استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

گاز رومیزی

گاز رومیزی
اجاق گاز صفحه ای

اجاق گاز رومیزی در رقابتی تنگاتنگ با اجاق گازهای مبله یا فردار قرار دارد و افراد بسته به نیاز خود یکی از این دو نوع را برمی گزینند. البته این به معنای خوب بودن کلی یک نوع و بدی نوع دیگر نیست، بلکه فاکتورهایی کلی از قبیل فضای در دسترس، نوع دکوراسیون، بودجه در نظر گرفته شده، سلیقه کارفرما و … تعیین کننده تصمیم خریداران است.

اجاق گاز رومیزی
اجاق گاز رومیزی

با احتساب این موارد می توان گفت که امروزه اجاق گاز رومیزی طرفداران بسیاری در میان عامه مردم، طراحان و دکوراتورهای داخلی دارد. مشتریانی که به دنبال یک گاز مناسب هستند، همواره سوالاتی از قبیل اینکه بین گاز رو میزی و فرگاز کدام یک را انتخاب کنند مطرح می نمایند. برای پاسخ به این گونه سوال ها باید قبل از هر چیز ویژگی های کلی این دو نوع اجاق گاز و همچنین قیمت گاز رو میزی و نوع فردار را مقایسه نموده و بنا بر شرایط و خواسته های خود از این میان یک نوع را برگزینید.

انواع گاز رومیزی

مدت زمان زیادی نیست که استفاده از اجاق گاز رومیزی در میان افراد معمول شده است، ولی با این حال، این نوع گاز صفحه ای جای خود را در میان خریداران باز کرده است. گاز رو میزی ، در پروژه  های ساخت و ساز، کاربرد و زیبایی را با هم به ارمغان می آورد. یکی از دلایل محبوبیت اجاق گاز صفحه ای ، تنوع این وسیله است. در واقع از لحاظ نحوه عملکرد، آن را به دو دسته کلی گاز رومیزی برقی و گازی تقسیم می کنند و از لحاظ جنس و متریال می توان آن را به دسته های استیل، شیشه، سرامیک، شیشه استیل، لعابی و … تقسیم بندی نمود. از طرف دیگر، شکل کلی گاز صفحه ای نیز می تواند انواع مختلفی از لحاظ هندسی به خود بگیرد، یعنی بسته به خواسته و دکوراسیون شما، می تواند مستطیل، مربع، دایره یا نیم دایره، چندضلعی و … باشد.

همان طور که ملاحظه نمودید با تلفیق این حالت ها انواع بسیاری از اجاق گاز صفحه ای را می توان مشاهده نمود. البته از میان اجاق گازهای برقی و گازی، استفاده از نوع گازی به دلیل در دسترس بودن سوخت آن رایج تر است. از آنجایی که، استفاده از گاز رومیزی استیل، شیشه ای و تلفیق این دو متداول تر از سایر انواع می باشد، از این رو به معرفی مختصر این سه مدل می پردازیم.

اجاق گاز صفحه ای استیل

دوام و ماندگاری زیاد نوع استیل اجاق گاز رومیزی آن را به گزینه ای مقرون به صرفه و پرطرفدار تبدیل نموده است. بهتر است از استیل آجدار استفاده نشود و استیل ساده و صیقلی به منظور راحتی نظافت بیشتر توصیه می شود. در واقع، نظافت این گازها مسئله ای است که از اهمیت زیادی برخوردار است. گاز رو میزی استیل، دیر به دیر کثیف می شوند و آلودگی ها را به مرور زمان در سطح خود نشان می دهند، جاذب گرد و غبار نیستند و بنابراین اگر مدتی تمیز نشوند ظاهرشان نامطلوب نمی شود. قیمت گاز صفحه ای استیل نسبت به سایر انواع بیشتر است.

گاز رومیزی استیل

 

گاز رومیزی استیل

اجاق گاز رومیزی شیشه ای

با ظهور شیشه و پیشرفت دکوراسیون فضاها به سمت سبک و مینیمال بودن، استفاده از این متریال در تمامی لوازم رو به پیشرفت گذاشت و هرجا زیبایی، سبک سازی بستر طرح و یا تلفیق دو متریال مطرح است به سراغ متریال شیشه می رویم. اجاق گاز رومیزی شیشه ای نیز در راستای همین موارد تولید شد و استفاده از آن به ویژه در تلفیق با متریالی دیگر معمول شده است.

شیشه استفاده شده در این نوع اجاق گاز، نسوز و نشکن بوده و مقاومت این گاز صفحه ای به نسبت بالاست. ظاهر زیبا و متناسب با دکوراسیون های امروزی و مدرن، این گاز رو میزی را به نوعی پر طرفدار تبدیل نموده است. البته این نوع گاز نسبت به نوع قبل زودتر لکه ها را نشان داده و نیاز به نظافت با فواصل زمانی کم دارد، ولی باز هم تمیز کردن آن نسبت به نوع استیل آسان تر است. قیمت گاز رومیزی شیشه ای ارزان تر بوده و اگر به دنبال اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت هستید می توانید این مورد را در دستور کار قرار دهید.

گاز رومیزی شیشه ای

 

گاز رومیزی شیشه ای

اجاق گاز صفحه ای شیشه استیل

امروزه فروش گاز رو میزی شیشه استیل نیز از رواج یافته است. چرا که در آن از ترکیب کاربردی دو متریال شیشه و استیل استفاده شده و در نتیجه زیبایی و دوام را در کنار هم دارد. در واقع سهولت در نظافت و مقاومت بالا، گزینه هایی است که این اجاق گاز رو میزی برآورده می نماید.

ویژگی های کلی گاز رومیزی ( گاز صفحه ای)

اولین و شناخته شده ترین ویژگی گاز رو میزی ، حجم کم آن است. در واقع گاز رومیزی نسبت به گاز مبله یا فردار، حجمی کم دارد و فضایی در حد ۱ متر مربع یا کمتر اشغال می کند و به قولی کم جاست. نکته جالب توجه این است که گاز رو میزی ، در واقع فقط سطحی از کابینت را اشغال می کند و زیر آن فضایی آزاد قرار دارد که در اختیار کاربر است.

کاربرد بیشتر در طراحی داخلی و هماهنگی با فضا نیز از دیگر ویژگی های اجاق گاز رومیزی است، در واقع تنوع گاز رومیزی و امکان چیدمان مناسب آن نسبت به هود و کادربندی مناسب، خواسته های طراحی داخلی را برطرف می نماید. علاوه بر این، ظرافت این نوع گاز نیز بیشتر است.

اجاق گاز صفحه ای

 

اجاق گاز صفحه ای

استفاده از گاز رومیزی، فضای بهینه کابینت ها را افزایش می دهد. در واقع یک اجاق گاز رومیزی کوچک ، نه تنها نیازهای کاربردی را برآورده می نماید، بلکه فضایی کم را به خود اختصاص داده و در فضا صرفه جویی می نماید.

در صورت نیاز اجاق گاز رومیزی به تعمیر، وفور قطعات و دسترسی به آنها آسان بوده و می توان سریع و به نحو احسن تعمیرات را انجام داد. در حالیکه در رابطه با گازهای مبله و فردار انجام این کار به راحتی و سهولت گاز رو میزی نیست.

بهتر است برای انتخاب یک گاز صفحه ای مناسب، به سراغ بهترین های این صنعت رفته و از افرادی مشاوره بگیرید که فروش اجاق گاز رومیزی مرغوب را با ضمانت و راهنمایی های مربوطه ارائه می دهند. به ویژه اگر به دنبال تهیه این نوع گاز به صورت عمده و در مقیاسی کلان هستید، بهره بردن از تجارب افراد کاردان و خرید اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت در کنار کارایی بالا، بهترین انتخاب برای شماست.

