فیلترکردن پیشنهادات

وزن اسمی

وزن اسمی را مشخص کنید

برق موتور

برق موتور را مشخص کنید

موتور بالابر ساختمانی سه فاز

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور موتوژن

عمران مدرن

عمران مدرن

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور تبریزژن

عمران مدرن

عمران مدرن

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور مهرژن

عمران مدرن

عمران مدرن

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور چینی

عمران مدرن

عمران مدرن

الکتروموتور سه فاز سه اسب ۱۴۰۰ دور موتوژن

عمران مدرن

عمران مدرن

الکتروموتور تک فاز سه اسب ۳۰۰۰ دور چینی

عمران مدرن

عمران مدرن

ابتدا
۱
انتها

قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز

قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز به برند و کیفیت آن وابسته است. برندهای مختلفی در بازار ایران به فروش می رسند که قیمت هر یک از آنها با هم متفاوت است. موتور بالابر ساختمانی سه فاز برای انواع بالابرهای ۲۵۰، ۵۰۰، ۷۵۰ و ۱۰۰۰ کیلویی قابل استفاده می باشد. موتورهای سه فاز برای راه اندازی نیاز به برق صنعتی یا سه فاز دارند. لازم به ذکر است که قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز از اصلی ترین پارامترهای موثر بر قیمت این نوع از بالابرها می باشد. موتور تامین کننده نیروی محرک بالابر است. قیمت موتور بالابر سه فاز برای پروژه هایی که به برق صنعتی دسترسی دارند، مقرون بصرفه می باشد.

 

قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز
موتور بالابر ساختمانی سه فاز

 

لیست قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز

قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز را می توان به صورت اینترنتی استعلام نمود. اگر چه استعلام قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز به صورت حضوری نیز امکان پذیر است اما خرید آنلاین دارای مزایایی می باشد. از جمله اینکه از اتلاف وقت و زحمت رفت و آمد به فروشگاه های مختلف جلوگیری می نماید. استعلام آنلاین قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز امکان مقایسه قیمت موتورهای مختلف با یکدیگر را به راحتی فراهم می کند. ضمن اینکه می توان ویژگی های کالاهای مختلف را با هم مقایسه کرد.

 

عوامل موثر بر قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز

دور موتور یکی از عوامل موثر بر قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز می باشد. برند و کیفیت موتور هم بر روی قیمت آن تاثیرگذار است. برندهای ساخت ایران، چین و یوگسلاوی از پرکاربردترین انواع موتور بالابر ساختمانی سه فاز در بازار ایران هستند. برند موتوژن که یکی از بهترین برندهای ایرانی موجود در بازار است، بالابرهای ساختمانی ۲۵۰ کیلویی را با موتور ۱۴۰۰ دور و سه فاز هم تولید می کند. باید توجه داشت که موتور بالابر ساختمانی سه فاز غالبا برای بالابرهای با ظرفیت بیشتر از ۲۵۰ کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد. جنس و نوع بدنه، از دیگر عوامل موثر بر قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز می باشند.

 

قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز
کالسکه بالابر ساختمانی

 

خرید موتور بالابر ساختمانی سه فاز

یکی از موثرترین پارامترهای موثر بر خرید، قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز می باشد. ابتدا باید بودجه در نظر گرفته شده برای خرید مدنظر قرار گرفته و مطابق با آن گزینه های مختلف را بررسی نمود. برای خرید موتور بالابر ساختمانی سه فاز باید توجه داشت که پروژه به برق سه فاز دسترسی داشته باشد. در غیر این صورت نمی توان از این موتور استفاده نمود. دور موتور از دیگر پارامترهایی است که باید به هنگام خرید مورد توجه قرار گیرد. به عبارتی دور آن باید به صورتی باشد که نه کند و نه تند باشد. موتور بالابر به دو نوع ۱۴۰۰ دور و ۳۰۰۰ دور دسته بندی می شود. غالبا قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز ۱۴۰۰ دور بیشتر است.

نوع موتور انتخابی به ارتفاع انتقال و ظرفیت حمل بار وابسته است. برای خرید به استعلام قیمت روز موتور بالابر ساختمانی سه فاز نیاز می باشد. جنس سیم پیچ ها بر روی قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز تاثیرگذار است. موتورها با سیم پیچ مسی یا آلومینیومی تولید می شوند. قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز با سیم پیچ آلومینیومی به دلیل کیفیت پایین تر آن، کمتر است. قدرت و توان موتور هم بر روی قیمت آن تاثیرگذار می باشد. برای بالابرهای سه فاز، از موتورهای با توان بیشتر از سه اسب بخار استفاده می گردد. الکتروموتورها دارای یک پلاک هستند که مشخصات و ویژگی های موتور به صورت مختصر بر روی آن مشخص می شود. این ویژگی ها شامل مواردی همچون سرعت، توان و کلاس حفاظتی موتور بالابر است.

 

موتور بالابر ساختمانی سه فاز
موتور بالابر ساختمانی

 

فروش موتور بالابر ساختمانی سه فاز

امروزه به دلیل گسترش ساخت و ساز و در پی آن استفاده از بالابر ساختمانی، فروش انواع موتور بالابر ساختمانی افزایش یافته است. امروزه فروشگاه های زیادی هستند که به فروش موتور بالابر ساختمانی سه فاز، تک فاز و ... مشغول هستند. قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز فروشگاه های مختلف با یکدیگر متفاوت است که تا حدود زیادی به تفاوت در ویژگی های آنها وابسته است. باید توجه داشت که خرید از فروشگاه های معتبر موتور بالابر ساختمانی انجام شود. کیفیت را نباید فدای قیمت موتور بالابر ساختمانی سه فاز نمود. در واقع در کنار قیمت باید کیفیت محصول نیز مدنظر قرار گیرد. موتورهای با دور بیشتر از ۳۰۰۰ برای بالابرهای ساختمانی مناسب نیستند. زیرا موجب ایجاد لرزه به هنگام جابجایی بار می گردند.