استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آجر آنتیک سفید

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

آجر آنتیک سفید یکی از انواع آجرهای آنتیک است که نمایی دلنشین و تمیزی به ظاهر خانه ­ی شما می دهد. به طور کلی آجر به منظور حفظ زیبا سازی و اصالت در نمای داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از پرکاربردترین ابزار برای دکوراسیون داخلی استفاده­ از این آجرها می باشد.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

قیمت آجر آنتیک سفید

قیمت آجر آنتیک سفید نسبت به دیگر آجرهای دکوراتیو پایین ­تر بوده. گرچه که قیمت این آجر بسته به کارخانه سازنده و شهر و نوع آجر متفاوت است اما استفاده از آجر دکوراتیو سفید به جای انواع سنگ­ ها و غیره به صرفه ­تر است. قیمت این آجرها معمولا به صورت متری محاسبه می ­شود.

یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر قیمت آجر آنتیک سفید ، متریال و مواد اولیه ­ای است که در آن استفاده شده. از لحاظ ساختاری قیمت آن­ها بسته به نوع و ضخامت و طول و عرض متفاوت­ است. یکی دیگر از مواردی که روی قیمت این محصول تاثیرگذار است، مواد نصب آجر است. شامل چسب، پودر بندکشی آجر، اسپیسر (ابزار صلیب) و نانو یا رزین آجرنما است.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

انواع آجر آنتیک سفید

آجرهای آنتیک سفید در واقع آجرهای نسوزی هستند که با توجه به رنگ خنثی سفید، در نماهای داخلی مورد استفاده قرار می­ گیرند. این آجرهای دکوراتیو سفید با توجه به فراوانی که دارند امروزه بسیار پرکاربردند. آجر آنتیک سفید کاملا براساس قالب آجرهای قدیمی و طبیعی طراحی شده ­اند. همین امر باعث شده است مانند آجرهای معمولی شوره و قارچ نزنند. این آجرها از خاک رس و سایر مواد معدنی و پلیمری و نانو ساخته شده­ اند و نسبت به رطوبت مقاوم ­اند. از آن ­جایی که این آجرهای دکوراتیو در دمای بسیار بالایی پخته شده­ اند، نسبت به ضربه و دماهای بالا و پایین از مقاومت بیشتری برخوردارند.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

این آجرها نسبت به آجرهای معمولی و قدیمی ضخامت کمتری دارند از این رو فضای کمتری نسبت به آجرهای دیگر اشغال می­ کنند. نصب آجر آنتیک سفید به مراتب آسان­ تر و کوتاه ­تر از آجرهای دیگر است. همین امر آن­ را محبوب ­تر می ­کند. یکی دیگر از مزایای این آجرها عایق بندی دیوار در برابر آلودگی صوتی­ است.

به صورت کلی آجرهای آنتیک بسیار متنوع و دارای رنگبندی گوناگونی هستند. که می توان در نماهای مختلفی از این آجرها استفاده کرد.

  • نمای داخلی و خارجی ساختمان
  • فواصل خالی میان کمدها یا کابینت ­های آشپزخانه
  • نمای پشت شومینه
  • دیوار پشت تلوزیون
  • دیوارپوش
  • سرویس بهداشتی و حمام
  • طاق اتاق ­ها

آجرهای دکوراتیو جدیدترین و زیباترین مدل آجرنما در طراحی و دکوراسیون داخلی است. یکی از محبوب ترین آجرهای دکوراتیو ، آجر آنتیک سفید است.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

کاربرد آجرهای آنتیک سفید

دیوارهای آجری در نماهای داخلی غالبا به عنوان دیوار شاخص به کار می ­روند که در سبک ­های گوناگون ارائه می شوند. عمدتا آجر آنتیک سفید در طراحی داخلی، در قالب دیوار شاخص ارائه می شود. یکی از رنگ­ های پر طرفدار آجرهای آنتیک ، رنگ سفید است که جزو پرکاربردترین ابزار برای کسانی ا­ست که پیرو سبک مینیمال هستند.

آجر آنتیک سفید در دکوراسیون داخلی

آجر آنتیک سفید و چوب ترکیبی استثنایی برای منزل شما بوده و فضای اتاق را از حالتی بی ­روح و سرد در آورده و به آن گرمای خاصی می ­دهد. همچنین با نصب آجر آنتیک سفید روی دیوار خود می ­توانید از انواع قاب­ ها، تابلوهای نقاشی و یا از گیاهان دیواری استفاده کنید که ظاهری زیبا و متفاوت­ تری به اتاقتان می­ دهد.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

آجر آنتیک سفید در دیوار شاخص

یکی دیگر از کاربردهای آجر آنتیک سفید ، ترکیب آن ها با مدل ­های گوناگونی از دیگر آجرها است علاوه بر این­ ها به طور ترکیبی با رنگ­ های تند و تیره­ نیز می­ توان استفاده نمود. ضمنا می ­توانید از ترکیب انواع شلف ­های دیواری با این آجرهای سفید  برای دکوراسیون داخلی استفاده کنید. قیمت آجر آنتیک سفید بر اساس متراژ دیوار شاخص حساب می شود.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

