استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تعاونی فولاد علویجه

تعاونی-فولاد-علویجه
تعاونی-فولاد-علویجه

شرکت تعاونی فولاد علویجه از سال ۱۳۷۴ با هدف تولید لوله و پروفیل های فولادی در سه فاز به ثبت رسید که تعداد اعضای آن در ابتدا ۸ نفر بود. فاز های نام برده به شرح زیر می باشند.

فاز اول کارخانه: این فاز در واقع شروع فعالیت تولیدی کارخانه به حسب می آید که طی آن در زمینی به مساحت ۳۴۰۰۰ متر مربع، سالن کارخانه با ظرفیت ۱۲۰۰۰ تن محصول در سال، با اشتغال ۳۰ نفر در اواخر سال ۱۳۷۴ افتتاح و راه اندازی گردید. محصول تولیدی این فاز پروفیل های باز می باشد.

فاز دوم کارخانه: در فاز دوم کارخانه، سالن تولید و ساختمان اداری توسعه پیدا کرد و در نتیجه آن ۶۰۰۰ متر مربع افزایش یافت. همچنین با نصب ماشین آلات جدید و افزایش اعضای شرکت به ۱۵ نفر، امکان اشتغال ۶۰ نفر در کارخانه فراهم شد. محصولات تولیدی اضافه شده در نتیجه تکمیل این فاز، انواع پروفیل و لوله و قوطی با مقاطع مستطیل و مربع می باشد. راه اندازی این فاز در سال ۱۳۷۷ توانست ظرفیت تولید کارخانه را به ۴۲۰۰۰ تن در سال افزایش دهد.

فاز سوم کارخانه: آخرین فاز طرح اولیه کارخانه که مجوز آن در سال ۱۳۸۵ از سازمان صنایع استان اصفهان اخذ گردید، شامل توسعه سالن های تولیدی و اداری به ۱۲۳۸۴ متر مربع، افزایش خطوط تولید به ۸ خط و افزایش پرسنل شرکت به ۱۶۵ نفر بوده که در نتیجه آن ظرفیت تولید طی سه شیفت کاری به ۲۰۰ هزار تن در سال افزایش یافت.

شرکت تعاونی فولاد علویحه در سال ۱۳۸۹ طرح توسعه سالن انبار محصول و مواد اولیه و قسمت اداری به مساحت اداری ۲۰۰۰ متر نمود که در سال ۱۳۹۱ راه اندازی گردید که فعالیت آن با هدف تولید  لوله و قوطی های مبلی می باشد. نهایتا در ادامه فاز طرح توسعه، در پایان سال ۱۳۹۲ کارخانه دارای سه خط نواربری و دو خط تولید لوله و پروفیل های باز و بسته بوده که منجر به اشتغالزایی حدود ۲۰۰ نفر شده است.

محصولات تعاونی فولاد علویجه (خرید محصولات)

شرکت تعاونی فولاد علویجه در حال حاضر به تولید انواع مختلفی از پروفیل های ساختمانی و صنعتی می پردازد که شامل قوطی های مربعی و مستطیلی، پروفیل با مقطع ۶ ضلعی، پروفیل های درب و پنجره، لوله های صنعتی و ساختمانی، مقاطع Z، ناودانی، نبشی و … می باشد. محصولات تولیدی شرکت تعاونی فولاد علویجه به = ۵ گروه اصلی زیر تقسیم می گردد.

لوله های صنعتی: انواع لوله های صنعتی از قطر ۲۰ میلیمتر تا ۱۱۴.۳ میلیمتر تا در تعاونی فولاد علویجه تولید می گردد. سایزهای تولیدی لوله فولاد علویجه به شرح جدول زیر می باشد.

قوطی های مربعی: قوطی های مربعی تولیدی فولاد علویجه، از سایز ۲۰*۲۰ تا ۹۰*۹۰ در ضخامت های ۱.۵ تا ۴ میلیمتر تولید می گردد. همچنین در این دسته بندی قوطی شش ضلعی با فاصله اضلاع ۲۲ میلیمتر نیز تولید می گردد.

قوطی های مستطیلی: در تعاونی فولاد علویجه، قوطی های مستطیلی از ابعاد ۲۰*۱۰ تا ۱۰۰*۴۰ میلیمتر با ضخامت های ۱.۵، ۲، ۲.۵، ۳ و ۴ میلیمتر تولید می شوند که مطابق جدول زیر می باشند.

پروفیل درب و پنجره: پروفیل های تولیدی فولاد علویجه در سه سایز مقطع مختلف و دو ضخامت ۲ و۲.۵ میلیمتر تولید می شود. پروفیل سپری ۵۰۷، پروفیل لنگه دری ۵۰۸، پروفیل چهارچوبی ۵۰۹  در این دسته قرار می گیرند که در جدول زیر قابل مشاهده می باشد.

پروفیل باز: در گروه پروفیل های باز فولاد علویجه، چهارچوب فلزی فرانسوی، چهارچوب فلزی (۱-۸۶)، چهارچوب فلزی مکزیکی، پروفیل z، نبشی ۳، نبشی۴ و زهوار قرار دارد.

علاوه بر اینها لوله داربستی ۱ ۱/۲″ با ضخامت ۲ میلیمتر و لوله داربستی با همین سایز با ضخامت ۲.۵ میلیمتر نیز در این مجموعه تولید می گردد.

پروژه های تعاونی فولاد علویجه

شرکت تعاونی فولاد علویجه از سال ۱۳۷۴ تا کنون توانسته است با رسیدن به ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار تن در سال، فولاد مورد نیاز بسیاری از پروژه های کشور را تولید کند. این مجموعه با در نظر داشتن طرح های توسعه، هدف ارتقا این ظرفیت را نیز دارد.


نشانی دفتر مرکزی: تهران، سهروردی شمالی، بالاتر از تقاطع بهشتی، خیابان کوروش، پلاک ۴۱، طبقه همکف
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۳۱۹۸۷
نشانی کارخانه: اصفهان، شهرک صنعتی علویجه، مقابل پلیس راه اصفهان – تهران، کیلومتر ۳۵ جاده علویجه، بلوار صنعت، خیابان صنعتگر
شماره تماس: ۰۳۱۴۲۴۱۲۹۶۱

روش های پایدارسازی گود و سازه های نگهبان در گودبرداری

قیمت حفاری چاه

طبقه بندی انواع خاک

گروه صنعتی تک ستاره گلپایگان

شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان

شرکت فولاد ناب تبریز

نبشی

صنایع فولاد کوهپایه

مجتمع فولاد کویر کاشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *