استعلام قیمت
۰۹۲۲۶۶۳۴۶۷۲
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نماکاری ساختمان در تبریز

نماکاری ساختمان در تبریز
نما کاری ساختمان در تبریز

نماکاری ساختمان در تبریز ،‌ شامل اجرای نمای بیرونی و داخلی می باشد. اجرای نما با مصالح مختلفی امکان پذیر است. به طور کلی خدمات مختلف نماکاری و اجرای نما را می توان شامل اجرای نمای سنگی ،‌ اجرای نمای آجری ، شیشه ای ، سیمانی ، اجرای نمای سیمان سفید ، نمای سیمانی رنگی ، نمای سیمانی طرح دار، نماهای ترکیبی ، فلزی ، چوبی ، سرامیکی ، نمای ترکیبی/مدرن ، لوور ، فلزی و اجرای نمای کامپوزیت در تبریز دانست. از نظر سبک اجرایی نیز به دو صورت مدرن و سنتی قابل اجرا می باشد.

نما نقش مهمی در زیبایی سازه دارد. از این رو استفاده از نیروهای متخصص و کاربلد برای نماکاری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در این مطلب به معرفی شرکت های معتبر نماکاری ساختمان در تبریز پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور مقایسه هزینه نماکاری ساختمان در تبریز و نیز اطمینان از کیفیت اجرا ارائه شده است.

اجرای نمای آجری با طرح هشت و گیر
اجرای نمای آجری با طرح هشت و گیر

لیست شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز

۱- آذر نما از شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، اجرای نمای سنگی ویلا (دوغابی) ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی با اسکوپ ، اجرای نمای سنگی رومی ، اجرا نما آجری ، اجرای نمای آجری مدرن ، اجرا نمای کامپوزیت ، اجرای نما سرامیکی ، نماشویی و ترمیم نما ، نماشویی با طناب (راپل) و اجرا نما شیشه ای است. برای تماس با آذر نما و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نما کاری ساختمان در تبریز شرکت آذرنما
اجرای نمای اجری
اجرای نمای آجری با طرح هشت و گیر و ترکیب آجرهای رنگی

نماکاری ساختمان در تبریز

۲- خدمات کفسابی سالار از شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز می باشد. خدمات این شرکت شامل  ، نماشویی با طناب (راپل) ، نماشویی واتر جت ، رفع شوره آجر نما ، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، کفسابی  است. برای تماس با خدمات کفسابی سالار و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نما کاری ساختمان در تبریز شرکت کفسابی سالار
اجرای نمای رومی
نمای رومی

۳- سیما نما افق از شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز می باشد. خدمات این شرکت شامل  ، اجرای نمای اسپایدر ، اجرای نمای کرتین وال استیک ، اجرا نمای کامپوزیت  است. برای تماس با سیما نما افق و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نما کاری ساختمان در تبریز شرکت سیما نما افق
نمای آجری
اجرای نمای آجری

۴- اپیک از شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز می باشد. خدمات این شرکت شامل   است. برای تماس با اپیک و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نما کاری ساختمان در تبریز شرکت اپیک

۵- باغ و مان معماری از شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز می باشد. خدمات این شرکت شامل   است. برای تماس با باغ و مان معماری و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نما کاری ساختمان در تبریز شرکت باغ و مان معماری
نمای ترکیبی آجر و سیمان
نمای ترکیبی آجر و سیمان

۶- نماکاری ساختمان سعادتی از شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، اجرای نمای سنگی ویلا (دوغابی) ، اجرای نمای سنگی به روش دوغابی با اسکوپ ، اجرای نمای سنگی رومی ، اجرا نما آجری ، اجرای نمای سرامیک خشک  است. برای تماس با نماکاری ساختمان سعادتی و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نما کاری ساختمان در تبریز شرکت نما کاری سعادتی

۷- پیمانکاری حسین‌پور از شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز می باشد. خدمات این شرکت شامل اجرای نمای سنگی خشک ، اجرای نمای سنگی رومی ، اجرا نما آجری ، اجرای نمای آجری مدرن  است. برای تماس با پیمانکاری حسین‌پور و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نما کاری ساختمان در تبریز شرکت پیمانکاری حسین‌پور
نمای ترکیبی آجر و شیشه کرتین وال
نمای ترکیبی آجر و شیشه کرتین وال

۸- سازه همسان تبریز از شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز می باشد. خدمات این شرکت شامل  ، اجرا نمای کامپوزیت  است. برای تماس با سازه همسان تبریز و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نما کاری ساختمان در تبریز شرکت سازه تبریز

۹- ارتفاع کاران تبریز از شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز می باشد. خدمات این شرکت شامل  ، نماشویی با طناب (راپل) ، نماشویی واتر جت ، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان  است. برای تماس با ارتفاع کاران تبریز و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نما کاری ساختمان در تبریز شرکت نما سازی ارتفاع کاران

۱۰- آذر آبادکاران از شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز می باشد. خدمات این شرکت شامل   است. برای تماس با آذر آبادکاران و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نما کاری ساختنمان در تبریز شرکت آذر آباد کاران
اجرای نما ترکیبی سنگ و شیشه
اجرای نما ترکیبی سنگ و شیشه

۱۱- ارتفاع کاران آسمان تبریز از شرکت های نماکاری ساختمان در تبریز می باشد. خدمات این شرکت شامل  ، نماشویی با طناب (راپل) ، پیچ و رولپلاک نمای ساختمان ، پوشاندن درز انقطاع ساختمان  ، نورپردازی نما است. برای تماس با ارتفاع کاران آسمان تبریز و اطلاع از هزینه نماکاری ساختمان در تبریز بر روی لینک زیر کلیک کنید.

نما کاری ساختمان در تبریز شرکت ارتفاع کاران آسمان تبریز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.43 ( 10 نظر)

یک نظر

  1. هزینه نماکاری ساختمان در تبریز نسبت به سایر شهر ها چه تفاوتی دارد؟ نمای چوب پلاست مد نظر است.