استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۷ کابین سونای خانگی، اسپای شخصی شما

۷ کابین سونای خانگی، اسپای شخصی شما
۷ کابین سونای خانگی، اسپای شخصی شما

یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها در روزهای پر استرس و خسته کننده، استراحت و ریلکس کردن در سونا یا جکوزی است. اما ممکن است رفتن به سالن های اسپا برای استفاده از سونا و جکوزی به دلایل مختلفی از جمله ترافیک های شهری، مسائل بهداشتی و یا حتی هزینه هر جلسه آن، برای بسیاری افراد مقدور نباشد. خبر خوش این است که می توانید با خرید کابین سونا خانگی، سالن اسپا را به حمام خانه خود بیاورید. کابین های دارای سونا بخار و جکوزی، شما را از رفتن به هرگونه سالن اسپا بی نیاز می کند. با یکبار هزینه، می توانید به صورت نامحدود از این امکانات در حمام شخصی خانه خودتان استفاده کنید.

می خواهیم ۷ مدل کابین سونا خانگی که شما را از مراجعه به هرگونه سالن اسپا بی نیاز می کند، با قیمت و جزئیات آن ها معرفی کنیم. برای تهیه این کابین ها و یا دریافت مشاوره پیش از خرید، می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید. عمران مدرن، مرجع رسمی و معتبر فروش انواع کابین سونا از بهترین برندهای ایرانی است.

۱. کابین سونا پرشین مدل ۹۴۰

یکی از زیباترین کابین های سونا خانگی که چهره مدرنی به حمام خانه شما می بخشد، کابین سونا مدل ۹۴۰ از برند پرشین استاندارد است. دو نفر به صورت همزمان می توانند از این کابین سونا استفاده کنند. این کابین فضایی به ابعاد ۲۱۶×۹۰×۱۴۰ سانتی متر را اشغال می کند. از امکانات آن می توان به سونا بخار، دوش دستی، دوش سقفی، صفحه کنترل دیجیتال، تلفن، رادیو، ماساژور بدن و پا، محافظ جان، روشنایی، تهویه و سیستم ضدعفونی کننده ازن اشاره کرد.

کابین سونا پرشین مدل 940
قیمت و جزئیات کابین سونا پرشین مدل ۹۴۰

۲. کابین سونا زرین آب مدل پاریس

کابین سونا خانگی زرین آب مدل پاریس دارای طراحی ساده و مینیمال به شکل مستطیل است. این کابین با ظرفیت دو نفره، فضایی به طول ۱۵۰ سانتی متر، عرض ۱۰۰ سانتی متر و ارتفاع ۲۱۵ سانتی متر را اشغال می کند. کابین سونا زرین آب مدل پاریس در ۳ تیپ مختلف ارائه شده و تیپ ۳ آن مجهز به سونا بخار می باشد. از دیگر امکانات آن نیز می توان به پخش موسیقی (سیستم صوتی)، تهویه، روشنایی، ماساژور پا، هیدروشاور، شیرآلات و دوش ثابت و متحرک اشاره کرد.

کابین سونا زرین آب مدل پاریس
قیمت و جزئیات کابین سونا زرین آب مدل پاریس

۳. کابین سونا زرین آب مدل مونترال

کابین سونا مدل مونترال از زرین آب، مجهز به سونا بخار و جکوزی است. می توان هم از سونا و هم از جکوزی این کابین به صورت دو نفره در اسپای خانگی خود استفاده کرد. ابعاد این کابین ۲۲۵×۱۵۰×۱۵۰ سانتی متر بوده و طراحی آن به شکل نیم گرد (گوشه) است. در نتیجه در گوشه یا کنج دیوار حمام نصب شده و فضای کمی اشغال می کند. این کابین دارای ۳ تیپ مختلف و در مجموع امکاناتی مانند جکوزی، سونا بخار، پخش موسیقی (سیستم صوتی)، تهویه، روشنایی، ماساژور پا، هیدروشاور، شیرآلات و دوش ثابت و متحرک می باشد.

کابین سونا زرین آب مدل مونترال
قیمت و جزئیات کابین سونا زرین آب مدل مونترال

۴. کابین سونا پرشین مدل سوفیا

کابین سونا پرشین مدل سوفیا، مجهز به سونا بخار و وان ساده است. طراحی این کابین به شکل نیم گرد بوده و دارای ابعاد ۲۱۰×۹۰×۹۰ سانتی متر است. به همین جهت این اسپای کوچک برای حمام هایی که مساحت کمی دارند، بسیار مناسب است. وان قرار گرفته در پایین این کابین، ساده بوده و خبری از موتور ها و پمپ های گران قیمت جکوزی نیست. از امکانات کابین سوفیا می توان به سونا بخار، وان، دوش دستی، رادیو، روشنایی، تهویه، آینه، صفحه کنترل دیجیتال، ماساژور بدن و سیستم محافظ جان اشاره کرد.

کابین سونا پرشین مدل سوفیا
قیمت و جزئیات کابین سونا پرشین مدل سوفیا

۵. کابین سونا شاینی مدل NSR004

یکی از کابین های سونا و جکوزی دار برند شاینی، کابین سونا و جکوزی مدل NSR004 است. این کابین دارای ابعادی به طول و عرض ۱۴۵×۱۴۵ سانتی متر و ارتفاع ۲۱۲ سانتی متر است. در واقع تیپ ۱ این کابین، دارای امکانات ساده ای همانند دوش دستی، دوش سقفی، تهویه و چراغ سقفی LED است. اما تیپ ۲ آن علاوه بر امکانات تیپ ۱، دارای تجهیزاتی مانند جکوزی، سونا بخار، سیستم صوتی (بلوتوث)، ماساژور کمر، ماساژور پا، سیستم ازن، ریموت کنترل، دماسنج و سیستم هشدار است.

کابین سونا شاینی مدل NSR004
قیمت و جزئیات کابین سونا شاینی مدل NSR004

۶. کابین سونا شاینی مدل NSR001

کابین سونا خانگی یک نفره مدل NSR001 از برند شاینی، به شکل نیم گرد بوده و در گوشه حمام نصب می شود. این کابین دارای ابعادی به طول و عرض ۹۰×۹۰ سانتی متر و ارتفاع ۲۲۰ سانتی متر بوده و انتخاب بسیار خوبی برای حمام های کوچک است. همچنین دارای امکاناتی نظیر سونا بخار، سیستم صوتی (بلوتوث)، ماساژور کمر، ماساژور پا، سیستم ازن، ریموت کنترل، دماسنج و سیستم هشدار می باشد.

کابین سونا شاینی مدل NSR001
قیمت و جزئیات کابین سونا شاینی مدل NSR001

۷. کابین سونا زرین آب مدل وین

از دیگر مدل های تک نفره کابین سونا خانگی، کابین سونا مدل وین از برند زرین آب می باشد. این کابین نیز دارای طراحی نیم گرد و ابعادی به اندازه ۹۵×۹۵×۲۱۸ سانتی متر بوده و برای حمام های کوچک مناسب است. از امکانات آن می توان به سونا بخار، تهویه، روشنایی، ماساژور پا، هیدروشاور، سیستم صوتی، شیرآلات و دوش ثابت و متحرک اشاره کرد.

کابین سونا زرین آب مدل وین
قیمت و جزئیات کابین سونا زرین آب مدل وین

برای مطالعه بیشتر:

قیمت سونا و جکوزی خانگی

قیمت حمام آماده

جکوزی آماده

معرفی ۵ مدل وان جکوزی کابین دار مجهز به سونا، با قیمت

مناسب ترین جکوزی ها برای حمام های کوچک، قیمت از ۲۰ میلیون تومان

وان ساده دو نفره برای حمام های کوچک به همراه قیمت و جزئیات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)

۲ نظر

  1. سلام
    من نمره ۱۰۰۰ از صد را به شما میدم

    چون واقعن عای هیتید
    با حداقل فضا بهترین خروجی را ارائه دادید

    دم شنا گرم
    مرسی که هستید