اجاق گاز صفحه ای

 

گاز صفحه ای

قیمت گاز رومیزی

قیمت گاز رومیزی با توجه به جنس و متریال، نحوه عملکرد، برند، تعداد شعله ها و … متفاوت می باشد. به طور کلی همان طور که پیشتر نیز بیان گردید، قیمت گاز صفحه ای استیل بیشتر از سایر انواع گاز رومیزی می باشد. قیمت گاز صفحه ای برقی نیز از قیمت نوع گازی بیشتر است و هم اینکه هزینه مصرف انرژی آن در کشور ما بیشتر تمام می شود.

سقف کاذب

سقف های کاذب به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که با توجه به جنس، ویژگی و سلیقه در اماکن مختلف اجرا می گردند. از نظر محل اجرا به سقف کاذب آشپزخانه ، سقف کاذب پذیرایی ، سقف کاذب سرویس بهداشتی و سقف کاذب اتاق خواب تقسیم بندی می شود. از سایر انواع و روش های اجرای سقف کاذب می توان به کناف کاری سقف ، سقف کاذب مشبک ، انواع سقف کاذب چوبی ، سقف کاذب دامپا ، سقف کاذب لوکسالون ، سقف کاذب آکوستیک ، سقف کاذب گریلیوم ، سقف کاذب شیشه ای ، سقف کانتکس ، اجرای سقف کاذب پی وی سی ، سقف کاذب معرق ، سقف کاذب لوور ، سقف کاذب تایل گچی و سقف کاذب طلقی اشاره کرد. همچنین با اجرای تزئینات سقف به ویژه بر روی سقف های گچی زیبایی سقف افزایش می یابد.

برای مطالعه بیشتر:

فر توکار

سینک ظرفشویی

طراحی کابینت آشپزخانه مدرن

سقف آشپزخانه

دکور آشپزخانه

جکوزی آماده

خرید وان جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.71 ( 5 نظر)

۹ نظر

  1. من میخوام برای جهیزیم گاز رومیزی تهیە کنم .ولی انقدر تنوع زیادە نمیدونم چە انتخابی داشتە باشم . بنظرتون چه نوع گازی با چه مارکی مناسبه ؟

  2. سلام ، اگر قصد خرید و نصب گاز رومیزی دارید اول طبق سلیقه تون ببینید خودتون از چه مدلی بیشتر خودتون میاد بعد اگر گاز رومیزی شیشه ای رو انتخاب کردید حتما حتما از یه برند خیلی خوب و معتبر گاز رومیزی تهیه کنید ترجیحا خدمات پس از فروش و گارانتی هم داشته باشه چون من چند سال پیش گاز رومیزی شیشه ای رو برامون نصب کردن ولی چون مهمون داشتم وزن قابلمه ای که گذاشته بودم روش زیاد بود گاز رومیزیه ترک ترک شد و کامل خرد شد منم دیگه گاز استیل جایگزینش کردم به زیبایی گاز شیشه ای نیست ولی استحکامش خیلی خوبه و راضیه م!

  3. لیلا شریعتمداری

    سلام گاز رومیزی استیل به جرات می شه گفت بهترین مدل گاز رومیزی هستش عمر و ماندگاری اون از اجاق گاز های دیگه خیلی بیشتره.

  4. گاز رومیزی خیلی شیک و باکلاسه، واقعا از اون گازهای یوغور خیلی بهتره گاز رو میزی، مخصوصا جدیدا گاز رو میزی توکار اومده، فقط شعله هاش دیده میشه، خیلی جالبه

  5. مارک خوب برای گاز رومیزی چی معرفی میکنید؟

  6. سلام ببخشید یک سوال امکان سفارش گاز رومیزی توی هر سایزی هست؟؟ من میخوام برای خونم بخرم ولی اصلا اطلاعی ندارم از این موضوع.