استعلام قیمت
۰۹۲۲۶۶۳۴۶۷۲
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

اجرای روف گاردن در شمال

اجرای روف گاردن در شمال
اجرای روف گاردن

اجرای روف گاردن در اصفهان در شمال کشور یکی از خدمات عمرانی است که بیش از پیش رو به گسترش است. امروزه صنعتی شدن شهرها و کم شدن فضاهای سبز و محیط های طبیعی، باعث استفاده از فضای حداقلی حیاط یا بام شده است. روف گاردن یا بام سبز فضای سبزی روی پشت بام است که برای گذراندن اوقات فراغت ساکنین گزینه مناسبی است. اجرای روف گاردن در شمال که هوای مطبوعی دارد برای آپارتمان های مدرن و ویلاهای امروزی اهمیت زیادی پیدا کرده است، اجرای بام سبز در ساختمان های قدیمی که بازسازی شده اند، وجود ندارد.

طراحی بام سبز به متخصصین ماهر در این زمینه نیاز دارد. در سایت عمران مدرن بهترین و حرفه ای ترین مجریان روف گاردن در شمال معرفی شده است. هزینه اجرای روف گاردن در شمال بستگی به موارد متعددی  از جمله طرح روف گاردن مورد نظر دارد، به همین دلیل نمی توان هزینه اجرای روف گاردن در شمال را به طور دقیق بیان کرد. برای کسب اطلاعات دقیق در خصوص اجرای روف گاردن در شمال با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

هزینه اجرای روف گاردن در شمال

طراحی روف گاردن در شمال و رساندن آن به مرحله ی اجرا  وابسته به فاکتورهای متعددی است. بستگی دارد ویلا واقع در چه نوع اقلیمی باشد، کاربری زمین چیست، سازه ساختمان به چه شکل رقم خورده و مهم‌تر این که پیمانکار چه طرحی بپسندیده و از چه نمونه‌ای استقبال کرده است. با این حال عموما روف‌ گاردن را در انواع زیر دسته‌بندی می‌کنند: روف ‌گاردن متراکم، نیمه‌متراکم و روف‌ گاردن گسترده. این تقسیم بندی بر اساس عمق لایه کاشت، مقدار تجهیزات لازم و نوع گیاهانی که باید استفاده گردند، تعیین می‌شود. اجرای روف گاردن در شمال در ساختمان های مسکونی و تجاری انجام می شود.

اجرای روف گاردن در شمال
روف گاردن کوچک

هزینه اجرای روف گاردن در شمال به نوع طراحی بستگی دارد. مثلا در روف گاردن های کوچک طراحی مختصر است و به چند فلاورباکس و باربیکیو ختم می شود. بالطبع هزینه اجرای روف گاردن در این مدل طراحی کم خواهد بود.

اما زمانی که فضای روف گاردن بزرگ باشد طرح روف گاردن پیچیده و شامل آیتم های بیشتری مثل آلاچیق، استخر و یا حتی جکوزی می باشد. مسلما اجرای هر کدام از این موارد در فضای روف گاردن هزینه بر و زمان بر است. امکان اجرای روف گاردن در شمال با هر بودجه ای امکان پذیر است. هزینه اجرای روف گاردن به ازای هر متر مربع محاسبه می‌شود.

لیست شرکت های اجرای روف گاردن در شمال

از آنجایی که مسافران زیادی از سراسر ایران به شمال کشور سفر می کنند، ساخت ویلا و آپارتمان های مدرن امروزی در شهر های شمالی کشور رو به افزایش است. وجود روف گاردن در پشت بام یک ویلا یا آپارتمان بر قیمت ملک افزوده و فضای زیبایی برای افراد فراهم می کند. این موضوع در شهر های شمالی که سرسبز هستند وآب و هوا برای رشد گیاهان مناسب است اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

جرای روف گاردن در شمال

ستاه از مبلمان مناسب در فگاردن

همین موضوع باعث شده شرکت های زیادی در زمینه اجرای روف گاردن در شمال فعالیت کنند. برای اطللاع از شماره تماس و آدرس این شرکت ها به سایت عمران مدرن مراجعه فرمایید. اجرای روف گاردن در شمال نیازمند مهارت و تخصص خاصی است و اگر به دست افراد نابلد نجام شود خسارات جبران ناپذیری به دنبال دارد.

اجرای روف گاردن در ساختمان هایی انجام می شود که استحکام خوبی دارند و امکان تحمل وزن روف گاردن را داشته باشند. به همین جهت در ساختمان ها و ویلا های قدیمی با سازه های کم استحکام امکان اجرای روف گاردن وجود ندارد.

در خیلی از ساختمان های مدرن امروزی سازه مناسب اجرای روف گاردن های بزرگ و متراکم تعبیه می شود. بسیاری از شرکت های حرفه ای در این زمینه طراحی های حرفه ای و قابل قبولی انجام می دهند.

با مراجعه به سایت عمران مدرن حرفه ای ترین مجریان روف گاردن را خواهید دید.

مبلمان روف گاردن یکی از مواردی است که باید به آن توجه شود. مبلمان باید مقاومت کافی در برابر شرایط آب و هوایی متغیر را داشته باشند. در شهر های شمالی که بارندگی زیاد است معمولا از آلاچیق و پرگولا در فضای روف گاردن استفاده می شود.

انواع روش های اجرای روف گاردن در شمال

همانطور که پیش تر ذکر شد اجرای روفگاردن در شمال بر اساس عمق لایه کاشت به صورت متراکم، نیمه‌متراکم و گسترده دسته بندی می شود.

اجرای روف گاردن در شمال

اجرای استخر در روفگاردن

روف گاردن گسترده نسبت به دو مدل دیگر نیاز به عمق زیادی برای کاشت ندارد، عمق کاشت در روف ‌گاردن گسترده حداقل ۵ سانتی‌متر و حداکثر ۱۵ سانتی‌متر است. اجرای روفگاردن گسترده در شمال از دو مدل دیگر ارزان تر است.

روف ‌گاردن متراکم وزن بالایی دارد و قابل پیاده‌سازی بر ویلاهایی است که ظرفیت مناسبی به حیث تحمل وزن دارند. اجرای روف گاردن در شمال به روش متراکم هزینه بالایی دارد و قبل از اجرا نیازمند بررسی میزان تحمل وزن ساختمان است. اجرای روف گاردن در شمال به روش نیمه متراکم حد وسطی از روش متراکم و گسترده است.

فضای سبز روف گاردن یکی از اصلی ترین ارکان اجرای روف گاردن در شمال می باشند. گیاهنی در فضای روف گاردن استفاده می شوند که ماندگاری بالایی دارند، در برابر تغییرات آب و هوایی استحکام خوبی داشته باشند. با توجه به آب و هوای مطبوع شمال گیاهان زیادی هستند که مناسب فضای روف گاردن هستند.

اجرای روف گاردن شمال

استفاده از کفوش چوبی در روفگاردن

برای مطالعه بیشتر:

فلاورباکس بتنی

آلاچیق

جکوزی روف گاردن

جکوزی ویلایی

مجری روف گاردن

اجرای روف گاردن در اصفهان

دیوار سبز اصفهان

طراحی و اجرای روف گاردن

روف گاردن ویلا

آلاچیق روف گاردن

گیاهان مناسب روف گاردن

روف گاردن ساده و ارزان

روف گاردن چوب پلاست

نورپردازی روف گاردن

نمای دیوار حیاط ارزان

رووف گاردن

روف گاردن چیست

روف گاردن کوچک

دیوار سبز مصنوعی ارزان

شرکت دیوار سبز

جکوزی خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.46 ( 5 نظر)