استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

اعلام حریق gst

نمایندگی رسمی اعلام حریق gst
اعلام حریق gst

برند سیستم اعلام حریق gst محصول کشور انگلستان و ساخت شرکت Gulf security Technology می باشد. کمپانی gst انگلستان در سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را در زمینه تولید دو دسته محصولات سیستم اعلام حریق متعارف و سیستم اعلام حریق آدرس پذیر با نام GST آغاز کرد. از آنجایی کمپانی جی اس تی دارای واحد تحقیق و توسعه قوی می باشد با شناخت نیاز بازار و تولید آن به سرعت به یک برند جهانی تبدیل شد و توانست تاییدیه های LPCB و BS را کسب کند.

شرکت اعلام حریق gst تجهیزات مختلفی مثل : پنل اعلام حریق، دتکتور دود، دتکتور حرارتی اعلام حریق، دتکتور ترکیبی ، آژیر و فلاشر اعلام حریق را ارائه می کند.

شرکت اعلام حریق gst سعی دارد با در نظر گرفتن تمامی نیاز های مشتریان خود و با توجه به استاندارد های جهانی در سامانه های اعلام حریق، مجموعه محصولات کاملی تولید کند. از آنجا که سامانه های اعلام حریق ارتباط تنگاتنگی با مبحث ایمنی پیدا می کنند، باید نسبت به طراحی، تولید و ساخت آن ها توجه ویژه ای داشت، چرا که کوچکترین خطایی در این راستا، می تواند منجر به حادثه ای ناگوار گردد. در همین زمینه شرکت اعلام حریق gst دارای محصولات زیر در دو دسته اعلام حریق آدرس پذیر و متعارف می باشد.

نمایندگی رسمی اعلام حریق gst
تجهیزات اعلام حریق gst

نمایندگی رسمی اعلام حریق gst

شرکت های بسیاری در طول سالها به فروش و انجام خدمات پس از فروش محصولات این شرکت در ایران اقدام نموده اند. عمران مدرن، نمایندگی رسمی اعلام حریق gst است. خرید از نمایندگی رسمی اعلام حریق gst این امکان را به مشتری می دهد که در کنار قیمت مناسب، دسترسی به لیست کاملی از تجهیزات اعلام حریق در مدل های مختلف داشته باشد. برخی نمایندگی های رسمی اعلام حریق gst امکان پرداخت شرایطی را برای مشتریان خوش حساب خود فراهم می کنند.

برای خرید سیستم اعلام حریق gst و تجهیزات این برند انگلیسی میتوانید از طریق تماس با کارشناسان واحد فروش عمران مدرن، نمایندگی رسمی اعلام حریق gst سفارش خود را نهایی کنید.

تجهیزات سیستم اعلام حریق gst

سیستم اعلام حریق gst شامل کنترل پنل، انواع آشکارساز هاشامل: دتکتور اپتیکال، آشکار ساز حرارتی، مولتی دتکتور و دتکتور گازی هستند که هرکدام کاربرد و ویژگی های مخصوص خود را دارند.

دتکتور گازی میزان گاز شهری موجود در محیط را محاسبه می کنند نوع اپتیکار میزان نور طبیعی را در محیط اندازه گیری می کنند .دتکتور حرارتی هم نسبت به بالا رفتن دما حساسیت نشان می دهند.

مولتی دتکتور های GST در مکان هایی که خطر آتش سوزی زیاد است استفاده می شوند. این دتکتور میزان نور و دمای محیط را به صورت همزمان اندازه گیری می کنند.

ویژگی های پنل اعلام حریق gst

این سیستم امنیتی از کنترل‌های پنلی با صفحه کلید و قابلیت‌های بسیاری برخوردار است که سهولت در کاربری را فراهم می‌کند. صفحه کلید پنل این امکان را دارد که کاربران برنامه‌ریزی‌های مختلف را از طریق آن انجام دهند، این در حالی است که سرعت در راه‌اندازی و تنظیمات جدید سیستم بسیار بالاست.

