فیلترکردن پیشنهادات

برند

برند را مشخص کنید

سیستم اعلام حریق زتا

https://omranmodern.com/files/products/8OCtBNnJGpj9GLk3b6yJwkSfQ1f5dLGL.jpg

کنترل پنل اعلام حریق زتا مدل Premier Quatro

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/3AVL6w7VBiLWe0PVoQ3VvyiSQjnc2LWi.jpg

آژیر فلاشر اعلام حریق متعارف زتا مدل fa13107

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/XUDjQo1ryscC7t7LH7DvkYgw8JNlaLkh.jpg

آژیر فلاشر اعلام حریق آدرس پذیر زتا مدل Maxitone

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/k4gWKHrIEIcDMj0mUS3Uv78cKSNEetlc.jpg

ماژول ارتباطی اعلام حریق زتا مدل fa15100

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/2Wf1px6NMtYBlqgTOUd3G7Hu2eq53bdE.jpg

ماژول اعلام حریق زتا مدل fa15101

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/buycvwkX7LokhYi2YnU6Qf4EjbBZmLa2.jpg

ماژول اعلام حریق زتا مدل fa15102

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/tdq31zVILfJ0HR4kQJOcjlaETeJgR70i.jpg

شستی اعلام حریق متعارف زتا مدل fa16108

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/L5crJtUX3Y2PkCayJ09rYNIhSlOeGYkC.jpg

آژیر اعلام حریق متعارف زتا مدل fa11106

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/hZ9d2hYfguTiz1F55XHo8SejuwswQjv5.jpg

آژیر اعلام حریق زتا مدل fa11107

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/aab6biiuSyPILxd1PNG2o0gEGLAm8IGx.jpg

فلاشر LED اعلام حریق زتا مدل fa12112

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/GX5mzDVi3DUhDWIToLtFwQFOqewI3snR.jpg

دتکتور دودی اعلام حریق متعارف زتا مدل fa14130

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/GX5mzDVi3DUhDWIToLtFwQFOqewI3snR.jpg

دتکتور حرارتی اعلام حریق متعارف زتا مدل fa14131

کشور سازنده:

انگلیس

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/LcMI0a2kOpcjqIVTqTqSpnFZQPLRXGz0.jpg

بیم دتکتور اعلام حریق زتا مدل fa14132

گارانتی:

۱ ساله
https://omranmodern.com/files/products/oQp5Ph27YKfS3NuAu28LaiwfJaa8UedZ.jpg

دتکتور گازی اعلام حریق زتا مدل fa14133

گارانتی:

۱ ساله
ابتدا
۱
انتها

سیستم اعلام حریق زتا

سیستم اعلام حریق زتا از تولیدات شرکت GLT EXPORTS در کشور انگلستان می باشد که در سال ۱۹۸۵ به تولید رسید. سیستم اعلام حریق زتا یکی از معتبرترین برندهای سیستم اعلام حریق دنیا محسوب می شود و به همین دلیل به بازار های جهانی بسیاری راه یافته است. همچنین سیستم اعلان حریق زتا دارای تاییدیه از سوی سازمان آتش نشانی می باشد.

تجهیزات اعلام حریق زتا شامل سیستم آدرس پذیر و سیستم اعلام حریق متعارف می باشند. لیست محصولا شرکت اعلام حریق زتا شامل : کنترل پنل سیستم اعلام حریق زتا، دتکتور دودی سیستم اعلام حریق zeta، بیم دتکتور ، دتکتور گازی سیستم اعلام حریق زتا، دتکتور شعله ای سیستم اعلان حریق زتا، دتکتور حرارتی دستگاه اعلام حریق zeta، شستی سیستم اعلان حریق زتا، آژیر سیستم اعلام حریق زتا، زنگ سیستم اعلام حریق زتا، آژیر فلاشر ، پنل تکرار کننده سیستم اعلام حریق zeta و باطری اعلام حریق zeta می باشد.

شرکت عمران مدرن، نماینده شرکت زتا و تأمین کننده سیستم های آتش نشانی است. مزیت استفاده از یک تأمین کننده کامل سیستم اعلام حریق، به جای یک تأمین کننده جزء، این استکه سازگاری کامل میان کلیه اجزا و جود دارد ودر نتیجه کارآیی و بازدهی را بالا می برد. عمران مدرن بهترین کیفیت و قیمت سیستم اعلام حریق زتا را به مشتریان خود ارائه می دهد. مشتریان می توانند برای تأمین نیازهای خود در خصوص اعلان حریق زتا از محصولات و خدمات این شرکت بهره مند گردند.

سیستم اعلام حریق زتا
سیستم اعلام حریق زتا

انواع کنترل پنل های اعلام حریق زتا

کنترل پنل های اعلام حریق زتا در دو نوع آدرس پذیر و متعارف به بازار عرضه می شوند. دستگاه مرکزی اعلام حریق متعارف zeta infinity و دستگاه مرکزی اعلام حریق متعارف Zeta PREMIER M PLUS ، دستگاه مرکزی اعلام حریق آدرس پذیرZeta QUATRO انواع مدل های کنترل پانل این برند هستند. هر یک از پنل های زتا قیمت و مشخصات متفاوتی دارند. همین موضوع دلیل واضحی برای مشخص نبودن قیمت سیستم اعلام حریق زتا است.

کنترل پنل های سری جدید Zeta مدل Infinity از ۲ الی ۱۲ زون تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. شرکت زتا در سری Infinity علاوه بر طراحی به روز که الهام گرفته از نظرات طراحان و مصرف کنندگان است، سعی بر آن داشته که این سری پنل های مرکزی را به لحاظ فنی و تکنولوژی منطبق با نیاز روز طراحی و تولید نماید. از قابلیت های پنل اعلام حریق زتا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی از طریق رمز عبور چها رقمی بجای کلید که احتمال گم شدن آن وجود دارد
  • امکان آزمایش مدارات و دتکتور ها بصورت تک نفره
  • امکانات غیرفعال نمودن زون ها و آژیرها
  • پشتیبانی از ۳۲ عدد دتکتور دودی یا حرارتی در هر زون
  • فضا برای باتری ۳ آمپر ساعت
  • امکان تأخیر آژیر
  • دارای چهار مدار آژیر
  • مطابق با تمام الزامات EN54 part2 & part4

 

بیم دتکتور های زتا اعلام حریق

بیم دتکتورها بر خلاف بیم دتکتور های دودی نقطه ای در محیط های بزرگ همچون سالن کارخانجات، سوله ها، موزه ها و سالن های سینما و… مشابه آن استفاده می شود. در این بخش شرکت زتا اعلام حریق توانسته با تولید محصولاتی با کیفیت و برد های بالا تا ۱۲۰ متر در دو نوع رفلکتوری و موتورایز خیال کاربران را به کامل راحت کرده است. از ویژگی های کلیدی بیم دتکتور های اعلام حریق زتا میتوان به کنترلر مجزا قابل نصب در ارتفاع قابل دسترس، دارای استاندارد EN54، جریان مصرفی بسیار کم اشاره کرد.

سیستم اعلام حریق زتا
بیم دتکتور سیستم اعلام حریق زتا

قیمت سیستم اعلام حریق زتا

قیمت سیستم اعلام حریق زتا تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار می‌گیرد. یکی از عوامل مهم در تعیین هزینه این سیستم، نوع و تعداد حسگرها است. حسگرهای پیشرفته و متنوع مانند حسگرهای دود، حرارت، گاز، و سایر حسگرهای چندوظیفه‌ای می‌توانند هزینه را افزایش دهند. همچنین، محل نصب سیستم نیز اهمیت دارد؛ به عنوان مثال، نصب سیستم در یک ساختمان تجاری بزرگ نیازمند تجهیزات قوی‌تر و پیچیده‌تر است که ممکن است هزینه را افزایش دهد. به طور کلی، توانمندی‌ها و خصوصیات فنی، نوع حسگرها، و نحوه نصب و تنظیمات سیستم اعلام حریق تعیین‌کننده‌های اصلی در قیمت‌گذاری آن می‌باشند.

