استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آسانسور بدون چاله

قیمت آسانسور بدون چاله
آسانسور بدون چاله

آسانسور بدون چاله یکی از انواع آسانسورها است که در ساختمان های کوچک و یا ساختمان های قدیمی بیشترین کاربرد را دارند. آسانسور بدون چاهک نیازی به حفر چاله پیش از آغاز عملیات نصب ندارد و به همین دلیل به این نام شناخته می شوند. لیست قیمت آسانسور بدون چاله به دلیل کمتر بودن هزینه های آماده سازی، مقرون بصرفه است. آسانسور بدون چاهک دارای یک قاب می باشد که به دیوار نصب می گردد.

قیمت آسانسور بدون چاله

قیمت آسانسور بدون چاله همچون سایر آسانسورهای به پارامترهای متعددی از جمله نوع و برند موتور، ظرفیت و ابعاد کابین، پنل احضار و سایر تجهیزات مورد استفاده در ساخت و نصب وابسته است. همان طور که پیشتر نیز بیان شد، برای راه اندازی این آسانسورها نیاز به حفر چاه نبوده و از این نظر، قیمت آسانسور بدون چاله نسبت به آسانسورهای دارای چاهک کاهش می یابد.

آسانسور بدون چاله
آسانسور بدون چاله

موتورهای موجود در بازار ایران از انواع وارداتی و یا تولید داخل می باشند. استفاده از انواع موتور خارجی موجب افزایش قیمت آسانسور بدون چاله می گردد. به طور کلی، افزایش ظرفیت و ابعاد کابین موجب می شود که برای نصب آسانسور به تجهیزات بیشتر و قوی تری نیاز باشد و از این رو قیمت آسانسور بدون چاهک افزایش می یابد. علاوه بر این استفاده از تزئینات مختلف درون کابین، بر روی قیمت آسانسور بدون چاله تاثیرگذار است.

پنل های احضار آسانسور به انواع شستی کابین و طبقه تقسیم بندی می شود. این پنل ها در انواعی همچون دکمه ای، لمسی، اثر انگشتی و … مورد استفاده قرار می گیرند. از این میان قیمت پنل های دکمه ای کمتر بوده و استفاده از آن باعث کاهش قیمت آسانسور بدون چاله می گردد.

آسانسور بدون چاهک
آسانسور بدون چاهک

قیمت آسانسور بدون چاله و طول پیمایش

یکی از عوامل موثر بر قیمت آسانسور بدون چاله ، طول پیمایش آن است. هر چه این ارتفاع بیشتر باشد، به تجهیزات قوی تری برای اجرای آن نیاز است. ضمن اینکه تعداد درب های طبقات، شستی ها و … افزایش پیدا کرده و از این رو قیمت آسانسور بدون چاله افزایش می یابد.

قیمت آسانسور بدون چاله و موتور آن

همان طور که پیش تر نیز بیان شد، موتورهای موجود در بازار از انواع وارداتی و ایرانی می باشند. موتورهای وارداتی اغلب شامل موتورهای آلمانی، ایتالیایی، ترکیه ای و چینی است. از این میان کیفیت و قیمت موتورهای آلمانی بیشتر است که باعث افزایش قیمت آسانسور بدون چاله می گردد.

مزایای آسانسور بدون چاهک

آسانسور بدون چاله از مناسب ترین گزینه ها برای ساختمان های کوچک و دوبلکس می باشد. در ساختمان هایی که از قبل فضایی برای نصب آسانسور در نظر گرفته نشده، می توان با صرف هزینه کمتر و بدون تخریب زیاد، آسانسور بدون چاله نصب کرد. نصب و راه اندازی آسانسور بدون چاهک نسبت به بسیاری از آسانسورهای دیگر سریع تر و آسان تر است. همچنین هزینه نگهداری آن هم پایین تر است. این آسانسورها تغییرات زیادی در معماری ساختمان ها ایجاد نمی کنند. آسانسور بدون چاهک با برق تک فاز هم قابل راه اندازی می باشند و مصرف برق پایینی دارند. با قطعی برق، کابین آسانسور به سمت پایین حرکت می کند. از دیگر مزایای این نوع آسانسور می توان به عملکرد بی سر و صدای آن اشاره کرد. همچنین از ایمنی بالایی برخوردار است و امکان طراحی های زیبا و متنوع برای آن وجود دارد.

معایب آسانسور بدون چاله

در مقابل مزایا، این آسانسور دارای معایبی هم می باشد. از جمله اینکه آسانسور بدون چاهک برای ظرفیت های بالا و ساختمان های پر رفت و آمد مناسب نیست. ریل های آسانسور فقط به پشت سوار می شوند و درب آن نیز تنها در یک مکان قابل تعبیه است. لازم به ذکر است که اگر چه نصب و راه اندازی آسانسور بدون چاله نسبت به سایر آسانسورها آسان تر است، اما اجرای آن باید توسط افراد حرفه ای و با تجربه انجام شود.

قیمت آسانسور بدون چاله
آسانسور بدون چاهک با کابین شیشه ای

خرید و نصب آسانسور بدون چاهک

امروزه استفاده از آسانسور برای سهولت بیشتر در رفت و آمد و جابجایی بین طبقات افزایش یافته است. بسیاری از مالکان خانه های دوبلکس به این دلیل و یا حضور افراد مسن و یا دارای محدودیت های حرکتی، تمایل به نصب آسانسور دارند که مناسب ترین گزینه آسانسور بدون چاله است.

عمران مدرن از بهترین شرکت هایی که با دارا بودن نیروهای متخصص و حرفه ای در زمینه فروش و نصب انواع اسانسور از جمله آسانسور بدون چاهک مشغول به فعالیت می باشد. کاربران گرامی می توانند برای دریافت مشاوره، خرید و نصب آسانسور بدون چاله با عمران مدرن در تماس باشند.

در کنار آسانسور، بسیاری از ساختمان های بزرگ و پرتردد پله برقی هم اجرا می کنند. به منظور استعلام قیمت و خرید پله برقی هم می توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.

برای مطالعه بیشتر:

آسانسور گیرلس

معایب هوم لیفت

هوم لیفت چیست

نصب آسانسور در راه پله

قیمت انلاین اسانسور

استاندارد ادواری آسانسور

استاندارد آسانسور چیست

مراحل گرفتن استاندارد آسانسور

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

موارد استاندارد آسانسور

چک لیست استاندارد آسانسور

الزامات جدید استاندارد آسانسور

قوانین شهرداری برای آسانسور

استاندارد سازی آسانسور

سوالات متداول استاندارد آسانسور

قیمت پک کامل اسانسور

انواع آسانسور کششی

قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۳ طبقه

هزینه نصب آسانسور هیدرولیکی

مراحل نصب اسانسور

آسانسور با جک هیدرولیک

آسانسور هیدرولیکی چیست

قیمت آسانسور خانگی شیشه ای

آسانسور هیدرولیک شیشه ای

آسانسور هیدرولیک جک بغل

هزینه نصب آسانسور چهار طبقه

قیمت آسانسور ۶ نفره

قیمت آسانسور هیدرولیکی کوچک

قیمت کابین آسانسور ۶ نفره

قیمت کابین اسانسور

آسانسور شیشه ای

اسانسور روکار

بالابر جکی خانگی

موتور آسانسور ترکیه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)

۳ نظر

  1. این آسانسور هایی که توی مال های تجاری کار شده بدون چاله هستند؟

  2. قیمت آسانسور بدون چاله با اجرای کامل چند در میاد؟

  3. قیمت آسانسور بدون چاله برای یک خونه سه طبقه حدودا چقدر میشه؟