استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

فروش میلگرد اقساطی

فروش اقساطی میلگرد
فروش اقساطی میلگرد

فروش میلگرد اقساطی در تهران و تبریز و شیراز و اصفهان به معنای ایجاد شرایطی ایده‌آل برای پیمانکاران ساختمان است تا پروژه های خود را تکمیل کنند. هزینه آهن آلات خصوصا در شرایط نوسان بازار بخش عمد‌ی سرمایه‌های حوزه‌ی ساخت و ساز را تشکیل می‌دهد. پس از اتمام پروژه، دست پیمانکار برای پرداخت اقساط و سود بازتر است. با ایجاد طرح‌ های فروش میلگرد اقساطی ، ارزان ترین قیمت میلگرد و ساده ترین مسیر برای تهیه میلگرد میسر است. خرید اعتباری میلگرد هم به نفع خریدار خواهد بود و هم به نفع فروشنده. در ادامه نحوه خرید اقساطی میلگرد مرور میشود. شرایط خرید قسطی بررسی شده و مزیت‌های چنین معامله‌ای برای فروشنده و خریدار مشخص خواهد شد. برای استعلام قیمت میلگرد ۱۶ و قیمت میلگرد ۱۴ و طرح های فروش اقساطی و خرید میلگرد از کارخانه با تخفیف با شماره کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

سود فروش میلگرد اقساطی

فروش میلگرد اقساطی امکانی است که تا حد زیادی خیال تیم پیمانکاری را از تامین تیرآهن و نبشی و خرید میلگرد از کارخانه و بازپرداخت آن راحت می‌کند. از طرفی، شرایط فروش میلگرد اقساطی به نفع تولیدکننده نیز خواهد بود. سود فروش میلگرد اقساطی، رضایت تولید کننده را جلب می‌کند. هم جنس به قیمت روز فروخته می‌شود و هم سود توافق شده، تضمین کننده ارزش پولی است که به صورت قسطی پرداخت می‌شود.

فروش میلگرد اقساطی
پرداخت اقساطی میلگرد

شرکت های معتبر فروش میلگرد اقساطی

جالب است بدانید اگر کارخانه یا بنگاهی فروشنده آهن آلات که اقدام به فروش میلگرد شرایطی کند، بدون شک، بنگاهی معتبر است. به این دلیل که جنس تحویل داده شده با پیش پرداخت باید مطابق پیش فاکتور میلگرد تایید شده توسط خریدار باشد. امکان سوء استفاده تا حد زیادی کاهش می‌یابد. فروش قسطی میلگرد به منظور جلب اطمینان مشتری است تا در خریدهای آینده، امکان معامله فراهم باشد.

نحوه فروش میلگرد اقساطی

شرایط پر تلاطم بازار آهن و عدم وجود نقدینگی باعث شده است که هم خریداران و هم فروشندگان به دنبال راه‌های ساده‌تر برای معامله باشند. راهکارهایی که در زمان مناسب، مصالح مورد نیاز را تامین کند و شرایط مناسبی برای پرداخت میلگرد اقساطی ارائه کند.

آیا میتوان میلگرد قسطی خرید؟

بسیاری از کارخانه‌ های میلگرد و شرکت‌های وابسته، شرایط فروش میلگرد اقساطی دارند. بر اساس توافق و قراردادی که بین طرفین بسته می‌شود، مبلغی را به صورت پیش پرداخت در نظر می‌گیرند. کارمزد و سود معامله توافق می‌شود. پس از انجام معامله میلگرد تحویل داده می‌شود و پرداخت اقساطی خریدار آغاز می‌شود.

تسهیل شرایط فروش میلگرد اقساطی

در شرایطی که قیمت‌ مصالح به ناگهان دچار نوسان می‌شود، تامین مصالح پروژه‌ها با چالش روبرو خواهد شد. باید در نظر داشته باشید که عدم توانایی پیمانکار در تامین منابع مالی میلگرد به معنای رکود ساخت و ساز است. رکود ساخت به ضرر تولید کننده میلگرد نیز خواهد بود. به همین دلیل است که اغلب تولید کنندگان تلاش می‌کنند تا شرایط فروش قسطی میلگرد را به نحوی تنظیم کنند تا ساده‌ترین راه برای تامین اقساطی مصالح ساختمانی فراهم باشد.

فروش میلگرد اقساطی با ۳۰ درصد پیش پرداخت

اگر امکان خرید نقدی میلگرد را ندارید، از گزینه‌های خرید اقساطی استفاده کنید. برای این کار معمولا باید تضمین‌هایی مانند زمین یا ملک ارائه کنید. بیش‌تر شرایط فروش اقساطی میلگرد برای شرکت های بزرگ پیمانکاری تنظیم شده است. معمولا رقمی بین ۳۰ تا ۵۰ درصد مبلغ کل خرید را باید به عنوان پیش پرداخت داشته باشید. بعلاوه برای استفاده از شرایط فروش میلگرد اقساطی معمولا باید سفارشات در تناژ بالا باشد.

فروش اقساطی میلگرد

خرید اعتباری میلگرد

پرداخت قسط میلگرد

تسهیل شرایط فروش اقساطی یا اعتباری میلگرد رونق بازار ساخت و ساز است. خرید یا به صورت چک صیادی انجام می‌شود و یا به صورت اعتباری. معمولا امکان بازپرداخت طولانی نیز به خریداران داده میشود. نکته اینجاست که هر چه مدت زمان بازپرداخت طولانی‌تر شود، میزان سودی که باید به فروشنده میلگرد بابت فروش میلگرد اقساطی پرداخت کنید بیشتر است.

قرارداد فروش میلگرد اقساطی

باید قراردادی که برای فروش اقساطی میلگرد تنظیم می‌شود بارها مورد بررسی قرار گیرد. نرخ کارمزد، میزان سود و میزان پیش پرداخت توافق شده بین طرفین باید دقیق باشد. معمولا تضمین‌هایی از خریدار گرفته می‌شود. بسیاری از شرکت های فروشنده اقساطی میلگرد، تنها برای شرکت های پیمانکاری امکان پرداخت اقساطی را فراهم کردند. البته ممکن است اشخاص حقیقی با ارائه تضمین‌های معتبر و در  تناژ بالا نیز امکان استفاده از شرایط فروش اقساطی را داشته باشند.

شرایط فروش اقساطی میلگرد

  • پیش پرداخت ۳۰ درصدی بر اساس شرایط فروش اقساطی میلگرد
  • عقد قرارداد با پشتوانه چک
  • ضمانت نامه کتبی تعهد پرداخت بانکی
  • رهن بخشی از زمین یا پروژه به عنوان تضمین
  • رهن ملک مسکونی یا تجاری به عنوان تضمین
  • هزینه کارشناسی ملک برای تعیین قیمت به عهده مشتری
  • حداقل تناژ میلگرد که امکان فروش میلگرد اقساطی را فراهم میکند ۵۰ تن است
  • امکان تعیین شرایط پرداخت اقساط میلگرد به درخواست مشتری
  • فروش میلگرد اقساطی بر اساس قیمت روز اعلامی شرکت ها
  • امکان فروش میلگرد اقساطی در شهرستان فراهم است

فروش میلگرد شرایطی

تعیین سود و شرایط فروش میلگرد اقساطی بر اساس شرکتی که از آن خریداری می‌کنید تغییر خواهد کرد. شرایط زیر بر اساس کارخانه یا شرکتی که خرید از آن انجام می شود تغییر خواهد کرد:

  • برخی از شرکت ها سود ۲۱ درصد را برای بازپرداخت در نظر میگیرند. ممکن است، افزایش میزان تورم موجب افزایش میزان سود فروش میلگرد شرایطی شود.
  • مدت بازپرداخت معمولا ۳ تا ۳۶ ماه است. البته ممکن است این بازه زمانی با توافق طرفین تغییر کند.
  • معمولا حداکثر تا ۲۰ روز زمان پرداخت وجه پیش پرداخت فاکتور فروش اقساطی میلگرد وجود خواهد داشت.
  • امکان افزایش پیش پرداخت به خریداران داده می شود.
  • معمولا شرکت‌ها، به عنوان تضمین، سند ملکی قبول میکنند. این سند باید به صورت رسمی باشد و پایانکار پروژه گرفته شده باشد.
  • معمولا امکان فروش میلگرد اقساطی برای شرکت ها و اشخاص حقوقی میسر است. البته ممکن است کارخانه‌ها و بنگاه‌هایی برای اشخاص حقیقی نیز شرایط فروش ویژه‌ای در نظر بگیرند.
فروش اقساطی میلگرد در اصفهان

پیش پرداخت فاکتور میلگرد

مزیت فروش میلگرد اعتباری

فروش میلگرد اقساطی و اعتباری هم برای خریدار مزیت دارد و هم برای فروشنده. موارد زیر را می توان به عنوان مزیت های خرید اقساطی میلگرد در نظر داشت:

  1. فروش میلگرد اقساطی به رونق ساخت و ساز کمک میکند
  2. سود منصفانه فروش میلگرد اقساطی در شرایط تورمی برای هر دو طرف معامله به صرفه است.
  3. تسهیل مسیر فروش تناژ بالای میلگرد به صورت اقساطی
  4. امکان مدیریت مالیات معامله های میلگرد و آهن آلات با امکان خرید اقساطی
  5. رونق تولید میلگرد با رونق ساخت و ساز
  6. ریسک پایین برای فروشنده اقساطی میلگرد به دلیل تضمین‌های معتبر
  7. انبار کردن مصالحی مانند میلگرد ریسک تخریب بالایی دارد، فروش اقساطی میلگرد ایده مطمئن تری برای تامین مصالح است.
  8. فروش میلگرد اقساطی به کنترل تلاطم بازار کمک می کند
  9. معمولا دلالان بازار آهن برای فروش میلگرد اقساطی اقدام نمی کنند که به ایجاد شرایط سالم معامله کمک می کند.
  10. فروش میلگرد اقساطی به قیمت روز انجام می شود. قیمت ها ساعت ۱۱ هر روز اعلام شده و معاملا دقیقا به قیمت همان روز و نه بیشتر انجام خواهد شد.
  11. در شرایط تورمی، ریسک پیمانکار تا حد زیادی کاهش می یابد.
  12. امکان بازپرداخت طولانی پس از سوددهی پروژه از سوی پیمانکار وجود دارد.
  13. در صورت تعیین سود منصفانه برای اقساط میلگرد، بهترین راه معامله در شرایط اقتصادی ابرتورمی است.

قرارداد فروش میلگرد اقساطی

در ماده ۱ متن قرارداد ، تمامی مشخصات پیمانکار اعلام می‌شود. ماده ۲ مربوط به جنس مورد معامله است. قطر میلگرد و تعداد میلگرد شناسایی می شود. در ماده ۳ مدت قرارداد مشخص می‌شود. ماده ۴ مربوط به مبلغ قرار داد است. ماده ۵ مربوط به شیوه پرداخت است. قسط بندی و میزان سود و کارمزد ها در این بخش مشخص می شود. مهلت سررسید اقساط در این بخش تعیین می شود. در ادامه متن قرارداد، تعهدات فروشنده و خریدار ذکر شده است. کیفیت میلگرد، وزن دقیق و زمان تحویل کاملا مشخص است. برندی که میلگرد از آن خریداری شده است نیز مشخص می شود. شیوه بازپرداخت، جریمه‌ها در صورت عدم اجرای تعهدات و شرایط فسخ قرارداد نیز به روشنی مشخص خواهد شد.

 

فروش میلگرد اقساطی در شهرستان

توسعه ساخت و ساز در شهرستان‌های شمالی و مرکزی و جنوبی ایران، سرعت بیش‌تری از پایتخت دارد. این در حالی است که تمرکز بازارهای خرید و فروش آهن آلات در شهر تهران است. درخواست پیمانکارانی که پروژه‌های متعددی در شمال کشور اجرا می‌کنند باعث شده است که امکان فروش میلگرد اقساطی در شهرهای گیلان و مازندران و گلستان نیز فراهم باشد. تامین میلگرد از کارخانه‌های تولیدی نزدیک به محل پروژه از هزینه‌‌های تمام شده می‎کاهد. در حال حاضر علاوه بر فروش میلگرد اقساطی در تهران امکان فروش میلگرد اعتباری در شهرهای زیر فراهم است:

  • فروش میلگرد اقساطی در رشت ، ساری گلستان
  • خرید میلگرد اعتباری در مشهد
  • فروشنده میلگرد اقساطی در تبریز
  • فروش اقساطی میلگرد در اهواز
  • سفارش میلگرد اعتباری در شیراز
  • فروشنده میلگردهای اقساطی در اصفهان
فروش میلگرد اقساطی در اصفهان

قیمت خرید اعتباری میلگرد

فروش میلگرد اقساطی در اصفهان

اصفهان از کلانشهرهای پر جمعیت و قدیمی در ایران است. در سه سال گذشته ، آمار افزایشی در ارائه پروانه ساخت و ساز در این شهر نشان می دهد تقاضا برای مصالح ساختمانی در سطح بالایی قرار خواهد داشت. شرکت های پیمانکاری نیاز دارند تا در شرایط تورمی و عدم وجود نقدینگی، امکان فروش میلگرد اقساطی در اصفهان را داشته باشند.

این شهر خود به عنوان بزرگترین تولید کننده میلگرد و آهن آلات در ایران شناخته می‌شود. حضور کارخانه های ذوب آهن و فولاد اصفهان نشان می‌دهد که این شهر در تامین مواد اولیه برای ساخت و ساز کم ندارد. امکان فروش میلگرد اقساطی در اصفهان برای محصولات ذوب آهن اصفهان و فولاد اصفهان وجود خواهد داشت.

فروش اقساطی میلگرد در تبریز

با طرح‌های توسعه‌ای که در سال‌های اخیر اجرا شده است، شهر تبریز شاهد ساخت و سازهای بسیاری بوده. سال ۹۹ افزایش ۴۴ درصدی در ارائه پروانه های ساخت این شهر باعث رونق ساخت و ساز شد. فروش اقساطی میلگرد در این شهر رونق گرفت. پیمانکاران بسیاری برای تامین مصالح خود به طرح های فروش اقساطی میلگرد تبریز نیاز پیدا کردند. کارخانه ارگ تبریز تامین کننده میلگرد در این شهر است. علاوه بر این کارخانه، امکان فروش اقساطی میلگرد از سایر نقاط ایران نیز فراهم است.

برای مطالعه بیشتر : 

میلگرد صادراتی

قیمت هر شاخه میلگرد ۱۲ کرمان

میلگرد چکی

قیمت میلگرد ۱۲ a3

قیمت جهانی میلگرد

سهمیه میلگرد با پروانه ساختمان

قیمت میلگرد کامپوزیتی

وزن میلگرد حرارتی

قیمت میلگرد ۱۴۰۱

خرید میلگرد از بورس

قیمت روز آرماتور

قیمت میلگرد ۱۴۰۲

قیمت میلگرد ۸ ارومیه

قیمت میلگرد ۱۴ بیرجند

قیمت میلگرد ۲۰ سمنان

قیمت میلگرد ۲۸ کرج

قیمت میلگرد ۳۶ یزد

قیمت میلگرد ۶.۵ کرج

قیمت میلگرد هیربد

میلگرد صائب تبریز

میلگرد ۱۴

قیمت میلگرد ۱۸ اصفهان

قیمت میلگرد ۱۶ بناب امروز

قیمت روز میلگرد بناب

قیمت میلگرد۱۴ امروز

قیمت میلگرد ۱۴ ابرکوه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی میدهید؟

امتیاز کاربران: 4.39 ( 13 نظر)

۹ نظر

  1. سلام
    چرا همش از سرمایه دار حمایت میشه!
    پس برای یه کارگر، بازنشسته و شهروند عادی چرا شرایط قسط وجود نداره؟

  2. محمد مرادی ریزی

    سلام و درود و عرض ادب. این سایت شما مناسب هدفگیری مشتری و رکورد زدن در فروش نیست.سرعت عمل شما باید بالا باشد بجای عکس های مبهم از مقاطع فلزی سمبل های هر مقطع را به شکل نواری جابجا شوند بگذارید با کلیک روی سمبل چهارخانه پرسشگر باز شود که۱، اندازه مهندسی پیش فرض هر مقطع درونش باشد ۲پنجره ای دیگر تناژ یا متراژ مورد نیاز مشتری را بخواهد و ۳و در پنجره ای دیگر کمترین قیمت روز توسط برنامه محاسبه و به مشتری پیشنهاد داده شود اگر مشتری ویژه تر خواست اجازه مقایسه در کشویی دیگر به وی داده شود. در ضمن اگر شما از خرده تا تناژ سنگین هدف قرار دهید و پس از پرداخت به هر مشتری یک کد معتبر پیامکی و تایید تلفنی بفرستید میتوانید قدرت بسیار زیادی را در بازار جمع کنید فرض کنید در یک روز مثلا ۵ملیون نفر فقط هر کدام یک میلگرد از شما بخرند و شما پولش را دریافت کنید شما میتوانید در همه مناطق ایران نمایندگی و انبار تحویل باز کنید و مثل بستی و کلوچه مقاطع مختلف فلزی بفروشید

  3. شرکتی برای فروش میلگرد اقساطی در مشهد رو معرفی میکنید. برای خرید اقساطی ظابطه خاصی وجود داره یا هر شرکت روش خاص خود را دارد؟

  4. در فروش میلگرد اقساطی باید سفته و چک برای ضمانت گذاشت؟

  5. شرکتی که در حوزه فروش میلگرد اقساطی فعالیت میکنه با فرد خریدار قرارداد امضا خواهد کرد؟ و آیا اگر فرد در پرداخت اقساط دچار تاخیر شود باید سود پرداخت کند؟

  6. شرکتی که در کار فروش میلگرد اقساطی فعالیت داره آیا با فرد خریدار قرار داد امضا خواهد کرد و آیا در صورت عدم پرداخت قسط ها فرد خریدار محکوم به پرداخت سود خواهد شد؟

    • فلاح ازشرکت انبوسازان هوتن قایمشهر مازندران

      اباسلام آیافروش اعتباری lcفروش میلگرد انجام میدهید وبانک مقصد شماچه بانکی هست ؟

      • فلاح ازشرکت انبوسازان هوتن قایمشهر مازندران

        ازآنجاییکه خرید ماباتناز بالای صد تن میباشدتمام خریدهای شرکت ازطریق lc داخلی میباشد نرخ سود ومدت زمان پرداخت قسط چگونه هست ؟