استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آریاک چوب شمال( آریاک دکور)

مجموعه آریاک چوب شمال(آریاک دکور) با دو خط تولید آغشته سازی کاغذ دکوراتیو تا عرض ۲۱۰۰ میلیمتر به ظرفیت تولید ۴.۵۰۰.۰۰۰ مترمربع در ماه و توانایی تولید ۲۴ ساعته در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع با کادری مجرب و متخصص به مدیریت عاملی جناب آقای اسدبیگی در شهرک صنعتی محمودآباد مازندران واقع شده است. محصول نهایی به عنوان کاغذ آغشته ملامینه در طرح ها و رنگ های مختلف به کلیه کارخانجات دارای پرس گرم ملامینه عرضه می دارد.

معرفی و تاریخچه

هلدینگ آریاک با تکیه بر دانش و تخصص و نیز پشتوانه های بانکی، معدنی ، صنعتی و بهره مندی از کارآمدترین اشخاص حقیقی و حقوقی تاسیس گردید. این شرکت درنظر دارد تا با گام نهادن در راستای سیاستهای مرتبط دولت با هدف تقویت بخش خصوصی ، توسعه کارآفرینی صنعتی و معدنی و بالفعل ساختن ظرفیت های بالقوه کشور، تلاش پیگیر و مستمر داشته باشد.

زمینه فعالیت شرکت

هلدینگ آریاک تخصصی با هـدف سـرمایه گذاری در بخش معـادن وصنایع معدنی از طـریق هلدینگ و شـرکت های زیـرمجموعه با تخصص های ذیل فعالیت می کند: سرمایه گذاری برای تولید صنایع چوب و کاغذ – تولید کننده MDF, نئوپان و صفحه کابینت – معدن دار و صادر کننده قیر طبیعی – خوانسار تولید کننده چسب Hot Melt – تولید کننده ماشین آلات صنایع چوب – تولید کننده فرمالین و UFC 85%

اهداف و ماموریت

ارایه خدمات مهندسی، مشاوره، نظارت بر پروژه ها، مدیریت طرح و مدیریت کلیه منابع و عوامل در جهت ایجاد مجموعه ای که دارای ملاک های توسعه پایدار و ایجاد اشتغال از طریق سازماندهی شرکت های زیر مجموعه برای دستیابی به اهداف تعریف شده و نهایتا بدست آوردن سهم مناسبی از بازارهای داخلی، منطقه ای و بین المللی از طریق اجرای مناسب پروژه ها، به عنوان ماموریت سازمان تعریف شده است.

فرآیند تولید کاغذ آغشته

یکی از فرآیندهای تبدیلی است که روی کاغذ دکوراتیو در دستگاهی به نام آغشته سازی(Impregnation Line) در دو مرحله انجام می گیرد. در این فرآیند به کمک رزین ها و افزودنی های خاص و با اعمال حرارت، ویژگی ها و قابلیت های خاصی به کاغذ دکوراتیو داده می شود. مواد اولیه مورد نیاز آغشته سازی کاغذ شامل کاغذ دکور خام، چسب رزین UF و MF و افزودنی های مختلف به منظور بهبود کیفیت محصول نهایی می باشد. در گام اول جاگذاری رل کاغذ(Unwinding Station) بر روی دستگاهی که خاصیت گردشی دارد صورت می گیرد. در مرحله اول آغشته سازی رزین UF با درصد جامدات معین و با افزودنی های مورد نیاز جهت اشباع کاغذ در تشت اول صورت می گیرد. سپس مرحله خشک کردن کاغذ در ۴ کوره اول انجام می شود. کاغذ وارد مرحله دوم آغشته سازی شده که در این مرحله سطح رویی و زیرین کاغذ در تشت دوم با رزین MF پوشش داده شود که پس از عبور از ۶ کوره دوم خشک شده و نهایتاً با تنظیمات کاتر انتهای خط در ابعاد مورد نیاز برش خورده و در مرحله پایانی (Stacker ) با قرار گرفتن کاغذها روی هم بسته بندی می شود. نحوه بسته بندی بصورت استاندارد با رعایت تمامی اصول پکینگ بین المللی است.

محصول تولیدی کارخانه در اندازه های استاندارد ۱.۸۵×۳.۶۸ متر،۱.۸۵×۲.۴۷ متر، ۱.۲۷×۲.۵۲ متر،۱.۲۴×۲.۴۷ متر و بعضاً در اندازه مورد تقاضا تا عرض ۲.۱۰ متر به تفکیک کاغذ سفید و رنگی قابل ارائه به مشتریان می باشد. مشتریان این محصول، کارخانجات دارای دستگاه پرس گرم ملامینه می باشند. قیمت فروش محصول نیز به دو نوع کاغذ آغشته سفید و رنگی بستگی داشته و بصورت مترمربعی محاسبه می شود. خدمات پس از فروش به مشتریان نیز با اعزام کارشناسان کنترل کیفی به محل کارخانه مشتریان جهت بررسی کیفی و کمی و ارزیابی میزان رضایت مندی مشتریان و نظرسنجی از آنها انجام می گردد. این مجموعه درصدد است به تقاضای مشتریان با هدف رضایتمندی کامل پاسخ داده و درخواست ها را در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی نماید.

در جهت اعتلای کیفی محصولات تولیدی، کارشناسان و متخصصان این مجموعه دو دوره آموزش تکمیلی خود را در کشورهای اروپایی، همچنین با دعوت از کارشناس و مشاور آغشته سازی در محل این کارخانه گذرانیده اند.

هدف نهایی ما جلب رضایت مشتریان محترم با ارائه محصولی دارای ۱۰۰% کیفیت مطلوب می باشد.

مجموعه آریاک دکور آمادگی تولید کاغذ ملامینه بصورت کارمزدی در سطح گسترده با کیفیت ایده آل را نیز دارد.

زیر مجموعه ها

مجموعه آریاک شامل ۱۶ زیر مجموعه به شرح زیر می باشد:

آریاک چوب شمال، آریاک چوب چهار دانگه، آریاک سازه، آریاک چوب قم، آریاک نانو صنعت پارس، آریاک بیمه، آریاک کیمیای خوانسار، آریاک چوب خاوران، آریاک تولز، آریاک کرمانشاه، آریاک پرواز، آریاک چوب شیراز، آریاک ماشین(CNC)، آریاک چوب اشتهارد، آریاک معدن، سرمایه گذاری نفت و گاز آریاک

آدرس : تهران، خیابان پاسداران، بوستان ششم، نبش خیابان اسلامی، پلاک ۶۵

شماره تلفن  :   22599441 – 22599116 (021)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *