استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

لاین نوری توکار

لاین نوری توکار
لاین نوری توکار

نورپردازی توسط لاین نوری توکار ، کاربرد گسترده ای در تامین روشنایی فضاهای مدرن و همچنین بهبود کیفیت فضایی دارد. با توجه به مزایای متعدد نور خطی توکار ، استفاده از این روش نورپردازی، رونق زیادی یافته است. از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی لاین نوری توکار و بررسی ویژگی ها و قیمت لاین نوری توکار بپردازیم. از آن جا که تنوع چراغ لاینی توکار ، بسیار بالا می باشد، قیمت چراغ خطی لاین توکار نیز بازه ی گسترده ای دارد. در نتیجه ضروری است برای سفارش لاین نوری توکار و انتخاب مناسب ترین چراغ لاینر خطی ، شرایط و نیاز فضا و کارفرما تعیین گردد. شما می توانید برای مشاوره، استعلام قیمت و دریافت نمونه کار نورپردازی با نور مخفی خطی ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

لاین نوری توکار
نمونه نورپردازی با نور خطی توکار

قیمت لاین نوری توکار

قیمت لاین نوری توکار ، با توجه به فاکتورهای متعدد و گوناگونی تعیین می گردد. از این رو، برای برآورد دقیق قیمت چراغ خطی لاین توکار ، ضروری است تمامی شرایط فضا بررسی و بر اساس خواسته و سلیقه ی کارفرما، چراغ لاینی توکار مناسب انتخاب گردد. مهم ترین مواردی که در تعیین قیمت نور خطی توکار نقش دارند، شامل متراژ، نوع چراغ لاینر توکار و کیفیت آن، برند محصولات، خدمات پس از فروش شرکت و … می شوند. بدیهی است با افزایش متراژ، میزان استفاده از چراغ لاینر توکار نیز افزایش می یابد. در نتیجه قیمت لاین نوری توکار بیشتر خواهد شد.

توجه داشته باشید که نورپردازی توسط چراغ لاینی توکار ، نیازمند ایجاد شیار و باکس در داخل سقف می باشد. از این رو، بهتر است نصب و اجرای لاین نوری توکار ، توسط نیروی متخصص و با تجربه انجام شود. هزینه ی نصب نور خطی توکار ، یکی از مهم ترین مواردی است که باید در تعیین قیمت لاین نوری توکار ، لحاظ گردد. علاوه بر موارد ذکر شده، برای انتخاب لاینر خطی توکار با کیفیت بالا و مناسب، اهمیت زیادی قائل شوید زیرا تاثیر مستقیمی بر طول عمر نور خطی توکار و صرفه ی اقتصادی آن دارد. شما می توانید برای مشاوره و استعلام قیمت لاین نوری توکار ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

معرفی نور خطی توکار

نوپردازی خطی با انواع روش ها قابل اجرا می باشد که یکی از انواع متداول آن ، لاین نوری توکار است. نورپردازی با چراغ لاینی توکار ، همانند سایر روش های نورپردازی خطی، در فضاهای مختلف و کاربری های گوناگون قابل اجرا می باشد. از آن جهت که نور خطی توکار ، در داخل سقف، دیوار و کف نصب می شود، برای طراحی نورپردازی در فضاهای مینیمال و مدرن، کاربرد بسیاری دارد. لاین نوری توکار می تواند به دو صورت لبه دار و بدون لبه اجرا گردد. این نوع نورپردازی در فضاهایی با ارتفاع سقف پایین، انتخاب مناسبی است زیرا می تواند حداکثر استفاده از فضا را به عمل آورد.

لاین نوری توکار
نمونه نور خطی توکار لبه دار

نورپردازی توسط چراغ لاینی توکار ، همانند سایر انواع نورپردازی خطی، توسط لامپ های LED اجرا می شود. در نتیجه مزایای متعددی همچون کاهش مصرف انرژی را به همراه دارد. استفاده از لاین نوری توکار ، به نور مخفی توکار سقف محدود نمی شود. بلکه می توان از نور خطی توکار در دیوار و کف نیز استفاده کرد. همچنین از دیگر کاربردهای چراغ لاینر توکار ، نورپردازی خطی نما می باشد. توجه داشته باشید که در نصب لاین نوری توکار ، بدنه و تجهیزات چراغ لاینر توکار در داخل سازه قرار می گیرد و قابل مشاهده نیست. از این رو، پیش بینی فضایی برای قرارگیری تجهیزات و بدنه ی چراغ لاینی توکار الزامی است. همچنین در صورتی که بخواهید از نور مخفی توکار در سقف استفاده کنید، باید چراغ لاینر توکار در سقف کاذب قرار گیرد.

لاین نوری توکار
استفاده از نور خطی توکار بدون لبه

برای مشاوره و استعلام قیمت لاین نوری توکار ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

مزایای لاین نوری توکار

اصلی ترین دلایلی که لاین نوری توکار را به یکی از محبوب ترین روش های نورپردازی تبدیل کرده است، مزایای گسترده ی استفاده از چراغ لاینی توکار می باشد. البته لازم به ذکر است که لاین نوری توکار می تواند معایبی نیز به همراه داشته باشد ولی نکته ی مهم در طراحی نورپردازی با چراغ لاینر توکار ، توجه به شرایط فضا می باشد. به عنوان مثال، انتخاب لاینر خطی توکار در فضاهایی با ارتفاع سقف بسیار زیاد و یا استفاده از مدل آویز در فضاهایی با ارتفاع کم، انتخاب مناسبی نیست. در صورت استفاده از این نوع چراغ ها، طبیعتا مشکلاتی در فضا اعم از مشکلات عملکردی و زیبایی شناختی، ایجاد خواهد شد. در ادامه به برخی از مهم ترین مزایای لاین نوری توکار اشاره شده است. همچنین می توانید برای مشاوره سفارش نور خطی توکار و دریافت نمونه کار، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

  • مصرف انرژی پایین تر لاین نوری توکار در مقایسه با سایر روش های قدیمی نورپردازی
  • وزن پایین تجهیزات و چراغ لاینر توکار
  • سازگاری نور خطی توکار با سبک های طراحی مختلف
  • قابلیت تنظیم شدت و رنگ نور در لاین نوری توکار
  • امکان اتصال نور خطی توکار به سیستم های هوشمند
  • امکان ترکیب لاین نوری توکار با معماری و سایر عناصر فضا
  • امکان استفاده از نور مخفی سقفی در کاربری های گوناگون اعم از اداری، درمانی و …
  • ایجاد روشنایی یکنواخت و عدم ایجاد خیرگی توسط چراغ لاینر توکار
  • قابلیت اجرای لاین نوری توکار به عنوان عنصر دکوراتیو و ایجاد جذابیت بصری
  • امکان تعویض و تغییر چراغ لاینر خطی در هر زمان
لاین نوری توکار
کاربرد نورپردازی با لاین خطی توکار برای فضای استخر

کاربرد نور خطی توکار

نورپردازی توسط لاین نوری توکار ، با هدف های مختلفی انجام می شود. اصلی ترین دلیل استفاده از نور خطی توکار ، به جهت تامین روشنایی عمومی و کلی فضا می باشد. در این حالت، ضروری است که که میزان روشنایی لازم بر اساس متراژ فضا و نوع کاربری آن تعیین گردد و بر اساس مقدار بدست آمده، تعداد چراغ لاینی توکار و میزان شار نوری آن ها انتخاب گردد. علاوه بر تعداد، شدت نور و ابعاد چراغ لاینی توکار انتخابی، رنگ چراغ ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همان طور که پیش تر ذکر شد، نور خطی توکار قابلیت اتصال به سیستم های هوشمند هچون تنظیم رنگ نور و شدت آن را دارد. از این رو می توانید از این سیستم ها برای طراحی نورپردازی لاینر خطی توکار استفاده کنید تا امکان تغییر آن پس از نصب نیز وجود داشته باشید.

لاین نوری توکار
امکان تغییر رنگ نور خطی توکار

دیگر کاربرد لاین نوری توکار ، شاخص کردن بخشی از فضا و تاکید و تمرکز بر آن است. به عنوان مثال، می توان از لاینر خطی توکار برای شاخص کردن بخش پذیرش در فضاهای درمانی و ادارات، قسمت تلویزیون در فضاهای مسکونی و … استفاده کرد.

لاین نوری توکار
شاخص کردن یک دیوار از فضا با استفاده از لاین نوری توکار

لاین نوری توکار ، می تواند به عنوان عنصری دکوراتیو و تزئینی در فضا نیز عمل کند. در این راستا، تلاش می گردد تا از فرم های خاص و متنوع تری به جای چراغ لاینر توکار خطی و ساده استفاده گردد. می توان با استفاده از چراغ لاینی توکار ، طرح هایی جذاب در داخل دیوار خلق کرد.

نور خطی توکار
نمونه ای از نورپردازی دکوراتیو با چراغ لاینر توکار

برای مشاوره و استعلام قیمت لاین نوری توکار ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

نکات مهم در طراحی نورپردازی با چراغ لاینر توکار

طراحی نورپردازی با استفاده از لاین خطی توکار ، کاری پیچیده و حرفه ای است که نیازمند دانش خوبی در زمینه ی طراحی و زیبایی شناختی می باشد. از این رو، پیشنهاد می کنیم که پروژه ی طراحی نورپردازی فضای خود با استفاده از لاین خطی توکار را به تیمی حرفه ای و با تجربه بسپارید تا بهترین نتیجه را از آن بگیرید. می توانید برای سفارش و استعلام قیمت نور خطی توکار ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید. همچنین در ادامه به تعدادی نکته در رابطه با اصول نورپردازی با لاین خطی توکار خواهیم پرداخت که در طراحی نورپردازی با نور مخفی خطی ، موثر است.

نور خطی توکار
استفاده از لاین خطی توکار در دیوار

طراحی لاین نوری توکار بر اساس بودجه ی کارفرما

از مهم ترین مسائلی که پیش از سفارش لاین نوری توکار و خرید آن باید در نظر گرفته شود، هزینه و قیمت نور خطی توکار می باشد. از آن جا که طراحی لاینر خطی توکار بر اساس بودجه و سلیقه ی کارفرما انجام می شود، ضروری است پیش از شروع پروژه ی نورپردازی با چراغ لاینر توکار، برنامه ریزی صحیح و کاملی برای تمامی مراحل پروژه و هزینه ی آن ها صورت گیرد. در برآورد قیمت لاین نوری توکار ، هزینه ی نصب، قیمت چراغ خطی لاین توکار ، قیمت تجهیزات آن و … را در نظر بگیرید.

تعیین شدت روشنایی چراغ لاینی توکار متناسب با معماری

از دیگر نکات مهم در طراحی نور مخفی خطی با استفاده از لاین نوری توکار ، تعیین میزان شدت روشنایی متناسب با کاربری فضا و شرایط آن است. هر فضا بسته به متراژ، ارتفاع، نوع کاربری و موقعیت قرارگیری آن، به مقدار مشخصی نور احتیاج دارد. این میزان را می توان بر اساس استانداردها و ضوابط محاسبه کرد. پس از تعیین مقدار روشنایی لازم محیط، ضروری است شدت روشنایی لاینر خطی توکار بر اساس آن انتخاب شود. روشنایی کم لاینر خطی توکار ، مشکلاتی اعم از کاهش بازدهی و عملکرد افراد، بی حوصلگی و خستگی و … را به همراه دارد. همچنین نور بیش از حد استاندارد می تواند سبب آسیب به چشم و بی قراری در افراد شود. همکاران ما در شرکت عمران مدرن می توانند به شما در طراحی لاین خطی توکار با مناسب ترین قیمت نور خطی توکار ، کمک کنند.

نور خطی توکار
کاربرد نور خطی توکار در نورپردازی فضای اداری

سفارش لاین خطی توکار به شرکت های معتبر

فراموش نکنید که مهم ترین بخش در خرید چراغ لاینر توکار ، انتخاب فروشگاه می باشد. کیفیت چراغ لاینی توکار ، طول عمر آن، نحوه ی نورپردازی نور مخفی خطی و …، از مواردی هستند که به طور مستقیم با فروشگاه و شرکت در ارتباط می باشند. از این رو بهتر است خرید خود را از فروشگاه ها و شرکت های معتبر انجام دهید تا ضمن بهره مندی از مناسب ترین قیمت نور خطی توکار ، تضمین کیفیت و و تنوع بالاتر محصولات را داشته باشید. می توانید برای مشاوره و استعلام قیمت نور خطی توکار ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

لاین نوری توکار

توجه به طول عمر چراغ لاینی توکار

توجه به طول عمر چراغ لاینر توکار ، از دیگر نکات مهم در طراحی نور مخفی خطی می باشد. به طور معمول میزان طول عمر چراغ لاینی توکار بر روی جعبه ی آن نوشته است. توصیه ی ما به شما استفاده از چراغ لاینر توکار با عمر بالا است. این نوع چراغ ها در ابتدا هزینه ی بالاتری دارند ولی به مرور زمان از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشند. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که چراغ های استفاده شده در لاین نوری توکار ، به راحتی لامپ های معمولی، با پیچاندن قابل تعویض نیستند. در نتیجه بهتر است از چراغی با کیفیت و طول عمر بالا در نور مخفی خطی استفاده کنید. برای مشاوره و استعلام قیمت چراغ خطی لاین توکار ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

لاین نوری روکار

نورپردازی خطی

نور خطی نما

انواع لاین نوری

لاین نوری کناف

چراغ لاین نوری

لاین نوری سقف

لاینر خطی

نور خطی دیواری

نصب لاینر خطی

اجرای نور خطی در کناف

انواع لامپ نور مخفی سقف

نور پردازی کابینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.35 ( 4 نظر)

۴ نظر

  1. سلام
    میخواستم بپرسم برای آشپزخانه هم میشه از لاین نوری استفاده کرد؟

  2. محمدرضا عبداللهی

    برای لابی ساختمان لاین نوری توکار پیشنهاد میدی یا روکار؟ نوردهی مناسب برام مهمه

  3. سلام میخواستم بدونم تفاوت قیمت لاین نوری توکار و لاین نوری سقف به چه صورت هست؟
    برای اتاق کنفرانس آیا لاین نوری توکار روشنایی بهتری فراهم میکنه یا لاین نوری معمولی؟
    مچکرم

  4. لاین نوری توکار به اندازه روکار روشنایی داره؟