلاف نمونه­های کات پایل برش نخورده و حالت حلقه­ای آن­ حفظ می­شود. این نوع موکت مقاومت بسیار مطلوبی در برابر فشار و ساییدگی از خود نشان خواهد داد و یک انتخاب عالی برای بخش­هایی با رفت و آمد بالا نظیر راه پله­ها است. بر روی این موکت­ها همچنین رد جاروبرقی به جای نمی­ماند. از طرفی نظافت موکت­های لوپ پایل بسیار آسان است.

مزایای موکت­های پرز بلند ظریف مصور

حال که به خوبی متوجه شدیم که موکت تافتینگ چیست و با انواع موکت تافتینگ یا پرز بلند ظریف مصور آشنا شدیم بد نیست کمی مزایای موکت­های پرز بلند ظریف مصور را به نسبت موکت­های نمدی و فرش بررسی کنیم:

۱. این موکت­ها بسیار شبیه به فرش­های ماشینی هستند و می­توان به راحتی آن­ها را جایگزین فرش نمود.

۲. برخلاف فرش به شما این امکان را داده تا به خوبی تمامی فضای اتاق را بپوشانید.

۳. در مقایسه با خرید فرش، قیمت پرز بلند ظریف مصور طرح دار بسیار مناسب­تر است.

۴. تنوع طرح و رنگ موکت­های پرز بلند باعث شده که بتوان بهترین کفپوش را براساس نوع دکوراسیون فضا انتخاب نمود.

۵. فوق العاده نرم و راحت است و باعث شده فضای دنجی را در هر بخش از خانه یا محل کار با آن ایجاد کنید.

۶. سطح نرم و لطیف این موکت­ها همچنین باعث شده که همچون یک ضربه گیر عمل نموده و به همین دلیل یک گزینه ایمن محسوب شوند. این ویژگی باعث شده موکت­های پرز بلند ظریف مصور همچنین یک انتخاب عالی برای اتاق کودک باشند.

۷. این موکت­ها به خوبی صدای مزاحم اطراف را گرفته و همچون یک عایق صدا عمل می­کنند. از این رو در زمینه جلوگیری از آلودگی صوتی نیز می­توان روی این موکت­ها حساب باز نمود.

۸. این موکت­ها از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و به راحتی دچار فرسایش و ساییدگی نخواهند شد.

۹. موکت­های پرز بلند ظریف مصور دارای رنگ ثابتی هستند و به مرور دچار تغییر رنگ نمی­شوند.

معرفی مدل­های موکت پرز بلند ظریف مصور

تنوع موکت­های پرز بلند برند ظریف مصور بسیار بالاست و برای هر سلیقه­ و بودجه­ای یک انتخاب بسیار عالی وجود خواهد داشت. در این بین برخی از مدل­ها به واسطه کیفیت، کاربرد و نیز تنوع طرح و رنگ توانسته به پرفروش­ترین موکت­های پرز بلند این برند تبدیل شوند. از بین انواع موکت­های پرز بلند ظریف مصور می­توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱. موکت پرز بلند طرح الگانس

۲. موکت پرز بلند طرح رها

۳. موکت پرز بلند طرح نویان

۴. موکت پرز بلند طرح بیستون

۵. موکت پرز بلند طرح آیهان

خرید انواع مدل موکت پرز بلند ظریف مصور

اگر قصد شما از خرید موکت، تهیه موکتی نرم، لطیف، بادوام و با بروزترین طرح و رنگ است قطعاً موکت­های پرز بلند ظریف مصور یک انتخاب عالی برای شما محسوب می­شوند. این موکت­ها به دلیل کیفیت بالای ساخت و نیز استفاده از بهترین متریال در تولید آن­ها، قطعاً برای مدت­های طولانی همچون روز اول زیبا و باکیفیت، قابل استفاده هستند. از طرفی قیمت مناسب این موکت­­ها باعث شده خرید موکت پرز بلند ظریف مصور یک انتخاب مقرون به صرفه در زمینه خرید کفپوش محسوب شود.

فروشگاه گامان تزئین جاوید ارائه دهنده انواع موکت پرز بلند از برند معروف و محبوب ظریف مصور است که شما می­توانید با اطمینان از اصالت و کیفیت کالا از این فروشگاه دست به خرید بزنید. برای مشاهده مدل ها می توانید به آدرس https://gamantj.com/zarif-mosavar/  مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک نظر

  1. سلام موکت یونیک ظریف مصور رنگ کریستالش موجود هست؟