لیست قیمت اعلام حریق زتا به خاطر التهاباتی که در بازار وجود دارد، دائما در تغییر است. بعلاوه اینکه متاسفانه مدل تقلبی محصولات زتا نیز در بازار وجود دارد. بنابراین بهتر است محصولات زتا از فروشندگا معتبر خریداری شوند. برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت سیستم اعلام حریق زتا از نمایندگی اعلام حریق زتا در تهران می‌توانید با کارشناسان اعلام حریق عمران مدرن در تماس باشید.

 

سیستم اعلام حریق zeta

این سیستم به دلیل دارا بودن استانداردهای جهانی معتبر همچون LPCB، BSI، VDS دارای بازار پرفروش و مورد استقبال خریداران در ایران گردیده است ، بطوری که هر شخصی به راحتی می تواند حفاظت جان و اموال خود را به این ابر سیستم اعلام حریق بسپارد. دستگاه اعلام حریق zeta با تولید محصولات متنوع و متعدد توانسته تمامی نیاز های بازار را پوشش بدهد و خط تولید کاملی را ارائه دهد. دستگاه اعلام حریق zeta نسبت به مدل های مشابه ایرانی قیمت بالاتری دارد. با توجه به اینکه تجهیزات این برند از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار هستند جایگاه خوبی بین مشتریان دارند.

 

اعلام حریق متعارف zeta

شرکت انگلستانی زتا طیف وسیعی از محصولات اعلام حریق را تولید و به بازار عرضه می‌کند و یکی از برترین تولیدکنندگان سیستم‌های اعلام حریق در سطح جهانی است. یکی از محصولات این برند همانطور که پیش تر گفته شد، سیستم های متعارف اعلام حریق است. سیستم‌های متعارف ساده‌ترین نوع سیستم‌های اعلام حریق هستند که معمولا برای نصب در ساختمان‌های کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرند.

این مدل سیستم ها، سیستم‌هایی مبتنی بر سخت‌افزار هستند و از تکنولوژی آنالوگ بهره می‌برند. سیستم‌های اعلام حریق zeta متعارف از چند زون تشکیل می‌شوند و دستگاه‌های هر زون یا منطقه به کنترل پنل اصلی متصل می‌شوند. این نوع سیستم از جریان الکتریکی برای ارتباط با کنترل پنل استفاده می‌کند و دستگاه‌های اعلان و هشدار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر وقت شرایط محیطی مانند دود یا گرما از آستانه‌ی از پیش تعیین شده بیشتر شود، جریان در مدار به طور چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند.

این تغییر در جریان برای راه‌اندازی آلارم به کنترل پنل اطلاع داده می‌شود. سیستم اعلام حریق زتا متعارف با استفاده از این تکنولوژی عمل می‌کند و البته پنل مرکزی تنها می‌تواند منطقه‌ی وقوع حریق را تشخیص دهد و امکان شناسایی دستگاه فعال شده به طور دقیق وجود ندارد.

 

پنل اعلام حریق زتا

پنل اعلام حریق زتا وظیفه دریافت اطلاعات و پردازش اطلاعات را به عهده دارند. دکتور های دود و حرارت نیز حریق را تشخیص داده و در نهایت آلارم به صدا در خواهد آمد. این سیستم به شکلی کار میکند که دارای چندین زون می باشد. این زون ها در بخش های مختلف محیط در نظر گرفته شده کار گذاشته خواهند شد تا در صورت بروز حریق در هر ناحیه آلارم یا هشدار به صدا در خواهد آمد. این تفکیک از طریق زون ها باعث می شود که به سرعت متوجه شویم حریق در کدام ناحیه اتفاق افتاده است.

پنل اعلام حریق زتا premier sx مناسب جهت استفاده در منازل، کارگاه ها، مغازه ها و دیگر اماکن اداری می باشد. این پنل در هر زون خود ۳۰ المان مانند دتکتور ها و شستی ها رو پشتیبانی می‌کند. پنل اعلام حریق زتا دارای دو برد که یکی بر روی درب و یکی بر روی پنل نصب شده که برد مورد نظر بر روی درب برای اعلام وضعیت سیستم و اخطارها برنامه ریزی شده است. این پنل اعلام حریق دارای ۸ زون می‌باشد و از خانواده CONVENTIONAL می‌باشد. برای پنل های اعلام حریق زتا از باتری ۱۲ ولت ۱.۳ آمپر بطور معمول استفاده می شود.