این سیستم همانند دیگر محصولات شرکت gst با استانداردهای بین‌المللی معتبری مانند LPCB و UL سازگاری دارد و قابلیت اضافه کردن تا ۳۰ زون را با نمایشگر خطا/غیرفعال و برچسب خاص برای هر زون فراهم می‌کند. همچنین، سازگاری با محصولات هوشمند و دیجیتال GST را دارد که این امکان را به کاربران می‌دهد تا به سادگی با سایر دستگاه‌ها و سیستم‌ها ارتباط برقرار کنند.

اعلام حریق gst
دتکتور ها اعلام حریق

پنل اعلام حریق gst دارای یک صفحه نمایش LCD با قابلیت نمایش  8X18 کاراکتر و ۱۵ نمایشگر LED برای نمایش اطلاعات مهم است. همچنین، امکان ارتباط با کامپیوتر از طریق رابط RS232 و شبکه شدن پنل‌های اعلام حریق از طریق رابط RS485 یا CAN را فراهم می‌کند.

این پنل با بدنه تمام فلزی و منبع تغذیه با رنج ولتاژی ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت ارائه شده است. همچنین، دارای حافظه‌ای است که بدون نیاز به تغذیه عمل می‌کند و در صورت حذف منبع تغذیه، اطلاعات را به صورت تصادفی ذخیره می‌کند. این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که این سیستم امنیتی به عنوان یک گزینه قابل اعتماد و کارآمد برای امنیت محیط‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

دتکتور های اعلام حریق gst

دتکتور یا آشکار ساز اُپتیکال gst می تواند میزان نور طبیعی محیط را اندازه گیری کند. بدین ترتیب، اگر دودِ حاصل از آتش سوزی، از رسیدنِ نور به دتکتور جلوگیری نماید، پنل مرکزی سیستم اعلام حریق gst، وقوع حادثه آتش سوزی را تشخیص خواهد داد و آژیر را فعال خواهد کرد.

در محیط هایی با میزان آلودگی هوای بالا، امکان استفاده از دتکتور های دودی، وجود ندارد. در چنین مکان هایی معمولا از دتکتور حرارتی gst استفاده می شود. این دتکتور با استفاده از سنسور های خود، دمای محیط را اندازه گیری می کند و اطلاعات به دست آمده را به پنل سیستم اعلام حریق gst، ارسال می نماید. در برخی از مکان های حساس که خطر وقوع حادثه آتش سوزی در آنها نسبتا بالا است، از مولتی دتکتور gst استفاده می شود. مولتی دتکتور می تواند میزان نور و دمای محیط را به صورت همزمان اندازه گیری نماید .

امکان خرید هر کدام از دتکتور های مذکور برند gst با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. انتخاب نوع آشکار ساز به شرایط پروژه و نیاز مشتری بستگی دارد.

قیمت سیستم اعلام حریق gst

همانطور که می دانید، سیستم اعلام حریق شامل تجهیزات مختلفی است. و وقتی صحبت از قیمت سیستم اعلام حریق می شود باید بدانیم سیستم از چه نوعی است، چه نوع گارانتی دارد و شامل چه اجزایی می شود. بنابراین امکان اعلام دقیق قیمت سیستم اعلام حریق gst وجود ندارد. برای استعلام قیمت با داشتن اطلاعات کافی از پروژه خود با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

فروش اعلام حریق gst

شرکت عمران مدرن یکی از مراکز فروش تجهیزات اعلام حریق gst است. فروش تجهیزات این برند در دو دسته بندی مجزای آدرس پذیر و متعارف امکان پذیر است. قیمت فروش تجهیزات مدل هوشمند آدرس پذیر بالاتر از نوع متعارف است.

فروش کلیه تجهیزات اعلام حریق برند gst به صورت آنلاین در عمران مدرن امکان پذیر است. بهتر است برای سفارش دقیق محصول مد اطلاعات دقیق در خصوص تجهیزات مناسب با پروژه خود داشته باشید.

برای مطالعه بیشتر:

سیستم اعلام حریق سنس

شرکت سنس اعلام حریق

دتکتور دود آریاک

اعلام حریق zitex

پنل اعلام حریق آریاک

آژیر اعلام حریق آریاک

دتکتور دودی سنس

دتکتور زتا

اعلام حریق آریان

ریموت اندیکاتور زیتکس

اعلام حریق ویستا

تجهیزات اعلام حریق سنس

اعلام حریق آپولو

سیستم اعلام حریق زتا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)