فیلترکردن پیشنهادات

پنجره دوجداره

https://omranmodern.com/files/products/JaKYpY8koYriMvxlrMB784FMxiEGahSy.jpg

پنجره ترمال بریک لولایی بازشو داخلی 100x200

https://omranmodern.com/files/products/DqtOvBHFSUpkN2dTMmQbvRCHoYkvvDRX.jpg

درب ترمال بریک لولایی و کشویی بازشو داخلی و بیرونی 110x280

https://omranmodern.com/files/products/jHiBcZ0MGv3DmO0yGBAvxDXhUtg0Qg73.jpg

درب ترمال بریک تاشو 120x220

https://omranmodern.com/files/products/pI7J5syOY5WnBFNsOZF8u2msLnk6sXa7.jpg

درب و پنجره ترمال بریک لولایی بازشو داخلی 100x200

https://omranmodern.com/files/products/elV7fJj93mPOxA8E8f5NzXdGyMoBkksT.jpg

پنجره ترمال بریک لولایی بازشو داخلی 120x240

https://omranmodern.com/files/products/elV7fJj93mPOxA8E8f5NzXdGyMoBkksT.jpg

درب ترمال بریک لولایی بازشو بیرونی 120x240

https://omranmodern.com/files/products/0tlSoMB4u7iFyCVSQql8ddlAdpbds2OA.jpg

درب و پنجره ترمال بریک کشویی تک ریل 220x120

https://omranmodern.com/files/products/MqUYtsD4SHLl7pqzsXN1NxRikCIFZmu2.jpg

درب و پنجره ترمال بریک کشویی دو ریل 220x120

https://omranmodern.com/files/products/M0lcJIyV14mpoGXbTZOM9l83E7chreyN.jpg

درب و پنجره ترمال بریک کشویی تک ریل 300x300

https://omranmodern.com/files/products/d2BSU5banZ3VYroWq2tPsjt28CdSZp5F.jpg

درب و پنجره ترمال بریک کشویی دو ریل 300x300

ابتدا
۱
انتها

پنجره دوجداره

پنجره دو جداره در واقع ترکیبی از زیبایی و ماندگاری است که امروزه به گزینه نخست مشتریان و شرکت ها یا موسساتی تبدیل شده است که در زمینه ساختمان سازی فعالیت دارند. درب و پنجره دوجداره موجود در بازار از پروفیل محکم و مقاومی به نام یو پی وی سی تشکیل می شود که به نوعی میزان مقاومت و عایق بندی آن را افزایش می دهد.

پنجره دوجداره از آلودگی صوتی و هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. پنجره های قدیمی که عمدتا از چوب و آهن ساخته می شدند، علاوه بر اینکه ویژگی های ذکر شده را نداشتند، دارای معایبی همچون زنگ زدگی، پوسیدگی و همچنین اشتعال بودند. از این رو تولید و استفاده از پنجره دو جداره به مرور افزایش یافت. انواع پنجره دوجداره موجب کاهش مصرف انرژی و در پی آن کاهش هزینه های مربوط به تامین انرژی می گردد.

در ساخت این نوع پنجره ها از شیشه های دوجداره استفاده می گردد. فضای بین شیشه ها کاملا درزبندی شده و معمولا با گاز آرگون پر می شود که رسانایی کمتری از هوا دارد. پنجره دو جداره غالبا از پروفیل های upvc تولید می شوند، به همین دلیل با عنوان پنجره upvc نیز شناخته می شوند. پروفیل upvc از مشتقات نفتی تولید می گردد. علاوه بر upvc از پروفیل های آلومینیومی نیز در ساخت آنها استفاده می شود.

