استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آسانسور هیدرولیک تک فاز

آسانسور هیدرولیک تک فاز
آسانسور هیدرولیک تک فاز

آسانسور هیدرولیک تک فاز به اسانسوری گفته می شود که از قدرت هیدرولیک برای حرکت عمودی بین طبقات استفاده می کند و با برق تکفاز کار می کند. آسانسورهای هیدرولیک از سیلندر هیدرولیک (جک) و پمپ هیدرولیک تشکیل شده اند. سیلندر هیدرولیک حاوی روغن مخصوص می باشد. هنگام پمپاژ پمپ هیدرولیک، فشار عمودی ایجاد شده و منجر به جابجایی جک می شود. با جابجایی جک هیدرولیک، کابین آسانسور نیز جابجا می شود. برای حرکت به سمت پایین نیز یک سوئیچ به صورت خودکار پمپاژ روغن به داخل سیلندر را متوقف می کند و در نتیجه باعث پایین آمدن کابین آسانسور می شود.

آسانسور هیدرولیک تک فاز

آسانسور هیدرولیک، محبوبیت و گستره کاربرد زیادی در سراسر دنیا دارد. حدود ۷۰ درصد از آسانسورهای اجرا شده در اروپا نیز از نوع هیدرولیک می باشد که بخش زیادی از آن ها را آسانسور هیدرولیک تک فاز تشکیل داده اند.

قیمت آسانسور هیدرولیک تک فاز
موتور آسانسور هیدرولیک تک فاز

قیمت آسانسور هیدرولیک تک فاز

قیمت آسانسور هیدرولیک تک فاز و سه فاز در سال های اخیر سیر صعودی داشته و تفاوت چندانی با هم ندارند. از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت آسانسور هیدرولیک تک فاز ، تابلو فرمان می باشد. لازم است پیش از نصب آسانسور، موتور و سایر قطعات مرتبط با تابلو فرمان متناسب با آسانسور تک فاز باشند.

توجه داشته باشید که قیمت آسانسور هیدرولیک تک فاز در مراکز فروش معتبر، بسیار متنوع می باشد و قیمت هرکدام با توجه به خواسته های مشتری و ویژگی های آن متفاوت است. در صورت افزایش ظرفیت و طول پیمایش، قیمت آسانسور هیدرولیک تک فاز نیز افزایش می یابد. در حال حاضر و با در نظر گرفتن نوسانات بازار، قیمت آسانسور هیدرولیک تک فاز با اجرای کامل از حدود ۳۸۰ میلیون تومان به بالا می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت آسانسور هیدرولیک تک فاز و سایر آسانسورها همچون قیمت آسانسور روملس می توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

خرید آسانسور هیدرولیک تک فاز

توجه به برخی نکات برای خرید آسانسور هیدرولیک تک فاز جهت رسیدن به محصول مد نظر بسیار حیاتی و مهم می باشد. توجه به کیفیت و اصالت قطعات و همچنین اصل بودن آسانسور خریداری شده می تواند از ایجاد هزینه های جانبی جلوگیری کند. علاوه بر کیفیت و اصالت، در هنگام خرید این آسانسور به ابعاد و ظرفیت آن نیز توجه داشته باشید. قیمت آسانسور هیدرولیک تک فاز بسته به نیاز مشتری متفاوت می باشد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت آسانسور هیدرولیک تک فاز
موتور هیدرولیک تک فاز با جنس بدنه چدن

مشخصات آسانسور هیدرولیک تک فاز

با توجه به بحران مسئله انرژی و افزایش مصرف برق نسبت به گذشته، لازم است توجه ویژه ای به بهینه سازی مصرف برق تجهیزات ساختمانی مانند آسانسورها داشته باشیم. امروزه تلاش می شود تا با استفاده از فناوری های نوین، از اتلاف انرژی توسط تجهیزات پرمصرف جلوگیری به عمل آید که از جمله این تلاش ها، استفاده از آسانسور هیدرولیک تک فاز می باشد.

