استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل
قیمت کاشی طرح گل

از متریال های پر طرفدار برای کاشی کاری حمام و توالت، کاشی سرویس بهداشتی طرح گل است که معمولا با تزئیناتی مانند گل، جلوه بصری خوب و لطیف تری را روی دیوار ایجاد می کند. این طرح ها چشم نوازتر هستند و با ترکیب رنگی سرد و گرم، محبوبیت زیادی در کاشی سرویس بهداشتی پیدا کرده اند.

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل
کاشی سرویس بهداشتی طرح گل
کاشی طرح گل

کاشی طرح گل
کاشی طرح گل

ترکیبی زیبا از کاشی سرویس بهداشتی طرح گل و کاشی ساده
کاشی سرویس بهداشتی طرح گل

کاشی سرویس بهداشتی با طرح گل لاله

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل شیک

در گذشته از طرح های پیچیده و شلوغ در کاشی توالت و حمام استفاده می شد. در ایران نیز طرح های منقوش به گل و گیاه علاقه مندان زیادی داشت؛ اما به مروز زمان طراحی های ساده تر کاشی گل دار، با هدف شیک بودن فضا در بازسازی سرویس بهداشتی و حمام صورت گرفت.

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل

استفاده از یک ردیف کاشی طرح گل در کاشی کاری سرویس بهداشتی

این تغییرات معمولا با استفاده از ترکیب رنگی بژ، سفید یا حتی قهوه ای در کنار یک ردیف ساده از کاشی طرح گل، اجرا می شود. در واقع کاشی سرویس بهداشتی طرح گل با یک تم خنثی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

کاشی سرویس بهداشتی و حمام

استفاده از کاشی طرح گل به صورت ردیف عمودی در میان ترکیب رنگ های مختلف کاشی

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل شلوغ

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل تنوع بسیاری بالایی دارد و براساس سلیقه افراد طرح های شلوغ نیز کاربرد دارد. انتخاب این نوع کاشی به ابعاد فضا بستگی دارد. وقتی کاشی سرویس بهداشتی طرح گل شلوغ را انتخاب می کنیم باید به ابعاد فضا توجه داشته باشیم؛ چراکه هرچه طرح و رنگ های شلوغ و گرم تری استفاده کنیم، فضا کوچک تر دیده می شود.

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل شلوغ

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل خلوت

همیشه سبک های ساده و خلوت انتخاب بسیاری از افراد بوده است. گاهی با قرار دادن یک طرح گل ساده ، بر روی کاشی سفید یا رنگ خنثی، می توان حس آرامش و ثبات بیشتری را القا کرد. انتخاب کاشی سرویس بهداشتی طرح گل خلوت ، برای افرادی که از شلوغی کاشی توالت و حمام خوششان نمی آید و یا علاقه ای به ریسک کردن ندارند، گزینه مناسب و جذابی خواهد بود.

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل خلوت

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل خلوت

کاشی طرح گل برای سرویس بهداشتی کوچک

انتخاب صحیح مدل و رنگ کاشی توالت و حمام تاثیر زیادی در بزرگ نمایی فضا دارد. با وجود تنوع بسیار بالای کاشی ، قطعا می توان نمونه های خوبی از کاشی طرح گل برای سرویس بهداشتی کوچک دید. اگر کاشی مات را برای سرویس بهداشتی کوچک انتخاب کنید، فضا را کوچک تر جلوه می دهد. درنتیجه بهتر است که کاشی، قابلیت  انعکاس نور را داشته باشد. همچنین کاشی طرح گل برجسته نیز انتخاب خوبی خواهد بود. کاشی سرویس بهداشتی طرح گل ، برای سرویس بهداشتی کوچک بارنگ های سردی مثل یخی، سفید و کرم، انتخاب عالی و درستی خواهد بود.

کاشی طرح گل

استفاده از کاشی طرح گل در کف سرویس بهداشتی کوچک

کاشی طرح گل برای سرویس بهداشتی بزرگ

اگر یک سرویس بهداشتی بزرگی دارید می توانید مطمئن باشید که حق انتخاب بیشتری در تعیین کاشی طرح گل دارید؛ شما می توانید به راحتی تلفیق رنگ های مختلفی را با اصول پیاده کنید.

کاشی طرح گل برای سرویس بهداشتی بزرگ

کاشی طرح گل برای سرویس بهداشتی بزرگ

در چنین فضایی، کاشی سرویس بهداشتی طرح گل می تواند براساس سلیقه افراد، شلوغ یا ساده انتخاب شود. برای شیک تر دیده شدن کاشی توالت و حمام می توان از کاشی‌ ساده در کنار  کاشی طرح گل استفاده کرد.

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل

طرحی زیبا از کاشی سرویس بهداشتی طرح گل

کاشی طرح گل برای سرویس بهداشتی مدرن

نمونه های سه بعدی یا برجسته گزینه های خوب از کاشی طرح گل برای سرویس بهداشتی مدرن هستند که بازی با رنگ های مختلف گل و زمینه کاشی، می تواند جذابیت بصری ایجاد نماید.

کاشی طرح گل

بکارگیری سبک مدرن در کاشی کاری سرویس بهداشتی

برای داشتن یک سرویس بهداشتی مدرن می توان از ترکیب کاشی طرح گل برجسته با کاشی های تک رنگ استفاده کرد که هارمونی خوبی ایجاد می کند.

کاشی طرح گل برای سرویس بهداشتی مدرن

کاشی طرح گل برای سرویس بهداشتی مدرن
کاشی سرویس بهداشتی طرح گل

نمونه ای زیبا از بکارگیری کاشی طرح گل در سرویس بهداشتی مدرن

کاشی طرح گل برای سرویس بهداشتی کلاسیک

سبک کلاسیک در انتخاب کاشی طرح گل برای سرویس بهداشتی به عنوان یک طرحی دائمی و لوکس است که از مد نمی افتد.

سرامیک طرح گل سرویس بهداشتی

سبک کلاسیک کاشی طرح گل

این چنین طرح هایی در دکوراسیون های سلطنتی بیشتر به چشم می خورد و از یک الگوی هویتی بهره می برد. کاشی سرویس بهداشتی طرح گل کلاسیک دارای تقارن و ظرافت زیادی است تا یک تعادل بصری را ایجاد کند.

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل

کاشی طرح گل کلاسیک برای سرویس بهداشتی

برای مطالعه بیشتر:

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی شیک

هزینه تعمیر سرویس بهداشتی

کاشی آشپزخانه

وان مشکی

قیمت وان حمام

وان کوچک

قیمت جکوزی یک نفره

قیمت وان دو نفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)

۵ نظر

  1. واااااااای چقد قشنگن ! من اولین بارمه کاشی های سرویس بهداشتی طرح گل این مدلی دیدم کاشی های طرح گل خلوت خیلی خیلی قشنگن من همیشه یه طرح این مدلی توی ذهنم داشتم برای دیوارهای سرویس بهداشتی ولی فک نمیکردم کاشیش رو داشته باشیم به خاطر همین با قلمو و رنگ روی دیوار کشیدم ، ولی کاشی برای سرویس بهداشتی خیلی مرتب و تمیز تر از رنگه ممنون از تصاویر و مطالب خوبتون 🌹🌹

  2. قیمت کاشی سرویس بهداشتی طرح گال نسبت به کاشی ساده چقدر تفاوت داره ؟

  3. سلام کاشی سرویس بهداشتی طرح گل ، گل سنتی که به صورت ستاره هشت پر هم هست واقعا قشنگه عکس رو به دوتا کارگاه که در این ضمینه کار میکنن نشون دادم ولی اون طرح رو نداشتن ، شبیه ش رو داشتن ولی ترکیب شکل و رنگ این رو بیشتر دوست دارم لطفا بگید چطوری باید هماهنگ کنم برای سفارش!

  4. کاشی سرویس بهداشتی طرح گل به صورت چاپی هم میشه با طرح دلخواه

  5. کاشی سرویس بهداشتی طرح گل رو میشه به صورت ترکیبی هم کار کنید؟