 

مشخصات پنل اعلام حریق زتا

  • امکان دسترسی از طریق رمز عبور چهار رقمی بجای کلید که احتمال گم شدن آن وجود دارد.
  • امکان آزمایش مدارات و دتکتور ها بصورت تک نفره
  • امکانات غیرفعال نمودن زون ها و آژیرها
  • پشتیبانی از ۳۲ عدد دتکتور دودی یا حرارتی در هر زون
  • داشتن فضا برای باتری ۳ آمپر ساعت
  • امکان تأخیر آژیر و دارای چهار مدار آژیر
  • مطابق با تمام الزامات EN54 part2 & part4
دستگاه اعلام حریق zeta
دستگاه اعلام حریق zeta

انواع پنل اعلام حریق زتا

پنل های اعلام در هر برندی معتبری دارای انواع مختلفی می باشند و همینطور کنترل پنل اعلام حریق زتا نیز در دو نوع سیستم اعلام حریق متعارف و سیستم اعلام حریق آدرس پذیر تولید و روانه بازار شده اند. انواع کنترل پنل اعلام حریق زتا عبارتند از:

  1. دستگاه مرکزی اعلام حریق متعارف Zeta INFINITY
  2. دستگاه مرکزی اعلام حریق متعارف Zeta PREMIER M PLUS
  3. دستگاه مرکزی اعلام حریق آدرس پذیر Zeta QUATRO

 

پنل اعلام حریق زتا سری Infinity

این نوع پنل اعلام حریق زتا در مدل‌های ۱ زون، ۲ زون، ۴ زون، ۶ زون و ۸ زون طراحی و تولید شده است. به خاطر زیبایی ظاهری این پنل‌ها، می‌توانید از آنها در مکان‌هایی که در دید عموم هستند، قابل استفاده هستند. زون‌های آلارم یا خط‌های خروجی پنل اعلام حریق زتا در دو مدل ۴ زون و ۸ زون در دسترس است. برای خرید و استعلام قیمت پنل اعلام حریق زتا با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

 

پنل اعلام حریق زتا سری Premier M Plus

این مدل پنل از ۸ زون تا ۲۴ زون در دسترس است. همچنین امکان شبکه کردن پنل‌ها در این مدل وجود دارد. در پنل اعلام حریق زتا امکان ایزوله کردن بخشی از مدار در مواقع ضروری وجود دارد. این پنل اعلام حریق دارای ۴ مدار آژیر است. باید توجه داشت که مرکز کنترل سیستم یا همان پنل مرکزی اعلام حریق زتا سری Premier M Plus باید در قسمتی از ساختمان نصب شود که احتمال وقوع آتش سوزی در آن زیاد نیست. بعلاوه این پنل نباید از دید کارشناسان نگهداری ساختمان پنهان باشد. برای خرید و استعلام قیمت این مدل پنل اعلام حریق زتا با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

 

لیست قیمت پنل اعلام حریق زتا

لیست قیمت پنل اعلام حریق زتا به خاطر التهاباتی که در بازار وجود دارد، دائما در تغییر است. بعلاوه اینکه متاسفانه مدل تقلبی محصولات زتا نیز در بازار وجود دارد. بنابراین برای اطمینان از خرید محصولات اصل بهتر است از مراکز و فروشگاه‌های معتبر خرید کنید. عمران مدرن یکی از نماینده های فروش محصولات اعلام حریق من جمله پنل اعلام حریق زتا است. با توجه به اینکه قیمت پنل اعلام حریق زتا به عوامل متعددی بستگی دارد، امکان اعلام دقیق قیمت وجود ندارد. لذا بهتر است برای استعلام قیمت دقیق پنل های اعلام حریق زتا با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

 

خرید پنل اعلام حریق زتا

اولین نکته ای که در خرید پنل های اعلام حریق اهمیت دارد این است که مطمئن شوید که از فروشنده‌های معتبر و معتبر خرید می‌کنید و محصولاتی که می‌خواهید با استانداردهای امنیتی و مورد نیاز شما سازگار هستند. عمران مدرن یکی از مراکز معتبر خرید پنل اعلام حریق زتا در انواع مختلف و با قیمت مناسب است. برای خرید با شماره های ثبت شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.