آسانسور هیدرولیک تک فاز قابلیت راه اندازی با برق معمولی ساختمان را دارا می باشد. با توجه به اینکه یکی از چالش های مالکین ساختمان ها تامین برق سه فاز می باشد، استفاده از این آسانسور می تواند جایگزین مناسبی باشد. آسانسورهای سه فاز ۴ رشته سیم دارند که ۳ سیم از آن ها ۳۸۰ ولت دارند و یک سیم نیز نول می باشد. اما آسانسورهای تک فاز دو رشته سیم دارند که یکی از آن ها ۲۲۰ ولت و دیگری نول می باشد.

آسانسور هیدرولیک تک فاز
آسانسور تک فاز کادیلاک

مزایا و معایب آسانسور هیدرولیک تک فاز

آسانسور هیدرولیک تک فاز در ساختمان های کم ارتفاع که فضای موتورخانه ندارند، گزینه ایده آلی محسوب می شود. این آسانسور مزایای بسیاری دارد و امروزه مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. از جمله این مزایا می توان به مصرف بسیار کم برق آن که معادل یک سشوار است اشاره کرد. ویژگی های دیگری همچون عدم لرزش و کم صدا بودن، از دیگر مزایای این نوع آسانسور محسوب می گردد. از جمله دلایل محبوبیت آسانسورهای هیدرولیک تک فاز می توان به حرکت نرم و روان، جابجایی بدون ضربه و کوبش، صدای بسیار کم و همچنین صرفه جویی ۵۰ درصدی در مصرف برق اشاره کرد.

این آسانسورها ظرفیتی معادل ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ کیلوگرم دارند و درصورت قطعی برق نیز قابل استفاده می باشند. به همین دلیل ایمنی آن ها بسیار بالا بوده و همچنین نیاز به فضا برای نصب ژنراتور نیز ندارند.

در آسانسور هیدرولیک تک فاز ، الکتروموتور توسط روغن خنک می شود و به دلیل قطعات متحرک کمتر، طول عمر بالایی نیز دارد. در این آسانسورها توقف و حرکت به صورت ملایم صورت می گیرد و هم تراز شدن کابین و طبقات بهتر انجام می شود.

از طرفی با وجود مزایای بسیار این اسانسور، معایبی نیز وجود دارد که از جمله این معایب می توان به قیمت آسانسور هیدرولیک تک فاز و هزینه بالای قطعات استفاده شده آن اشاره کرد. همچنین به دلیل بالا بودن تکنولوژی به کار رفته در این آسانسور، هزینه سرویس و نگهداری آن نیز بالا می باشد. در این آسانسور به دلیل استفاده از جک هیدرولیک، محدودیت ارتفاع تا حدود ۲۲ الی ۲۸ متر وجود دارد و علاوه بر این، سیستم جک مستقیم نیاز به چاله آسانسور دارد.

آسانسور هیدرولیک تک فاز
موتور هیدرولیک تک فاز

نگهداری آسانسور هیدرولیک تک فاز

احتمال آسیب دیدن اسانسور هیدرولیک تک فاز در صورتی که در معرض نوسانات زیاد برق قرار بگیرد افزایش می یابد. این آسانسور به اضافه بار بیش از ظرفیت قابل حمل، حساس است و در صورت افزایش بیش از حد وزن کابین، احتمال خرابی آن افزایش می یابد. بنابراین لازم است توجه ویژه ای به سرویس و نگهداری آسانسور تک فاز داشته باشید. برخی از عوامل موثر دیگر نیز در ادامه ذکر شده اند.

  • استفاده از دکمه ی طبقه هنگام حرکت کابین
  • جلوگیری از بسته شدن درب کابین
  • یک یا دو فاز شدن

برای مطالعه بیشتر:

قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه

الکتروموتور abb

موتور اسانسور الکو

ضوابط آسانسور

پاراشوت آسانسور

قیمت بالابر رستورانی

آلیماک چیست

مینی آسانسور

موتور آسانسور موتوژن

موتور گیرلس یک به یک

آسانسور معلولین

نصب اسانسور در بالکن

آسانسور برانکارد بر

قیمت آسانسور ۴ نفره دیجی کالا

آسانسور خانه دوبلکس

نصب اسانسور در مشاعات

نحوه محاسبه هزینه تعمیر آسانسور در آپارتمان

قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)