آجر آنتیک سفید با بندکشی متنوع

اگر چه که آجرهای آنتیک ظاهری یکسان دارند اما می ­توان از اندازه­ های متفاوتی برای چیدمان دیوار استفاده کرد که ساختاری بی ­نظم و متفاوتی تشکیل می ­دهد همچنین  از رنگبندی های متنوع برای بندکشی میان آجرها مانند مشکی و هر رنگ دلخواه دیگری می توان استفاده نمود که می تواند روی قیمت آجر آنتیک سفید تاثیر گذار باشد.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

آجر آنتیک سفید در دیوار پشت تلوزیون

یکی از مصارف خاص آجر آنتیک سفید در طراحی داخلی در پشت تلوزیون می­ باشد و به علت تناقضی که در نما ایجاد می­کند بسیار مورد استفاده قرار می­ گیرد. به صورت کلی نحوه چیدمان آجرها بسته به سلیقه افراد متفاوت است. عموما آجرها به صورت افقی روی سطوح چیده می­ شوند اما چیدن آجرها به صورت عمودی و مورب نیز پرکاربرد است.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

آجر آنتیک سفید در نمای شومینه

همان طور که بالاتر اشاره کردیم به صورت کلی آجرهای آنتیک در حرارتی بالا پخته می شوند در همین راستا در مقابل  گرما و حرارت مقاوم اند. استفاده از آجر آنتیک سفید در نمای شومینه نیز بسیار پرکاربرد است.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید


آجر آنتیک سفید در نمای ستون ها

ضمنا از آجر آنتیک سفید در دکوراسیون  به عنوان نمای ستون­ ها می ­توانید استفاده کنید. به کار گیری از این آجرها در حیاط و فضای سبز بیرون از ساختمان کاربرد دارد با توجه به اینکه این آجرها نسبت به رطوبت مقاومند به منظور عایق بندی ستون در جاهای شرجی و مرطوب قابل استفاده است.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

 آجر آنتیک سفید در سرویس بهداشتی

همان طور که اشاره کردیم، بنا بر ساختار آجرهای آنتیک ، این آجرها نسبت به رطوبت مقاومت بیشتری داشته. در همین راستا می توانید از این آجرهای آنتیک برای حمام و دستشویی استفاده کنید.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

 آجر آنتیک سفید در نمای آشپزخانه

از آجر آنتیک سفید می­ توانید در فواصل خالی دیوارها در آشپزخانه استفاده کنید. آشپزخانه ی خانه ها عموما فضایی پرتردد و بعضا شلوغ می باشند به صورتی که استفاده از رنگ سفید فضای آشپزخانه را بهبود می بخشد و با استفاده از آجر دکوراتیو سفید ، آشپزخانه شما دلبازتر می شود. قیمت آجر آنتیک سفید به صورت متری محاسبه می شود که بر حسب متراژ دیوار شاخص در طیف متنوعی از قیمت قرار می گیرد.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

آجر آنتیک سفید در نمای خارجی

صورت کلی استفاده از آجر دکوراتیو سفید در نمای خارجی کاربرد چندانی ندارد اما نباید از استفاده­­ ی آجر آنتیک سفید در نمای خارجی ساختمان غافل شویم. شایان توجه است که از آن جایی که این آجرها در نمای خارجی در معرض گرد و خاک بیشتری قرار می گیرند تمیز کردن آن ها هزینه بر و وقت گیر است اما با توجه به زیبایی که به ساختمان می دهد، می توان از آن چشم پوشی کرد.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

نحوه نصب آجر آنتیک سفید

به صورت کلی چندین روش برای نصب آجر آنتیک سفید موجود است که می توان به نصب آجرنمای دکوراتیو به روش خشک، با استفاده از چسب، دوغاب و ملات ماسه و سیمان اشاره کرد اما مهمترین قسمت از نصب آجرنمای دکوراتیو بخش ظریف کاری و تمیزکاری آن است. از این جهت استفاده از یک نصاب باتجربه، بسیار ماهرانه تر است.

آجر آنتیک سفید
آجر آنتیک سفید

آجر آنتیک سفید ‏‏، مزایا

رنگ سفید به طور کلی از ویژگی ­های شایان توجهی برخوردار است. به همین دلیل است که تمام دیوارهای ساختمان به این رنگ طراحی می شوند. در این جهت استفاده کردن از آجر آنتیک سفید می ­تواند ظاهری شلوغ­ تر و در عین حال ساده­ تری به اتاقتان بدهد.

آجر دکوراتیو سفید در دکوراسیون داخلی به دلیل خنثی بودن به راحتی با بقیه ­ی چیدمان و رنگ های خانه هم سو می شود. بااستفاده از این آجر خانه شما ظاهری منظم و مرتبی به خود می گیرد.  به طور کلی اسفاده از رنگ سفید در اتاق تاحدودی فضای اتاق را بزرگ­ تر و دلبازتر جلوه میدهد؛ در همین راستا استفاده از این آجرهادر اتاق­ های کوچک بسیار مناسب­ تر است. در پایان آجر آنتیک سفید انتخابی خوب و پرطرفدار برای دکوراسیون داخلی خانه محسوب میشود که ظاهر خانه ­ی شما را زیباتر و بزرگ ­تر جلوه می ­دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.06 ( 6 نظر)