 

پنجره دوجداره
پنجره دوجداره

 

از جمله مزایای پنجره دو جداره علاوه بر عایق صدا و حرارت بودن می توان به ثبات رنگ، تنوع در نوع بازشو، تنوع در طرح، استحکام بالا و عدم تغییر شکل با گذشت زمان اشاره کرد. با خرید پنجره دوجداره ، امنیت خانه و مکان هایی که از این نوع پنجره استفاده می کنند بالا می رود. این در حالی است که شیشه های عادی به راحتی شکسته شده و امنیت پایینی دارند. این پنجره ها در برابر رطوبت، گرد و غبار و اشعه UV از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

قیمت پنجره دوجداره

قیمت پنجره دو جداره به عوامل مختلفی وابسته است. یکی از این عوامل برند آن می باشد. با توجه به کیفیت و نحوه تولید هر برند، قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است. بهترین پنجره دوجداره تولید داخل متعلق به برندهای هافمن، وین تک و ویستابست می باشد. پنجره دوجداره بر اساس بازشو، دارای انواع مختلفی است. نوع بازشو پنجره دو جداره بر قیمت آن تاثیرگذار است. به طور مثال ارزانترین قیمت پنجره دوجداره متعلق به انواع ثابت و تک لنگه آن می باشد. ابعاد پنجره و جنس و کیفیت شیشه دیگر عامل موثر بر قیمت پنجره دوجداره می باشند.

این پنجره ها غالبا در رنگ سفید تولید می شوند. اما در رنگ های دیگری نیز قابل تولید می باشند. رنگی بودن پنجره، موجب افزایش قیمت آن می شود. همچنین نوع پروفیل و یراق آلات مصرفی نیز تعیین کننده قیمت انواع پنجره دوجداره می باشد. نوسانات نرخ ارز عامل دیگری است که موجب تغییر قیمت پنجره upvc می گردد.

پنجره های دوجداره در چند نوع در و پنجره دوجداره آلومینیومی، UPVC، ترمال بریک تولید و عرضه می شوند. هر کدام از انواع پنجره دوجداره رنج قیمت متفاوتی دارند. قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ، حداقل قیمت را در بین سایر پنجره های دو جداره دارد. برای استعلام قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

خرید پنجره دوجداره

در خرید پنجره دوجداره باید به نوع و قیمت پنجره توجه داشت. باید یراق آلات متناسب با وزن و کارایی لنگه ها مورد استفاده قرار گیرند. نوع پروفیل باید از استانداردهای لازم برخوردار بوده و سازگار با شرایط آب و هوایی باشد. با استعلام قیمت پنجره دوجداره پیش از اقدام به خرید، به راحتی می توان نوع مناسب را بر اساس بودجه در نظر گرفته شده انتخاب کرد و مطابق با نیاز بهترین پنجره دوجداره را خریداری کرد.

پنجره upvc
اجزای پنجره دو جداره

 

انواع پنجره دوجداره

پنجره دو جداره داری انواع مختلفی همچون ثابت (فیکس)، دو لنگه با یک لنگه بازشو به صورت لولایی، دو لنگه بازشو به صورت لولایی، سه لنگه با دو لنگه ثابت و یک لنگه بازشو و ... می باشد. همچنین از نظر نحوه باز شدن هم دارای انواع ثابت، دو لنگه بازشو، فولکس واگنی و ... است. در ادامه به معرفی انواع پنجره دوجداره پرداخته شده است.

پنجره دوجداره ثابت

پنجره دوجداره ثابت دارای هیچ بازشویی نبوده و امکان باز شدن ندارد. از این پنجره ها می توان در مکان هایی استفاده کرد که باز شدن پنجره لزومی نداشته اما عایق صوتی و حرارتی بودن محیط از اهمیت بالاتری برخوردار باشد. زیرا این نوع پنجره ها عایق مناسبی بوده و قیمت مناسبی نیز دارند. پنجره دو جداره ثابت از یک پروفیل و شیشه دوجداره تشکیل شده اند.

 

پنجره دو جداره
پنجره دو جداره ثابت

 

پنجره دو جداره کشویی

این نوع از پنجره دو جداره به صورت ریلی باز و بسته می شود. شیوه بازشوی پنجره دوجداره کشویی بسیار راحت بوده و از این رو طرفداران خاص خود را دارد. عایق بودن این نوع از پنجره ها کمتر از پنجره های دو جداره لولایی است. بنابراین توصیه می گردد برای مناطق پر رفت و آمد و با آلودگی صوتی بالا از پنجره دوجداره کشویی استفاده نشود.

