نصب پرده برقی

نصب پرده برقی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت نصب پرده برقی به مدل آن (کرکره ای ، بالارو، کناررو و...) وابستگی زیادی دارد. به طوری که قیمت نصب پرده کرکره برقی در مقایسه با پرده های کنارو در متراژ برابر کم تر است. همچنین نوع موتور و ریل های خریداری شده در نصب پرده برقی در قیمت نهایی آن تأثیرگذار است.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

خدمات مرتبط در عمران مدرن

نصب کرکره و پرده برقی هوشمند

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۵۰۲۳۱۵۷
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

نصب پرده برقی

نصب پرده برقی به عنوان یکی از تکنولوژی های روز بسیار مورد توجه قرار گرفته و استفاده از آن در حال پیشرفت است. با نصب پرده برقی ، می توان تحت سناریوهای مختلف که با حالت های مختلف روشنایی و کنترل دما تلفیق می گردد، ضمن استفاده حداکثری از نور طبیعی و دمای محیط، رفاه و آسایش ساکنین را نیز افزایش داد. انواع پرده های هوشمند برقی کرکره ای ، شید و زبرا در قیمت های مختلف قابل خریداری و نصب در انواع ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی هستند. در ادامه تجهیزات مورد استفاده در نصب انواع پرده های برقی مورد بررسی قرار گرفته است. 

هزینه نصب پرده برقی 

انواع متفاوت پرده برقی هوشمند به موتورهایی با قدرت مختلف نیاز دارند. طبیعی است که با افزایش وزن پرده به موتوری با قدرت بیش تر جهت کنترل حرکت پرده نیاز است و به طبع آن هزینه نصب پرده برقی نیز افزایش می یابد. همچنین برند  پرده برقی هوشمند نیز از دیگر عواملی بوده که در قیمت پرده برقی مؤثر است. البته در اکثر مواقع لازم است تا در زمان نصب هر سه مورد موتور، ریل و سیستم کنترل پرده برقی هوشمند، از یک برند استفاده شود. به عنوان مثال موتور برند A را نمی توان به ریل برند B متصل نمود. نوع تجهیزات کنترلی انتخابی نیز از دیگر عوامل موثر بر هزینه نصب پرده برقی می باشد.

نصب پرده برقی
نصب پرده برقی در فضای ساختمان

تجهیزات نصب پرده برقی

تجهیزات اصلی برای نصب انواع پرده های برقی هوشمند شامل موتور، ریل و سیستم کنترلی می باشد. هر یک از این تجهیزات در انواع مختلف سیمی و گیربکسی قابل خریداری هستند که متناسب با نوع موتور و یا ریل ها دسته بندی می شوند.

پرده برقی سیمی

در نصب این نوع از پرده برقی به جای همان نخ موجود در پرده های قدیمی، از سیم استفاده می شود. در اکثر مواقع این سیستم دارای دو موتور است که استفاده از آن به نسبت سایر مدل ها، صرف هزینه کمتری را در پی خواهد داشت، اما با توجه به وجود سیم و قرقره، صدای بیش تری نسبت به مدل های دیگر تولید می گردد.

پرده برقی گیربکسی

موتور گیربکسی مستقیما به خود ریل نصب شده و پرده برقی را باز و بسته می نماید. در نصب این نوع از پرده برقی هوشمند برای هر لایه پرده لازم است از یک موتور استفاده گردد. به دلیل اتصال مستقیم موتور به ریل علاوه بر قدرت بیش تر برای جابجایی پرده، صدای کم تری نیز تولید می نماید. همچنین در بیش تر این نوع از موتورها، از سنسورهایی استفاده شده است که ابتدا و انتهای ریل را به صورت خودکار تشخیص می دهند و در پایان مسیر متوقف می شوند.

نصب پرده برقی و ریل سیمی 

در این نوع از ریل پرده برقی، یک سیم رفت و برگشت در طول ریل وجود دارد. در دو طرف ریل نیز دو قرقره وجود دارند که سیم پرده بر روی آن ها قرار می گیرد. با حرکت سیم، این قلاب به ابتدا و انتهای ریل حرکت کرده و پرده را باز و بسته می نماید. ریل سیمی به صورت کنار بازشو و وسط بازشو مورد استفاده قرار می گیرد.

نصب پرده برقی و ریل تسمه ای 

ریل تسمه ای، از یک تسمه به جای سیم استفاده می کند و مشابه یک نوار نقاله به صورت رفت و برگشتی در طول ریل امتداد دارد. 

در دو طرف ریل، یک قرقره متصل به گیربکس وجود دارد و تسمه ای بر روی این قرقره ها قرار دارد. با حرکت گیربکس، تسمه حرکت نموده و قلاب پرده را به سمت ابتدا و انتهای ریل منتقل می کند و موجب باز و بسته شدن پرده می گردد. 

 

پرده برقی هوشمند
پرده برقی هوشمند

سیستم کنترل پرده برقی هوشمند

با نصب پرده برقی فرمان باز یا بسته شدن از طریق پنل مرکزی و یا تلفن همراه به درایور آن منتقل می شود. علاوه بر آن متناسب با ماژول های نصب شده در فضای خانه هوشمند امکان تنظیم شدت نور ساختمان از طریق تغییر موقعیت پرده های برقی نیز وجود دارد. کنترل کرکره و پرده برقی هوشمند از طریق ریموت کنترل و یا در بستر WIFI و از طریق پنل مرکزی و یا تلفن همراه، صورت می پذیرد.

 

کنترل پرده برقی با ریموت کنترل

ریموت کنترل از جمله ابزارهایی است که عموما برای کنترل پرده برقی هوشمند استفاده می شود. در این سیستم به طور معمول می توان 1 تا 99 کانال را با فرکانس های مختلف کنترل نمود. این به آن معنی است که امکان کنترل 1 تا 99 پرده برقی مختلف به طور همزمان و یا مجزا وجود دارد.

 

کنترل پرده برقی با WIFI

در این سیستم به وسیله کانکتورهایی که در زیر موتور پرده کرکره ای برقی نصب شده است،  پرده برقی به تلفن همراه و یا پنل مرکزی متصل می گردد.

نصب پرده برقی و مزایا

  • حفظ شکل پرده ها و طولانی شدن عمر آن ها
  • افزایش آسایش و رفاه ساکنین
  • نصب آسان
  • توانایی بالا در کنترل
  • جلوگیری از اتلاف انرژی

 

قیمت پرده برقی
قیمت پرده کرکره ای برقی

کنترل هوشمند موتورخانه

سیستم صوتی هوشمند خانگی

کنترل از راه دور وسایل برقی

سیستم روشنایی هوشمند

سیستم آبیاری هوشمند

هوشمند سازی گلخانه

هوشمند سازی پارکینگ

هوشمند سازی بیمارستان

هوشمند سازی هتل

هوشمند سازی خانه

هوشمند سازی بیسیم

هوشمند سازی آپارتمان

هوشمند سازی ویلا

طراحی خانه هوشمند

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما