استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آجرهای ماندگار سهیل

شرکت آجرهای ماندگار سهیل در سال ۱۳۷۶ در شهرک صنعتی شمس آباد به عنوان تولید کننده محصولات آجرساختمانی و آجرنمای ساختمان با هدف تولید محصولات با کیفیت و با مشخصات منحصر به فرد وارد بازار تولیدات خاص آجرهای ساختمانی شد و با استفاده از دانش فنی روز اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت، و از نظر طرح و رنگ دارای مشخصات منحصر به فرد نمود. این شرکت هم اکنون با دو سایت تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد و با ظرفیت ۳۰۰۰۰ تن در حال فعالیت می باشد.
شرکت آجرهای ماندگار سهیل جزو اولین کارخانه‌های تولید آجرنسوز در کشور با استفاده از کوره تونلی و شاتل به‌طور همزمان است، در طول این سال‌ ها الویت اصلی این کارخانه ارتقا کیفیت محصولات تولیدی بوده است به‌طوری‌ که محصولات آن را به یکی از محبوب‌ترین‌ها بین صنعتگران و سازندگان تبدیل کرده است. آجرهای ماندگار سهیل به‌عنوان اولین تولید کننده نسوزهای ساختمانی، آجر نسوز نما به روش صنعتی در سال ۱۳۷۶ در شهرک صنعتی شمس‌ آباد با راه‌ اندازی ۲ خط تولید شروع به فعالیت کرد و در راستای تولید محصولاتی با کیفیت با بهره‌ گیری از فن آوری روز درزمینه پخت و استفاده از کوره‌های شاتل و تونلی در فرآیند تولید امروز به‌ عنوان تولید کننده محصولات خاص و با کیفیت درزمینه نسوزهای ساختمانی و آجر نما نسوز شناخته‌ شده است. بخشی از طرح توسعه این شرکت در سال ۱۳۹۳ با طراحی ۴ خط تولیدی مجزا در شهرک صنعتی شمس‌ آباد به‌ منظور تنوع بخشیدن به محصولات تولیدی در راستای نیاز روزافزون مشتریان و مهندسین معمار در صنعت ساختمان راه‌ اندازی شد. کنترل دائمی فرایند تولید از مرحله‌ ورود مواد اولیه تا بسته‌ بندی محصول، ارائه محصولاتی با حداکثر رضایت‌ مندی مشتریان، قابلیت انعطاف‌پذیری در قبول سفارش‌ ها و تحویل به‌ موقع و به‌ روز سفارش مشتری، از مشخصات بارز این واحد صنعتی است. ما هیچ‌ گاه کیفیت را فدای شمار تولید نمی‌ کنیم و اعتقاد داریم که هنگامی محصولی را می‌ فروشیم که آن محصول تولید شده باشد و یا از تحویل به‌ موقع آن مطمئن باشیم.

محصولات ( خرید آجر)

آجر شاموتی زرد

آجر شاموتی زرد
آجر شاموتی زرد
نمای آجری
نمای آجری

آجر قرمز

آجر قرمز از متداول ترین نوع آجرهای نما می باشد که به دلیل وجود خاک رس در اکثر نقاط جهان از آن استفاده می شود. آجر نمای قرمز بدلیل وجود اکسید آهن در خاک های مورد استفاده دارای رنگ کاملاً طبیعی می باشد. علاوه بر آن دانه بندی خاص این آجر است که آن را از آجرهای قرمز رسی معمول متمایز کرده و ترکیب رنگی متفاوتی را در نمای ساختمان بوجود می آورد. همچنین ویژگی خاص آجرهای نما باعث شده است که این نوع آجرها ویژگی منحصر به فرد و قدرتمندی را در زیبایی بخشی به ساختمان ها داشته باشند و توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار گیرند. این محصول هم یکی از انواعی است که در صنعت ساختمان کاربرد زیادی دارد و جزو پر استفاده ترین مصالح ساختمانی می باشد.
آجر قرمز تولیدی آجرهای ماندگار سهیل دارای استحکام بالا، مقاوم در برابر جذب آب و جذب آلودگی و همچنین سازگاری بالا با محیط می باشد.
بیشترین کاربردی که این نوع از انواع آجرها دارد استفاده از آن در نمای داخلی و نمای بیرونی و هم چنین سنگ فرش هاست. اگر از این نوع آجر با ترکیبی از رنگ های تیره و روشن استفاده شود جلوه بسیار زیبایی به نمای ساختمان می دهد. هم چنین در مناطقی که رطوبت بالایی دارند به دلیل مقاومت این آجر در جذب از آن استفاده می کنند. این نوع آجر در سنگ فرش های ویلایی، پیاده رو ها و منازل کاربرد دارند.
آجر قرمز تولیدی آجرهای ماندگار سهیل یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات این شرکت است و از نظر زیبایی منحصر به فرد است. این نوع آجر به بهترین کیفیت به صنعت مصالح ساختمانی ارائه می شود. آنچه آجر قرمز آجرهای ماندگار سهیل را متمایز می کند کیفیت بسیار خوب و زیبایی این محصول است.
این محصول به کسانی پیشنهاد می شود که در مناطقی که دمای هوا به نسبت خیلی پایین است از آن استفاده کنند چرا که در زمستان و یخ و یخ بندان مقاومت زیادتری دارد. هم چنین در شهرهایی که آلودگی هوا زیاد است می توان از این نوع آجر استفاده کرد که در برابر جذب آلودگی مقاوم هستند. هم چنین در شهرها و مناطق مرطوب و شرجی به دلیل مقاومت در برابر رطوبت امکان استفاده از این نوع آجر وجود دارد.
می توانید از این محصول زیبا و با کیفیت استفاده کنید و تا سال های زیادی از استفاده ی آجر قرمز در نما، سنگ فرش و … لذت ببرید.

آجر قرمز (سمیرم)
آجر قرمز (سمیرم)
نمای آجری
نمای آجری

آجر مشکی قهوه ای

آجر مشکی قهوه ای
آجر مشکی قهوه ای
نمای آجری
نمای آجری

آجر سفید طوسی

نمای آجری
نمای آجری

آجر ترکیبی

نمای آجری
نمای آجری

آجر کف

این طور به نظر می رسد که واقعا هیچ مصالحی مانند آجر نتواند زمین و رنگ و بوی خاک را برای ما زنده سازد. آجر در گوشه گوشه معماری سنتی ایرانی دیده می شود. این متریال جان دهنده به اجزای دیگر به نسبت نوع کاربرد در شکل ها و قالب های منحصر به فرد دیده شده است. از جمله کاربرد آن آجر کف است که در طراحی و معماری داخلی دیده می شود. هم چنین در قالب های متنوع دیگری نیز رخ نمایی می کند. از آن جا که این متریال برای ما همیشه یادآور خاک و طبیعت بوده است، آجر کف جان مطلب زمین و طبیعت را برای ما رونمایی می کند.
آجر های نسوز به دلیل مقاومت فشاری بالا و همچنین جذب آب مناسب به عنوان آجر کف در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. آجر کف به دلیل وجود تخلخل در ساختار آن، عایق خوبی در مقابل نفوذ رطوبت به کف ساختمان می باشد. در مناطق کویری استفاده از آجر کف مانع نفوذ حرارت به داخل ساختمان می شود. امروزه آجر کف جایگزینی مناسب نسبت به کف پوش های موزائیکی می باشد.
سابقه آجر را به عنوان مصالح ساختمانی از دیرباز نمی توان در ایران نادیده گرفت. نمونه های بسیار زیبای آن در کاربرد و هنر معماری ایرانی را از جمله دستاوردهای درخشان معماران می دانند. تولید و مهندسی اجر کف از جمله موارد استفاده ی این متریال ساختمانی است. از آن در فضاهای داخلی معماری مدرن خیلی زیاد استفاده می شود.
برای کف فرش می توان از مصالح متنوعی در طراحی داخلی استفاده کرد. سنگ، موزاییک، آسفالت، پارکت، سرامیک، آجر و… از جمله مصالح پرکاربردی هستند که در کف فرش ساختمان استفاده می شوند. آجر کف فرش هم از جمله مصالح پر استفاده در ساختمان است که پس از طی مراحل زیادی مانند شکل گیری، خشک کردن خشت و پخت در دمای بالا فرآوری می شود و سپس مورد استفاده قرار می گیرد.

آجر کف
آجر کف
آجر کف
آجر کف

 رنگ بندی محصولات 

  • مشکی
  • نسکافه ای
  • رندوم
  • روستیک
  • سفید
  • سمیرم
  • شاموتی
  • ترکیبی
  • طوسی
آجر مشکی
آجر مشکی
آجر نسکافه ای
آجر نسکافه ای
آجر رندوم
آجر رندوم
آجر روستیک
آجر روستیک
آجر سفید
آجر سفید
آجر سمیرم
آجر سمیرم
آجر شاموتی
آجر شاموتی
آجر ترکیبی
آجر ترکیبی
آجر طوسی
آجر طوسی

قیمت انواع آجر

جهت کسب اطلاع از قیمت آجر نسوز می توانید از وبسایت عمران مدرن استفاده کرده و آخرین قیمت محصولات آجری را همراه با هزینه حمل مشاهده نمایید.

 نمونه کارها 

نمای آجری
نمای آجری
آجر نما
آجر نما
طرح خاص آجر نما
طرح خاص آجر نما

تماس با آجرهای ماندگار سهیل

آدرس کارخانه: کیلومتر ۴۵ جاده قدیم قم، شهرک صنعتی شمس آباد
آدرس دفتر مرکزی فروش: تهران، اتوبان صدر، قیطریه شمالی، بلوار اندرزگو، نبش کوچه حسینی، ساختمان تیام(پلاک۱۸)، طبقه۵، واحد ۱۳
تلفن دفتر مرکزی: ۲۲۶۸۰۰۸۱ (۰۲۱) -۲۲۶۸۰۰۸۲(۰۲۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *