استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شرکت رنگسازی ایران

شرکت رنگسازی ایران
شرکت رنگسازی ایران

شرکت رنگسازی ایران اولین تولید کننده رنگ و رزین در ایران از سال ۱۳۱۸ فعالیت تولیدی رسمی خود را آغاز کرده است. همه واحدهای موثر بر کیفیت شرکت با برخورداری از سیستم مدیریت کیفیت مطابق با استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۰۸ بر اساس خط مشی کیفیت شرکت که تولید محصولات با کیفیت بالا، رضایت و خلق ارزش برای مشتری و بهبود مستمر است، گام برمی دارند. سـه واحد تولیدی رنگسازی، رزین سازی و قوطی سازی در شرکت فعال هستند. محصولات رنگ های ساختمانی شرکت با نشان دیر آشنای گوزن به بازار عرضه می شود.

رنگ ساختمان
رنگ ساختمان

آزمایشگاه

آزمایشگاه شرکت رنگسازی ایران با دارا بودن استاندارد های ملی  و بین المللی اقدام به کنترل کیفی کلیه مواد اولیه محصول می نماید. این آزمایشگاه افتخار دارد از ۱۳۸۷ به عنوان آزمایشگاه همکار استاندارد به فعالیت خود ادامه دهد. آزمایشگاه تحقیق و توسعه کلیه محصولات غیر روتین درخواستی مشتری و مورد نیاز بازار را در اسرع وقت با بالا ترین کیفیت طراحی و عرضه می نماید.

آزمایشگاه رنگ
آزمایشگاه رنگ

محصولات

 انواع رنگ روغنی

رنگ روغنی براق (اوج)

رنگ روغنی براق اوج از نوع رنگ های آلکیدی هوا خشک، با رنگ بندی متنوع، قابلیت پوشش بالا وچسبندگی عالی، مقاوم در برابر سایش و حلال های هیدروکربنی، رطوبت و شرایط مختلف آب و هوایی می باشد و برای حفاظت و رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان، سطوح چوبی و فلزی بکار می رود.

رنگ روغنی براق، نیم براق و مات (مروارید : سینتولوکس)

رنگ روغنی براق مروارید از نوع رنگ های آلکیدی هوا خشک، با رنگ بندی متنوع، قابلیت پوشش و چسبندگی عالی، مقاوم در برابر سایش و حلال های هیدروکربنی، رطوبت و شرایط مختلف آب و هوایی می باشد و برای حفاظت و رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان، سطوح چوبی و فلزی بکار می رود.

رنگ روغنی اسپری (سینتولوکس)

رنگ اسپری با قابلیت پوشش، چسبندگی و براقیت عالی برای رنگ آمیزی و علامتگذاری سطوح چوبی، آجری، سیمانی، گچی و فلزی قابل استفاده می باشد. زمان خشک شدن سطح رنگ ۲ الی ۴ ساعت بوده وخشک شدن مطلوب پس از ۲۴ ساعت حاصل می گردد.

 رنگ روغنی نیمه براق (مینایی)

رنگ روغنی نیمه براق از نوع رنگ های آلکیدی هوا خشک، با قابلیت پوشش مناسب و چسبندگی خوب برای حفاظت و رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان ، سطوح چوبی و فلزی بکار می رود. همچنین برای تهیه بتونه روغنی می توان از آن استفاده کرد.

رنگ روغنی پوشش زیرین نیمه مات (مینایی۲)

رنگ روغنی پوشش زیرین (نیمه مات) از نوع رنگ های آلکیدی هوا خشک است و به علت داشتن خاصیت ضد زنگ، پوشش مناسب وخشک شدن سریع برای حفاظت و رنگ آمیزی سطوح فلزی، گچی و چوبی به عنوان آستری به کار می رود. همچنین برای تهیه بتونه روغنی می توان از آن استفاده کرد.

رنگ روغنی
رنگ روغنی

جلای آلکیدی براق ۷۸

جلای آلکیدی براق ۷۸ جلای آلکیدی براق رنگسازی ایران از بهترین رزین آلکیدی تهیه می شود. از مهمترین خواص آن، مقاومت عالی در برابر خمش و خراش و زمان خشک شدن مناسب است و برای براق نمودن و محافظت سطوح چوبی، فلزی و حفاظت سطوح گچی و تهیه بتونه روغنی به کار می رود.

ضد زنگ (سندروس)

ضد زنگ آلکیدی سندروس بعنوان آستری به کار می رود و به علت داشتن اکسید آهن برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی سطوح و سازه های فلزی و ماشین آلات مناسب است. سندروس از قابلیت کاربرد آسان، خشک شدن سریع، انعطاف پذیری عالی و چسبندگی خوب به سطح فلزی برخوردار است.

رنگ آلومینیوم (سیمین)

رنگ آلومینیوم (نوع الف) سیمین بر پایه رزین الکید با خاصیت چسبندگی عالی، جلای فلزی و مقاوم در برابر عوامل جوی و حرارت تا ۱۲۰ درجه سانتیگراد است که برای حفاظت سطوح خارجی فلزی، اسکلت های فلزی و رادیاتور ها به کار می رود.

رنگ استخری (تالاب)

رنگ استخری تالاب بر پایه رزین آکریلیک حلال پایه با قابلیت پوشش خوب، چسبندگی عالی و مقاومت بالا در مقابل آب برای حفاظت و رنگ آمیزی سطوح سیمانی بکار می رود.

انواع رنگ آکریلیک

رنگ آکریلیک نما (الماس)

این پوشرنگ با برخورداری ازخواص چسبندگی عالی و پوشش عالی برای رنگ آمیزی سطوح خارجی گچی، سیمانی و آجری ساختمان بکار می رود.

جلای آکریلیک (پلیتکس)

جلای آکریلیک پایه آب پلیتکس جهت سخت کردن سطوح زیر کار گچی و سیمانی و افزایش براقیت سطوح رنگ شده، چوبی گچی آجری و سفالی و سیمانی بکار می رود.

پرایمرآکریلیک (پلیتکس)

پرایمر پایه آب پلیتکس با قابلیت نفوذ و چسبندگی عالی جهت سخت کردن سطوح زیر کار گچی و سیمانی و زیر رنگ های آکریلیک پایه آب بکار می رود.

رنگ آکریلیک نما

از خصوصیات این محصول کارایی بالا، دوام مناسب رنگ ها، محافظت موثر از بدنه خانه بر اساس شرایط آب و هوایی ایران می باشد. این محصول مقاومت دیوار ها را در برابر اشعه های مضر UV خورشیدی بالا می برد.

رنگ آکریلیک براق، نیم براق برتر، نیم براق، مات برتر، مات

رنگ آکریلیک پایه آب براق با خاصیت چسبندگی و پوشش عالی، خشک شدن سریع، بدون بو، با براقیت مناسـب برای رنـگ آمیـزی سطوح گچی، سیمانی وآجری داخل ساختمان بکار می رود.

مادر رنگ آکریلیک

مادر رنگ آکریلیک مات با قابلیت شستشو و چسبندگی فوق العاده برای رنگی کردن رنگ های آکریلیک پایه آب یا رنگ آمیزی داخل و خارج ساختمان بر روی سطوح گچی، آجری و سیمانی بکار می رود.

رنگ نمای خارجی
رنگ نمای خارجی

انواع رنگ پلاستیک

رنگ پلاستیک (کیمیا)

رنگ پلاستیک کیمیا از نوع رنگ های بر پایه رزین PVA با رنگ بندی متنوع، قابلیت پوشش عالی، قابلیت شستشو و چسبندگی خوب، برای طراحی و خطاطی، رنگ آمیزی ساختمان و بر روی سطوح گچی، آجری و سیمانی بکار می رود.

مادر رنگ پلاستیک (کیمیا)

مادر رنگ کیمیا، با رنگ بندی متنوع ، قابلیت پوشش خوب ، شستشوی عالی می باشد و جهت طراحی و خطاطی ورنگ آمیزی داخل ساختمان و بر روی سطوح گچی ، آجری و سیمانی بکار می رود.

رنگ پلاستیک سینتوپلاست

رنگ پلاستیک سینتو پلاست با رنگ بندی متنوع، قابلیت پوشش عالی، شستشو خوب جهت طراحی، خطاطی و رنگ آمیزی داخل ساختمان و بر روی سطوح گچی، آجری و سیمانی بکار می رود.

انواع رنگ نیم پلاستیک

رنگ نیم پلاستیک کلاسیک

رنگ نیم پلاستیک مات کلاسیک با قابلیت پوشش و چسبندگی خوب برای رنگ آمیزی داخل و به ویژه سقف ساختمان به کار می رود.

رنگ نیم پلاستیک پلیدور

رنگ نیم پلاستیک مات پلیدور برای رنگ آمیزی داخل و به ویژه سقف ساختمان بکار می رود. برای افزایش چسبندگی می توان مقداری رنگ پلاستیک به آن افزود.

رنگ نیم پلاستیک ممتاز

رنگ نیم پلاستیک مات ممتاز از نوع رنگ های بر پایه رزین کوپلیمر PVA با پوشش عالی برای رنگ آمیزی داخل و به ویژه سقف ساختمان بکار می رود.

رنگ نیم پلاستیک سوپر

رنگ نیم پلاستیک سوپر مات از نوع رنگ های بر پایه رزین کوپلیمر PVA با پوشش عالی برای رنگ آمیزی داخل و به ویژه سقف ساختمان بکار می رود.

رنگ داخل ساختمان
رنگ داخل ساختمان

خمیر رنگ پلیتکس

خمیر رنگ پلیتکس، با خواص آب پایه، بدون بو، غیر قابل اشتعال و رنگ دهی فوق العاده برای رنگی کردن رنگ های آکریلیک آب پایه و رنگ های پلاستیک و نیم پلاستیک بکار می رود.

بتونه آکریلیک پلیتکس

بتونه پایه آب پلیـتکس جهـت پرکردن و هموار کردن فرو رفتگی ها یا ترک های سطوح گچـی، سیمانی و چوبی بکار مـی رود، جهت رنگی کردن بتونه از خمیر رنگ های پلیتکس استفاده شود.

انواع تینر

تینر ۵۵۰

تینر روغنی ۵۵۰ از بهترین حلال ها تهیه شده و برای رقیق کردن رنگ های روغنی، ضد زنگ و جلای آلکیدی بکار می رود.

تینر ۷۷۰

تینر روغنی ۷۷۰ از بهترین حلال ها تهیه شده و برای رقیق کردن رنگ های استخری، ترافیک و نمای الماس بکار می رود.


 آدرس: کیلومتر ۱۵ جاده تهران-ساوه 
 تلفن: 55820102-021 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۶ نظر

  1. سلام و وقت بخیر
    شرکت رنگسازی ایران صادرات به عمان هم دارند؟

  2. رنگ روغنی براق واقعا پرکاربرده

  3. موجودی رنگ و تینر رو از کی میتونم بگیرم؟

  4. سلام وقت بخیر
    من شرکتم رو میخوام تبلیغ بکنید باهاتون همکاری داشته باشم
    امکانش هست؟

  5. سلام؛ آیا دفتر فروش در شهرستان‌ها هم دارند؟

  6. برای نقاشی ساختمان کسی رو میتونید معرفی کنید؟