 

خرید پنجره دوجداره
پنجره دو جداره کشویی

 

پنجره دو جداره یک طرف بازشو

این نوع پنجره ها به صورت لولایی می باشند. پنجره دو جداره یک طرف بازشو از پر استفاده ترین انواع پنجره دوجداره می باشد.

 

قیمت پنجره دوجداره
پنجره دو جداره یک طرف بازشو

 

پنجره دوجداره دو طرف بازشو

پنجره های دو جداره دو طرف بازشو هم از کنار به صورت لولایی و هم از بالا باز می شوند. این پنجره ها را می توان بر روی محور عمودی و افقی باز کرد. یراق آلات مورد استفاده در ساخت آن بسیار مقاوم می باشد.

 

ارزانترین پنجره دوجداره
پنجره upvc دو طرف بازشو

 

پنجره دوجداره فرانسوی

پنجره دو جداره دو لنگه بازشو فرانسوی هیچ ستونی میان دو لنگه خود نداشته و فضای میان آنها خالی است. این نوع پنجره دوجداره علاوه بر زیبایی از کیفیت بالایی برخوردار است.

 

قیمت پنجره upvc
پنجره upvc فرانسوی

 

پنجره دو جداره فولکس واگنی

در ساخت این نوع از پنجره های دو جداره از یراق آلات خاصی استفاده می شود. به همین دلیل قیمت آنها بیشتر از برخی دیگر از انواع پنجره دوجداره است. مدل باز شدن این پنجره همانند درب فولکس واگن است، به همین دلیل به این نام شناخته می شوند.

 

بهترین پنجره دوجداره
پنجره دو جداره فولکس واگنی

 

پنجره دوجداره آکاردئونی

همان طور که از نام آن بر می آید، این پنجره ها به صورت آکاردئونی باز و بسته می شوند. کلیه لنگه های پنجره دو جداره آکاردئونی در یک سمت جمع می شوند.

 

استعلام قیمت پنجره دوجداره
پنجره دو جداره آکاردئونی

 

پنجره دوجداره محوری

این نوع از مدرن ترین انواع پنجره دوجداره می باشد که حول محور قطری باز و بسته می شود. به دلیل طراحی خاص، قیمت بالاتری داشته و علاوه بر این بسیار مدرن و زیبا هستند.

 

 

 

قیمت پنجره دوجداره
نحوه باز شدن پنجره دو جداره بر روی محور افقی

ویژگی های پروفیل upvc و دلایل کاربرد آن در ساخت پنجره دو جداره

ویژگی ها و مهمترین دلایل استفاده از پلیمر یو پی وی سی در ساخت انواع درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی موجب شده است تا استفاده از آن را بیشتر از سایر پلیمرهای موجود  بیشتر توجیه پذیر باشد. این قضیه به خصوص زمانی بیشتر آشکار می گردد که قصد داشته باشیم تا در مقایسه با درب و پنجره های قدیمی تر که از جنس فلز یا چوب بودند به مقایسه بپردازیم. مهمترین ویژگی هایی که می تواند یو پی وی سی را به یک پروفیل مطمئن جهت استفاده در انواع درب و پنجره upvc  یا پنجره دو جداره تبدیل کند عبارتند از:

  • منعطف بوده و می تواند در اشکال و طرح های مختلفی قالب بندی شده و مورد استفاده قرار گیرد.
  • وزن چندانی ندارد و همچنین در برابر دمای زیاد و نامتعارف مقاومت بالایی دارد.
  • در برابر سرما و گرما و در شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم بوده و یک عایق رطوبتی محسوب می شود.
  • در برابر شدت جریان الکتریکی مقاومت بالایی دارد.
  • ضربه پذیری upvc  بسیار بالا می باشد.
  • در برابر اکسیداسیون و پوسیدگی یا سایش مقاوم است.
  • تغییر رنگ نمی دهد و از رنگ پذیری و پایداری بالایی برخوردار است.
  • پروفیل یو پی وی سی می تواند مورد بازیافت قرار گرفته و بنابراین زیست محور به شمار می رود.

مواردی که به آنها اشاره کردیم فقط بخشی از مهمترین دلایل و ویژگی های استفاده از این نوع پروفیل مقاوم می باشد. با این وجود استفاده از آن در انواع پنجره دو جداره هم می تواند مزایای بیشتری را برای ساختمان ها و مجتمع های مسکونی یا تجاری در پی داشته باشد. در ادامه این مطلب تلاش کرده ایم تا ویژگی هایی را که یک پنجره دوجداره را از سایر پنجره ها متمایز می سازد و می تواند انتخاب هوشمندانه ای را برای شما رقم بزند برشمرده و بیشتر مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

 

پنجره دوجداره
پنجره دو جداره یو پی وی سی

چرا باید پنجره دو جداره یو پی وی سی را انتخاب کنیم؟

شاید از خودتان سوال کنید که اصولا نصب و استفاده از پنجره دو جداره یا پنجره upvc تا چه اندازه می تواند منطقی باشد و آیا می تواند بازخوردهای مناسبی را از مشتریان به دنبال داشته باشد؟. آیا انواع درب و پنجره دو جداره از یراق و کیفیت مناسبی برخوردار هستند؟ آیا قیمت درب و پنجره دو جداره مناسب است؟ همچنین سوال دیگری که ممکن است ذهن شما را به خودش معطوف کند این نکته است که آیا ممکن است در آینده نسل دیگری از انواع پنجره های چند جداره نیز تولید و وارد بازار شوند؟

ما در این بخش از مطلب سعی کرده ایم تا به بارزترین مواردی که می تواند به تمام این سوالات و نیز سایر پرسش هایی که شما در مقام یک مشتری با آنها مواجه هستید اشاره کنیم. در واقع از این طریق سعی کرده ایم تا به سوالات شما پاسخ مناسب و قانع کننده ای بدهیم.

سیستم ایمنی و محافظتی در برابر انواع سرقت

همانطور که اشاره کردیم انواع درب و پنجره UPVC به گونه ای طراحی و تولید شده اند که از سرقت و نفوذ سارقان به داخل منزل جلوگیری کند. این کار از طریق سیستم حفاظتی قدرتمند پنجره UPVC  که با  چند قفل داخلی تجهیز شده و عملا راه نفوذ به داخل ساختمان را می بندد. حتی به دلیل استحکام و ضربه پذیری بالای درب و پنجره دو جداره می توانید آنها را با روش های خاصی به مکانیزم های دفاعی و حفاظتی از قبیل سیستم های دزدگیر یا ضد گلوله نیز مجهز کنید.

 

قیمت پنجره دوجداره
پروفیل upvc

مقاومت در برابر انواع حریق و دمای نامتعارف

انواع پنجره دو جداره به دلیل وجود مواد ضد آتش زا در ترکیبات آن توانسته است در محیط هایی که خطر آتش سوزی به دلایل مختلفی وجود دارد نیز مورد استفاده قرار گیرد. این ویژگی یکی از مواردی است که مشتریان و کاربران قبل از نصب و استفاده از این نوع پنجره و حتی قبل از اندیشیدن در خصوص قیمت پنجره دو جداره به آن فکر می کنند. در واقع زمانی که می گوییم این نوع پنجره دو جداره یو پی وی سی در برابر حریق مقاوم است بدین معنی است که سیستم حفاظتی و امنیتی آن را بار دیگر به اثبات رسانده ایم و شما می توانید در خصوص خرید و استفاده از آن با فراغ خاطر تصمیم گیری کنید.

دوام و استحکام فوق العاده در برابر شرایط جوی

همانطور که در موارد فوق اشاره کردیم شما با نصب و استفاده انواع پنجره دو جداره در واقع چند کاربرد حفاظتی و ایمنی را به ساختمان مسکونی خودتان اضافه کرده اید که از هر نظر ستودنی است. ترکیبات خاصی که در ساخت پروفیل یو پی وی سی به کار رفته است مانع نفوذ سرما و گرما به داخل محیط منزل می شود.  در واقع به نوعی نقش یک عایق بی نظیر هم در برابر سرما و گرما و هم از نظر آلودگی صوتی را بر عهده دارد. این نکته زمانی بیشتر اهمیت پیدا می کند که به این قضیه در نقاط پرجمعیت و پر ترافیک کلان شهرها توجه کنیم.

در این صورت لزوم استفاده از پنجره دو جداره بیشتر تثبیت می شود. از طرفی این پنجره ها همچنین قادر هستند تا در برابر انواع تغییرات آب و هوایی مقاومت کنند و خطر اکسیداسیون یا نفوذ اشعه ماورا بنفش از این پنجره ها وجود ندارد. به همین دلیل در صورتی که از مشاوره کارشناسان فروش در این زمینه استفاده کنید نخستین گزینه ای را که به شما معرفی می کنند همین نوع پنجره می باشد.

 

پنجره دوجداره
پنجره دو جداره

زیبایی و طراحی

با وجود تمام ویژگی هایی که برای انواع پنجره های یو پی وی سی برشمردیم زیبایی و طراحی چشم نواز این پنجره ها نیز می تواند کار انتخاب شما را راحت تر کند. در واقع رنگ بندی این پنجره ها و ترکیب صنعت و هنر که در تولید درب و پنجره UPVC  به کار رفته است جلوه خاصی به ساختمان شما می بخشد. این ترکیب و هماهنگی در دکوراسیون داخلی نیز با وجود این نوع پنجره دو جداره کاملا مشهود است. پنجره های یو پی وی سی غالبا به دو شکل ریلی یا یک لنگه ثابت و بازشو در بازار تولید و عرضه می شوند. 

قیمت مناسب درب و پنجره دو جداره

قیمت پنجره دو جداره تابعی از هزینه های جانبی مختلفی است که در زمان تولید و نیز به هنگام نصب به آن افزوده می شود. با تمام این تفاصیل می توان گفت که خرید پنجره دو جداره در مقایسه با توجه به عواملی از قبیل کارایی و ماندگاری آن و از سوی دیگر کیفیت این نوع پنجره مقرون به صرفه می باشد. هر چند این قیمت می تواند در مقایسه با قیمت شیشه سه جداره در بازار و محصولات دیگر با توجه به سایز و ابعاد مختلف یا تغییرات قیمت در بازارهای جهانی و میزان عرضه و تقاضا نیز متغیر باشد. این قضیه زمانی بیشتر نمود پیدا می کند که در طرح ها و پروژه های ساختمان سازی انبوه قصد داشته باشید از این نوع پنجره ها استفاده کنید. البته قطعا در این شرایط تخفیفات مختلف و شرایطی از قبیل گارانتی لازم نیز به شما تعلق خواهد گرفت.


توصیه می کنیم به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع پنجره دو جداره و قیمت شیشه سه جداره و  کاربردهای این محصولات پر کاربرد حتما از وب سایت عمران مدرن بازدید نمایید. در این وب سایت معتبر خدمات فنی و مهندسی و آخرین مطالب این حوزه برای شما به اشتراک گذاشته می شود. سوالاتی از قبیل کاربردهای انواع درب و پنجره یو پی وی سی و کسب هر نوع راهنمایی و مشاوره لازم در این زمینه را از وب سایت عمران مدرن دریافت نمایید.

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره

تعویض پنجره قدیمی با دوجداره به علت مزایای بسیار خوب این پنجره ها چند سالی است که مورد توجه قرار گرفته است. تعویض پنجره دوجداره در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و از میزان سر و صدا می کاهد. تا تعویض و تعمیر پنجره دو جداره تا میزان زیادی از هزینه برق و گاز کاهش می یابد.