استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۵ دوربین مداربسته بدون نیاز به اینترنت

۵ دوربین مداربسته بدون نیاز به اینترنت
۵ دوربین مداربسته بدون نیاز به اینترنت

می توان گفت که بیشتر مدل های دوربین های مداربسته موجود در بازار، بدون نیاز به اینترنت هم قادر به فیلمبرداری و انتقال تصاویر هستند. نحوه انتقال تصاویر در این دوربین ها، روش های گوناگونی دارد. اگر در محل نصب دوربین هیچگونه مودم اینترنت نباشد، می توان از دوربین های سیمکارتی استفاده کرد. زیرا دوربین های سیمکارتی را می توان با قرار دادن یک سیمکارت دارای بسته، به اینترنت متصل کرد. یکی دیگر از راهکارها، استفاده از دوربین های مداربسته دارای WiFi است. حتی اگر هیچ مودم اینترنتی در اطراف این دوربین نباشد، می توان با هات اسپات گوشی در فاصله ای نزدیک به دوربین، آن را به اینترنت متصل کرد.

در دوربین هایی که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه دارند، فیلم ها و تصاویر بر روی کارت حافظه ذخیره می شود. سپس می توان از این رم یا کارت حافظه برای انتقال اطلاعات بدون نیاز به اینترنت استفاده کرد. در این مطلب ۵ دوربین مداربسته بدون نیاز به اینترنت را معرفی کرده ایم. برای خرید و اطلاع از سایر جزئیات این دوربین ها می توانید با کارشناسان فروش شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین مداربسته

۱.  دوربین مداربسته فلتی بی سیم به همراه باطری و شارژر

دوربین مداربسته فلتی بی سیم دارای نرم افزارهای انتقال تصویر Home eye، KingFisher camview و یا lookCam با p2p فعال است. درنتیجه این دوربین هم با اینترنت و هم بدون نیاز به اینترنت در محلی که نصب شده است، می تواند تصاویر و فیلم ها را به مقصد منتقل کند. یکی دیگر از مزیت های این دوربین مخفی، استفاده از باطری برای تامین انرژی آن است.

دوربین مداربسته فلتی بی سیم به همراه باطری و شارژر
دوربین مداربسته فلتی بی سیم به همراه باطری و شارژر

۲. دوربین مداربسته وای فای دار ریویژن مدل RN-525-IPW-D3-T6

دوربین مداربسته مدل RN-525-IPW-D3-T6 از جدیدترین محصولات برند ریویژن است. این دوربین ۳ مگاپیکسلی، دارای WiFi بوده و می توان آن را هم به مودم اینترنت و هم HotSpot تلفن همراه متصل کرد. از دیگر ویژگی های این دوربین دید در شب Dual، بدنه فلزی ضد آب، میکروفون داخلی، پشتیبانی از استاندارد POE، لنز ۳.۶ میلی متر و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

دوربین مداربسته وای فای دار ریویژن مدل RN-525-IPW-D3-T6
دوربین مداربسته وای فای دار ریویژن مدل RN-525-IPW-D3-T6

۳. دوربین مداربسته وای فای دار مینی اسپید دام مدل قورباغه ای

این دوربین مینی اسپیددام بیسیم با قابلیت اتصال به شبکه WiFi می تواند به اینترنت موبایل متصل شده و با استفاده از اپلیکیشن V380 pro تصاویر را ضبط کرده و به صورت آنلاین یا آفلاین مشاهده نمود. البته به دلیل کارت حافظه ای که درون آن قرار می گیرد، می توان تصاویر و فیلم های ذخیره شده در آن را بدون نیاز به اینترنت منتقل کرد. از دیگر قابلیت های این دوربین مداربسته ۲ مگاپیکسلی، قابلیت دید در شب رنگی، مکالمه دوطرفه، تشخیص حرکت، چرخش ۳۵۰ درجه افقی و ۹۵ درجه عمودی است.

دوربین مداربسته وای فای دار مینی اسپید دام مدل قورباغه ای
دوربین مداربسته وای فای دار مینی اسپید دام مدل قورباغه ای

۴. دوربین مداربسته مینی اسپید دام سیمکارتی ۴G زوم دار

دوربین با تکنولوژی وایرلس ساخته شده است و به این معنا است که شما می توانید با نصب اپلیکیشن care cam pro هر کجا که هستید به دوربین خود متصل شده و به صورت زنده از آن استفاده کنید یا به تماشای ویدئو های ضبط شده بپردازید. این دوربین دو لنز دارد. یکی از لنزها، لنز اصلی با زاویه دید واید بوده و لنز دیگر، دارای قدرت زوم ۱۰ برابری می باشد. از دیگر ویژگی های این دوربین چرخش ۳۵۵ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی، سنسور تشخیص حرکت، تعقیب سوژه، مکالمه دوطرفه و پشتیبانی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت است.

دوربین مداربسته مینی اسپید دام سیمکارتی 4G زوم دار
دوربین مداربسته مینی اسپید دام سیمکارتی ۴G زوم دار

۵. دوربین مداربسته سیمکارتی مدل A3

این دوربین مداربسته سیمکارتی، از تمامی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل پشتیبانی می کند. همچنین تصاویر و فیلم ها را با سرعت ۴G از طریق اینترنت سیم کارت، بر روی موبایل کاربر منتقل می کند. رزولوشن تصویر این دوربین ۲ مگاپیکسل بوده و با کیفیت FULL HD فیلمبرداری می کند. از دیگر قابلیت های آن سنسور تشخیص حرکت، دزدگیر، مکالمه دوطرفه، دید در شب و پشتیبانی از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت است.

دوربین مداربسته سیمکارتی مدل A3
دوربین مداربسته سیمکارتی مدل A3

برای مطالعه بیشتر:

دوربین مداربسته

۶ تا از بهترین دوربین های مداربسته مخصوص اتاق سالمند

۷ مدل دوربین مداربسته سیم کارت خور

دوربین های مداربسته آژیردار + معرفی ۵ مدل پرفروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)